کفسابی در کرج

کفسابی در کرج

یکی از اقدام های ضروری در هر شهر کفسابی مراکز تجاری، اداری، درمانی و غیره می باشد، کفسابی در کرج هم مانند دیگر شهرها به جهت آلودگی هوا و پر تردد بودن مراکز عمومی و خصوصی انجام می شود. کفسابی یا به عبارتی سنگسابی به فرایند سابیدن، ترش دادن و صیقلی کردن سطح کف گفته می شود. این اقدام برای خنثی کردن کهنگی، زبری، جرم، کثیفی، پستی بلندی ها و ناهمواری های سطح سنگ یا کف مکان های مختلف محل مورد نظر انجام می شود. با اجرای کفسابی، سطح سنگ لایه برداری شده و مقدار شفافیت کف آن قدر زیاد می شود که گویی یک کف جدید از سنگ، سرامیک و دیگر موارد را به تازگی در این مکان ها به کار برده اید. در این مقاله ما شما را بیشتر با مقوله کفسابی آشنا می کنیم تا به پاسخی مناسب برای تمام سؤالات مرتبط با این موضوع دست یابید.

کفسابی برای چه سطوحی مناسب است؟

کفسابي کفپوش ساختمان به شکل قابل توجهی می تواند ظاهر و کیفیت آن را بهبود ببخشد. استفاده از ابزارها و مواد مناسب و همچنین، با رعایت نکات مهم می توانید سطوح چوبی، سرامیکی، سنگی، بتنی و… را درخشان تر کنید. باید در نظر داشته باشید که در سطوح با جنس های گوناگون، به ابزارهای متفاوتی نیاز است. علاوه بر این، باید با شیوه خاص و به واسطه نیروی متخصص و با تجربه اجرا گردد تا آسیبی به کفپوش ها وارد نشود. انواع سطوح مناسب برای این سنگ سابی عبارتند از :

سنگ

سنگ ها در جنس ها و انواع متنوعی در ساختمان سازی به کار گرفته می شوند. این کفپوش ها به جهت استحکام بالا قابلیت استفاده در مکان های پر تردد را دارند. باید بیان کنیم که سنگ ها همانند دیگر کفپوش ها، پس از مدتی به منظور از بین بردن کثیفی ها و جرم ها به کفسابی نیاز دارند.

کاشی یا سرامیک

پرکاربردترین و محبوب ترین کفپوش ها در صنعت ساختمان در ایران، کاشی و سرامیک از است. در کفپوش اکثر ادارات، مؤسسات، خانه ها، مدرسه ها، دانشگاه ها و… از این دو کفپوش استفاده می شود. کاشی نسبت به سرامیک از مقاومت بالاتری برخوردار است و سرامیک ظرافیت و حساسیت بیشتری نسبت به کاشی دارد. به همین منظور، در محیط های شلوغ بیشتر از سرامیک استفاده می شود. به دلیل استفاده این سطوح در مکان های پر تردد، کفپوش ها دچار کهنگی، فرسایش و جرم می شوند که جلوه نامناسبی به محیط می دهند. کفسابي سنگ با سابیدن و صیقل دادن سنگ یک لایه برداری نازک را اجرایی می کند که موجب درخشندگی، تمیزی و براقیت کفپوش می شود. حتماً توجه داشته باشید که خدمات ساختمان خود را به شرکتی مجرب بسپارید؛ چرا که به کارگیری ابزار و شیوه های نادرست به کفپوش شما آسیب می زنند و در نهایت، شما مجبور به تعویض کامل کفپوش ها می شوید.

پارکت

یکی از زیباترین کفپوش های ساختمانی، پارکت ها هستند که زیبایی و نمای خاصی به محیط می دهند. پارکت ها از چوب ساخته می شوند به همین منظور، کثیفی و آلودگی ها به آسانی از روی آن ها پاک می شوند. پارکت ها هم یکی دیگر از کف هایی هستند که با کفسابی می توان زیبایی آن ها دو چندان کرد.

کفسابی پارکت

خدمات کفسابی برای چه مکان هایی مناسب است؟

در مجموع، خدمات کفسابي ساختمان در کلیه مکان‌هایی که کفپوش به یک جرم زدایی، تمیزی، صافی و شفافیت نیاز دارند، انجام می‌شود. این خدمات اغلب برای مکان‌های گوناگون قابل اجرا می باشد. برخی از این مکان‌ها در متن ذیل آورده شده است:

کفسابی خانه و ویلا

کفسابی در این مکان ها بسیار رایج است، می‌توان با کفسابی ساختمان خود را زیبا و شیک تر جلوه داد همچنین، می توان بعد از کفسابی در کرج از استفاده‌ طولانی مدت کفپوش ها مورد نظر لذت برد.

کف سابی ادارات و محل ‌های تجاری

کفسابی در ادارات، رستوران ‌ها، فروشگاه ‌ها و سایر مکان‌ های تجاری بسیار رایج است. لایه برداری اصولی کفپوش می‌تواند فضایی بهتر را برای کار و خرید ایجاد نماید.

کفسابی بیمارستان ‌ها و مراکز درمانی

در مراکز درمانی و بیمارستان ‌ها، کفسابی بسیار حائز اهمیت است. این اقدام موجب می ‌شود تا فضای بیمارستان بهداشتی ‌تر و شکیل تر به نظر برسد و برای بیماران و کارکنان این مراکز، محیطی مناسب و آرامش بخش خواهد بود.

کفسابی سالن‌ های ورزشی و استخرها

در سالن‌ های ورزشی و استخرها هم کفسابی صورت می گیرد. کفسابی کاشی استخر موجب تمیزی و زیبایی آن شده و مراجعین بیشتری را جذب می نماید.

سنگسابی مکان ‌های عمومی

کفسابی در مکان ‌های عمومی نظیر: مراکز خرید، پارک‌ ها و میدان ‌ها هم انجام می ‌شود. با درخشندگی کف، مکان های عمومی زیباتر نمایش داده می ‌شوند و برای استفاده‌ عموم مردم، مناسب ‌تر می باشند.

کیفیت کفسابی به چه عواملی بستگی دارد؟

کیفیت ساب سنگ، به تجربه کفساب کار و دستگاه کف سابی خوب وابسته است. اگر رزین ساب انجام می دهید حتماً از کف ساب کار درخواست کنید که رزین را جلوی چشم شما باز کند. رزین ایتالیایی که بهترین نوع رزین است از بسته بندی کاملاً مشخصی دارد. لقمه های به کار برده شده در کفسابی و چگونگی استفاده از آن، در کیفیت کف سابی نقش مؤثری را ایفا می کنند.

ما در کفسابی با ما، با بیش از 25 سال سابقه کفسابی گونه های مختلف دستگاه های کف سابی را امتحان کرده ایم و تجهیزاتی که در حال حاضر داریم، از بهترین دستگاه های کفسابی موجود در ایران است. ما کفسابی در کرج را هم در دستور کار خود قرار داده ایم تا بتوانیم در زیباتر نمودن ساختمان شما، همراهتان باشیم.

کفساب کار خوب دارای چه ویژگی هایی است؟

یک کف ساب متخصص، باتجربه است و نمونه کارهای بسیاری هم دارد که حتی در صورت تمایل مشتری، می تواند آدرس نمونه کارهایش را در اختیار مشتری قرار دهد.

کف ساب خوب قيمت کفسابی را از همان ابتدای کار با مشتری طی می کند و در صورتی که این کار را انجام نداد قطعاً او بی تجربه است، هیچ کف ساب کار خوبی قبل از آن که قیمت را اعلام کند کار را شروع نمی کند.

کف ساب کار با تجربه دارای فن بیان خوبی است و نگرانی های شما را به خوبی درک می کند و به کلیه سوالات شما با آرامش پاسخ می دهد.

 کف‌ساب کار خوب به جهت اینکه در بیشتر نقاط شهر، کار کف سابی را انجام داده است اکثر جاهای شهر را می شناسد و تسلط کافی از نظر جغرافیایی به شهر دارد.

مراحل کفسابی در کرج

کفسابی در کرج به طور کلی بین 8 تا 12 مرحله انجام می شود که در متن ذیل، به هر یک از آن ها پرداخته ایم:

اولین مرحله کف سابی به منظور از بین بردن پستی و بلندی های سنگ با لقمه 46 صورت می گیرد که اگر زبر بودن سنگ کفپوش زیاد باشد، کفسابی را با لقمه 36 انجام خواهند داد.

دومین مرحله کفسابی که با لقمه 60 اجرا می شود به منظور حذف کامل خطوط ساب قبلی و لایه برداری این ساب است.

سومین مرحله کفسابی با لقمه های 120 سنگ را ساب می دهند که این گام، شروع مرحله نرم و صاف شدن کفپوش است.

در مرحله چهارم از ساب سنگ با لقمه لاکی استفاده می شود.

در پنجمین مرحله از سنگ سابی، ساب زدن با لقمه 600 صورت می گیرد که موجب براقیت سنگ می شود.

در مرحله بعد نوبت به ساب زدن با لقمه 800 می رسد که این گام هم موجب براقیت سنگ می شود.

ساب با لقمه سیناکس نیز باعث جلا دادن و شفافیت زیاد سنگ می شود و در نهایت از ساب ایتالیایی در آخرین مرحله از کف سابی استفاده می شود که کفپوش سنگ شما را همانند آینه می کند.

کفسابی در موقعیتی که سنگ قبلاً ساب خورده است مراحل کمتری برای کفسابی دارد، هر چند قیمت پایین تری در مقایسه با کفسابی کامل دارد. در حقیقت، به دلیل اینکه سنگ کفپوش دارای پستی و بلندی نیست و ایرادات اصلی آن رفع شده مراحل اجرای کفسابی کمتر خواهد بود. به عنوان مثال اگر میز کانتر شما ساب خورده باشد و حال کثیف باشد، ساب میز کانتر در زمان کوتاه تری و در مراحل کمتری اجرا می شود.

شما می توانید برای کفسابی ساختمان خود، از شرکت کفسابی با ما مشاوره بگیرید و در نهایت، کار خود را به دست کادر مجرب این مجموعه بسپارید. فروش لقمه ساب کفسابی هم توسط این مجموعه صورت می گیرد و شما می توانید جهت مشاوره نوع لقمه مورد نیاز از طریق وب سایت این شرکت، با کارشناسان مربوطه تماس بگیرید.

مراحل کفسابی در کرج

کفسابی اصولی چه ویژگی هایی دارد؟

محل کف سابی شده باید درخشندگی یکسانی داشته باشد، این کار با استفاده از لقمه های خوب در سنگسابی چنین نتیجه ای را ایجاد می کند.

درزها و حفره های سنگ بر حسب توافق مشتری و کفساب، باید به صورت کامل با رزین پر شود.

تمام زباله های کفسابی باید از طریق کفساب کار جمع آوری گردد و محل به صورت شسته شده و تمیز تحویل شما شود. به این نکته توجه داشته باشید که اگر فاضلاب کفسابی، در سیستم لوله کشی ساختمان ریخته شود موجب گرفتگی لوله های ساختمان خواهد شد. بنابراین، در یک کف سابی اصولی با دستگاه مخصوص زباله های موجود را جمع آوری می کنند.

کلیه برآمدگی سنگ ها باید رفع شده باشد.

در نهایت، کلیه مشکلاتی که از پیش در مورد آن ها صحبت شده است بایستی برطرف شده و نه تنها جرم ها و خراش ها از بین می رود؛ بلکه سطح سنگ هم باید براق شود.

اگر شما در غرب تهران ساکن هستید و به دنبال مجموعه ای متخصص و حرفه ای برای کفسابی می گردید، شرکت کفسابی با ما پیشنهاد ما به شما می باشد. کفسابی سنگ غرب تهران، در کارنامه این مجموعه می درخشد و شما می توانید به راحتی از نمونه کارهای قبلی آن در این منطقه، بازدید کنید و سپس کار را با خاطری آسوده به این شرکت بسپارید.

بهترین نوع کفسابی یا ساب سنگ چیست؟

ساب سنگ گونه های مختلفی دارد که کفسابی ایتالیایی به همراه لایه برداری بهترین نوع آن محسوب می شود. در این کفسابی، سنگ به شکلی ساب زده می شود که خاصیت آینه ای پیدا کند. هر چند کیفیت کفسابی با تجربه کفساب و نوع دستگاه کفسابی مورد استفاده رابطه مستقیمی دارد. دستگاه کفسابی سه فاز از کیفیت بالاتری به دلیل داشتن سرعت بالاتری برخوردار است. اما در برخی مواقع که نمی توان از دستگاه سه فاز و تک فاز استفاده نمود از ساب دستی برای ساب زدن سنگ راه پله و گوشه و کنار ساختمان استفاده می شود. بهترین و ایده آل ترین حالت، کفسابی رزین ساب ایتالیایی با لقمه ایتالیایی است.

کفسابی در نیاوران هم یکی از سوابق بی نظیر کار کفسابی مجموعه با ما می باشد. اگر در این منطقه زندگی می کنید و به دنبال یک مجموعه با تجهیزات به روز کفسابی هستید، کفسابی با ما بهترین انتخاب برای شما خواهد بود؛ چرا که این شرکت قبل از اجرای کار، تضمین کیفیت کفسابی را در اختیار شما قرار خواهد داد.

کفسابی ساختمان چه مزایایی دارد؟

یکی از پرتقاضاترین خدمات در ساختمان های مسکونی یا اداری، خدمات کفسابی است. این تقاضا به دلایل گوناگونی نظیر: جرم گرفتگی، گهنگی، از بین رفتن شفافیت کف، زبری و ناهمواری های سطح زمین که حتی در برخی موارد بعد از کفسابی در ساختمان های تازه ساخت هم اتقاق می افتد، اجرا می شود. مهم ترین مزیت های کف سابی عبارتند از:

افزایش زیبایی و شفافیت و نو شدن کف

کفسابی سنگ ساختمان، با به وجود آوردن یک سطح صاف و زیبا بر روی کفپوش، به طراحی و دکوراسیون داخلی محیط جذابیت خاصی می دهد. این اقدام با جلوه ایی که به فضا می دهد موجب افزایش ارزش ملک هم می شود.

راحتی در نگهداری و تمیز کردن

یکی از مزیت های اصلی کفسابی ساختمان ها، سهولت در نگهداری و تمیز کردن کفپوش است. پس از این اقدام، سطح سنگ صاف می شود و اجرام و آلودگی ‌ها به راحتی از روی آن پاک می شوند. علاوه بر این، به جهت صاف و هموار بودن کفپوش، لکه‌ها و اثرات مایعات، به آسانی و بدون هیچ اثری از بین می روند.

صرفه جویی در هزینه ها

کف سابی ساختمان، به جهت زیبایی و جلوه ای که به ساختمان اضافه می‌کند موجب صرفه جویی در هزینه های شما می شود؛ چرا که تعویض کفپوش جدید، هزینه زیادی را برای شما خواهد داشت. شما با استفاده از خدمات کفسابی، با هزینه ای کمتر کفپوشی زیبا و جدید خواهید داشت. علاوه بر این، ارزش ساختمان شما چند برابر می شود و در صورت فروش یا اجاره آن، می‌توانید سود بالاتری را دریافت کنید.

صرفه جویی در زمان

اگر کفپوش های ساختمان و محل کار شما کهنه به نظر می رسد و می خواهید در کمترین زمان ممکن ظاهر آنها را تغییر دهید، کفسابی بهترین گزینه برای شما خواهد بود؛ چرا که پروسه تعویض کفپوش ها بسیار زمان بر است اما فرایند کفسابی در مدت بسیار کوتاهی صورت می گیرد.

کفسابی با ما به جهت آن که خود فروش دستگاه کفسابی را به عهده دارد، با استفاده از بهترین دستگاه ها کار کفسابی ساختمان شما را انجام می دهد. پس می توانید از جهت، به روز بودن و کیفیت دستگاه ها خاطری آسوده داشته باشید.

فاکتورهای موثر در قیمت سنگ سابی

قیمت سنگ سابی بر حسب هر متر مربع محاسبه می شود و بسته به المان های مختلفی قیمت آن متغیر است. این عوامل عبارتند از:

متراژ محیط

هر قدر متراژ محیط بیشتر باشد، کار برای کف ساب به لحاظ هزینه کارگر و رفت و آمد مواد استفاده شده و … مقرون به صرفه تر است. در نتیجه، قیمت تمام شده پایین تر خواهد بود؛ اما در متراژهای خیلی پایین قیمت کفسابی به صورت کلی بیان می گردد و دیگر کار به شکل متر حساب نمی شود.

نوع سنگ

 اصلی ترین عامل مؤثر در قیمت سنگ سابی، نوع سنگ است. هر قدر نوع سنگ نرم تر باشد، قیمت کفسابی ارزان تر خواهد بود. سنگ هایی همچون: تراورتن، موزاییک، سرامیک و… قیمت نسبتاً پایینی دارند؛ اما قیمت کفسابی گرانیت به جهت سختی سنگ و دشواری کار بالاتر است.

محل کف سابی

 اگر محل کف سابی داخل شهر باشد، قیمت پایین تر محاسبه می شود در غیر این صورت، قیمت کفسابی اندکی بالاتر محاسبه خواهد شد.

سابقه ساب خوردن سنگ

 اگر سنگ کفپوش دارای سابقه ساب باشد، قطعاً ایرادات کلی آن نظیر: ناهمواری و … رفع شده است. در نتیجه، قیمت تمام شده در مرحله بعد پایین تر خواهد بود.

میزان ایراد سنگ و یا انتظار کارفرما

قیمت کف سابی به انتظار کارفرما هم وابسته است. برخی از کارفرمایان ملاکشان تنها تمیزی سنگ است که قطعاً قیمت این نوع ساب زنی پایین است؛ اما برخی دیگر، تمایل دارند سنگ ترمیم شود و خاصیت آینه ای بگیرد در این شرایط، قیمت این نوع کف سابی بالاتر محاسبه می شود.

امروزه خدمات سنگ سابی، یکی از پرتقاضا ترین خدمات ساختمانی در دنیا می باشد که در ایران هم در سال های اخیر، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. طبق آمار گرفته شده، کفسابی در شهرهای بزرگ و پرجمعیت محبوبی همچون: تهران، کرج و … بیشتر درخواست می شود. کفسابی در تهران هم به خاطر تردد بسیار و آلودگی هوا لازم و ضروری می باشد.کفسابی با ما، با تیمی حرفه ای آماده انجام خدمات کفسابی در کرج، تهران و… می باشد.

کفسابی چه فرایندی است؟

به لایه برداری 2 تا 4 میلی متری از سنگ که موجب حذف ناهمواری ها، کثیفی ها و آلودگی ها می شود کفسابی می گویند.

دستگاه های کفسابی کدامند؟

دستگاه های کفسابی به سه دسته سه فاز، تک فاز و ساب دستی سنگ طبقه بندی می شود.

مزیت های کفسابی چیست؟

آینه ای شدن کفپوش، راحت تر شدن شستشوی کفپوش، یکدست شدن سطح سنگ، طولانی تر شدن عمر کفپوش و… جزو مزیت های کفسابی ساختمان است.

در چه زمانی از کفسابی استفاده می شود؟

در شرایطی که کفپوش کثیف یا جرم گرفته باشد و یا موادی مانند چسب و مصالح ساختمانی روی آن ریخته شده باشد، از کفسابی استفاده می گردد.

قیمت کفسابی به چه عواملی وابسته است؟

قیمت کفسابی به عواملی نظیر: سابقه ساب سنگ، محل کفسابی، متراژ محیط، نوع دستگاه مورد استفاده و غیره بستگی دارد.