کفسابی در شریعتی

کفسابی در شریعتی

کفسابی در شریعتی چگونه انجام می شود؟ درباره کفسابی باید بگوییم که این فرایند با استفاده از دستگاه های مخصوصی انجام می شود به وسیله ی آن لایه رویی سنگ ها صیقل داده شده و در ادامه سنگ ها را به صورت هم تراز ،یکدست و درخشان می کنند.با استفاده از این فرایند درز ها و ترک ها و شکستگی های سنگ را که با رزین پر می کنند. سپس با استفاده از لقمه های کاملا ایتالیایی ساب پرداختی انجام می شود. با استفاده از ماشین های مخصوص پرداخت سنگ را انجام داده که باعث می شود سنگ ها صاف تر براق تر شوند. فرایند کفسابی معمولا برای هر جایی که کف آن، سنگ کاری شده مورد نیاز می باشد. برای آشنایی بیشتر با این عملیات با کفسابی با ما همراه باشید.

کفسابی در شریعتی چیست؟

قبل از آنکه به بیان علل و ضرورت های کفسابی سنگ های ساختمانی بپردازیم، لازم است در وهله نخست با این فرآیند بیشتر آشنا شویم. در حالت کلی با گذشت زمان سنگ های به کار رفته در کف ساختمان ها دچار آسیب دیدگی می شوند. به شکلی که سطح زمین  یا کف ساختمان ها ساختار هماهنگ و صاف خود را از دست می دهد. با استفاده از فرآیند  کفسابی یک لایه بسیار نازک از روی سطح سنگ ها برداشته می شود. این روند باعث می شود تا سطح سنگ های کف ساختمان کاملا یکنواخت، صیقلی و هماهنگ شود. در کنار این با انجام این عملیات، سطح سنگ های ساختمانی بسیار درخشان نی شود و به عبارتی می توانیم ادعا کنیم سنگ ها زیبایی خود را دوباره به دست می آورند. به این شکل با  انجام عملیات کفسابی سنگ های در ساختمان ها می توانید فضای ساختمان را از حالت بی روح خارج کنید. این فرایند باعث می شود که محیط ساختمان شما جلای خاصی پیدا کند. دقت داشته باشید این روش کفسابی با استفاده از دستگاه ها و ماشین آلات مخصوص انجام می شود. همانطور که قبلا هم اشاره کردیم این شیوه کف سابی باید با استفاده از دستگاه های تخصصی وپیشرفته به کمک نیروی های  کاربلد انجام‌ بگیرد. با استفاده از این روش کفسابی در شریعتی می توانید کف ساختمان ها را براق کرده و تا مدت طولانی این تمیزی و براق بودن سنگ ها را داشته باشید.

مزایای کفسابی در شریعتی

ه طور کلی انجام این عملیات تنها به زیبایی و یکدست کردن سطوح محدود نمی شود. در این قسمت به  برخی از مزایای کفسابی در شریعتی اشاره خواهیم کرد تا افراد بتوانند بهترین تصمیم را در هنگام نیاز به این خدمات بگیرند:

افزودن به طول عمر مفید سنگ

بی شک می توانیم ادعا کنیم که از جمله مهمترین علل ضروی برای کفسابی ساختمان ها افزودن به طول عمر مفید سنگ ها می باشد. در کل یکی از علت های عمده که باعث کاهش طول عمر مفید سنگ‌ های کف و نمای ساختمان ها می شود وجود درزها و شکاف هایی است که در میان سنگ ها ایجاد می شود.  وجود این درز و شکاف ها باعث می شود که با گذشت زمان آب به درون سنگ‌ نفوذ پیدا کرده و خرابی را بیشتر و عمیق‌ تر کند. استفاده از کفسابی در شریعتی موجب می شود که بتوانید این درزها و شکاف ها را  پوشش داده و از بین ببرید.  همین امر باعث می شود که به طول عمر مفید سنگ های ساختمانی افزوده شود. با افزایش قیمت سنگ ها‌ این استفاده از روش های کفسابی و سنگ سابی می تواند برای ساختمان ها بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی باشد.

افزایش زیبایی

همانطور که در ابتدای امر نیز اشاره کردیم، از مهمترین دلایل استفاده از این روش افزایش درخشندگی و زیبایی در سنگ ها است. در کل با استفاده از این فرآیند یک لایه ی کدر که بر روی سنگ ها ایجاد شده  از روی سطح سنگ ها برداشته می شود. به این شکل لایه رویی که معمولا ظاهر مطلوبی ندارد، حذف می گردد و لایه زیرین که در آن رگه های سنگ آشکارا مشاهده می شوند، ظاهر می گردد. نکته ی مهم این است که برای انجام این عملیات و صیقلی دادن سنگ ها باید از تجهیزات مخصوصی و متناسب با ساختار سنگ ها استفاده گردد.

حذف ناهمواری ها

یکی دیگر از دلایل ضروریات  کفسابی در شریعتی را می توانیم به حذف ناهمواری های موجود بر روی سنگ ها عنوان کنیم، در صورتی که این فرایند به شکل صحیح  انجام گیرد ناهمواری هایی که روی سنگ و درزهای آن وجود دارد برطرف می شود . بعد از انجام عملیات با لمس کردن نیز ناهمواری ها مشخص نمی شود.

کفسابی و تمیز کردن سنگ ها

این عملیات باعث می شود متریال هایی که شامل مواد چسبی و مصالح و سیمان از گذشته روی سنگ به جا مانده است به شکل کامل پاک گردد در ادامه  سنگ ها حالت یکدست و صیقلی پیدا کنند. با استفاده از این روش می توانید آسیب دیدگی هایی که در سنگها وجود دارد  را از بین ببرید، در صورتی که مواد اسیدی  بر روی سنگ ریخته شده باشد این عملیات به شکل کامل آن را ترمیم و پاکسازی می کند.

نو سازی سنگ های قدیمی

در صورتی مه مدت زمان  زیادی از عمر سنگ های به کار رفته در کف ساختمان گذشته باشد دیگر‌ با انجام شستشوی ساده و با مواد تمیزکننده پاک‌ نمی‌شود. کفسابی به عنوان یک روش فوق العاده جهت جلا دادن  گونه سنگ ها می باشد که موجب می شود لایه نازک قدیمی و نامطلوب از روی سنگ های قدیمی ‌برداشته شده و سنگ ها ظاهری نو و شفاف به خود بگیرند.

برطرف کردن آسیب های ناشی از مواد شیمیایی

به طور کلی سنگ ها پس از مدتی بر اثر تماس با مواد اسیدی و شیمیایی نظیر وایتکس دچار آسیب دیدگی می شوند. استفاده از این روش کفسابی  باعث می شود تا سطح این سنگ ها به صورت کاملا یکنواخت و صیقلی شده و اثری از مواد شیمیایی بر روی آن هااز بین برود.

عدم نیاز به تعویض سنگ

پس از انجام این فرایند سنگ ها ظاهری نو و بسیار درخشان به خود خواهند گرفت. این شیوه به عنوان یک کار تخصصی و حرفه ای می باشد که سنگ های موجود  هر مکانی پس از گذشت مدت زمانی احتیاج به انجام دارد. قیمت کفسابی در ساختمان ها بر اساس دستگاه های موجود و خدماتی که تیم مورد نظر ارائه می دهد متفاوت می باشد.

انواع کف سابی سنگ

انواع مختلف روش های‌ سنگ سابی به عنوان زیرمجموعه‌های خدمات کفسابی در شریعتی شناخته می شود که شامل فرچه زنی موزاییک سابی، کفشویی بتن سابی، و غیره می‌باشد. اغلب خدمات کفسابی را به وسیله دستگاه‌های ساب زنی انجام می‌دهند در هنگام انجام این عملیات هر سنگ را به شکل میانگین 8 دور ساب می‌زنند این فرایند به وسیله لقمه‌های مختلف دستگاه  های کفسابی انجام می‌گیرد.

یکی از مهمترین بخش های دستگاه کفسابی لقمه‌ها هستند که از نظر ظاهری شبیه به آجر یا صابون جامد می‌باشند. لقمه‌ها را بر زیر دستگاه ساب‌زنی متصل می کنند و کاربران می‌توانند با استفاده از آن‌ها سنگ را دوباره  براق و صیقلی کنند. با توجه به اینکه که هر دستگاه کفسابی دارای لقمه‌های گوناگونی می باشد که هر کدام برای یک قسمت و کار خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرد به عنوان مثال لقمه 46 همه ناهمواری‌ها و پستی، بلندی های سطوح را از بین می‌برد. لقمه 60 را مخصوص پر کردن درزها به کار می گیرند. در ادامه  کفسابی در شریعتی باید بگوییم عملیات انجام می گیرد کفسابی به وسیله لقمه ایتالیایی، باعث می شود که سنگ ها به شکل منحصربه‌ فردی  پاکیزه و درخشان می‌گردد.

انواع مختلف روش‌ کفسابی

در حالت کلی 4 روش برای صیقلی و درخشان کردن سطوح وجود دارد که به شرح زیر است:

  بلورسازی

سنگ ‌سابی با دستگاه‌ های ساب‌زنی الماس

پوشش‌های موم

پودرها و ترکیبات پرداخت

در ادامه هر یک از موارد فوق را بررسی خواهیم کرد.

بلورسازی

در این مدل از کفسابی از متریال های شیمیایی با عنوان فلورو سیلیکات استفاده می گردد که این نوع ماده شیمیایی بر روی سطوح سنگ می ریزند، سپس با  کمک آن از پدهای پشمی استیل که به داخل آن جاسازی شده تا به این طریق بلورهای شیشه‌ای روی سطح ایجاد گردد. برای ایجاد  گرما و اصطکاک مورد نیازکاربران می‌توانند برای ایجاد و پرداخت بلورها از دستگاه‌های استاندارد 175 دور در دقیقه با استفاده صفحه مخصوص محرک استفاده می شود.

سنگ ‌سابی با دستگاه‌های ساب‌زنی الماس

با کمک این روش کاربران می‌توانند از لنت یا دیسک در قطرهای 3 الی 4 اینچ استفاده می شود. در این روش 3 تا 6 عدد دیسک در قسمت پایین صفحه درایو دستگاه تعبیه‌ شده است که باعث ساییدگی سطح سنگ می‌شوند.

برای انجام عملیات سنباده زنی سطح سنگ با استفاده از الماس کاربران احتیاج دارند از ماشین های کفپوش با سرعت پایین 175 دور در دقیقه استفاده می کنند. این فرایند را تا جایی ادامه پیدا می کند تا براقیت و درخشندگی که مد نظر کاربران است حاصل گردد.

پوشش‌های موم

یکی از دیگر از شیوه هایی که کفسابی در شریعتی برای صیقلی شدن سطح از آن استفاده می کنند استفاده از پوشش های مومی است. این روش به شکل مصنوعی است که با  استفاده از یک فرم مایع یا نیمه مایع که از موم آکریلیک، آورتان یا دیگر پلیمرها ساخته شده اند به همراه  پاک ‌کننده، غلتک، سمپاش یا پودر بر روی سطوح پاشیده می شود. این فرایند موجب می‌شود تا دستگاه کفسابی سریع ‌ترعمل کند. این عملیات به وسیله پد مویی الیافی انجام می گیرد.

کفسابی با ما می گوید این نوع عملیات کفسابی را برای سنگ‌های متخلخل نظیر تراورتن پیشنهاد نمی‌شود.

پودرها و ترکیبات پرداخت

ی دیگر از روش های مرسوم  برای کفسابی در شریعتی که وجود دارد به وسیله دانه‌های ریز آلومینیوم یا پودر ساینده اکسید قلع برروی روی سنگ انجام می گیرد. این روش را می توانید  به سادگی انجام دهید تا زمانی که  انتظار و درخشش مورد نظرتان ایجاد گردد.

در واقع فرایند کفسابی با ما با کمک پودرها و ترکیبات پرداخت عملکردی شبیه به سمباده زدن با الماس است تنها تفاوتی آن در استفاده از پودر ساینده می باشد. با کمک این نوع تکنیک کاربران می‌توانند با اضافه کردن اگزالیک یا اگزالات واکنش مشابه ای را  نظیر بلورسازی ایجاد کنند. این مدل پودرها بر روی سطوح قرار می‌گیرند برای ایجاد رطوبت در آن ها فقط کافی است که کاربران کمی به آن آب اضافه کنند تا یک محلول دوغاب ایجاد شود سپس با کمک دستگاه های کفسابی در سرعت ‌بالای 175 دور در دقیقه عملیات کفسابی را انجام دهند.

فروش لقمه ساب کفسابي چگونه انجام می گیرد

پیش از اینکه فروش لقمه ساب کفسابي بپردازیم  لازم است نخست این محصولات را معرفی کنیم. در واقع لقمه کفسابی به شکل یک قطعه کوچک می باشد  که درداخل دستگاه های مخصوص کفسابی قرار می گیرند. این محصولات به شکل معمول دارای انواع گوناگونی می باشند و هر کدام کارایی مخصوص خود را دارند. لقمه ساب ها اغلب برای رفع ناهمواری ها، ایجاد شفافیت و درخشندگی سنگ ها مورد استفاده قرار می گیرند. زمانی  که مواد اسیدی نظیر سرکه بر روی سنگ ریخته باشد نیز از این محصولات برای از بین بردن رد لکه ها استفاده می کنند.

فروش لقمه ساب کفسابی برای شرایط مختلفی انجام می گیرد و می توانیم ادعا کنیم که این محصولات دارای کاربردهای متعددی هستند. در اینجا به شکل اجمالی برای درک بهتر مخاطبان موارد استفاده از این لقمه های ساب را به همراه کاربرد آن ها مورد بحث و بررسی قرار می دهیم. امکان دارد هنگامی که تازه سنگ ها فرش ها را قرار داده اند افراد نیاز داشته باشند از  لقمه ساب در دستگاه مخصوص  کفسابی استفاده کنند. در برخی موارد مشاهده می شود که سنگ ها به صورت یکپارچه و هماهنگ نیستند به عنوان نمونه بخش های بالاتر یا پایین تر قرار گرفته اند. در این شرایط لازم است کاربران با استفاده ازدستگاه های مخصوص و لقمه ساب اقدام به همتراز کردن سنگ ها کنند.

فروش لقمه ساب کفسابي

مزایای  خرید و فروش دستگاه کفسابي

افراد در هنگام خرید و فروش دستگاه کفسابي در حقیقت یک محصول چند منظوره را خریداری نموده اند:

کاربران با استفاده از این دستگاه می توانند عمل بتن سابی را در کنار سنگ سابی انجام دهند به این دلیل که لقمه الماس زیر این دستگاه قرار می گیرد و می تواند به عنوان دستگاه بتن ساب عمل کند.

افراد می توانند استفاده از این دستگاه ها سرامیک ها را با فرچه سابی تمیز کنند.

دستگاه های کفسابی این توانایی را دارند که فرایند موزاییک سابی را انجام دهند، این عملیات را برای موزاییک هایی با سطح صاف، به شکل لایه برداری صورت انجام می دهند اما برای موزاییک هایی که به شکل تیشه ای هستند فرایند فرچه سابی انجام می دهند.

زمانی  که در ساختارسنگ ها خلل و فرجی مشاهده شود افراد می توانند با کمک این محصولات مشکلات آن را مرتع کنند. فروش لقمه ساب کفسابی معمولا با هدف براق کردن سنگ های کفپوش نیز انجام می گیرد. امکان دارد در برخی موارد سنگ های کفپوش دچارسوختگی شده باشند در این موقعیت از کفسابی و لقمه ساب برای برطرف کردن مشکل آن استفاده می کنند. این که سنگ های کف ساختمان ها کدر و مات شوند یک امری کاملا طبیعی می باشد که با استفاده از این دستگاه ها توانایی آن را خواهید داشت آن ها را جلا و صیقل دهید. در مواردی سنگ ها دارای درزهای خالی هستند امکان استفاده کرده از لقمه های ساب وجود دارد. پس می توانیم بگوییم موارد استفاده از این دستگاه ها و لقمه ها بسیار گسترده تر می باشد.

دستگاه های کفسابی در مدل های مختلفی هستند که شامل

دستگاه کفسابی تک فاز

دستگاه کفسابی سه فاز

دستگاه کف ساب دستی

دستگاه کفسابی پله

دستگاه کفسابی در سایز کوچک می باشد.

دستگاه ساب ميز کانتر چیست

دستگاه ساب میز کانتر را معمولا برای برطرف کرد ناهمواری ها و از بین بردن پستی و بلندی های سنگ کانتر مورد استفاده قرار می دهند. این فرایند می تواند سزح سنگ ها را به صورت صاف و صیقلی کند و درادامه سطوحی بدون برخورداری از عیب و نقص را ارائه کند. در برخی موارد بعد  از کامل شدن فرایند ساختمان سازی مالکان متوجه می شوند که کانتر دارای رنگ، گچ و غیره می باشد. در این شرایط توانایی این را خواهید بود که با استفاده از خدمات ساب سنگ مشکل را برطرف کنید. این موارد به عنوان تنها کاربردهای ساب سنگ ها به شمار نمی روند بلکه می توانید از این خدمات برای کاربردهای دیگری نیز استفاده کنید.

دستگاه ها و تجهیزاتی را که باهدف  ساب زدن میز کانتر مورد استفاده قرار می‌ دهند باید به شکل تخصصی برای این امر تولید شده باشند. اگر که این دستگاه ها مناسب نباشند علاوه بر عدم جلا دادن سنگ ها امکان دارد به آنها آسیب نیز وارد کنند. سنگسابی سنگ های کانتر رل معمولا با بهره گیری از دستگاه های ساب دستی انجام می دهند. معمولا دستگاه های بزرگ قادرنیستند فرایند ساب زدن سنگ هایی نظیر سنگ های کانتر را انجام دهند به علت سایزنامناسب آن ها آسیب می توانند به کانتر وارد کنند.

ساب زنی با استفاده از دستگاه های دستی معمولا برای سنگ های کوچک مانند سنگ هایی که بر روی کابینت، سنگ میز صبحانه خوری، سنگ کانتر و سنگ هایی که بر جزیره  آشپزخانه وجود دارد استفاده می کنند. طراحی این دستگاه ها به شکل بسیار کاربردی می باشد و در موارد متعددی که امکان دارد می توانید از آن ها استفاده کنید. حتی  می توانید در قسمت هایی که امکان استفاده از دستگاه های بزرگ وجود ندارد از این دستگاه ها کمک بگیرید.

کفسابی با ما به عنوان یک مرکز معتبر در زمینه خرید و فروش دستگاه های کفسابی همچنین انجام عملیات های مختلف کفسابی آماده ارائه خدمات و مشاوره های لازم به شما عزیزان می باشد.