کفسابی کاشی استخر چگونه است؟ (به همراه مزایا و قیمت)

کفسابی کاشی استخر

کفسابی کاشی استخر یکی از اقدامات ضروری به منظور جرم‌ زدایی آن می باشد. نکته بسیار مهمی که برای شما وجود دارد این است که آگاه باشید کفساب از چه متریال و دستگاهی استفاده می کند. به همین دلیل لازم است از شرکت‌ های متخصص کفسابی که در حوزه کفسابی، چربی زدایی سطوح استخر، سونا، جکوزی، جرم گیری با استفاده از دستگاه‌ های کفسابی واترجت فشار قوی و مواد مخصوص شوینده استفاده می‌کنند، کمک بگیرید. ما در این نگارش قصد داریم تا شما را با چگونگی کفسابی کاشی استخر آشنا کنیم.

کفسابی استخر

کفسابی استخر علاوه بر زیبایی و شفافیت موجب ضدعفونی شدن و تمیز شدن استخر هم می شود. این مکان ها به مرور زمان به دلیل استفاده از آب چاه دچار رسوباتی می شوند که برای از بین بردن آن ها باید از کفسابی استخر بهره گرفت. این روش با حذف کردن رسوبات و جرم های ناشی از آن ‌ها سبب جلوگیری از ایجاد هر گونه بیماری می شود، همچنین شما از تماشای زلالی آب و انعکاس نور در کف استخر لذت خواهید برد. این روش تنها برای خانه های ویلایی استخردار استفاده نمی شود؛ بلکه برای استخرها به صورت دوره های معین زمانی به کار گرفته می شود. استخرهای عمومی به جهت استفاده مداوم باید پس از دوره کوتاهی ساب سنگ استخر را تکرار نمایند.در خانه هایی که دارای استخر سرپوشیده هستند به جهت وجود همیشگی رطوبت نیاز مبرمی به ساب زنی سنگ دارند. اما استخرهای روباز به دلیل حضور گرد و غبار احتمال ایجاد جلبک در آن ها بسیار بالا می باشد به همین علت از کفسابی دوره ای برای جلوگیری از ایجاد جلبک ها استفاده می گردد. کفسابی استخر فرایند گوناگونی دارد که در متن ذیل به شرح آن ها می پردازیم:

از بین بردن جلبک استخر

ضد عفونی کردن کاشی استخر و دیوارهای آن و همچنین درخشان کردن کف استخر که رسوب گرفته‌ است از عملکردهای کفسابی به شمار می رود. در بیشتر استخرها سنگ فرش هایی وجود دارد که با ساب زدن جذابیت خاصی را از خود نشان می دهند، ساب زدن سبب جلوه و درخشش بیشتر سنگ ها می شود. البته به این نکته توجه داشته باشید که قیمت کفسابی کاشی استخر در مقایسه با فضاهای دیگر متفاوت است. زیرا از سنگ های مختلف برای استخر و سنگ فرش های حاشیه آن استفاده می گردد.

پاک کردن جلبک استخر

حوضچه ها و استخرها با گذشت زمان رسوب‌ گذاری می ‌شوند این موضوع خود باعث کدر شدن کاشی یا سرامیک آن ها می شود. به همین علت ضروری است که هر 2 سال یکبار ساب زنی و جرم گیری در آن ها انجام شود. این نکته را فراموش نکنید که تنها معضل ما از بین بردن لکه‌ های زشت و کثیف نیست؛ بلکه ایجاد سطحی شیشه ‌ای و براق و جلوگیری از ایجاد هر گونه بیماری می باشد. برای ساخت استخرها از متریال های متفاوتی استفاده می شود که می توان به استخرهای فلزی و چوبی، فایبر گلاس، بتنی و آب ‌بندی شده با وینیل اشاره نمود. به دلیل رسوب گذاری، استخرها به صورت عادی پس از گذشت مدتی زیبایی و براقیت خود را از دست می ‌دهند و یکی از ویژگی های کفسابی استخر این است که شما قادر خواهید بود کلیه رسوبات را به یک باره از بین ببرید آن وقت استخری به زیبایی روز اول را مشاهده خواهید کرد.

تمیز کردن جلبک حوضچه استخر

این نوع تمیز کردن تنها مخصوص سونا، جکوزی و استخرهای خانگی نیست؛ بلکه در استخرهای پرورش ماهی و کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد.

نحوه افزایش عمر کفسابی یک سطح

هنگامی که کار کفسابی استخر صورت می گیرد و تا مدتی چند روزه براقیت آن پابرجا می ماند ولی با گذشت زمان تیره می شود نشان دهنده بی کیفیتی مواد و دستگاه هایی است که آن محل را سنگ سابی کرده اند. پس باید از مجمو عه ای استفاده کنید که از بالاترین کیفیت برخوردار است. اگر می خواهید عمر سنگ ساختمان شما کوتاه نباشد از مواد شیمیایی برای تمیز نگه داشتن آن ها استفاده نکنید. کفسابی یکی از راه های افزایش طول عمر کاشی و سنگ می باشد که در صورت اجرای صحیح با توجه به استفاده از محل مورد نظر تایم های طولانی تری را طی خواهد کرد تا دوباره به کفسابی نیاز پیدا کند. شرکت کفسابی با ما ارائه دهنده خدمات فنی از قبیل کف سابی، سنگسابی، نماشویی و غیره می باشد که با بهترین کیفیت، تحت نظر افراد متخصص در کمترین زمان ممکن اجرا می شود. شما می توانید با مراجعه به وب سایت این شرکت سفارش کار خود را به اطلاع کارشناسان مربوطه برسانید.

دستگاه کفسابی استخر و مراحل سنگسابی

دستگاه ساب زنی استخر دستگاه های خاصی است که به آسانی می توان با آن ها شیب استخر را کفسابی نمود. علاوه بر این برای دیوارهای استخر هم دستگاه های مخصوصی وجود دارد که کلیه سطح دیوار را به گونه ای یکدست ساب می زنند. فرایند کفسابی کاشی استخر دارای مراحل مختلفی است که در ذیل به آن ها اشاره کرده ایم:

  • ابتدایی ترین مرحله جهت کفسابی استخر ساب زدن آن با لقمه 46 به منظور یکدست نمودن سنگ ها و ناهمواری های آن ها می باشد.
  • در مرحله بعد ساب استخر با لقمه 60 به جهت بتونه کردن درزهای سنگ ها مورد استفاده قرار می گیرد.
  • گام سوم ساب زدن با لقمه 220 و 120 می باشد تا هیچ گونه خط و خشی روی سنگ باقی نماند که در این گام سنگ به صورت کاملاً مات مشاهده می شود.
  • مرحله بعدی که آغاز مرحله براق کردن است با لقمه لاکی شروع به پرداخت می کنند و دستگاه ساب هم در این مرحله خطوط ریزی را برجای می گذارد.
  • گام بعدی ساب زدن با لقمه 600 است که خطوط ریز باقی مانده از لقمه لاکی را از بین می برد و به ترتیب از لقمه 800 و لقمه سی ناکس استفاده می گردد.
  • آخرین مرحله به کار گرفتن لقمه ساب ایتالیایی است که باعث درخشش بی نظیر سنگ ها می گردد.

دستگاه کفسابی استخر

کفسابی استخرهای تازه ساز

استخرهای نوساز بتنی به جهت ریختن و یا چسبیدن مواد به کاشی های استخر قبل از رنگ آمیزی ساب زده می شوند تا کلیه مواردی که باعث ناهمواری آن ها شده است را از بین ببرند و بتوانند سطحی صاف و یکدست را در کف و دیواره های استخر لمس نمایند، شما پس از پایان کار قطعاً از مشاهده این استخر لذت خواهید برد. شما می توانید کفسابی استخر قدیمی و یا نوساز خود را با کمک شرکت کفسابی با ما اجرایی نمایید تا از خروجی با کیفیت آن بهره مند شوید. همچنین با مراجعه به وب سایت این مجموعه قادر خوهید بود تا نمونه کارهای آن را مشاهده نمایید و سپس سفارش کار خود را نهایی کنید.

اهمیت کفسابی سنگ

کفسابی استخر فقط مخصوص این مکان ها نیست بلکه موارد دیگری را هم شامل می شود. ورودی استخرها، پارکینگ استخرها و… از مواردی هستند که کفسابی در آن ها هم صورت می گیرد. درست است که افراد برای استفاده از استخر موجود به آن محل می روند؛ اما اگر ورودی و یا پارکینگ، تمیزی خاص خود را نداشته باشد افراد احساس می کنند که قطعاً استخر هم به تمیزی که باید نیست. حتی اگر از تمیزی استخر مطمئن باشند باز هم احساس منفی نسبت به محیطی که وارد می شوند خواهند داشت. پس کفسابی سنگ باید برای همه مکان هایی که سنگ و کاشی در آن وجود دارد صورت می گیرد.

محل های ورودی این استخرها به جهت تردد بسیاری که در آن اتفاق می افتد دچار آسیب، کثیفی بسیار و… می شوند که این موارد در برخی شرایط آن قدر زیاد است که حتی چشم را هم آزار می دهد و یا آسیب به گونه ای زیاد می گردد که سنگ فرش نیاز به تعویض خواهد داشت و در این صورت هزینه کارفرما بسیار بالا محاسبه خواهد شد. کفسابی کاشی استخر کار از بین بردن کثیفی ها و ساب زدن سنگ را در کوتاه ترین زمان ممکن اجرا می کند. این یکی از ویژگی های کفسابی است و قیمت مناسب کفسابی نسبت به تعویض سنگ آن ناحیه از دیگر مزیت های آن به شمار می رود. با این تفاوت که کفسابی با ترمیم سنگ، آن را از روز اول هم براق تر نشان می دهد؛ ولی تعویض سنگ غیر از پول بیشتر باعث می شود تا شما آن سنگ جدید را اگر متراژش زیاد است کفسابی نمایید. اگر شما کار کفسابی را عقب بیندازید رسوبات ماندگارتر خواهند شد؛ اما اگر آن را در زمانی که ضرورت دارد انجام دهید زمان کفسابی کمتر خواهد بود و همچنین شما در دوره ای طولانی تر نیاز به کفسابی مجدد پیدا خواهید کرد.

یکی از مواردی که بسیار قابل مشاهده است وجود ترک و سوراخ هایی در سنگ ها یا کاشی ها می باشد که حتی از فاصله ای دور به راحتی قابل مشاهده است و همین امر سبب از بین رفتن جلوه و زیبایی آن مکان می گردد. در برخی مواقع که شما تصمیم می گیرید سنگ را به دلیل ایجاد آسیب های موجود تغییر دهید شاید حتی اسم کفسابی هم به گوشتان نخورده باشد و یا اینکه تصور کرده اید که کفسابی تنها برای کاشی استخر مورد استفاده قرار می گیرد در صورتی که کف سابی و سنگ سابی برای انواع سنگ های مختلف استفاده می شوند. پس با مطالعه این نگارش متوجه شده اید که کفسابی برای مکان های مختلفی صورت می گیرد و دستگاه های مختلفی برای ساب زدن هر سنگ وجود دارد که اگر کفساب به اشتباه نوع آن را انتخاب نماید کارفرما مجبور به تعویض کامل آن می شود. در زمان هایی که آسیب ها قابل مشاهده هستند دستگاه های ساب زنی با ساب زدن 2 تا 5 میلی متر از لایه رویی سنگ باعث حذف این آسیب ها شده و با بتونه کاری و… آن ‌ها را ترمیم می نمایند. در این شرایط لایه ای از سنگ زیرین زیبایی خود را نشان می دهد و همین امر هم باعث می شود تا عمر سنگ افزایش پیدا کند.

مزایای کفسابی کاشی استخر

اجرای کفسابی استخر مزیت های بی شماری را شامل می شود که در این بخش به موردی از آن ها اشاره می کنیم:

  • بالا بردن عمر سنگ
  • یکدست شدن سطوح سنگ و حذف ناهمواری ها
  • قابلیت منعکس شدن نور در سنگ به جهت براق شدن آن
  • حذف کردن آلودگی های جمع شده در کف استخر
  • به کارگیری از مواد شوینده کمتر پس از فرایند کفسابی استخر
  • حذف شدن جرم های عمیق که به لایه های زیرین سنگ هم نفوذ کرده اند.

هیچ کاری به جز کفسابی استخر با هزینه کمی که دارد آن را شفاف و براق نمی کند. شما می توانید با استفاده از خدمات ارائه شده توسط شرکت کفسابی با ما کاری باکیفیت و تضمین شده را به دست کفساب های حرفه ای آن تحویل بگیرید. این شرکت علاوه بر کفسابی، لقمه ساب کفسابی را هم به عهده دارد که افراد با پرداخت مبلغی بسیار مناسب تر از سایت های دیگر با برندهای ناشناخته می توانند آن را از این سایت تهیه نمایند.

مزایای کفسابی کاشی استخر

قیمت کفسابی

قیمت کفسابی برای هر ناحیه یکسان نیست ممکن است یک منطقه با متراژ بیشتر دارای قیمت کمتری در مقایسه با یک ناحیه متراژ کم باشد. در این بخش به عواملی که روی قیمت کفسابی تأثیر می گذارند اشاره می‌ کنیم:

نوع سنگ: یکی از اصلی ترین عوامل تأثیرگذار برقیمت، نوع سنگ است؛ زیرا سنگ ها گونه های مختلفی دارند که برخی از آن ها به علت سخت بودنشان زمان بیشتری برای کفسابی در مقایسه با دیگر سنگ ها دارند به همین سبب قیمت کفسابی این نوع سنگ ها بالاتر خواهد بود.

متراژ محیط: یکی دیگر از فاکتورهای مؤثر بر قیمت کفسابی، متراژ محیط سنگ سابی شده می باشد. اگر محیط، متراژ کمی را شامل شود از قیمت بالاتری برخوردار خواهد بود؛ اما اگر محیط وسیع تر باشد قیمت مناسب تر محاسبه می گردد؛ زیرا هزینه ای که شرکت ها برای حمل و نقل دستگاه‌ های کفسابی پرداخت می کنند زیاد است نمی توانند برای فضاهای کوچک قیمت کمتری را محاسبه کنند.

مقدار آسیب های کف: فاکتور بعدی در تعیین قیمت، میزان آسیب های وارد شده به کف محیط می باشد. اگر کفپوش شما پستی بلندی زیادی را شامل شود کفسابی آن طولانی تر است به همین دلیل از قیمت بالاتری برخوردار خواهد بود؛ اما اگر در گذشته از کفسابی استفاده کرده باشید قیمت مناسب ‌تری برای شما محاسبه خواهد شد.

نوع کفسابی: پارامتر دیگر در محاسبه قیمت، نوع کفسابی است بعضی از افراد خواستار کفسابی معمولی هستند و بعضی دیگر خواهان کفسابی ایتالیایی که هر یک قیمت ‌های گوناگونی دارند. همان طور که می دانید کفسابی ایتالیایی قیمت بیشتری دارد؛ زیرا درخشندگی و صیقلی بودن را به 100% می رساند.

اگر به دنبال بهترین کیفیت و قیمت برای کفسابی کاشی استخر می گردید سفارش کار خود را به شرکت کفسابی با ما بسپارید. شرکت های ناشناخته ای وجود دارند که با دستگاه های کفسابی بی ‌کیفیت کار کفسابی را اجرا می کنند و خواستار مبلغ کمتری هم هستند؛ اما اگر شما به پیشنهاد این افراد گوش کنید مجبور خواهید شد پس از مدتی پول بیشتری جهت کفسابی استخر پرداخت نمایید؛ زیرا کفساب های کم تجربه با به کار گرفتن غیراستاندارد دستگاه های کفسابی خود به محیط شما آسیبی جدی خواهند رساند.

کفسابی استخر با چه دستگاهی صورت می گیرد؟

برای کفسابی استخر به دلیل شیبی که در برخی از مناطق آن وجود دارد از دستگاه های مخصوصی استفاده می شود که بتوانند در شیب ها کفسابی را به صورت کامل انجام دهند. حتی برای دیواره های استخر هم دستگاه های مخصوصی موجود است که رسوبات را به صورت کامل از بین می برد و باعث شفافیت و تمیزی آن می شود.

کفسابی استخر چه مزیتی دارد؟

استخرها به دلیل مرطوب بودن، جلبک ها را به وجود می آورند و تنها دستگاهی که می تواند از ایجاد جلبک ها جلوگیری نماید دستگاه کفسابی استخر است. این دستگاه با از بین بردن جلبک ها و رسوبات موجود در استخر باعث جلوگیری از هر گونه بیماری، شفاف شدن استخر و جرم زدایی آن می شود.

کفساب استخر چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

کفساب ها به دلیل حساسیتی که در کارشان وجود دارد باید تخصص لازم را داشته باشند همچنین داشتن دستگاه های باکیفیت هم ضرورت دارد. اگر کفساب تازه کار باشد و به دلیل شرایط اقتصادی نتواند دستگاه های برند و با کیفیتی را تهیه کند قطعاً کارش را دچار آسیب خواهد کرد و نتیجه ای که کارفرما در ذهن دارد را به نمایش نخواهد گذاشت. کفساب استخر باید از کارهای قبلی خود نمونه کار داشته باشد و قیمت را بر اساس تعرفه مصوب کفسابی محاسبه نماید.

آیا کفسابی مخصوص استخر است؟

خیر، کفسابی در هر مکانی که سنگ، کاشی، سرامیک، موزاییک و… وجود داشته باشند مورد استفاده قرار می گیرد. به عنوان مثال کفسابی را می توان در پارکینگ یا محوطه ورودی استخر انجام داد زیرا با تردد بسیار انواع وسایل نقلیه کفپوش ها دچار آسیب و کدر شدن می شوند و کفسابی می تواند زیبایی روزهای اول را به آن ها بازگرداند.

قیمت کفسابی به چه صورت محاسبه می شود؟

کفسابی در مکان های مختلفی انجام می شود که بر اساس نوع سنگ، محل کفسابی، نوع دستگاه کفسابی، متراژ محیط کفسابی و غیره قیمت های آن محاسبه می شود. اما این نکته را به یاد داشته باشید که هر قدر محیط کفسابی بیشتر باشد قیمت آن کمتر خواهد بود.