کفسابی در نیاوران و تجریش و فرمانیه و کامرانیه

کفسابی در نیاوران و تجریش و فرمانیه و کامرانیه

کفسابی در نیاوران و تجریش و فرمانیه و کامرانیه به شدت مورد استقبال مراکز تجاری، اداری، درمانی، هتل ها و غیره قرار گرفته است. شاید در مورد کفسابی سنگ شما با سؤالات و ابهاماتی روبرو شده باشید که با مطالعه این متن به تمامی آن ها پاسخ داده خواهد شد.

کفسابی سنگ

سطوح سنگ برای همیشه درخشان و تمیز باقی نمی ‌مانند و به مرور زمان دچار مسائل بسیاری از جمله: جرم، شکستگی و تیر‌گی خواهند شد. کفسابی با ما، یکی از شرکت‌ های معتبر کفسابی در سطح شهر تهران است که در حوزه کفسابی و سنگسابی فعالیت می کند و تا به امروز توانسته است رضایت مشتریان گرامی خود را جلب نماید. خدمات مربوط به حل مشکلات و ترمیم سنگ و همچنین کفسابی فقط نباید هنگام ایجاد مشکل اجرا شود بلکه باید در دوره های منظم زمانی، روی سطوح انجام گیرد تا جرم ها به درون سنگ رخنه پیدا نکنند. سنگ‌ ها این قابلیت را دارند که هر چیزی را به درون خود منتقل کنند و این تصور که اجسام کاملاً غیر قابل نفوذ و سخت هستند اشتباه است. سنگ ‌ها نسبت به نوع و جنسی که دارند، حاوی حفره‌ های ریز و درشتی هستند که برخی مواقع با چشم فیزیکی قابل مشاهده نیستند و زمان آلودگی و ریخته شدن مواد به آسانی می ‌توانند آن را به خود جذب کنند. یکی از کارهایی که افراد هنگام ریخته شدن مواد روی سطوح کفپوش باید انجام دهند این است که به سرعت اقدام به تمیز کردن لکه کنند، تا به مرور زمان مواد به خورد سنگ نرود و لکه هم مقاوم‌ تر نگردد. این موضوع در زمان بیرون گذاشتن زباله از ساختمان بسیار صدق می‌کند؛ زیرا آلودگی های زباله اسیدی هستند و احتمال دارد در صورت ریخته شدن روی سطح در طولانی مدت سبب صدمه زدن به سنگ و خنثی کردن زیبایی آن شوند. این مدل از لکه‌ ها باید سریعاً تمیز گردند و روی سنگ ماندگار نشوند.

انواع سنگ

اصولاً نوع سنگی که قرار است ساب خورده شود، با مدل کفسابی انجام شده روی سطح مرتبط است. سطوح و سنگ‌ ها در دو دسته بندی کلی قرار می گیرند. سنگ‌ های سخت و محکم، جزو مدل هایی هستند که پیشینه ای دیرینه دارند و اغلب از آنها در ساختمان سازی استفاده می شود.

سنگ ‌های سخت

سنگ هایی که در دل کوه و در طبیعت قرار دارند را سنگ های سخت می نامند. استخراج این سنگ ها بسیار دشوار و هزینه بر است ولی در ساخت سازه‌ ها بسیار مؤثر است از جمله این سنگ ها می ‌توان به سنگ ‌های خارا اشاره نمود که انواع گوناگونی هم دارد. از این نوع سنگ می ‌توان برای فضاهایی که رفت و آمد بسیاری در آن صورت می گیرد استفاده کرد و در صورت تمایل به جایگزین کردن، سنگ مرمر بهترین گزینه خواهد بود ولی به سختی سنگ خارا نیست. کفسابی در تجریش با توجه به تجربه ای که دارد قادر است کفسابی کلیه سنگ ها و سطوح سخت را انجام دهد.

سنگ‌ های نرم

بزرگ ترین تفاوت سنگ نرم و سخت بافت مخالف آن ها می باشد. کاربرد سنگ‌ های نرم در نماسازی و ساختمان است، آن ها هم مانند سنگ های سخت قابلیت‌ های ویژه ای دارند. کفسابی در کامرانیه می ‌تواند نوع سنگ را شناسایی کند و بهترین شیوه را جهت ساب سنگ انتخاب نماید. از سنگ های نرم می توان برای پوشش کفپوش شرکت ها، منازل و سازمان‌ های اداری بهره گرفت. همچنین اجرای هر گونه خدمات روی آن ها قابل انجام است. به عنوان مثال از سنگ‌ های نرم مانند تراورتن که نمایی شبیه سنگ های سخت دارد می ‌توان جهت نمای ساختمان استفاده کرد. اگر ساختمان شما در شهرهای آلوده و پرجمعیت باشد هر از چند گاهی باید نماشویی انجام شود.

کفسابی در نیاوران خدمات نماشویی را هم در زمره فعالیت های خود دارد. کاشی ها و سرامیک ها جزو سطوح نرم هستند زیرا ساختاری شبیه و نزدیک به یکدیگر دارند. سرامیک و کاشی ها بسیار شکننده هستند و نباید برای محیط هایی که احتمال وارد شدن فشار زیاد روی آنها وجود دارد استفاده کرد. به عنوان مثال این سطوح نرم برای پارکینگ مناسب نیستند و برای این محیط اغلب از موزاییک استفاده می شود، به این دلیل که موزاییک ها هم جزو سنگ های نرم هستند اما ساختارشان بسیار محکم تر از سرامیک است. موزاییک ها لغزنده نیستند و به منظور کفسابی باید به نوع آن توجه داشت. آن ها دارای دو مدل عاج دار و بدون عاج هستند.کفسابی در فرمانیه با در نظر گرفتن نوع موزاییک، آن را ساب زنی می نماید. موزاییک ‌های عاج دار به دلیل شیاری که دارند، خدمات ساب زنی روی سطوح آن تقریباً امکان پذیر نیست که در این صورت از روش دیگری به نام کف شویی استفاده می شود. موزاییک‌ های بدون عاج به جهت نداشتن شیار از جمله سطوحی هستند که کفسابی در فرمانیه توانسته است به خوبی از عهده ساب زدن آنها بر آید.

انواع دستگاه‌ های ساب زنی

در کفسابی در تجریش اجرای تمامی خدمات مرتبط با سنگسابی و پاکسازی سطوح امکان پذیر است. کفسابی با ما با استفاده از ابزارهای مخصوص و دستگاه‌ های لایه برداری خدمات ساب سنگ را انجام خواهد داد. مهمترین دستگاه های کفسابی به سه نوع اصلی تقسیم می شوند که در متن ذیل به آن ها اشاره می کنیم:

دستگاه ‌های سه فاز

دستگاه های ۳ فاز دستگاه هایی بسیار کاربردی در کفسابی هستند زیرا از لحاظ قدرتی بسیار قوی تر از دیگر دستگاه های کفسابی می باشند. این دستگاه ‌ها قدرتشان را از برق سه فاز تامین می کنند.

دستگاه ‌های تک فاز

این مدل از دستگاه های کفسابی مناسب جهت ساختمان ‌هایی با متراژ بالا هستند و از برق شهری تک فاز برای قدرتشان استفاده می کنند. این دستگاه‌ ها قدرت کمتری نسبت به دستگاه های سه فاز دارند و به همین جهت برای آن که کیفیت خود را به این دستگاه ها برسانند باید چند بار روی سطح کشیده شوند.

دستگاه‌ های ساب زنی دستی

یکی از ابزارهای پر کاربرد در کفسابی کامرانیه، دستگاه‌ های ساب دستی است. کاربرد این دستگاه برای ساب سنگ پاگرد، پله، گوشه‌ و کنار دیوارها می باشد. دستگاه‌ های ساب دستی سایز کوچکتری دارند و به راحتی در دست کف ساب جای می‌گیرند و به همین دلیل دقت کف ساب را بالا می ‌برند.

همه دستگاه‌ های کفسابی مزایا و معایب مخصوص خودشان را دارند و بایستی با در نظر گرفتن تجربه و دانش کف ساب از آنها استفاده شود. کفسابی در نیاوران از جمله شرکت ‌هایی است که جدای از خدمات سنگ سابی در فروش دستگاه کفسابی هم فعالیت می کند و شما می توانید با مراجعه به وب سایت این شرکت از کلیه محصولات آن دیدن فرمایید و جهت ثبت سفارش با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

دستگاه‌ های ساب زنی دستی

روش ‌های متفاوت کفسابی

خدمات کفسابی بر اساس نوع سنگ و یا جنس آن انتخاب می گردد. سطوح کاشی شده و یا سرامیکی، بیشتر با روش فرچه شویی تمیز می‌ شوند اما در صورتی که مشکل بزرگتری در آنها وجود داشته باشد می‌ توان از دستگاه پرداخت استفاده کرد. سطوح پارکتی از جمله سطوحی هستند که انجام تمیزکاری در آن ها می‌تواند کمی متفاوت باشد. این کفپوش ها قطعات کوچکی منعطفی هستند که از چوب ساخته شده اند. کفسابی در نیاوران جزو شرکت‌ هایی است که سطوح پارکتی را هم به خوبی ساب می زند. فرایند ساب پارکت ها به جهت اینکه نباید با آب برخورد داشته باشند به صورت خشک اجرا می شوند و کف ساب باید مهارت خاصی در اجرای آن داشته باشد.

از سویی دیگر، انواع لقمه ‌های کف سابی در اجرای کفسابی بسیار مؤثرند زیرا با استفاده از لقمه ها، از سنگ لایه برداری صورت می گیرد. لقمه ‌ها بر اساس شماره‌ بندی که دارند شناسایی شده و برای هر سطح شماره‌ مخصوصی استفاده می گردد.به عنوان مثال جهت اجرای کفسابی ایتالیایی، از لقمه‌ های ایتالیایی مخصوص بهره می گیرند.انواع لقمه‌ های سنگ دارای شماره‌ بندی مختلفی هستند که در هر مرحله از یک مدل مخصوص استفاده می شود. کفسابی در کامرانیه کلیه خدمات مرتبط با ساب سنگ به روش ایتالیایی را هم انجام می ‌دهد. نوع دیگری از ساب زنی، کفسابی سطوح گرانیتی است که به حرفه و تخصص نیاز دارد. این سطوح به جهت سختی که دارند به شیوه ای خاص و با استفاده از لقمه‌ های الماسی لایه برداری می شوند. زیرا بافت بسیار محکم و منسجم آن ها سبب شده است تا لقمه ‌های معمولی هیچ واکنشی بر روی آنها انجام ندهند.

مزایای کفسابی

  • با اجرای کفسابی ساختمان، اگر کفپوش شما دارای ناهمواری باشد کاملاً همسطح خواهد شد.
  • با استفاده از خدمات کفسابی با ما، مات شدن و تیرگی های کفپوش شما ناشی از ریخته شدن مایعات اسیدی از قبیل جوهر نمک، سرکه و … برطرف می شود و همانند روز اول براق می گردد.
  • اگر سنگ کفپوش قدیمی باشد، با همکاری کفسابی در نیاوران، کفپوش نوسازی و چه بسا بهتر از روز اول می شود.
  • اجرای کفسابی ایتالیایی سبب شیشه ای شدن سنگ می گردد.
  • کف سابی سنگ سبب ترمیم شکاف ها و درزهای آن می شود.
  • سنگسابی خط و خش های سنگ را از بین می رود و آن را کاملاً درخشان می کند.
  • کفسابی در نیاوران موجب از بین رفتن بندکشی و تقویت سنگ شده و سبب می شود که سنگ دیگر لق نزند.
  • اگر بخشی از سنگ کف آسیب دیده باشد، با انجام کفسابی سنگ ترمیم می شود که اصولاً از رزین ساب برای پر نمودن آن بخش از سنگ استفاده می کنند.

کف ساب باید در نظر داشته باشد که جهت جلوگیری از پاشیدن آب دستگاه ۳ فاز، دور دستگاه لاستیک قرار دهد. این دستگاه دارای قدرت هفت و نیم اسب بخار است و دستگاه تک فاز هم شکلی کوچک تر از دستگاه ۳ فاز دارد و قدرت آن به سه و نیم اسب بخار می رسد. ساب زدن برای هر سنگی ضروری است زیرا پس از مدتی سنگ ها در اثر سرما، گرما، آلودگی ها و … آسیب می بینند و مات می شوند. برخی از افراد در این شرایط به فکر تعویض سنگ می افتند، در صورتی که این کار هزینه بسیار بالایی را لازم دارد و شما به راحتی می توانید با کف سابی این موارد را رفع نمایید.

ویژگی های نیروهای کفسابی

کف ساب باید از قبل، آموزشات لازم را دیده باشد و کار با ابزارهای مختلف کفسابی را به خوبی بلد باشد. او باید قابلیت تشخیص سنگ برای ساب زدن هر مدل سنگی را داشته باشد و باید بداند برای سطوح از چه نوع دستگاهی استفاده کند. همچنین باید تشخیص دهد که چه مواد شوینده ای برای استفاده بر روی سطح مناسب است.کف ساب باید با دقت کامل کار سنگ سابی را انجام داده و برای پایان کار عجله ای نداشته باشد. هر چه با دقت بالاتری به کفسابی بپردازد در آخر، سطحی براق تر، تمیزتر، شفاف تری خواهید داشت. نحوه اجرای کفسابی، در نتیجه آن بسیار تاثیرگذار است. کف ساب در اجرای سنگسابی باید آگاه باشد کدام نقطه از کفپوش آلودگی بسیاری دارد تا آن وقت ساب زدن را چند بار تکرار نماید. زیرا اگر بیش از اندازه کار ساب زدن بر یک منطقه تکرار شود، سبب لایه برداری زیاد و خراب شدن سطح می گردد.

یکی دیگر از ویژگی های کفساب خوب این است که بتواند به بهترین نحو ممکن بندکشی را انجام دهد. بندکشی یکی از گام های نهایی است که پس از اتمام شستشو و ساب زدن اجرا می شود. این کار سبب می گردد تا شکاف های به وجود آمده حذف و سلامتی سنگ و سطح آن حفظ گردد. بعضی از بخش هایی که بند کشی آن مشکل دار شده و درز پیدا کرده، باید به واسطه یک کف ساب حرفه ای درزگیری شود. در نهایت پس از پایان کار، کفساب باید کلیه قسمت های ساختمان را که در اثر ساب زدن کثیف شده اند، تمیز نماید. در کار کفسابی حرفه ای بخش هایی از جمله دیوار ها، قرنیزها و… احتمال دارد در اثر اجرای کار، بخشی از آلودگی های روی آن ها بماند که این موارد باید توسط کف ساب شسته و تمیز گردند.

ویژگی های نیروهای کفسابی

قیمت کفسابی

در هر حوزه ای عوامل مختلفی وجود دارند که قیمت را تحت تاثیر قرار می دهند. در کفسابی، قیمت وابسته به عواملی از قبیل متراژ، دوری و نزدیکی محل و… می باشد که در متن ذیل به شرح آن ها می پردازیم:

متراژ محیط کفسابی: همان طور که مشخص است هر قدر متراژ کفسابی بالاتر باشد قیمت آن نیز افزایش پیدا می کند.

دوری و نزدیکی به شهر: برخی از ساختمان ها، دور از شهر هستند که این موضوع باعث می شود هزینه های بسیاری را شرکت های کفسابی برای رفت و آمد و حمل و نقل دستگاه کفسابی پرداخت کنند. به همین دلیل است که قیمت کفسابی ارائه شده به این افراد بیشتر است.

نوع دستگاه: همان گونه که اشاره کردیم برای هر سنگی دستگاه و لقمه ساب خاصی استفاده می شود. دستگاه های کفسابی ۳ فاز قیمتی بالاتر، سرعتی بیشتر و باکیفیت تر از دیگر دستگاه ها می باشند، به همین جهت هزینه بالاتری برای آن ها اعلام می گردد.

سابقه ساب زنی: برخی از مکان هایی که قبلاً کفسابی شده اند و به جهت آن که کفساب نیازی ندارد تا کلیه مراحل ساب زنی سنگ را انجام دهد قیمت کمتر محاسبه می گردد.

محل کفسابی: برخی از فضاها دسترسی سخت و دشواری را دارند تا ساب زده شوند، اصولاً در این مواقع که از دستگاه ساب دستی هم استفاده می شود قیمت بالاتر محاسبه می گردد.

کف ساب: قیمت برای کلیه شرکت های کفسابی در نیاوران دارای تعرفه است اما اگر شما با افرادی ناشناس برای کفسابی همکاری کنید آن ها می توانند قیمت بالاتری را در قبال دستگاهی که کیفیت بالایی ندارد از شما دریافت کنند. پس بهترین راه استفاده از شرکت هایی است که کفسابی حرفه ای را به صورت تخصصی انجام می دهند.

شرکت کفسابی با ما با استفاده از زبده ترین افراد و همچنین با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه ها کار کفسابی را به بهترین شکل ممکن و تضمین شده با قیمتی مناسب برای شما عزیزان انجام می دهد. برای ثبت سفارش خود می توانید از طریق مراجعه به وب سایت این شرکت از طریق راه های ارتباطی اقدام نمایید‌.

کفسابی سنگ چیست؟

کفسابی به لایه برداری سنگ با استفاده از انواع لقمه های ساب سنگ کفسابی گفته می شود که در این شرایط لایه زیرین سنگ زیبایی و جلوه خود را به نمایش می گذارد.

آیا کفسابی در نیاوران محصولات کفسابی را به فروش می رساند؟

بله کفسابی در نیاوران فروش دستگاه های کفسابی و فروش لقمه ساب کفسابی را از طریق وب سایت خود انجام می دهد.

آیا سرامیک ها هم کفسابی می شوند؟

کفسابی سرامیک ها با فرچه شویی انجام می شود زیرا ساختار بسیاری ظریفی دارند و ساب سنگ باعث تخریب و شکسته شدن آن ها می گردد.

آیا دستگاه های کفسابی برای همه محیط ها قابل استفاده هستند؟

خیر این دستگاه ها که شامل دستگاه کفسابی سه فاز، دستگاه کفسابی تک فاز و دستگاه ساب دستی می شوند، هر یک برای فضاهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند.

قیمت کفسابی به چه عواملی وابسته است؟

قیمت کفسابی نسبت به نوع کفسابی، دستگاه کفسابی، متراژ محیط کفسابی، محل کفسابی و نزدیک و دور بودن به شهر تعیین می گردد.