ساب ميز کانتر و دستگاه و قیمت آن

ساب ميز کانتر

ساب میز کانتر از جمله خدماتی است که می‌ توانید برای بهبود بصری کانتر فضای خود از آن بهره بگیرید. این امر چندین سال بوده که مورد استفاده قرار می گیرد و نتایج آن به وضوح قابل مشاهده است. انجام این خدمات باید با دقت بالایی صورت گیرد و از تجهیزات مناسبی برای انجام آن استفاده کرد. با انجام ساب، میز ظاهری فوق العاده و چه بسا بهتر از روز اول خود خواهد گرفت. ما را همراهی کنید قصد داریم شما را در مورد بهره گیری از این نوع خدمات و تاثیرات منحصر به فرد آن بیشتر راهنمایی کنیم.

معرفی ساب میز کانتر

میز کانتر آشپزخانه به صورت مداوم در برابر چربی و مایعات اسیدی مانند آبلیمو قرار می گیرد. قطعاً این مواد به مرور زمان به سنگ آسیب می زنند و باعث از بین رفتن زیبایی و استحکام آن می شوند. حتی این مواد می توانند منجر به ایجاد لکه های تیره بر روی کانتر شوند. ساب میز کانتر برای از بین رفتن این لکه ها و ایجاد درخشش در آن صورت می گیرد. بعد از انجام این عمل سنگ کاملا براق و یکدست خواهد شد.

ساب میز کانتر همچنین برای از بین بردن پستی و بلندی های سنگ نیز مورد استفاده قرار می گیرد. این عمل می تواند سنگ را صاف کند و سطحی بدن عیب و نقص را ارائه دهد. در بعضی مواقع پس از تکمیل ساختمان متوجه می شویم که کانتر دارای رنگ، گچ و غیره است. در این مواقع نیز قادر خواهید بود که از خدمات ساب سنگ استفاده کنید. این موارد تنها کاربردهای ساب سنگ نیستند و این خدمات کاربردهای دیگری نیز دارند.

بعضی از میزهای کانتر مدت زمان زیادی است که مورد استفاده قرار می گیرند. همین طول عمر زیاد سبب شده کهنه و کدر به نظر برسند و زیبایی فضای آشپزخانه را کاهش دهند. قطعاً بهترین راه برای بازگرداندن ظاهر اولیه این نوع کانترها ساب زدن است. شما در بازه زمانی اندکی می توانید زیبایی ظاهری سنگ را بهبود ببخشید. پس به طور کلی این نوع خدمات در مواقع بسیاری صورت خواهند گرفت و فوق العاده کاربردی هستند.

ساب میز کانتر آشپزخانه

دستگاه های ساب میز کانتر

دستگاه ها و تجهیزاتی که برای ساب میز کانتر مورد استفاده قرار می‌ گیرند باید برای این امر تولید شده باشند. در صورتی که دستگاه ها مناسب نباشند علاوه بر اینکه سنگ را جلا نمی دهند بلکه ممکن است به آن آسیب نیز وارد کنند. سنگسابی سنگ های کانتر با بهره گیری از دستگاه های دستی سنگسابی صورت خواهد گرفت. دستگاه های بزرگ توانایی ساب زدن سنگ هایی مانند کانتر را ندارند و به آن ها آسیب وارد خواهند کرد.

ساب زدن با دستگاه های دستی برای سنگ های کوچک مانند سنگ روی کابینت، سنگ صبحانه خوری، سنگ کانتر و سنگ جزیره صورت می گیرد. این دستگاه ها بسیار کاربردی هستند و در موارد متعددی نیاز است از آن ها استفاده کرد. حتی در قسمت هایی که امکان استفاده از دستگاه های بزرگ وجود ندارد می توان از این تجهیزات بهره برد.

اهمیت ساب میز کانتر

بی شک کانتر آشپزخانه جزو مهم ترین بخش های آن به حساب می آید که در این محیط بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. این قسمت برای انجام متنوع ترین کارها از جمله پخت و پز، شستن ظروف، تهیه غذا و سایر فعالیت ها استفاده می شود. پیشخوان آشپزخانه دارای چندین عملکرد در یک پروژه است و به عنوان یک مکان پشتیبانی برای تهیه غذا عمل می کند.

همچنین در عین حال می تواند یک میز برای وعده های غذایی سریع یا حتی یک پارتیشن برای محیط های یکپارچه باشد و فضای آشپزخانه را از فضای دیگری جدا کند. کانتر آشپزخانه می تواند مکانی باشد که افراد در آن تعامل داشته باشند و زمان بیشتری را با هم بگذرانند. بنابراین بسیار مهم است که ظاهر زیبایی داشته باشد و با ساب میز کانتر قادر خواهید بود آراستگی آن را ارتقاء دهید.

اهمیت ساب میز کانتر

مشخصات ساب زن ماهر

ساب میز کانتر توسط افراد مختلفی صورت می گیرد، اما هر شخصی نمی تواند این امر را به بهترین نحو انجام دهد. بر همین اساس اکنون ویژگی های یک ساب زن ماهر را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

داشتن رزومه کاری

روش های متنوعی وجود دارد که شما به وسیله آن ها می توانید به یک ساب زن اعتماد کنید. یکی از رایج ترین این روش ها داشتن یک رزومه کاری عالی و قابل استناد است. یک ساب زن باید یک رزومه کاری پرباری در زمینه ساب میز کانتر داشته باشد. توصیه می کنیم که قبل از سپردن کار ساب زدن از این امر به طور کامل اطمینان خاطر حاصل کنید. البته نباید از این نکته غافل شد که اگر پروژه شما وسیع باشد داشتن رزومه کاری ضروریت بسیار بیشتری خواهد داشت.

توانایی تشخیص انواع سنگ

سنگ میز کانتر انواع متعددی دارد و یک ساب زن باید قادر باشد آن ها را از یکدیگر به راحتی تشخیص دهد. داشتن این توانایی اهمیت فوق العاده بالایی دارد به این دلیل که برای هر نوع سنگ باید ساب زدن به شیوه مناسبی صورت گیرد. در دوره های آموزشی ساب زن را با انواع این مصالح ساختمانی آشنا خواهند کرد. بنابراین حتماً از نیروهای متخصص برای انجام این فرایند استفاده کنید.

آموزش اصولی

بسیاری از افراد در ابتدا تصور می کنند که ساب میز کانتر بسیار آسان و راحت انجام می شود. در صورتی که ساب زن باید دوره های تخصصی آموزشی را گذرانده باشد تا قادر باشد این خدمات را به بهترین صورت انجام دهد. در صورتی که فرد انجام دهنده این خدمات آموزش اصولی ندیده باشد نمی تواند ساب میز را باکیفیت بالایی انجام دهد. بی شک به هر میزان که دوره های تخصصی آموزشی پیشرفته تر باشند ساب زن به مهارت بیشتری برای اجرا دست پیدا می کند. بر همین اساس حتما توصیه می شود کار ساب سنگ میز را به افرادی واگذار کنید که در این زمینه آموزش دیده باشند.

استفاده از تجهیزات مناسب و مدرن

یک ساب زن برای انجام ساب میز کانتر باید از تجهیزات و امکانات مدرن و پیشرفته برای اجرا بهره بگیرد. محصولات و دستگاه های مختلفی برای انجام این فرآیند وجود دارد که مجریان از آن ها استفاده می کنند. همچنین ساب زن باید از بهترین تجهیزات برای انجام این خدمات استفاده کنند.

باورهای اشتباه درباره ساب میز

برخی باورهای اشتباه درباره ساب سنگ کانتر وجود دارد که منجر می شوند افراد درباره استفاده از این خدمات دچار شک شوند. یک باور نادرست این است که این خدمات آلودگی زیادی ایجاد می کنند. با این حال میزان ضایعات ساب زدن زیاد نیست و به راحتی قابل پاک کردن است. بعضی از افراد گمان می کنند ساب زدن صدای بسیار زیادی تولید می کند و منجر به آزار و اذیت ساکنین می شود.

اما میزان آلودگی صوتی این نوع خدمات چندان زیاد نیست. باور اشتباه دیگر این است که منجر می شود سنگ آسیب ببیند و طول عمر آن کاهش یابد. اما چنین امری اصلا صحیح نیست و در صورتی که نیروی متخصص این امر را انجام دهد به سنگ آسیب وارد نمی کند. بر همین مبنا بهتر است باورهای قدیمی خود را درباره ساب میز کانتر کمی تغییر دهید.

از چه سنگ هایی برای کانتر آشپزخانه استفاده می شود؟

سنگ های آشپزخانه می توانند کاملا طبیعی باشند یا از ترکیب سنگ های طبیعی و افزودنی های مصنوعی ساخته شوند. در حالی که نمونه های طبیعی دارای طرح ها و رگه های متنوعی هستند، نمونه های مصنوعی ظاهری صاف و همگن دارند. با این حال، تفاوت ها بسیار فراتر از ظاهر آن ها است. دانستن هر نوع سنگ میز آشپزخانه برای سنجش مزایا و معایب هر ماده ضروری خواهد بود. اکنون بعضی از سنگ های محبوب را معرفی می کنیم که ساب میز کانتر می تواند بر روی آن ها صورت گیرد.

سنگ گرانیت

سنگ گرانیت به دلیل قیمت پایین، رایج ترین سنگ طبیعی در میز آشپزخانه است. ظاهر این سنگ از نظر رنگ و نقش بسیار متفاوت بوده و از دانه دانه ترین تا صاف ترین مانند سائو گابریل و پرتو ابسولوتو را شامل می شود. گرانیت در برابر ضربه و دمای بالا مقاوم است. با این حال، سنگی که نیاز به مراقبت در نگهداری دارد، زیرا مایعات را جذب می کند و می تواند لکه دار شود.

از آنجایی که گرانیت ظاهری چشمگیر دارد، میز پیشخوان به یک نقطه توجه در دکوراسیون آشپزخانه تبدیل می شود. این سنگ را با مبلمان در رنگ های خنثی ست کنید. در صورت لزوم می توانید از ساب میز کانتر برای جلای بیشتر آن بهره بگیرید. حتماً از نیروی متخصص در این راستا استفاده کنید که آسیبی به سنگ وارد نشود.

ساب سنگ گرانیت

سنگ مرمر

نجیب تر از گرانیت، سنگ مرمر نیز یک سنگ طبیعی است. تفاوت ظاهری در آن ها این است که سنگ مرمر دارای الگوی همگن تری است که ترکیب آن را با چیدمان آشپزخانه آسان تر می کند. این سنگ بسیار نفوذپذیر است و به راحتی خراشیده می شود. بنابراین استفاده از آن بر روی میز آشپزخانه با سینک به دلیل تماس مستقیم با آب توصیه نمی شود. با وجود این امر، این سنگ  می تواند زیبایی فوق العاده ای را ایجاد کند. در صورت مشاهده خراش در سنگ می توانید از ساب میز کانتر استفاده کنید.

سرامیک

گرانیت یکی از دیگر سنگ هایی است که برای کانتر آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد و محبوبیت زیادی دارد. اما باید از محصولات ساینده و شیمیایی روی آن استفاده نشود و همچنین تا حد امکان نباید اجسام بسیار داغ را روی آن قرار داد. معمولاً از سنگ گرانیت سیاه بیشتر استفاده می کنند و از نظر ظاهری زیبایی قابل توجهی دارند. شما می توانید برای از بین بردن آلودگی و ایجاد درخشش در این نوع سنگ از ساب میز کانتر استفاده کنید.

قیمت ساب میز کانتر

هزینه و قیمت یکی از فاکتورهای است که همه خواهان و متقاضیان ساب زدن سنگ کانتر به آن توجه اختصاصی و ویژه دارند. عوامل بی شماری در قیمت گذاری این خدمات فوق العاده نقش خواهند داشت. همین امر دلیلی شده است که نتوانیم فی البداهه یک مبلغ ثابت برای استفاده از این خدمات در نظر بگیریم. اما شما می توانید عوامل دخیل و موثر در این مبلغ را بشناسید و با در نظر گرفتن آن ها هزینه نهایی را تخمین بزنید.

برای انجام این نوع خدمات به مهارت نیروی انسانی متخصص و کاربلد نیاز خواهید داشت. ساب زن به هر اندازه که وسعت پروژه  بزرگتر باشد مبلغ نسبتاً بیشتری را برای دستمزد طلب می کند. نوع سنگ عامل موثر دیگر در تعیین قیمت ساب سنگ کانتر به حساب می آید. به طور کلی سنگ ها به دو دسته سنگ های نرم و سخت تبدیل می شوند. موزاییک و دهبید از جمله سنگ های نرم هستند و گرانیت نیز در دسته سنگ های سخت قرار می گیرد.

ساب زدن سنگ های سخت معمولاً با قیمت بیشتری نسبت به انواع نرم انجام می شود. البته نباید نقش سابقه ساب زدن را در هزینه انجام این نوع خدمات نادیده گرفت. در صورتی که سنگ سابقه ساب زدن داشته باشد با قیمت کمتری این خدمات صورت می گیرد. این امر به این دلیل است که سنگ دیگر عیب و نقص بسیار کمی دارد و کار آن سریع تر به اتمام می رسد.

 مدت زمان انجام ساب میز

بعضی از افراد به دلیل داشتن شرایط ویژه خود علاقه مند هستند که این خدمات در زمان کوتاهی صورت گیرند. اما به طور کلی عوامل بی شمار و متعددی مدت اجرای ساب زدن را تعیین خواهند کرد بنابراین مشخص کردن یک تایم مشخص و اختصاصی امکان پذیر نیست. از جمله این عوامل باید به متراژ سنگ اشاره کرد قطعاً اگر سنگ دارای ابعاد بزرگی باشد ساب زدن آن در زمان طولانی تری به اتمام می رسد.

نوع سنگ نیز می ‌تواند نقش ویژه و قابل توجهی در این زمان انجام این خدمات داشته باشد. ساب زدن سنگ های سخت  نیاز به تجهیزات و دقت بالایی دارد و همین دلایل مدت زمان ساب سنگ را افزایش خواهند داد. همچنین شرایط و محل قرارگیری سنگ نیز در زمان انجام این نوع خدمات دخیل خواهد بود. در مواقعی که شرایط و محل قرارگیری سنگ نامناسب باشد زمان به نسبت بیشتری را برای انجام این خدمات باید در نظر بگیرید.

اما بخش مهمی از تایم انجام این نوع خدمات به ساب زن وابسته است. اگر پرسنل انجام دهنده در انجام این امر خبره باشد قادر خواهد بود در بازه زمانی کوتاه تری ساب میز را انجام دهد. اما به طور کلی این نوع خدمات به اجرا با سرعت بسیار زیاد معروف هستند. بر همین اساس باید گفت که برای مدت زمان اجرا نباید نگرانی خاصی داشته باشید.

چگونه خدمات ساب میز را درخواست کنیم؟

شما به روش های متنوعی می توانید که از یک ساب زن درخواست کنید که این نوع خدمات را در بازه زمانی اندکی برای شما انجام دهد. در سطح کشور اشخاص فراوان و مراکز بی شماری وجود دارند که کار ساب زدن را برای شما انجام خواهند داد. اما امر مهم و اساسی این است که بهترین ساب زن را انتخاب کنید که بتواند این امر را با کیفیت بالایی انجام دهد.

در صورتی که مشغله کاری زیادی نداشته باشید می توانید به صورت  مستقیم و حضوری به مراکز انجام دهنده این خدمات مراجعه کنید. با این حال اگر شما وقت و زمان کافی برای بهره گیری از خدمات سنتی و حضوری را ندارید توصیه می شود از خدمات غیر حضوری استفاده کنید. بهره گیری از این خدمات به صورت آنلاین معمولاً با سرعت بالایی نسبت به حضوری انجام می شود.

برای این امر کافی است که به سایت های این مجموعه ها مراجعه کنید، البته ابتدا الزامی است که از معتبر بودن سایت اطمینان خاطر داشته باشید. شما می توانید برای مطمئن شدن از اعتبار وب سایت مدنظر سابقه آن را به صورت مختصر مورد بررسی قرار دهید. همچنین توصیه می شود حتما نمونه کارهای سایت را در صورت وجود داشتن بررسی کنید.

سخن پایانی

ساب میز کانتر از جمله اقداماتی است که برای بهبود وضعیت کانتر و زیباسازی آن مورد استفاده قرار می گیرد. نیاز است از تجهیزات مناسبی در این راستا بهره گرفت تا به نتایج دلخواه رسید. همچنین نیروی اجراکننده این نوع خدمات نیز باید در کار خود مهارت زیادی داشته باشد. در صورتی که قصد استفاده از چنین خدماتی را داشته باشید می توانید از نیروهای متخصص ما کمک بگیرید. مجموعه ما در این زمینه خدمات ارزنده و مقرون به صرفه ای را ارائه می دهد. پشتیبانی کفسابی با ما فعال است تا به سوال های شما در مورد بهره گیری از این خدمات پاسخ دهد.

 

از چه سنگ هایی برای کانتر آشپزخانه استفاده می شود؟

سنگ مرمر، گرانیت و سرامیک برای پیشخوان مورد استفاده قرار می گیرند و می توان ساب سنگ را برای آن ها انجام داد.

یک ساب زن باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

داشتن رزومه کاری، استفاده از بهترین تجهیزات، طی کردن دوره های آموزشی و توانایی تشخیص سنگ های متنوع

ساب زدن میز کانتر چه مزایایی دارد؟

از بین رفتن لکه، بهبود ظاهر میز و درخشندگی آن

قیمت ساب میز کانتر به چه عواملی وابسته است؟

قیمت انجام این نوع خدمات با توجه به عواملی مانند نوع سنگ، مهارت ساب زن و شرایط پروژه تعیین می شود.

ساب سنگ کانتر در چه بازه زمانی صورت می گیرد؟

با توجه به مهارت ساب زن، نوع سنگ، ایراد آن و… این مدت زمان تعیین خواهد شد.