کفسابی ارزان قیمت

کفسابی ارزان قیمت

کفسابی ارزان قیمت یکی از خدمات ارزشمندی است که به مدیران ساختمان ها این امکان را می دهد تا با کفسابی سنگ کف مجتمع باعث جذب مشتری شوند. همه ما تمیزی را دوست داریم به همین جهت وقتی سنگی در کف یا دیوار ساختمان برق می زند از دیدن آن لذت می بریم اما چه چیزی باعث شده تا سنگ شفاف شود و نور را منعکس نماید؟ ما در این مطلب قصد داریم تا شما را با کفسابی ارزان قیمت و مزایای آن آشنا کنیم تا بتوانید در زمان نیاز به کفسابی بهترین انتخاب را در زمینه مجری کفسابی داشته باشید پس با ما تا پایان این نگارش همراه باشید.

کفسابی ساختمان

اجرای کفسابی ساختمان با استفاده از دستگاه های متنوع باعث می شود تا لایه ای بین 2 الی 5 میلی متر از سنگ رویی ساب زده شود و لایه زیرین آن زیبایی خود را به رخ همگان بکشد‌. ساب زدن سنگ به جهت از بین بردن کامل آلودگی ها و اجرام و همچنین صیقلی کردن سنگ می باشد. کفسابی ارزان قیمت ساختمان شامل انواع کف ها می شود که در اینجا می توان به ساب زدن کف بتنی، ساب زدن کف سرامیکی، ساب سنگ مرمر، ساب سنگ گوهره، ساب سنگ گرانیت، ساب سنگ دهبید و غیره اشاره نمود. اما چرا باید از کفسابی ارزان قیمت استفاده نماییم؟ کفسابی ساختمان عوامل گوناگونی دارد اما می توان گفت که برای یکدست شدن سطوح انواع سنگ ها و صاف شدن آن ها عملیات کفسابی انجام می شود. یکدست شدن سطوح سنگ جدای از زیبایی به شما این امکان را می دهد تا شما راحت تر اثاثیه ساختمان را جابجا نمایید همچنین کفسابی ارزان قیمت برای حذف کردن کدری سنگ، رنگ جرم، گچ، سیمان، مات بودن سطح سنگ و غیره هم کاربرد دارد. کفسابی اغلب برای خانه های تازه ساز و قدیمی به کار گرفته می شود ساختمان های تازه ساز به دلیل ریخته شدن مصالح و چسبیدن برخی مواد کفسابی می شوند تا علاوه بر ساختمان نو، کفی نو که چشم را می نوازد هم داشته باشند همچنین در ساختمان های قدیمی که به علت تردد زیاد، استفاده شدن از سنگ ها، آسیب دیدن سنگ ها و غیره دارای تغییر رنگ شده اند مورد استفاده قرار می گیرد. کفسابی ارزان قیمت در سال های اخیر طرفداران بی شماری را پیدا کرده است، همان طور که می دانید درخشندگی و زیبایی کف یا از بین بردن هر گونه کثیفی و جرم از عمق سنگ قابل مشاهده برای تمامی افراد می باشد و همه کاربران دوست دارند ساختمان خود را زیباتر جلوه دهند جدای از زیباسازی، کفسابی ارزان قیمت موجب حفظ انواع سنگ در برابر فرسایش و خوردگی در طول زمان می شود همچنین با براق کردن کف و ترمیم آن، گرفتن شکاف ها و درزهای سنگ با رزین یا بتونه زنی عمر سنگ های کف افزایش می یابد. کفسابی ارزان قیمت یکی از بهترین و مؤثرترین روش ها به منظور چند برابر نمودن زیباسازی ساختمان شما می باشد اما نکات مهمی که باید در کفسابی ارزان قیمت مد نظر قرار بدهید این است که:

  • در انتخاب مراکز کفسابی دقت لازم را به خرج دهید زیرا بعضی کفساب ها به جهت راحتی کار از اسید یا مواد شیمیایی استفاده می کنند که به مرور زمان موجب مات شدن سنگ، خورده شدن سنگ و تخریب آن می شوند.
  • خرید سنگ های ساب نخورده در زمان ساختمان سازی یکی دیگر از نکات مهم است شما باید سنگ هایی را برای ساختمان خود تهیه کنید که ساب نخورده باشد زیرا دارای قیمت کمتری هستند اما اگر شما از سنگ ساب زده استفاده نمایید در زمان ساختمان سازی دوباره مات و کثیف می شوند، شما با تهیه سنگ ساب نخورده می توانید موجب کاهش هزینه های ساختمان سازی خود شوید.
  • اگر برق خانه 3 فاز است و یا ساختمان شما دارای آسانسور می باشد دقت نمایید تا کفساب از دستگاه 3 فاز برای کفسابی ارزان قیمت استفاده نماید.
  • حضور خود کارفرما در زمان اجرای کفسابی ارزان قیمت بسیار اهمیت دارد زیرا اگر فرد بی تجربه ای را به جهت پیشنهاد قیمتی پایین تر از مراکز اصلی، جهت کفسابی انتخاب کرده باشید به راحتی می تواند آسیب هایی جانبی را به سنگ ساختمان شما وارد نماید و ممکن است این موضوع برای شما خسارات بی شماری را داشته باشد.
  • برای پیدا کردن کفسابی ارزان قیمت در دیوار و یا شیپور به دنبال آن نگردید زیرا این افراد سابقه ای برای ارائه دادن به شما ندارد همچنین کارشان بدون ضمانت انجام می شود. اغلب افراد تازه کار به جهت نداشتن سابقه این آگهی ها را ثبت می کنند که پس از مدتی هم این تبلیغات از دیوار یا شیپور حذف می شود.

دستگاه های کفسابی دارای انواع مختلفی می باشند که به صورت خلاصه آن ها را شرح می دهیم: یکی از این دستگاه ها، دستگاه کفسابی تک فاز است از این دستگاه برای متراژهای کم یا محیط هایی که برق سه فاز وجود ندارد استفاده می شود. دستگاه کفسابی 3 فاز هم نوع دیگر تجهیزات کفسابی است که قدرت و سرعت بسیار بالایی در کفسابی ساختمان دارد و از برق سه فاز هم تغذیه می کند این دستگاه برای فضاهای وسیع مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه ساب دستی سنگ، نوع دستی تجهیزات کفسابی است و بهترین گزینه برای استفاده از آن در فضاهایی که دسترسی به آن محدود است می باشد، از این دستگاه برای ساب سنگ سرویس بهداشتی، ساب میز کانتر و غیره استفاده می شود. انتخاب هر یک از این تجهیزات بستگی به نظر مجری کفسابی دارد زیرا او براساس تشخیص نوع سنگ این تجهیزات را انتخاب می نماید.

کفسابی با ما یکی از مراکز اصلی و معتبر کفسابی ارزان قیمت است که در کار خود از بهترین دستگاه ها و متریال استفاده می کند و کیفیتی بی نظیر را در اختیار کارفرما قرار می دهد، شما می توانید با مراجعه به وب سایت آن و تماس از طریق شماره های ذکر شده در آن سفارش کار خود را به اطلاع کارشناسان ما برسانید.

ویژگی های کفسابی سنگ خانگی

عملیات کف سابی پس از پایان عملیان سنگ فرش نمودن کف ساختمان جهت صاف و یکدست نمودن کلیه سطوح به کار گرفته می شود. در ساختمان سازی بعد از مرحله سنگ کاری اغلب سطوح همسطح و تراز نیستند در این شرایط باید به سراغ کفسابی ارزان قیمت برویم زیرا بعد از کفسابی سنگ خانگی هیچ گونه ناهماهنگی و ناهمواری بین سطوح مشاهده نمی شود، اما مزیت های کفسابی در متن ذیل آورده شده است:

  • براقیت سنگ ها بعد از کفسابی ارزان قیمت زیاد می شود به گونه ای که زیبایی آن چندین برابر خواهد شد.
  • صاف شدن رویه کف سنگ بعد از ساب سنگ به گونه ای که شما حتی با دست کشیدن به سنگ هم متوجه مرز بین سنگ ها نخواهید شد و سطح کاملاً یکپارچه به نظر شما خواهد رسید همچنین این امر موجب شفاف شدن رویه بندی های میان سنگ ها خواهد شد.
  • همسطح شدن درزها با سنگ های کف و همچنین از بین رفتن پستی بلندی های سنگ یکی دیگر از مزیت های کفسابی ارزان می باشد. وجود ناهمواری در سطح سنگ یکی از معضلات موجود در ساختمان سازی به شمار می رود که با وجود خدمات کفسابی تهران جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
  • بعد از عملیات کف سابی، سنگ ها کمتر آلودگی و کدری را به خود جذب می کنند زیرا پس از سنگ سابی جای هیچ شکاف و درزی باقی نمی ماند بنابراین مکانی برای انباشته شدن گرد و خاک ها هم وجود نخواهد داشت به همین جهت کمتر آلودگی ها را جذب می کنند.
  • بعد از عملیات کفسابی ساختمان نظافت کف بسیار آسان تر خواهد شد زیرا تمامی آلودگی ها و اجرام از سطح سنگ پاک شده اند.
  • افزایش عمر سنگ و مقرون به صرفه بودن این روش نسبت به دیگر روش ها جزو دیگر مزیت های کفسابی ارزان قیمت به شمار می رود.

 کفسابی با ما یکی از بهترین مجریان کفسابی در تهران و دیگر شهرها می باشد که توانسته با سال ها تلاش بهترین کیفیت و قیمت را به مشتریان خود ارائه دهد همچنین در این مجموعه فروش دستگاه کفسابی هم انجام می شود شما می توانید برای تهیه آن به سایت این مجموعه مراجعه نمایید.

کفسابی در تهران

اجرای کفسابی باید توسط فردی که آموزش دیده و تخصص و آگاهی لازم را در زمینه انواع سنگ ها دارد انجام شود. ابتدای کار شما باید مجری کفساب خود را انتخاب نمایید برای این موضوع حتماً به سابقه و نمونه کارهای او توجه کنید تا بتوانید با فردی همکاری کنید که دارای تجربه و تخصص لازم می باشد.‌ بعد از این مرحله شما باید اطلاعاتی که کفساب در زمینه سنگ ساختمان از شما می خواهد را به او ارائه دهید تا مجری بتواند برحسب اطلاعات، نوع سنگ را شناسایی کرده و روش ساب سنگ و دستگاه متناسب با نوع سنگ را تعیین کند به عنوان مثال برای ساب میز کانتر به دلیل این که نوع سنگ بسیار حساس است از ساب دستی سنگ استفاده می شود اما در شرایطی دیگر بسته به سنگ از کفسابی با سنگ فرز هم استفاده می کنند. بعد از این مرحله کفساب به همراه تجهیزات لازم به محل مورد نظر مراجعه می نماید و کار خود را شروع می کند. شما باید قبل از ورود مجری کف سابی تمام وسایل را از محل خارج کرده و آنجا را از گرد و غبار پاکسازی نمایید. یکی از ویژگی های کفساب خوب دانستن این مطلب است که از کجا کف سابی را شروع کند و به پایان برساند‌‌ همچنین بعد از اتمام کار هیچ قطره آبی در اطراف دیوارها پاشیده نشده است همچنین محل را به گونه ای تحویل کارفرما می دهد که سنگ کف ساختمان به طور کامل یکدست و صیقلی است. کفساب کار خود را با استفاده از لقمه ساب های زبر شروع می کند در چند مرحله لقمه ها بر حسب زبری به نرمی به کار گرفته می شوند و در نهایت به یک سطح بدون پستی و بلندی تبدیل خواهند شد.

اگر قصد خرید لقمه کفسابی را دارید می توانید با مراجعه به وب سایت کفسابی با ما و از طریق تماس با کارشناسان مربوطه این محصول را تهیه نمایید.

کفسابی در تهران

قیمت کفسابی سنگ

تعیین قیمت کفسابی به پارامترهای مختلفی بستگی دارد که در متن ذیل به شرح آن ها می پردازیم:

نوع سنگ

اولین عامل در تعیین قیمت سنگسابی در تهران، نوع سنگ است زیرا هر سنگ با دستگاه های مختلفی ساب زده می شود تا دچار آسیب نشوند، اگر کف موزاییک یا سرامیک باشد قیمت کفسابی مناسب تر خواهد بود. کف سنگ دارای دو نوع نرم و سخت می باشد، سنگ سخت سنگ هایی مانند گرانیت هستند که هزینه کفسابی آن نسبت به سنگ های نرم بیشتر است و سنگ نرم سنگ هایی مانند تراورتن هستند که هم در نماهای بیرون و هم داخل ساختمان به کار می روند این سنگ ها دارای قیمت پایین تری نسبت به سنگ های سخت می باشند.

سابقه ساب سنگ

اگر سنگ کف ساختمان شما قبلاً ساب خورده باشد هزینه کفسابی کمتر به شما اعلام خواهد شد زیرا در مرحله قبل که سنگ ساب خورده تمامی ناهمواری ها و ایرادات کف حذف شده است.

نوع کف سابی

کفسابی دارای گونه های مختلفی است که بهترین آن کفسابی ایتالیایی یا شیشه ای می باشد، این نوع کفسابی موجب افزایش قیمت کفسابی سنگ نسبت به کفسابی معمولی می شود.

مصالح مورد استفاده

در شرایطی که کف سنگ ساختمان شما دارای ایراد یا ناهمواری زیادی باشد یا ترک روی آن مشاهده شود باید تمامی ترک ها تعمیر و کلیه شکاف ها پر شوند در این صورت هزینه مصالح مورد استفاده به قیمت کفسابی سنگ اضافه خواهد شد.

متراژ محیط

فضایی که کفسابی در آن انجام می شود در قیمت آن تاثیر می گذارد، در ساختمان ها قیمت با توجه به تعداد طبقات و متراژ کلی ساختمان محاسبه می شود که در متراژهای بالا امکان گرفتن تخفیف نیز وجود دارد.

دستگاه مورد استفاده

عامل بعدی در تعیین هزینه کفسابی ارزان قیمت، دستگاه مورد استفاده سنگ سابی است زیرا قیمت دستگاه کفسابی تک فاز با سه فاز به جهت عملکرد و زمان متفاوت می باشند. دستگاه سه فاز دارای قدرت بیشتر نسبت به تک فاز است و کار اجرای کفسابی را در کوتاه ترین زمان انجام می دهد اما در شرایطی که کارفرما برق سه فاز در ساختمان ندارد از دستگاه کفسابی تک فاز استفاده می کنند.

محل کفسابی

یکی دیگر از فاکتورهای تعیین قیمت، محل کفسابی است زیرا قیمت کفسابی پارکینگ به جهت دستگاهی که از آن استفاده می شود تا قیمت کفسابی راه پله متفاوت است زیرا فضا و نوع سنگ هم در این شرایط متغیر می باشد به عنوان مثال برای گوشه و کنار دیوارها از ساب سنگ دستی استفاده می کنند زیرا با دستگاه های دیگر این مکان ها قابل ساب زدن نمی باشند.

دور یا نزدیک بودن محل

دور یا نزدیک بودن محل کفسابی در تعیین قیمت آن مؤثر است زیرا هر چقدر محل کفسابی دور از شهر باشد مجری باید هزینه بیشتری را به جهت حمل وسایل کفسابی پرداخت نماید پس قیمت آن بالاتر از مناطقی خواهد بود که در داخل شهر مستقر هستند.

علاوه بر این موارد در کفسابی ارزان قیمت روش محاسبه هزینه نیز به شکل های گوناگونی اعلام می شود یکی از این روش ها مترمربع است که کفساب براساس مترمربع، قیمت محیط کفسابی را محاسبه می نماید. روش دیگر محاسبه هزینه، روش پروژه ای می باشد که با بازدید کفساب به صورت توافقی مبلغی تعیین می گردد و اما روش آخر تکی می باشد که برحسب تعداد پله قیمت اعلام می گردد.

کفسابی با ما در خدمت شما عزیزان می باشد تا کفسابی ساختمان شما را با استفاده از مجرب ترین افراد و بهترین کیفیت انجام دهد.

کفسابی چیست؟

در مواقعی که سنگ های کف ساختمان بر اثر ریخته شدن مصالح در ساختمان سازی کدر می شوند و یا به علت تردد بسیار سنگ ها آسیب می بییند برای برگشت زیبایی سنگ، از دستگاه کفسابی ارزان قیمت استفاده می کنند.

دستگاه کفسابی چگونه به سنگ جلا می دهد؟

دستگاه کفسابی سنگ با ساب زدن 2 الی 5 میلی متر از سطح سنگ تمامی کثیفی ها و اجرام را از روی آن بر می دارد این امر باعث می شود تا لایه زیرین سنگ زیبایی خودش را به نمایش بگذارد همچنین موجب افزایش طول عمر مفید سنگ هم می شود.

کفسابی ارزان قیمت شامل چه دستگاه هایی است؟

دستگاه های کفسابی در گونه های 3 فاز، تک فاز و ساب دستی سنگ در بازار وجود دارند که دستگاه 3 فاز دارای بیشترین سرعت و قدرت نسبت به مدل های دیگر تجهیزات کفسابی می باشد. دستگاه تک فاز از برق تک فاز تغذیه می کند و قدرتش کمتر از دستگاه 3 فاز است و دستگاه دستی ساب هم برای گوشه های کار و یا مکان هایی که دسترسی به محل برای دستگاه های دیگر امکان پذیر نیست مورد استفاده قرار می گیرد.

مزیت های کفسابی ارزان قیمت چیست؟

کفسابی ساختمان دارای مزیت های بی شماری است که در اینجا می توان به یکپارچه شدن سطح سنگ کف ساختمان، براقیت و صیقلی شدن کف سنگ، حذف کلیه آلودگی ها از روی سنگ، مقرون به صرفه بودن قیمت آن نسبت به تعویض سنگ اشاره نمود.

ویژگی های کفساب خوب چیست؟

کفساب ها برای به نمایش گذاشتن سابقه خود باید نمونه کار داشته باشند تا کارفرما با دیدن آن خاطری آسوده پیدا نماید و یکی از ویژگی های بارز مجری کفسابی تشخیص درست سنگ و نوع دستگاه مورد استفاده از آن می باشد.