نماشویی با طناب و معرفی خدمات

نماشویی با طناب

نماشویی با طناب توسط نیروهای متخصص جهت تمیز کردن نمای بیرونی ساختمان ها انجام می شود. در بعضی مواقع به مرور زمان سنگ‌ های نمای بنا به دلیل رسوب آلودگی و جرم زیبایی خود را از دست می دهند. می توان گفت خدمات نماشویی بهترین گزینه ای است که می توانید برای از بین بردن این آلودگی ها از آن استفاده کنید. اما روش ‌های مختلفی برای نماشویی وجود دارد که استفاده از طناب پرمتقاضی ترین آن ها است. با ما همراه باشید تا درباره این شیوه نماشویی بنا و مزیت های شاخص آن اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم.

معرفی خدمات نماشویی

امروزه بیشتر ساختمان ها به صورت آپارتمانی هستند و برای تمیز کردن قسمت های بالای بنا باید از داربست یا روش های دیگر استفاده کرد. اما نماشویی با طناب به دلیل مزیت های برجسته ای که دارد بیشتر انجام می شود. به طور کلی نماشویی به روش‌ های مختلف نظافتی و شستشو نمای بیرونی بنا با هر شکل و متریالی گفته می شود. برای انجام این عمل معمولاً از دستگاه‌ های متنوعی استفاده خواهند کرد. در واقع باید گفت با توجه به نوع سنگ تعیین می کنند استفاده از چه دستگاه و موادی مناسب تر است.

تاثیر نما بر زیبایی ملک

شستشوی نما بدون داربست یک روش کارآمد برای تمیز کردن نمای بیرونی ساختمان است. در این تکنیک معمولاً از طناب برای اطمینان از تمیز کردن کامل استفاده می کنند. طناب برای دسترسی به نمای بیرونی املاک تجاری و خانگی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین در مقایسه با سایر سیستم های دسترسی مانند داربست، انعطاف پذیری بیشتری را ارائه می دهد.

تمیز کردن نمای بیرونی ملک شما فقط جنبه زیبایی ندارد بلکه کمک قابل توجهی به ایجاد فضای زندگی سالم می کند. تجمع کثیفی در طول زمان می تواند منجر به رشد کپک شود که در صورت عدم کنترل ممکن است خطراتی برای سلامتی ایجاد کند. با این حال، نماشویی با طناب که به طرز ماهرانه ای انجام می شود رسوبات کثیفی که در مناطق مختلف نما وجود دارد را از بین می برد. استفاده از مواد شوینده مخصوص در نماشویی تا حدود زیادی مانع رشد کپک و قارچ ها می شود.

تکنیک های تمیز کردن نما

هنگامی که صحبت از نماشویی با طناب به میان می آید، دو تکنیک برتر تمیز کردن یعنی شستشو با بخار و شستشوی با مواد شوینده پیشنهاد می شود. هر دو روش دارای نقاط قوت منحصر به فرد خود هستند، اما آن ها یک هدف مشترک دارند که آن بازگرداندن جذابیت زیبایی شناختی ملک شما است. در تمیز کردن با بخار، از آب داغ تحت فشار برای تجزیه کثیفی سطوح بیرونی استفاده می کنند. در روش دیگر از شوینده های ملایم و در عین حال مؤثر استفاده خواهند کرد که مانع رشد خزه یا جلبک می شوند.

نقش طناب در نماشویی

سیستم های دسترسی با طناب مزیت های بسیار بیشتری نسبت به تجهیزات قدیمی دارند. به طور کلی طناب ابزار ضروری برای تمیز کردن کارآمد نماهای مختلف است. این سیستم ها به تکنسین ‌ها اجازه می ‌دهند تا بدون زحمت در مناطقی که دسترسی به آن سخت است حرکت کنند. علاوه بر این امر باید گفت در عین حال ایمنی نیروهای کار را طناب تضمین خواهد کرد.

در واقع، طناب نه تنها برای تمیز کردن سطح بالا بلکه برای کارهای نقاشی نیز استفاده می شود. بر خلاف هر سیستم دیگری انعطاف پذیری نیروهای کار فراهم می کند تا بتوانند به راحتی جا به جا شوند. تمیز کردن نمای ساختمان ممکن است پیچیده به نظر برسد، اما با در دست داشتن متخصصان ماهر و تجهیزات درجه یک، این کار بسیار آسان است.

استفاده از طناب برای شستشوی پنجره

در نماشویی با طناب امکان تمیز کردن پنجره ها نیز برای متقاضیان وجود دارد. در واقع هنگامی که صحبت از تمیز کردن پنجره های سازه های بلند به میان می‌ آید، طناب گزینه ای است که پیشنهاد می شود. این روش به افراد این توانایی را می دهد که به هر گوشه و کناری در نمای بیرونی ساختمان های بلند دسترسی پیدا کنند. علاوه بر این امر نتیجه شستشو پنجره ساختمانی درخشان و تمیز است که نه تنها چشمگیر به نظر می رسد، بلکه یکپارچگی ساختاری خود را نیز حفظ می کند.

استفاده از طناب برای شستشوی پنجره

 ایمنی در نماشویی با طناب

با قاطعیت باید بیان کرد که اطمینان از ایمنی در هنگام نماشویی با طناب بسیار مهم است. تکنسین های کار کننده با طناب افرادی بسیار آموزش دیده هستند که سختی های کار در ارتفاع را درک می کنند. معمولاً این اشخاص برای کار در ارتفاع دوره های آموزشی خاصی را طی کرده اند. این آموزش ها نه تنها مستلزم تسلط بر مهارت های فنی، بلکه درک کلیه مقررات مربوط به بهداشت و ایمنی است. این متخصصان از مجموعه ای از لوازم ایمنی استفاده می کنند، مانند کلاه ایمنی و دستکش که با دستورالعمل های کار آن ها مطابقت دارند تا ایمنی خود را تضمین کنند.

اهمیت جلسات آموزشی منظم در نماشویی با طناب

افرادی که در زمینه نماشویی شرکت کفسابی با ما فعالیت می کنند به صورت مداوم در دوره های آموزشی این مجموعه شرکت می کنند. این امر به آن‌ ها اجازه می‌ دهد تا در مورد هر شیوه یا ابزار جدیدی که در بازار معرفی می ‌شود و کارایی یا ایمنی را در طول نماشویی افزایش می دهد آگاهی داشته باشند. جلسات آموزشی که برای نیروهای کار برگزار می‌ شود به آن ها کمک می کند خیلی سریع تر بتوانند نماشویی را با روش های مدرن در بازه زمانی کوتاهی به اتمام برسانند.

مزایای نظافت نمای ساختمان با طناب

اگر به دنبال روشی برای نظافت هستید که مقرون به صرفه است و اختلال را برای ساکنان ساختمان به حداقل می رساند، نماشویی با طناب توصیه می شود.

مقرون به صرفه بودن

بی شک یکی از فاکتورهای متقاضیان برای استفاده از خدمات نماشویی مبلغ آن است. قطعاً اگر هزینه هنگفتی را برای نماشویی مجبور باشید پرداخت کنید از این خدمات استفاده نخواهید کرد. اما اولین مزیت برجسته نماشویی ارزان با طناب در مقرون به صرفه بودن آن نهفته است. برخلاف روش های دیگر مانند داربست یا راه حل های دیگر استفاده از طناب نیاز به تجهیزات کمتری دارد. این امر نه تنها هزینه های اولیه را کاهش داده، بلکه هزینه های تعمیر و نگهداری را نیز در طول زمان کاهش می دهد.

سرعت بالا

شرکت کفسابی با ما که به دلیل خدمات باکیفیت خود شناخته شده، اذعان دارد که یکی دیگر از مزایای کلیدی استفاده از طناب، کارایی آن از نظر مدیریت زمان است. از آنجایی که به ماشین آلات در سطح زمین نیازی ندارد، این شکل از تمیز کردن نما به شدت اختلالات را برای افراد حاضر در محل تمیز کردن کاهش می دهد. این امر نماشویی با وسیله طناب را به ویژه برای مشاغلی مناسب می کند که روش های پردردسر تمیز کردن مانند داربست می تواند منجر به از دست دادن بهره وری یا درآمد آن ها شود.

محیطی تمیزتر

عامل دیگری که تمیز کردن با طناب را از روش های سنتی متمایز می کند، تأثیرات زیست محیطی آن است. وزن کم تجهیزات مورد استفاده به معنای مصرف انرژی کمتر در حین حمل و نقل در مقایسه با جایگزین های حجیم تر است. علاوه بر این، از آنجایی که هیچ ماشین آلات سنگینی در سطح زمین با این روش درگیر نمی شوند انتشار گازهای گلخانه ای کاهش می یابد. بر همین اساس باید گفت که این روش آسیب زیادی به محیط زیست وارد نخواهد کرد و دوستدار آن است.

 ایمنی بالا

در گذشته نماشویی ممکن بود منجر به آسیب‌ های غیر قابل جبران به نیروهای انسانی و ساختمان شود. اما امروزه با استفاده از تجهیزات ایمنی مدرن و روش ‌های پیشرفته کمتر شاهد خسارات جانی و مالی در این زمینه هستیم. در واقع متخصصان آموزش دیده از تجهیزات ایمنی استاندارد استفاده می کنند تا بدون هیچ مشکلی نماشویی را انجام دهند.

نماشویی با طناب چگونه انجام می شود؟

نماشویی با طناب به دلیل برخورداری از مزیت‌ های گسترده مانند صرفه جویی در زمان فوق العاده روش مناسبی است. برای انجام این روش باید نماکار در ابتدا طناب را به یک قسمت مستحکم از پشت بام متصل کند. سپس فرد انجام دهنده نماشویی با استفاده از یک طناب اصلی و طناب ترمز که به آن طناب اطمینان نیز گفته می شود به ساختمان آویزان خواهد شد. طناب کار برای متصل شدن به صورت عمودی بر روی بنا باید از اهرم استفاده کرده و سپس در ارتفاع های مختلف توقف کند.

تجهیزات مورد استفاده در نماشویی

به طور کلی باید ذکر کرد که برای نماشویی ساختمان در تهران استفاده از تجهیزات بخصوصی ضروری خواهد بود. بعد از آماده شدن کارگاه نماشویی که در قسمت پشت بام نصب شده مراحل شستشو آغاز می شود. اساسا برای انجام این خدمات در ابتدا شما به یک دستگاه واترجت آب نیاز خواهید داشت. این دستگاه باید آب مورد نیاز نماشویی را با فشار ۳۰۰ و ۵۰۰ بار به ارتفاع های مختلف بنا برای شستشو برساند.

با استفاده از واترجت آب با فشار فوق العاده قوی بر روی نما پاشید می شود تا جرم و آلودگی ها را از بین ببرد. طبیعتاً به هر میزان که از تجهیزات پیشرفته تری برای انجام این خدمات استفاده شود به نتایج سودمندتری نیز دست خواهید یافت. البته نیروهای انجام دهنده نماشویی باید بتوانند از این تجهیزات نیز به خوبی استفاده کنند. شرکت کفسابی با ما از متخصص ترین افراد برای انجام نماشویی استفاده می کند بنابراین می توانید این خدمات را به این شرکت شناخته شده واگذار کنید.

آیا نماشویی را هر فردی می تواند انجام دهد؟

بسیاری از اشخاص این تصور را دارند که هر فردی قادر است نماشویی با طناب را به راحتی انجام دهد. اما این تصور کاملاً اشتباه است زیرا نماشویی یک کار نظافتی بوده که به مهارت و آموزش نیاز دارد. برای انجام این عمل باید از دستگاه های مخصوص فشار قوی استفاده کرد. همچنین نیروهای کار انجام دهنده این خدمات مهم باید آموزش دیده باشند تا بتوانند نماشویی را به خوبی انجام دهند. علاوه بر این امر پرسنل انجام دهنده این خدمات باید انواع نماها و آلودگی ها را بشناسند.

اهمیت ارزیابی بنا قبل از نماشویی

قبل از اینکه تیم نظافت شروع به کار کنند، ارزیابی کامل بنا بسیار مهم است. ارزیابی ساختمان، زمینه را برای انجام عملیات نماشویی به بهترین نحو فراهم می کند.

شناسایی الزامات نظافت از طریق بررسی ساختمان

هر ساختمان در مورد تمیزی بیرونی، چه آجرکاری و چه نمای شیشه ای، نیازهای منحصر به فردی دارد. یک بررسی جامع ساختمان به ما امکان می دهد راه حل های خاصی را برای هر پروژه پیشنهاد دهیم. این تجزیه و تحلیل دقیق به شناسایی مناطقی که ممکن است به توجه بیشتر یا تکنیک‌ های مختلف تمیز کردن نیاز داشته باشند کمک می‌ کند. به عنوان مثال شستشو با بخار ممکن است روی بتن معجزه کند اما روی روکش فلزی کمتر موثر باشد.

ارزیابی ایمنی استفاده از طناب

هیچ دو ساختمانی شبیه هم نیستند بنابراین استفاده از تجهیزات ایمنی یک اندازه برای همه بناها مناسب نیست. قبل از شروع به کار افراد باید طناب ها را به نواحی مناسبی و مستحکمی متصل کنند. آماده سازی دقیق تا حد زیادی به جلوگیری از حوادث ناگوار کمک می کند. اگر به خوبی طناب را مستحکم کرده باشید قطعاً امکان وقوع حوادث و آسیب ها به کم ترین میزان خود خواهد رسید.

مراقبت از نما پس از تمیز کردن

نماهای آجری و سنگی فوق العاده مقاوم هستند با این حال اگر از آن ها محافظت نکنید ممکن است به مرور زمان آلودگی و جرم بر روی آن ها رسوب کند. یک نکته ساده و در عین حال موثر این است که به طور منظم این نواحی را پس از نماشویی بررسی کنید. به دنبال نشانه‌ هایی از فرسایش یا تغییر رنگ باشید و خیلی سریع این ایرادات را از بین ببرید. این رویکرد پیشگیرانه به ما امکان می دهد از ایجاد مشکلات بزرگ تر جلوگیری کنیم.

بعد از انجام نماشویی با طناب سعی کنید که به صورت منظم تمیز کردن این نواحی را در برنامه خود داشته باشید. در صورتی که به صورت منظم نماشویی را انجام دهید طول عمر بنا افزایش خواهد یافت. اما توصیه می شود حتما افرادی این عمل را انجام دهند که تخصص زیادی در این زمینه داشته باشند. زیرا در بعضی مواقع انجام این خدمات به شیوه نامناسب به نمای بنا آسیب بسیار زیادی وارد خواهد کرد.

قیمت نماشویی با طناب

قیمت نماشویی با طناب به طور کلی وابسته به چندین پارامتر است که باید آن ها را بشناسید. به عنوان مثال متراژ نما به عنوان یکی از کلیدی ترین پارامترها شناخته می شود. بی شک به هر میزان که وسعت نما بیشتر باشد باید مبلغ بالاتری را برای نماشویی پرداخت کنید. عامل کلیدی دیگر قیمت و نوع تجهیزات مورد استفاده برای نماشویی است. در صورتی که از مواد شوینده گران قیمت برای از بین بردن لکه ها استفاده کنند مبلغ نماشویی بیشتر خواهد بود. مورد مهم دیگری که در این زمینه نقش دارد نوع نما است.

بعضی از نما ها به دلیل حساس بودن باید حتما با مواد شوینده مناسب و با دقت بالا شستشو شوند. تعداد نیروهای کار نیز می تواند در تعیین قیمت نهایی نماشویی با طناب نقش داشته باشد. عوامل مختلفی وجود دارند که منجر به تغییر رنگ نما می شوند. باید در ابتدا عوامل تغییر دهنده رنگ را شناخت و با توجه به آن از روش مناسب نماشویی استفاده کرد. بر همین اساس باید گفت نوع ایرادات سنگ مانند تغییر رنگ دادن یا نوع آلودگی در قیمت نماشویی تاثیر می گذارد.

نقش شرکت انجام دهنده نماشویی در تعیین قیمت

شرکت ‌های مختلفی در سراسر کشور خدمات نماشویی را ارائه می دهند. هر یک از این مجموعه ها با توجه به فاکتورهای خود مبالغ مختلفی را برای نماشویی بنا در نظر می گیرند. علاوه بر این امر معمولاً این شرکت‌ ها از روش‌ های متنوعی برای انجام نماشویی استفاده می‌ کنند. اما معمولاً نماشویی با طناب توسط مراکز معتبر نسبت به دیگر روش ها با مبالغ مقرون به صرفه ای انجام می شود. اما به طور کلی در ابتدا برای پرداخت مبالغ کمتر باید مراکز معتبر را انتخاب کنید. از جمله راه های آسان برای شناسایی مراکز معتبر بررسی نظرات مشتریان، بررسی سابقه مجموعه و همچنین بررسی نمونه کارهای آن ها است.

نماشویی بنا را به صورت منظم و دوره ای انجام دهید

برای اینکه خدمات نماشویی نتایج سودمندی را به همراه داشته باشد توصیه می شود که به صورت دوره ای آن را انجام دهید. انجام دوره ای این خدمات چندین مزیت برجسته به همراه دارد که تمیزتر شدن نما یکی از مهم ترین آن ها است. انجام نماشویی چند مدتی یکبار منجر می شود که آلودگی و کثیفی ها روی سنگ، شیشه و غیره رسوب نکنند. علاوه بر این امر انجام دوره ای این خدمات منجر خواهد شد که طول عمر نمای بنا چندین برابر افزایش پیدا کند.

در آخر

نماشویی با طناب بهترین گزینه ای است که شما می توانید به کمک آن نمای بیرونی ساختمان خود را تمیز کنید. با کمک این روش جرم و آلودگی های رسوب کرده بر روی سطح سنگ ها از بین می روند. اما حتما باید نیروهایی که آموزش های لازم را دیده اند نماشویی را انجام دهند زیرا استفاده از روش های نادرست ممکن است به قسمت بیرونی نما آسیب بزند.  کفسابی با ما از جمله شرکت های معروف در زمینه انجام خدمات نماشویی است که به شما پیشنهاد می کنیم. نیروهای کار این شرکت خدمات نماشویی بنا را با بهترین کیفیت و در زمان اندکی انجام می دهند.