کفسابی در قشم کیش بندرعباس

کفسابی در قشم کیش بندرعباس

کفسابی در قشم کیش بندرعباس با چه هدفی انجام می شود؟ در واقع کفسابی به فرایندی اطلاق می شود که به زیباسازی کف ساختمان ها می پردازد. در این فرایند با صیقل دادن سنگ و کف ساختمان ها در کنار زیبا سازی باعث راحتی و سهولت در تمیزکاری ساختمان ها می شود. کفسابی در قشم کیش بندرعباس تنها منحصر به یک نوع سنگ نمی باشد بلکه می توانید این روش را برای همه ی مصالحی که در کف ساختمان ها به کار می رود به کار بگیرید.

با استفاده از روش کفسابی می توانید انواع سنگ های مرمر، گرانیت، دهبید، بتن و دیگر مصالح را تمیزکاری و زیبا کرد. کفسابی با ما قصد دارد در ادامه به بررسی خدماتی که در این حیطه انجام می گیرد بپردازد.

خدمات کفسابی در قشم

کفسابی در قشم را معمولا به فرایندی اطلاق می کنند که به وسیله آن به صیقل دادن سنگ‌ها با استفاده دستگاه‌های مخصوص می پردازند. در این عملیات در هر مرحله حدود ۱ تا ۵ میلی‌متر از سنگ تحت عمل لایه‌برداری قرار می‌دهند. فرایند کفسابی را تا زمانی ادامه می‌دهند که ظاهر سنگ‌ها عاری از هرگونه پستی بلندی شود و به صورت یک سطح یک‌دست و صیقلی شود. کفسابی در قشم طوری انجام می شود که می توانید انعکاس نور را در سنگ های مدنظر مشاهده کنید.

در ادامه باید بدانید که  با کمک کفسابی در قشم می توانید کلیه آلودگی‌ها و جرم‌هایی را که بر روی سطوح سنگ‌ها وجود دارد را از بین ببرید. معمولا این فرآیند را با استفاده از لقمه‌های مخصوص لایه برداری انجام می دهند که به وسیله آن ها آلودگی ها از سطح سنگ برداشته می شود این عملیات حدودا ۸ الی ۱۶ مرحله دارد. بنابراين با استفاده از کفسابی که منجر به لایه‌برداری و صیقل بخشی به کف ساختمان‌ها می شود، می توانید تغییرات بسیار زیادی در سطح سنگ های کف مکان های مختلف به وجود آورید. به عبارتی دیگر  می توانیم بگوییبم پس از اجرای خدمات کفسابی در قشم سنگ های کفپوش کف ساختمان به شکل چشمگیری شما احیا و ترمیم می شوند.

درباره خدمات کفسابی در کیش

در ادامه کفسابی در قشم کیش بندرعباس باید بگوییم که  ماهیت اصلی خدمات کفسابی در کیش به این شکل است که با استفاده از یک سنگ آسیاب دوار، کف ساختمان را می‌سایند تا به این شکل پستی بلندی و خوردگی و ماتی آن به شکل کامل برطرف شده و به صورت صاف و صیقلی شوند. بر اساس جنس کف ساختمان ها می‌توانیم از سنگ آسیاب‌های با درجات سختی مختلف،استفاده کنیم. این دسته بندی از فرچه نرم گرفته تا سنگ‌ساب الماسه (ویژه سنگ گرانیت) می باشد که در این فرایند نی تواید استفاده کنید.

کفسابی ساختمان یکی از خدمات ویژه ای است که در کفسابی با ما وجود دارد. کفسابی در کیش درباره پوشش این خدمات موارد زیر را ارائه می کند که شامل خدمات کف سابی در فضاهای مختلف می باشد.

پارکینگ: پارکینگ‌ها یکی از مهم‌ترین بخش ها در ساختمان ها هستند. کف پارکینگ‌ها به علت حجم بالای رفت و آمد ماشین‌ها، بیشتر از سایر بخش ها دچار فرسودگی می شود و زودتر از بخش های دیگر آسیب می‌بیند؛ بنابراین خدمات کفسابی در کیش برای آنها بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

در صورتی که کف پارکینگ ها  از جنس بتن ساخته شده باشد، این امکان را خواهید داشت که با کمک کفسابی آن را به صورت یکپارچه و مقاوم نمایید. یکی از پیشنهاداتی که می‌توانید از آن استفاده کنید «رزین اپوکسی» می باشد که برای ایجاد مقاومت فوق‌العاده بالای کف پارکینگ‌ها استفاده می کنند. رزین اپوکسی به عنوان  یک محلول شیشه‌ای شناخته می شود  که آن ‌را بر روی کف پارکینگ ریخته و بعد از خشک شدن، مانند یک لایه شیشه‌ای بسیار مقاوم بر روی کف عمل می کند. از این متریال برای پوشش دادن کف مراکز ورزشی مانند استادیوم‌های والیبال و بسکتبال نیز استفاده می‌ شود.

مکان‌های دارای کف سنگی: در صورتی که کف سالن یا ساختمان‌ها  شما از جنس انواع سنگ ها باشد به گذشت زمان با عبور و مرور سنگ ها گاهی به شکل کدر و گاه فرسوده در می آیند. مراکز پررفت و آمد مانند مراکز خرید، بانک‌ها و بیمارستان‌ها،بیشتر از سایر مکان ها می توانند از خدمات کفسابی در کیش برای زیباتر کردن سطح خود استفاده کنند.

حیاط و پشت‌بام:  معمولا از خدمات کفسابی برای کف‌های موزاییکی نیز استفاده می‌ کنند. البته بهتر است بعد از انجام این عملیات موزاییک‌ها را با استفاده دوغاب سیمان بندکشی کنید.

محیط‌های خاص: می توانید کفسابی درکیش برای بعضی از مکان ‌های خاص مانند آشپزخانه‌ها و حتی سالن‌های پذیرایی و کارگاه‌ها استفاده کنید. اغلب بعد از کف‌سازی با استفاده رزین مخصوص اپوکسی،  بهتر است از خدمات کفسابی با ما استفاده می‌شود تا  بتوانید سطحِ صاف و صیقلیِ فوق‌العاده‌ای در محیط ایجاد کنید.

درباره خدمات کفسابی در کیش

کفسابی در بندرعباس

همانطور که در ابتدای بحث کفسابی در قشم کیش بندرعباس اشاره کردیم کفسابی شامل بخش های مختلفی از جمله سنگ سابی می باشد. کفسابی در بندرعباس شامل انواع کفسابي سنگ می شود که در ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد.

کفسابی‌ها را از لحاظ دستگاه‌های مورد استفاده و انواع سطوح دارای دسته‌ بندی‌های مختلفی هستند که در ادامه با انواع آن با توجه به جنس سطوح آشنا خواهید شد:

کفسابی سرامیک

سرامیک ها به عنوان یکی از متریال‌هایی پرکاربردی هستند که که این روزها در همه ساختمان‌ها مشاهده می‌شود. این مصالح در مقدارگسترده ای مورد استفاده قرار می‌گیرد. سرامیک ها دارای سطوح صاف، رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی هستند که موجب شده تا در آپارتمان‌ها، هتل‌ها، بیمارستان، ادارات و…. مورد استفاده قرار بگیرند و بتوانند فضایی کاربردی و زیبا به را وجود بیاورند.  سرامیک ها  معمولا در مکان‌های پر رفت و آمد قرار دارند که در معرض آلودگی بیشتری مانند چسب، گچ، سیمان، رنگ و…قرار می‌گیرند با توجه به اینکه که تمیزی سرامیک ها تاثیر زیادی در جله و زیبایی اماکن دارند،استفاده از کفسابی می‌تواند این سطوح را مانند روز اول زیبا و براق جلوه دهد.

کفسابی سنگ

کفسابی در بندرعباس با توجه به نوع سنگ متفاوت می باشد. عنوان مثال، سنگ‌های گرانیت به علت استحکام و پایداری وزن بالایی که دارند و از سوی دیگر دارای طرح‌ های طبیعی زیبا می باشند در پوشش دادن کف ساختمان ها به میزان زیادی مورد استفاده قرار می گیرند. از جمله مکان هایی که در ساختمان‌ها از سنگ های گرانیت استفاده می کنند، شامل راه پله‌ها و پارکینگ می باشد، بنابراین  کاملا طبیعی است که  این مکان ها در معرض آلودگی بیشتری قرار بگیرند و احتیاج به تمیز کردن و کفسابی داشته باشند. سنگ مرمر نیز یکی دیگر از مصالح پرکاربرد است که در ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد این سنگ ها دارای رنگ روشن‌تری هستند که باعث می‌شود تا نظافت و تمیز کردن آن در اولویت قرار بگیرد. روش کف سابی برای این نوع سنگ‌ها نیز همانند دیگر سطوح انجام می گیرد. در صورتی که از ابتدا ناهمواری های وجود داشته باشد با استفاده از دستگاه‌های خاص، سطوح را هموار می ‌کنند و سپس به سراغ مرحله کفسابی می ‌روند.

کفسابی لاشه سنگ

کفسابی در بندرعباس به کفسابی لاشه سنگ ها  می پردازد. لاشه سنگ ها در واقع همان سنگ هایی هستند که آن ها را در کارخانه ها و یا کارگاه های سنگ بری ها برش می دهند. این دسته از سنگ ها معمولا برای ایجاد سنگ فرش و کفپوش ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد و به علت ناهمواری بسیار زیادی که در سنگ ها وجود دارد، برای مراحل ابتدایی کفسابی از لقمه های الماس  استفاده می کنند. عملیات سنگسابی برای این لاشه سنگ ها به جهت ریز بودنشان بسیار سخت می باشد. کفسابی لاشه سنگ را با استفاده از دستگاه اکسپندر که از قدرت بالایی برای صاف کردن برخوردار است هموار می کنند و در ادامه مرحله صیقل کاری آن ها آغاز می شود.

ساب سنگ چیست

سنگ سابی یا ساب زدن سنگ به فرآیندی اطلاق می شود که بر اثر آن ظاهر و وضعیت سنگ های ساختمانی را که نصب شده اند مورد اصلاح قرار می دهند. بر اساس این فرآیند بر اساس شرایطی که وجود دارد بلافاصله بعد از نصب سنگ های ساختمانی یا چند سال بعد از ساخته شدن ساختمان سنگ ها دچار تغییراتی در ظاهر خود می شوند که این می تواند بر اثر شرایط مختلف محیطی انجام شود.  استفاده از فرایند ساب زدن سنگ ها باعث افزایش جلا و درخشندگی سنگ ها می شود و به میزان زیادی کیفیت آن ها را افزایش می دهدد. در بعضی موارد با استفاده از سنگ سابی و کفسابی در قشم کیش بندرعباس می توان ید سنگ ها را به حالت اولیه خود در زمان نصب برگردانید.

ساب زدن سنگ معمولا با اهداف مختلفی انجام می گیرد، بعضی از مهم ترین کاربرد های سنگ سابی موارد زیر را شامل می شوند:

سنگ ها را از مواد آلوده پاک می کنند.

برطرف کردن رنگ رفتگی سنگ ها

 از بین بردن کدری ناشی از رنگ، جوهر نمک یا مواد اسیدی

رفع فضای خالی میان سنگ ها

نوسازی  کردن سنگ های کهنه

کمک به ترمیم شکستگی های موجود در سنگ

برطرف کردن ناهمواری های موجود در سنگ

روش ساب زدن  به عنوان یک روش مناسب برای اکثر سنگ های ساختمانی نظیرسنگ های گرانیت، سنگ اسلب و… می باشد.

مراحل ساب زدن سنگ چگونه انجام می گیرد؟

کفسابی در قشم کیش بندرعباس در باره  مرتحل ساب زدن سنگ  می گوید این فرایند با توجه به نوع سنگ و علت سنگ سابی می تواند از مراحل متفاوتی تشکیل شده باشد. در حالت کلی می توانیم مراحل مربوط به ساب زدن سنگ را به شکل زیر خلاصه کرد:

کفسازی با ما برای انجام این فرایند نخست یک دستگاه را با نوعی مکانیسم چرخشی خاص به کار می گیرد سپس با استفاده از یک لقمه 24 مراحل ساب زنی را انجام می دهد. درباره لقمه ها باید بگوییم نوعی قطعه کوچک می باشد که در دستگاه سنگ سابی قرار می گیرد و با کمک آن سنگ را صیقل می دهند. لقمه های  سنگ سابی در اندازه ها و شماره های مختلفی وجود دارند و هر اندازه شماره آن بیشتر باشد، قدرت آن برای ساب زدن سنگ ها  بیشتر خواهد بود. در مرحله ابتدایی، ساب زدن سنگ با استفاده از لقمه 24 موجب می شود که هر گونه برجستگی یا فرورفتگی سنگاز بین برود.

بعد از یک دوره  کامل ساب زدن سنگ ها با لقمه 24  زمانی که مطمئن شدید ناهمواری های سنگ از بین رفته است، این بار نوبت مرحله به ساب زدن سنگ با لقمه 60 می رسد. در این  بخش درزها، حفره ها و شکستگی های که در سنگ ها وجود دارند را از بین می برند.

در مراحل بعدی بر اساس نوع و سختی سنگ  هایی که مورد ساب قرار می گیرند، برای ساب زدن از یکی از لقمه های 120، 600 یا 800 استفاده می کنند. با کمک این لقمه ها  فرو رفتگی ها ناهمواری جزئی که از مراحل قبلی باقی مانده  بودند رفع می شود  و سطح  سنگ ها به صورت کاملا یکنواخت و براق تر از گذشته می شود.

در  مرحله پایانی سنگ سابی معمولا از نوعی لقمه استفاده می کنند که در اصطلاح به آن لقمه ایتالیایی گفته می شود. این مدل از لقمه موجب ایجاد ساب شیشه ای یا آینه ای می شود و باعث می شود که سنگ های مورد نظر مثل روز اول به صورت یکنواخت و براق باشند.

در حالت کلی می توانید از  خدمات سنگ سابی کفسابی در قشم کیش بندرعباس برای اکثر سنگ های ساختمانی نظیر سنگ های تراورتن، گرانیت، مرمر و … استفاده کنید.

درباره ساب میز کانتر چه می دانید

ساب میز کانتر یک روش برای از بین بردن پستی و بلندی های سنگ مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از این روش می توانید سنگ را صاف کرده و یک سطح بدون عیب و نقص را ارائه کنید. در برخی موارد بعد از تکمیل ساختمان متوجه می شویم که کانتر ها دارای  لکه های رنگ، گچ و غیره هستند. در این موقعیت نیز توانایی این را خواهید داشت که از خدمات ساب سنگ کفسابی با ما استفاده کنید. این موارد تنها به عنوان کاربردهای ساب سنگ به شمار نمی روند بلکه این خدمات  از کاربردهای دیگری نیز برخوردار هستند.

برخی از میزهای کانتر به دلیل اینکه مدت زمان زیادی است که مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین به دلیل طول عمر بالا باعث شده کهنه و کدر به نظر بیایند همین امر باعث می شود که زیبایی فضای آشپزخانه را کاهش پیدا کند.

با استفاده از دستگاه ها و تجهیزاتی که برای ساب میز کانتر وجود دارد می توانید این مشکل را حل کنید. زمانی که  ازدستگاه ها مناسب استفاده نکنید علاوه بر اینکه سنگ جلا پیدا نمی ذکند بلکه امکان دارد به آن آسیب نیز وارد کنند. سنگسابی سنگ های کانتر با بهره گیری از دستگاه های ساب دستی انجام می گیرد. به این دلیل که دستگاه های بزرگ قدرت ساب زدن سنگ هایی مانند کانتر را ندارند و ممکن است به آن ها آسیب وارد کنند.

ساب زدن با استفاده از دستگاه های دستی برای سنگ های کوچک نظیر سنگ صبحانه خوری، سنگ روی کابینت، سنگ کانتر و سنگ جزیره انجام می گیرد. این دستگاه ها  دارای قابلیت های بسیار کاربردی هستند و در موارد بسیاری احتیاج است از آن ها استفاده شود. حتی در قسمت هایی که امکان استفاده از دستگاه های بزرگ وجود ندارد می توانید از این تجهیزات کمک بگیرید.

قیمت کفسابی به چه مواردی بستگی دارد؟

در واقع برای قیمت کفسابی نمی توانیم یک هزینه ثابت عنوان کرد.  به این دلیل که به فاکتورهای مختلف ی بستگی دارد و باعث می شود  این هزینه متفاوت باشند. در ادامه این پارامترها را به صورت جداگانه مورد بررسی قرار خواهیم داد  تا با اطلاعات بدست آمده بتوانید میزان هزینه مورد نظرتان را برآورد کنید.

  تشخیص نوع کف

همان طور که قبلا توضیح دادیم کفسابی بر اساس سطوح مختلف از روش‌های متفاوتی برای این کار استفاده می ‌کنند. قیمت را اغلب  بر اساس سختی و نرمی سنگ در نظر می گیرند. به عنوان مثال سنگ‌هایی از جنس سرامیک، موزاییک، صلصالی هستند به علت نرم بودن و صاف شدن سریع‌تر از قیمت کمتری برخوردار می باشند. در حالی  که سطوحی مثل سنگ گرانیت به علت سختی سطح  دشواری بیشتری به همراه دارند و طبیعی است قیمت بالاتری برخوردار باشند.

قیمت کفسابی

 میزان متراژ کف

تاثیر متراژ یکی دیگر از گزینه ها است که در هزینه کفسابی در قشم کیش بندرعباس تاثیر می گذارد. بدین شکل که اگر هر چه میزان متراژ بیشتر باشد، طبیعی است کف سابی به صرفه تر خواهد بود و هزینه هم معقول خواهد شد. به این دلیل که هزینه کارگر، رفت و آمد، مواد شوینده و مواردی از این دست را نیز که در این کار استفاده می‌کنند. اما در صورتی که متراژ کمتر باشد (مثلا کمتر از 30 متر) قیمت را به شکل کلی حساب می کنند و متراژ در نظرنمی گیرند.

سابقه کفسابی برای سطوح

اگر در گذشته برای تمیز کردن و صیقل دادن سطوح از کفسابی استفاده کرده باشید، این امکان وجود دارد که بیشتر ایرادات آن از قبیل ناهمواری‌ها، حفره‌ها و… از بین رفته و رفع شده باشد. بنابراین  در این شرایط قیمت اعلام شده برای کفسابی دوباره ، کمتر خواهد بود.

وجود برق سه فاز در فرایند کف سابی

کفسابی در قشم کیش بندرعباس با استفاده از دستگاه‌‌های سه فاز و تک فاز انجام می ‌گیرد. در صورتی که در هنگام فرایند کفسابی از برق سه فاز استفاده شود، باعث می شود سرعت کار بیشتر و همچنین میزان کیفیت نیز بالاتر برود و به نسبتبا برق تک فاز از هزینه کمتری برخوردار شود.

البته موارد دیگری مانند انتظارات کارفرما، مقدار مشکلات و عیوب در سطح می تواند در قیمت تاثیر داشته باشد. کفسابی یک امر تخصصی و حرفه ای است برای اطلاعات بیشتر می توانید با کفسابی با ما تماس بگیرید.