فروش دستگاه کفسابی

فروش دستگاه کفسابی

امروزه فروش دستگاه کفسابی در بازار به دلیل ورود محصولات بی کیفیت زیاد شده است به همین جهت باید از مکان یا سایت های معتبری خرید خود را انجام دهیم که خیال ما را از کیفیت محصول راحت کند. یکی از این سایت ها در زمینه فروش دستگاه کفسابی و لوازم مرتبط در این زمینه، سایت کفسابی با ما می باشد، شما می توانید با خیالی آسوده دستگاه کفسابی مورد نظر خود را از این سایت تهیه نمایید. آیا می دانید کف سابی به چه معناست؟ آیا شما از کاربرد دستگاه کف سابی خبر دارید؟ آیا می دانید چه زمانی سنگ به کف سابی نیاز دارد؟ در ادامه مطلب هر چیزی که لازم است تا درباره کفسابی و فروش دستگاه کفسابی بدانید را عنوان کرده ایم.

کفسابی چیست؟

کفسابی به معنای لایه برداری سنگ هنگامی که کف، مات و پر از آلودگی شده و زیبایی خود را از دست داده است به کار می رود. کفسابی سنگ به وسیله دستگاه های مخصوص به خود و از طریق لقمه هایی که در این دستگاه ها قرار می گیرند کار خود را انجام می دهند. هر دستگاه برای مکان های خاصی طراحی شده است و هر لقمه هم کار مخصوص به خودش را دارد. انجام این کار توسط کفساب های حرفه ای صورت می گیرد، سایت کفسابی با ما با کادری مجرب آماده ارائه خدماتی از قبیل کفسابی ساختمان، کفسابی سنگ و… می باشد. اگر شما از افراد ماهر برای کفسابی استفاده نکنید حتماً دچار خسارات زیادی خواهید شد زیرا افراد بی تجربه به سنگ های کف ساختمان شما صدمه می رسانند. پس در انتخاب کفساب باید دقت لازم را داشته باشید تا مجبور به پرداخت هزینه های اضافی نشوید.

سنگسابی چیست؟

سنگ سابی، یکی از دیگر واژه های رایج در کف سابی است و در هر مکانی که دارای سنگ باشد می توان ساب سنگ را انجام داد و فقط روی سنگ انجام می شود. سنگ ها انواع مختلفی دارند و سنگ سابی اغلب روی تمامی انواع آن ها قابل اجرا می باشد اما نوع دستگاه، مواد به کار گرفته و تعداد مراحل انجام ساب سنگ به مدل آن ها بستگی دارد. تشخیص این موارد، وظیفه کفساب است که باید متناسب با نوع سنگ آن ها را انتخاب نماید و در صورت تشخیص نادرست نوع سنگ یا نوع دستگاه، سنگ ها دچار آسیب می شوند و یا حتی شما مجبور به تعویض آن ها خواهید شد. پس تأکید می کنم مراکز معتبر کف سابی را انتخاب نمایید و در برابر افرادی که کف سابی ارزان قیمت را به شما پیشنهاد می دهند تسلیم نشوید.

ساب سنگ روی چه سنگ هایی قابل اجرا است؟

همان گونه که اشاره کردیم سنگ ها انواع متفاوتی دارند اما پر کاربردترین آن ها که برای ساختمان ها، سنگ فرش ها، پارکینگ ها و… به کار می روند عبارتند از: سنگ های چینی، سنگ خوی، سنگ تراورتن، سنگ سیاه با رگه های طلایی و سفید، سنگ مرمریت، سنگ های لوکس و قیمتی، سنگ دهبید، انواع گرانیت ها و موزاییک ها. سنگ سابی برای همه این سنگ ها قابل اجراست و هر کدام از سنگ ها با دستگاه های مناسب خودش کار ساب زدن را انجام می دهند اما در این بین، سنگسابی روی سرامیک قابل اجرا نیست زیرا آن ها بسیار حساس و ظریف هستند و می توانند به راحتی شکسته شوند ولی می توان آن ها را با دستگاه های فرچه شویی شست و شو داد. ساب زدن لاشه سنگ ها و کف های بتنی هم توسط لقمه سنگ های الماسه صورت می گیرد.

چرا کفسابی از اهمیت ویژه ای برخوردار است؟

امروزه دستگاه کف سابی کاربرد بسیار زیادی در مراکز تجاری، تفریحی، درمانی و… دارد زیرا ظاهری چشم نواز و جذاب را در ساختمان ایجاد می کند و کسی نیست که زیبایی را دوست نداشته باشد. مرتب بودن ساختمان و شیشه ای بودن سنگ کف آن موجب افزایش پرستیژ ساختمان شما در برابر افرادی که در حال تردد به آنجا هستند خواهد شد. شما علاوه بر کفسابی می توانید از نماشویی هم استفاده کنید تا نمای بیرونی ساختمان شما هم زیبا به نظر برسد. یکی دیگر از خدماتی که کفسابی با ما دارد نماشویی ساختمان است و شما می توانید از خدمات تضمین شده آن بهره مند شوید.

کفساب ماهر چه ویژگی هایی دارد؟

کفسابی که ماهر باشد دستگاه های کف سابی را می شناسد و آموزش های لازم را در این زمینه گذرانده است. کفساب، ابتدا نوع سنگ را مشخص می نماید و بعد از آن براساس نوع سنگ، دستگاه کف سابی آن را تشخیص می دهد. کفساب، با تجربه و مهارت خود مواد مورد نظر برای کفسابی و تعداد دفعات انجام آن را مشخص می نماید. از ویژگی های کفساب حرفه ای این است که:

  • کفساب می داند کار را از کجا شروع کند در غیر این صورت کیفیت خروجی کفسابی بسیار پایین خواهد بود.
  • کفساب ماهر در نهایت کار سنگ های شیشه ای و براق را به شما تحویل می دهد که این موضوع به لوکس بودن ساختمان شما می افزاید. در فرآیند کف سابی، لایه برداری سنگ صورت می گیرد که این امر موجب نوسازی سنگ ها و رفع کدر بودن آن ها خواهد شد.
  • در پایان کار سطوح کف سابی شده بدون نقص خواهد بود زیرا کفسابی هر گونه عیب و نقصی را پوشش می دهد. با اجرای سنگ سابی شما سطحی یکدست و بدون پستی و بلندی خواهید داشت.
  • کف سابی سنگ به جهت از بین بردن بندکشی و یکدست شدن آن با سطح سنگ، موجب کاهش لغزش سنگ ها و افزایش استحکام آن ها خواهد شد.
  • بعد از اجرای کفسابی، تمیز کردن کف ساختمان نسبت به قبل راحت تر انجام خواهد شد.

چرا از کفسابی استفاده می کنیم؟

کفسابی به جهت از بین بردن میکروب ها و استریلیزه کردن سنگ های کف مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از مزیت های آن تمیز کردن بی نظیر سطوح مختلف است. با اجرای سنگ سابی میلیون ها باکتری و کثیفی به وسیله ساب سنگ و برداشتن لایه ای مشخص از سنگ از بین می روند و لایه زیرین سنگ نمایان می شود و زیبایی که می بینید مربوط به این لایه است. ناگفته نماند موادی که در لقمه ساب های کف سابی وجود دارند تمام آلودگی های سطوح را نابود می کنند در نتیجه شما می توانید با اجرای کف سابی و پرداخت هزینه ای معقول ساختمان خود را خاص و زیبا نشان دهید. کف سابی در زمانی که کارهای یک ساختمان نوساز به اتمام رسیده است و ریختن مصالح، چسب، گچ و دیگر موارد موجب لک شدن سنگ ها شده است به کار گرفته می شود. همچنین در زمانی که سنگ های یک ساختمان قدیمی، کهنه شده و دیگر درخشندگی خود را ندارد یا کدر شده اند اجرای سنگ سابی موجب درخشندگی و زیبایی آن ها خواهد شد.

قبل از کفسابی ساختمان چه کارهایی باید انجام بدهیم؟

شما قبل از اجرای کفسابی ساختمان باید یک سری کارها را انجام دهید که عبارتند از:

  • بردن تمامی وسایل و لوازم از محل اجرای کفسابی
  • تمیز کردن و جارو زدن محل کف سابی از هر نوع مواد زائد مانند خاک، ماسه، شن و نخاله
  • مشخص کردن نوع برق محل اجرای کف سابی جهت انتخاب دستگاه ساب سنگ، اگر برق سه فاز در ساختمان خود داشته باشید این فرآیند به سرعت انجام خواهد شد لازم به ذکر است بدانید که هر ساختمانی که آسانسور دارد دارای برق سه فاز است.

مزایای داشتن دستگاه کف سابی

شما با داشتن دستگاه کف سابی در واقع یک محصول چند منظوره را تهیه نموده اید:

  • شما با این دستگاه می توانید عمل بتن سابی را انجام دهید زیرا لقمه الماس زیر این دستگاه قرار می گیرد و می توانید به عنوان دستگاه بتن ساب از آن استفاده نمایید.
  • شما با استفاده از این دستگاه می توانید سرامیک را با فرچه سابی تمیز نمایید.
  • این دستگاه توانایی موزاییک سابی را دارد، برای موزاییک هایی با سطح صاف، لایه برداری صورت می گیرد اما برای موزاییک های تیشه ای فرچه سابی انجام می شود.

مراحل اجرای کفسابی ساختمان

با توجه به مقدار خط و خش موجود در سنگ از لقمه 30 یا 46 استفاده می شود. این لقمه ها برای اجرای کف سابی از زبرتر به نرم تر استفاده می شوند. مرحله اول جهت حذف تمامی ناهمواری ها و پستی بلندی های سطح است که موجب می شود سطحی یکدست ایجاد شود. ساب دوم به وسیله لقمه های 60 یا 80 انجام می شود تا زبری به وجود آمده در مرحله اول را برطرف نماید. در مرحله بعد از لقمه های 600،200،120 و 800 استفاده می شود و در نهایت لقمه ایتالیایی برای درخشندگی سنگ مورد استفاده قرار می گیرد.

مزایای کفسابی ساختمان

اجرای سنگسابی ساختمان دارای مزیت های بسیاری است که هیچ چیز نمی تواند کاری که برای زیباسازی ساختمان توسط کفسابی صورت می گیرد را انجام دهد. در این نگارش به تعدادی از این مزایا می پردازیم:

  • همسطح شدن سطوح سنگ و حذف ناهمواری های آن
  • بالا بردن عمر سنگ
  • از بین بردن آلودگی های جمع شده در کف
  • قابلیت منعکس شدن نور در سنگ به جهت صیقل دادن آن
  • از بین بردن جرم های عمیق که به لایه های زیرین سنگ هم نفوذ کرده اند.
  • استفاده از مواد شوینده کمتر بعد از فرآیند کف سابی

نکات مهم در نگهداری سنگ بعد از کفسابی

بعد از اجرای کفسابی یک سری نکات را انجام دهید تا این مشکلات دوباره تکرار نشود این موارد عبارتند از:

  • استفاده نکردن از وسایلی که دارای نوک تیزی هستند و شما به جهت کندن چسب یا هر مواد دیگری آن را به کار می برید. به کارگیری این وسایل موجب خط و خش و خراش در سنگ ها می شود.
  • از مواد سفید کننده استفاده نکنید زیرا اسید زیادی دارند، شما برای تمیز کردن تنها از ریکا یا مواد شوینده مخصوص سنگ استفاده نمایید.
  • تمیز کردن دوره ای و منظم سنگ ها

تنوع در فروش دستگاه کفسابی

فروش دستگاه کفسابی در انواع مختلفی صورت می گیرد که عبارتند از:

فروش دستگاه کفسابی تک فاز

دستگاه تک فاز برای مکان هایی مورد استفاده قرار می گیرد که برق 3 فاز در دسترس ندارند فروش دستگاه کفسابی تک فاز مناسب خریدارانی است که دارای محیطی کوچک هستند و این دستگاه متناسب فضای آن ها می باشد دستگاه تک فاز دارای سرعت و قیمتی پایین تر از دستگاه سه فاز است.

فروش دستگاه کفسابی سه فاز

دستگاه سه فاز از سرعت بالایی برخوردار است و قیمت بالاتری نسبت به دستگاه تک فاز دارد. فروش دستگاه کفسابی سه فاز مخصوص کفساب هایی است که کار با این دستگاه ها را بیشتر ترجیح می دهند. دستگاه 3 فاز برای محیطی هایی که دارای برق 3 فاز هستند مورد استفاده قرار می گیرد.

فروش دستگاه کفسابی دست دوم

دستگاه کفسابی در بازار به وفور دیده می شود، فروش دستگاه کفسابی دست دوم مناسب افرادی است که تجربه کمی در این کار دارند و قدرت خرید کفساب نو را ندارند اما نکته ای که باید به آن اشاره کرد این است که شما دقیقاً نمی دانید که چه دستگاهی با چه کیفیتی را خریداری می نمایید و شاید بعد از یکی دو بار استفاده مجبور به پرداخت هزینه های هنگفت شوید اما با خرید دستگاه کفساب نو دیگر نگرانی درباره این موضوع ندارید.

فروش دستگاه کفسابی دستی

کفساب های دستی برای مکان هایی است که دسترسی به آن آسان نیست فروش دستگاه کفسابی دستی مخصوص تمام کفساب ها می باشد زیرا در مکان هایی که دستگاه های کفسابی تک فاز و سه فاز نمی توانند آنجا را ساب بزنند، وجود این دستگاه بسیار مؤثر است و اغلب برای گوشه ها و کناره های کار و دیگر جاهای کوچک مورد استفاده قرار می گیرد.

فروش دستگاه کفسابی پله

این دستگاه قیمتی تقریباً برابر با دستگاه کفسابی سه فاز دارد فروش دستگاه کفسابی پله هم مناسب برای کفسابان حرفه ای است زیرا این دستگاه برای ساب سنگ اپن و پله به کار گرفته می شود. این دستگاه شامل تمامی لقمه سنگ های کف سابی است و محاسبه قیمت سنگ سابی آن در ازای پله می باشد این دستگاه مورد استفاده برای هر جایی نیست.

فروش دستگاه کفسابی کوچک

این دستگاه قیمتی برابر با دستگاه تک فاز دارد فروش دستگاه کفسابی کوچک هم برای افرادی که می خواهند تمام لوازم کف سابی را داشته باشند مناسب است.

سایت کفسابی با ما، فروش دستگاه کفسابی و تمامی لوازم مرتبط با آن را در انواع مختلف انجام می دهد و آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد. با خرید از این سایت می توانید از کیفیت دستگاه خریداری شده خود اطمینان کامل داشته باشید. ناگفته نماند که فروش دستگاه کفسابی توسط افراد سودجو هم صورت می گیرد که اگر شما آگاهی کامل در زمینه شناخت این دستگاه ها نداشته باشید از فروش دستگاه کفسابی توسط این افراد حمایت کرده و محصول خود را از آن ها خریداری می نمایید. غافل از این که آن ها فقط به فکر سود بیشتر و فروش محصولات خود هستند و عدم آگاهی برخی افراد موجب می شود تا این افراد سودجو فروش دستگاه کفسابی 3 فاز را برای شما پیشنهاد دهند در صورتی که شاید دستگاهی که برای فضای شما مناسب است تک فاز باشد ولی به جهت قیمت بیشتر دستگاه سه فاز و رد کردن محصولشان این پیشنهاد را به شما می دهند پس حواستان را در خرید این محصولات جمع کنید و از سایت های معتبر خریدتان را انجام دهید.

قیمت کفسابی

قیمت کفسابی وابسته به عوامل متعددی است این موارد عبارتند از: سابقه ساب خوردن سنگ، متراژ محیط کف سابی، نوع سنگ، میزان نواقص کف. این موارد توسط مراکز کف سابی محاسبه می شود و به دلیل متنوع بودن عوامل مؤثر در قیمت، مبلغ کف سابی متغیر خواهد بود اما شما گول قیمت های ارزان را نخورید زیرا هم افراد تجربه کافی برای کف سابی را ندارند و هم مواد و دستگاه هایی که استفاده می کنند دارای کیفیت پایینی هستند لذا کیفیت خروجی کارشان نیز پایین خواهد بود.

کفسابی به چه معنایی است؟

به از بین بردن تمامی پستی بلندی ها و یکدست شدن سطوح مورد نظر و در نهایت آینه ای شدن سنگ، کفسابی می گویند.

مزایای کف سابی چیست؟

تقویت سنگ، لوکس جلوه دادن محیط کف سابی شده، ترمیم ناخنک و خش در سنگ که منجر به رفت و آمد آسان وسایل می شود و راحتی در تمیزکاری سنگ بعد از کف سابی.

یکی از ویژگی های کفساب حرفه ای چیست؟

یکی از راه های شناخت افراد متخصص، دیدن نمونه کارهای آن ها می باشد زیرا فردی که متخصص باشد داشتن نمونه کار جزو سابقه درخشان او خواهد بود در غیر این صورت فرد هیچ نمونه کاری نخواهد داشت.

چرا باید از کفساب های حرفه ای استفاده نماییم؟

زیرا افراد بی تجربه باعث صدمه زدن به سنگ می شوند و شما را وادار به پرداخت هزینه های اضافی می نمایند.

تفاوت سنگ سابی و کف سابی چیست؟

هنگامی که کار فرش کردن سنگ ساختمان شما به اتمام می رسد سطح سنگ دارای ناهمواری و ناخنک و پستی و بلندی است، در اینجا برای از بین بردن این موارد از سنگ سابی استفاده می شود تا سطح کاملاً یکدست شود این فرآیند را سنگ سابی می نامند اما کف سابی بعد از اتمام فرآیند سنگ سابی صورت می گیرد که موجب می شود تا شما سطحی صاف و آینه ای را داشته باشید.