کفسابی در دهکده المپیک

کفسابی در دهکده المپیک

کفسابی در دهکده المپیک جهت از بین بردن ناهمواری های کفپوش و افزایش درخشندگی و براقیت آن انجام می شود. به طور کلی دستگاه‌ ها و تجهیزات مخصوصی برای انجام دادن این خدمات مورد استفاده قرار می ‌گیرند. انجام این فرایند باید به صورت اصولی و توسط نیروهای متخصص و آموزش دیده صورت گیرد تا نتایج مطلوبی را به همراه داشته باشد. برای آشنایی بیشتر با شیوه انجام این خدمات در این منطقه و مزیت ‌های برجسته آن کافی است با ما همراه باشید.

کفسابی چیست؟

خدمات کفسابی در دهکده المپیک برای سنگ ها و کفپوش های مختلفی انجام می شود. در هنگام انجام این خدمات با استفاده از دستگاه ‌های مخصوص لایه بسیار نازکی از سطح کفپوش برداشته می ‌شود. در انجام این عمل نوع دستگاه های مورد استفاده و تعداد دفعات ساب مهم است. انجام این خدمات علاوه بر اینکه منجر به حذف تیرگی ها و لکه ها می شود ناهمواری سطح را نیز از بین می برد.

بعد از انجام این فرایند لایه جدیدی از کفپوش که نو و بدون ایراد است نمایان می شود. به طور کلی با استفاده از این خدمات می ‌توانید بسیاری از ایرادات سطح را از بین ببرید. این فرایند در مجلل کردن فضا و افزایش ارزش ملک تاثیر قابل توجهی دارد. از این خدمات می‌توان در منازل مسکونی، پاساژها، پارکینگ ها،.  فروشگاه ها، ادارات و غیره استفاده کرد.

مزیت های کفسابی

انجام این خدمات با استفاده از تجهیزات مدرن و توسط نیروهای آموزش دیده کفسابی با ما مزایای متعددی را به همراه دارد.

زیبایی

در صورتی که قصد زیبایی کفپوش ساختمان خود را دارید نیاز نیست که هزینه هنگفتی را بپردازید. کف سازی در المپیک در زیباسازی کفپوش بنا تاثیر شایانی دارد. انجام این خدمات منجر به رفع لکه و ترک ها شده و زیبایی و درخشندگی سطح را افزایش می دهد. همین ویژگی منجر شده از این خدمات در ساختمان های لوکس و منازل مسکونی استفاده شود.

مقاومت شیمیایی

بعد از انجام این خدمات سطوح در برابر طیف وسیعی از مواد شیمیایی و اسیدی مقاوم می شوند. مواد شیمیایی در بسیاری از شرکت ها و محیط های صنعتی وجود دارند. بنابراین ضروری است که کف در برابر این مواد شیمیایی مقاوم باشد تا از آسیب و خوردگی جلوگیری شود. این خدمات مقاومت شیمیایی بسیار خوبی ارائه می دهند و در برابر روغن ها، اسیدها، حلال ها و سایر مواد مورد استفاده در صنایع مختلف کف را مقاوم می کنند.

بادوام و مقاوم در برابر سایش

یکی از مزیت های اصلی کفسابی در سعادت آباد دوام و مقاومتی است که در برابر سایش ارائه می دهد. رزین ساب یکی از این خدمات است که در برابر بارهای سنگین مانند وسایل نقلیه، ماشین آلات و کامیون ها کفپوش را بسیار مقاوم می سازد. این کفپوش ‌ها به راحتی می ‌توانند سال‌ ها بدون نشان دادن نشانه‌ هایی از ساییدگی، حتی در دوام بیاورند. این امر نه تنها باعث صرفه جویی در هزینه های طولانی مدت برای تعمیر و تعویض می شود، بلکه تضمین می کند که کف ساختمان زیبا به نظر می رسد.

حفظ بهداشت

خدمات کفسابی در المپیک از رشد باکتری ها، قارچ ها و سایر میکروارگانیسم ها جلوگیری می کنند. نگهداری از کفپوش بعد از انجام این خدمات بسیار آسان است و بنابراین به راحتی تمیز می ‌شوند.  این امر به ویژه در بخش هایی که استانداردهای بهداشتی سختگیرانه اعمال می شود، مانند صنایع غذایی و مراقبت های بهداشتی بسیار مهم است.

دیگر مزایا

  • این خدمات با توجه به سرعت بالای اجرا، تنها حداقل وقفه کار را دارند.
  • این خدمات باعث می شود کف برای مصارف سنگین و بارهای مکانیکی مانند تردد لیفتراک در سوله ها، انبارها و کارگاه ها مناسب باشند.
  • مقاومت شیمیایی ارائه شده توسط این خدمات باعث می شود که برای شرکت های صنعتی که اغلب با فرآیندهای شیمیایی و مواد تمیزکننده تهاجمی کار می کنند بسیار مناسب باشد.

آیا کفسابی را هر فردی می تواند انجام دهد؟

کفسابی یکی از بهترین و جدیدترین روش ‌هایی است که می‌ توانید برای زیبایی و درخشندگی سطوح مختلف بنا از آن استفاده کنید. انواع مختلفی از لقمه‌ ها و دستگاه ها وجود دارند که برای انجام این خدمات مورد استفاده قرار می‌ گیرند. با این حال در اتمام این خدمات می ‌توانید با استفاده از لقمه ساب ایتالیایی کفپوش را صیقلی و شیشه‌ ای کنید.

انجام این خدمات به صبر و حوصله و دقت فوق العاده بالایی نیاز دارد. نیروهای متخصص برای دستیابی به نتایج عالی باید هر مرحله را به صورت اصولی انجام دهند. در صورتی که یکی از این مراحل را به خوبی انجام نداده باشید هر چه مراحل بعدی به صورت اصولی و دقیق انجام شوند نتیجه مطلوب حاصل نخواهد شد.

کفسابی برای منازل مسکونی

خدمات کفسابی در المپیک برای منازل مسکونی و ساختمان های لوکس فوق العاده پرطرفدار است و مورد استفاده قرار می گیرد. کفپوش ساختمان نقش قابل توجهی در زیبایی بصری آن دارد. شفافیت و براقیت کفپوش ساختمان به صورت مستقیم در زیباتر دیده شدن بنا تاثیر می گذارد. یکی از مزایای اصلی سطح کفسابی شده این است که تمیز کردن آن دشوار نیست و به راحتی صورت می گیرد. این خدمات برای قسمت ‌های مختلف منازل مسکونی از جمله آشپزخانه، پذیرایی، پله، حیاط و غیره انجام می شود. همچنین این فرایند می ‌تواند در افزایش ارزش ملک نیز تاثیرگذار باشد.

ویژگی کفسابی خوب

با توجه به ویژگی ‌های خاصی می ‌توانید بررسی کنید که کفسابی در دهکده المپیک به خوبی انجام شده است یا خیر.

شفافیت و براقیت سطح: یکی از ویژگی‌ های یک کفسابی خوب این است که سطح را براق و شفاف می ‌کند. بر همین اساس در صورتی که سطوح کدر و مات باشند می ‌توان گفت این خدمات به خوبی انجام نشده اند. البته این امر به نوع سنگ و کفپوش نیز بستگی دارد زیرا بعضی از آن ها به طور معمول ظاهری کدر دارند.

از بین بردن ایرادات: معمولاً این خدمات به این دلیل صورت می ‌گیرند که ایرادات کفپوش از بین برود‌‌. در صورتی که ایرادات در نظر داشته شما از بین نرفته باشند می توان به کیفیت کفسابی صورت گرفته شک کرد.

رفع تیرگی: تیرگی‌ های روی سطح سنگ های کفپوش بنا ممکن است به دلایل مختلفی ایجاد شوند. اگر این خدمات به خوبی انجام شده باشند می‌ تواند این تیرگی‌ ها را از بین ببرد.

ضدعفونی کردن کف با خدمات کفسابی

یکی از مزایای شاخص و برجسته خدمات کفسابی سنگ این است که می ‌تواند به استرلیزه کردن و میکروب زدایی کفپوش کمک کند. بعد از انجام این خدمات به میزان قابل توجهی آلودگی های سطح از بین خواهند رفت. با انجام این فرایند یک لایه از سطح برداشته می‌ شود که تعداد کثیری باکتری روی آن قرار دارد. لایه جدید نمایان شده فاقد این میکروب ‌ها و آلودگی ها است. علاوه بر این موارد لقمه ساب ها دارای موادی هستند که در از بین بردن این نوع کثیفی‌ ها نقش دارند. علاوه بر این امر اگر از فرایندهای مختلفی مانند نانوساب یا رزین استفاده کنید سطح دیگر آلودگی را به خود جذب نخواهد کرد.

سنگ های مناسب برای کفسابی

معمولاً از این خدمات برای ساب زدن سنگ های  صلصالی، انواع موزاییک، سنگ مرمریت و سنگ ‌های چینی ‌استفاده می کنند. همچنین انجام این خدمات برای سنگ دهبید، سنگ های مصنوعی، سنگ ریخته شده، سنگ خوی، سنگ گرانیت و سنگ تراورتن صورت می گیرد. انجام این خدمات برای هر یک از این سنگ ها باید با استفاده از دستگاه ‌ها و لقمه ‌های خاصی انجام شود. استفاده از دستگاه و تجهیزات مناسب مهم است زیرا منجر به نتایج مطلوب و دلخواه می شود.

علاوه بر این موارد اگر از تجهیزات مناسب استفاده نکنید ممکن است که سنگ آسیب ببیند. نیروهای متخصص شرکت کفسابی با ما قبل از انجام این خدمات وضعیت سطح را مورد بررسی قرار می ‌دهند. این افراد تعیین می ‌کنند که با توجه به جنس و نوع کفپوش و سلیقه مشتری از چه متریال و تجهیزاتی استفاده کنند. این امر باعث می‌ شود که این خدمات به بهترین نحو صورت گیرد و با نظر و خواسته مشتریان مطابقت داشته باشد.

اقدامات کلیدی در انجام خدمات کفسابی

چندین اقدام کلیدی وجود دارد که قبل از انجام خدمات کفسابی در دهکده المپیک برای ساختمان ‌های مختلف توصیه می‌ شود که به آن ها توجه کنید. این توصیه ‌ها به شما کمک خواهند کرد این خدمات سریع ‌تر و باکیفیت بالاتری انجام شوند.

  • سطح مورد نظری که قصد انجام این خدمات روی آن را دارید باید از مواد زائد مختلفی مانند خاک، ماسه، شن و نخاله عاری باشد.
  • اشیا و لوازمی که در محل کف سابی وجود دارند ممکن است در هنگام انجام این خدمات آسیب ببینند. در همین راستا باید برای افزایش سرعت این خدمات و جلوگیری از آسیب به لوازم آن ها را از محیط خارج کنید.
  • وجود برق سه فاز در محیط این امکان را می ‌دهد بتوان از دستگاه‌ های سه فاز استفاده کرد. این دستگاه‌ ها سرعت انجام خدمات کفسابی در دهکده المپیک را چندین برابر افزایش می‌ دهند.

اقدامات کلیدی در انجام خدمات کفسابی

ساب دستی

در بعضی از قسمت‌ های بنا مانند کنار دیوار یا پله‌ ها امکان استفاده از دستگاه های بزرگ وجود ندارد. علاوه بر این امر در برخی موارد دستگاه های سنگین به کفپوش های حساس آسیب وارد می کنند. در این مواقع نیاز است از دستگاه‌ هایی استفاده شود که دارای وزن اندکی هستند. دستگاه‌ های ساب زن دستی همان تجهیزاتی هستند که در این موارد از آن ها استفاده می شود. ساب دستی با ظرافت و دقت بالایی صورت می گیرد و نتایج شگفت انگیزی را به همراه دارد.

انجام این نوع خدمات برای میز کانتر، میز عسلی، پله ها، گوشه و کنار دیوار و غیره انجام می شود. امکان استفاده از لقمه های مختلف برای دستگاه های ساب زن دستی وجود دارد. البته این مدل کفسابی در دهکده المپیک اگر به صورت اصولی انجام نشود به سطح آسیب وارد می کند. در همین راستا افراد آموزش دیده باید این خدمات را انجام دهند. از جمله مزیت‌ های استفاده از این نوع خدمات می توان به سرعت بالا، نتایج عالی، ظرافت و شفافیت اشاره کرد.

ساب ميز کانتر

معمولاً میز کانتر در آشپزخانه در معرض مواد اسیدی و انواع مختلفی از چربی‌ ها قرار دارد همین امر سبب شده از که دچار لکه و تیرگی شود. به دلیل اینکه این میز در زیبایی آشپزخانه تاثیر می گذارد باید بفکر تعویض و یا رفع ایرادات آن باشید. اما ساب میز کانتر بدون صرف هزینه زیاد به شما کمک خواهد کرد که ایرادات آن را از بین ببرید. ساب زدن میز کانتر معمولاً به صورت دستی صورت می ‌گیرد. معمولاً با توجه به نوع و جنس این سنگ تجهیزات و لقمه ‌های مورد استفاده را تعیین می‌ کنند.

 در طی این فرایند یک لایه بسیار نازک از سطح برداشته می‌ شود. انجام این خدمات منجر به از بین بردن لکه ‌ها و تیرگی سنگ کانتر خواهد شد. البته در صورت تمایل می ‌توانید از مواد خاصی استفاده کنید تا سطح میز کانتر در برابر مواد اسیدی، روغنی و غیره مقاوم شود. استفاده از این مواد همچنین کمک خواهد کرد که طول عمر این سنگ افزایش یابد. نیروهای متخصص کفسابی با ما نیز این خدمات را به بهترین نحو و با استفاده از متریال های باکیفیت انجام می ‌دهند.

قيمت کفسابی

قیمت کفسابی یکی از عوامل مهمی است که متقاضیان سعی دارند قبل از انجام این خدمات از آن اطلاع پیدا کنند. با این حال فاکتورهای مختلفی می ‌توانند در این زمینه نقش داشته باشند‌. چند تا از این عوامل را به صورت مختصر مورد بررسی قرار می دهیم.

متراژ

معمولاً با توجه به مساحت متر مربع تعیین می ‌کنند که هزینه کفسابی در دهکده المپیک چقدر خواهد بود. به هر میزان که متراژ مد نظر شما بیشتر باشد قیمت انجام این خدمات بیشتر می شود. با این حال برای پروژه‌ های گسترده مانند منازل ویلایی بزرگ یا ساختمان های صنعتی با مساحت زیاد تخفیف هایی درنظر گرفته می شود.

جنس سطوح

تجهیزات مورد نیاز برای سنگ سابی با توجه به نوع سنگ مشخص می شوند‌. بعضی از سنگ ها سخت هستند و انجام این خدمات برای آن ها به هزینه و زمان بیشتری نیاز است. در همین راستا انجام این خدمات برای سنگ های سخت با قیمت بالاتری صورت می گیرد. به عنوان مثال کفسابی موزائیک و سرامیک با مبلغ کمتری نسبت به گرانیت و مرمر انجام می شود.

نوع کفسابی

کفسابی در دهکده المپیک انواع مختلفی دارد و با توجه به نیاز و سلیقه خود می ‌توانید نوع مد نظر را انتخاب کنید. روش معمولی این خدمات که سابیدن با دستگاه پولیش است به عنوان ارزان ترین نوع معرفی می شود. کریستالیزه، اپوکسی و لایه برداری شیمیایی روش های دیگری هستند که به دلیل استفاده از متریال و تجهیزات گران با قیمت بالاتری صورت می گیرند.

میزان آسیب دیدگی

معمولاً از با کیفیت و با دوام‌ ترین متریال‌ ها برای کفپوش بنا استفاده می ‌کنند. با این حال بعد از گذشت مدتی طبیعی است که سطح کف دچار آسیب های مختلفی از جمله ترک و لکه شود. هرچه میزان آسیب های کفپوش بیشتر باشد نیاز است از متریال ‌ها و تجهیزات بیشتری برای رفع آن ها استفاده کرد. همین امر سبب شده که کفسابی ساختمان برای کفپوش هایی با آسیب زیاد با مبلغ بیشتری انجام شود.

مواد و تجهیزات

برای انجام انواع مختلف خدمات ساب سنگ از متریال ‌ها و دستگاه‌ های خاصی استفاده می ‌کنند. مواد و تجهیزات به صورت مستقیم در تعیین قیمت این خدمات تأثیر می گذارند. در صورتی که شما از بهترین تجهیزات و باکیفیت ترین مواد استفاده کنید باید مبلغ بالاتری را نیز بپردازید. البته هزینه‌ های جانبی دیگری نیز مانند حمل و نقل تجهیزات و تخلیه نخاله های ساختمانی نیز در این زمینه نقش دارند.

دستمزد نیروهای کار

افرادی باید خدمات کفسابی در دهکده المپیک را انجام دهند که تخصص و مهارت کافی را داشته باشند. این افراد برای خدماتی که ارائه می ‌دهند مبلغی را به عنوان دستمزد درخواست خواهند کرد. میزان دستمزد این افراد با توجه به مهارت و تجربه‌ ای که دارند متفاوت است. قبل از انتخاب یک استادکار حتماً نمونه کارهای وی را مورد بررسی قرار دهید.

استفاده از خدمات کفسابی در صنایع

کفسابی به طور گسترده در صنایع به ویژه در مکان هایی که تردد زیاد افراد، ماشین آلات و بار زیاد مواد وجود دارد، استفاده می شود. می توان آن را در مکان های مختلف اعمال کرد زیرا بسیار مقاوم است و خطر خراشیدگی یا ترک خوردن کف را کاهش می دهد. در صنایع غذایی و شیمیایی به دلیل، جلوگیری از عملکرد قارچ ها و باکتری ها، سالم سازی و بهداشتی فوق العاده محیط زیست مطابق با استانداردهای فنی،  بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. به دلیل مزایای مختلف، عمدتاً سهولت در تمیز کردن و نگهداری کم، در موارد زیر کاربرد دارند:

محیط های بیمارستانی؛

کلینیک های پزشکی؛

انبار و پارکینگ؛

مدارس؛

دانشکده ها

فروشگاه های خودرو؛

زمین های تفریحی ورزشی؛

مراکز خرید؛

همچنین می توان از آن در ساختمان های درمانی، دارویی، آرایشی و بهداشتی و غذایی استفاده کرد.

در آخر

خدمات کفسابی در دهکده المپیک با استفاده از مدرن ‌ترین و پیشرفته‌ ترین دستگاه های روز دنیا توسط مجموعه ما انجام می شود. این خدمات در از بین بردن ناهمواری ‌ها، لکه، ترک و شکستگی نقش دارد. مبلغ انجام این فرایند با توجه به متراژ پروژه، نوع و جنس کفپوش، ایرادات آن و دستگاه های مورد استفاده تعیین می شود. با این حال شرکت کفسابی با ما این خدمات را با مناسب ‌ترین قیمت انجام می دهد. در صورت تمایل می ‌توانید از خدمات مجموعه ما در محل کار یا منزل خود استفاده کنید.