کفسابی در تهرانسر و مهرآباد

کفسابی در تهرانسر و مهرآباد

کفسابی در تهرانسر و مهرآباد توسط نیروهای آموزش دیده و تجهیزات مدرن انجام می شود. انواع این خدمات برای افزایش دوام کفپوش و رفع ناهمواری ها مورد استفاده قرار می گیرند. سطح پس از این فرآیند قادر است رفت و آمد مکرر و تجهیزات سنگین را بدون متحمل شدن آسیب قابل توجهی تحمل کند. علاوه بر این موارد انجام این خدمات به میزان قابل توجهی در زیبایی کفپوش و درخشندگی آن نقش دارد. برای آشنایی بیشتر با شیوه و قیمت انجام این خدمات در این مناطق با ما همراه باشید.

معرفی خدمات کفسابی

انواع مختلفی از خدمات کفسابی وجود دارد که هر یک از آن ها دارای مزیت های خاص خود هستند و به شیوه بخصوصی انجام می شوند. در روش معمول انجام این خدمات لایه بالایی سطح توسط دستگاه های مخصوص برداشته می ‌شود. معمولاً ضخامت این بسیار اندک و در واقع چند میلیمتر است اما برداشتن آن به میزان قابل توجهی در رفع ایرادات کفپوش نقش دارد. به طور کلی انجام این خدمات منجر به رفع ناهمواری ها، لکه ها، ترک ها، شکستگی ها، کدری و غیره می شود.

انواع دستگاه کفسابی

کفسابی در تهرانسر و مهرآباد با استفاده از دستگاه های مختلفی صورت می گیرد که پرکاربردترین آن ها را معرفی می کنیم.

دستگاه تک فاز

در صورتی که در ساختمان برق سه فاز وجود نداشته باشد از دستگاه ‌های تک فاز استفاده می ‌کنند. این نوع دستگاه ‌ها سرعت دستگاه سه فاز را ندارند. برای رسیدن به قابلیت و سرعت دستگاه سه فاز معمولاً هر ساب را دو بار تکرار می کنند. دستگاه های تک فاز معمولاً در دو نوع با گشتاور متوسط و بالا تولید می شوند. انجام خدمات کفسابی در تهرانسر و مهرآباد با استفاده از این نوع دستگاه‌ ها با مبلغ کمتری صورت می ‌گیرد. علاوه بر این امر دستگاه‌ های تک فاز معمولاً با قیمت کمتری نسبت به نوع سه فاز عرضه می ‌شوند.

دستگاه سه فاز

سرعت دستگاه سه فاز نسبت به دستگاه تک فاز بیشتر است و با قیمت بالاتری نیز عرضه می شود. افرادی که در زمینه خدمات کف سابی مشغول به کار هستند معمولاً ترجیح می دهند با این دستگاه ها کار کنند. دستگاه های سه فاز دارای دو نوع ده و هفت و نیم اسب بخار هستند که قیمت آن ها زیاد با یکدیگر متفاوت نیست. با این حال دستگاه های هفت و نیم اسب بخار را راحت تر می توان جابجا کرد.

دستگاه پله کفسابی

یکی از دستگاه های پرکاربرد و پرمقاضی انجام دهنده این خدمات دستگاه پله سابی است. این نوع تجهیزات بیشتر برای اوپن و سنگ های پله مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع دستگاه از لحاظ قیمت با دستگاه‌ های تک فاز و سه فاز قابل قیاس است. معمولاً از تمام لقمه های ساب سنگ برای این دستگاه می توان استفاده کرد. مبلغ انجام خدمات با استفاده از این دستگاه با توجه به تعداد پله تعیین خواهد شد.

مجموعه ما یکی از مراکزی است که در زمینه فروش دستگاه کفسابی نیز مشغول به فعالیت است. افرادی که این خدمات را انجام می دهند از اهمیت خرید دستگاه های با کیفیت آگاهی دارند. دستگاه های درجه یک این خدمات را به بهترین نحو و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می دهند. شما می توانید انواع دستگاه های تک فاز، سه فاز و پله ساب را از طریق مجموعه ما خریداری کنید.

ساب دستی چگونه است؟

در صورتی که امکان استفاده از دستگاه ‌های بزرگ انجام دهنده این خدمات وجود نداشته باشد از ساب دستی استفاده می ‌کنند. ساب زدن به صورت دستی با دقت بالایی صورت می گیرد و انجام تخصصی آن به سنگ آسیبی وارد نمی کند. از این نوع خدمات برای قسمت‌ های مختلفی از ساختمان مانند سنگ کابینت، پله‌ ها، سنگ رومیزی، سنگ عسلی و غیره استفاده می‌ شود. امکان استفاده از لقمه های مختلف در دستگاه های دستی وجود دارد. دستگاه های دستی بسیار شبیه به سنگ فرز هستند و در سایزها و انواع مختلفی تولید می شوند.

مزایای خدمات کفسابی در محیط های تجاری و اداری

برخی از مزایایی که انجام خدمات این خدمات توسط شرکت کفسابی با ما در محیط های اداری، تجاری و صنعتی می تواند به ارمغان آورد را برای آشنایی بیشتر شما ذکر می کنیم.

محیط کار سالم و راحت

محیط کار تمیز مطمئناً باعث می شود که کارگران در انجام وظایف خود احساس راحتی کنند و مطمئناً منجر به  سلامت آن ها می شود. از سوی دیگر، اگر محیط کار کثیف باشد، به محل پرورش قارچ، بیماری و باکتری تبدیل می شود که می تواند به سرعت گسترش یابد. با کفسابی در تهرانسر و مهرآباد می توانید فورا کثیفی ها را پاک کنید و فعالیت های کاری مختل نمی شود.

افزایش بهره وری

تمیزی محیط که به درستی انجام شود می تواند بهره وری کارگران و کارمندان را افزایش دهد. کثیفی که منبع بیماری است را می توان فوراً از بین برد و کارگران از بیماری های مختلف در امان خواهند بود. به طور خودکار آن ها در انجام کار خود در کارخانه سالم تر و مشتاق تر خواهند بود و این باعث افزایش بهره وری آن ها می شود.

تمیزی بیشتر محیط

تمیز کردن محیط های اداری معمولاً به دلیل گسترده بودن فضا کاری دشوار و زمان بر است. طبیعتاً مدت زمان طولانی طول می ‌کشد تا شما بخواهید این محیط ها را تمیز و عاری از هرگونه کثیفی کنید. با این حال خدمات کفسابی در تهرانسر و مهرآباد به شما کمک خواهد کرد در کوتاه ترین زمان ممکن آلودگی ها را از بین ببرید.

سهولت تمیزی

بعضی از کفپوش ها به صورت مداوم آلودگی و رسوبات را به خود جذب می کنند. معمولاً این نوع سطوح را باید به طور دائم با مواد شوینده مختلف تمیز کنید. اما مزیت شاخص کفسابی در تهرانسر و مهرآباد این است که منجر به سهولت تمیزکاری می شود. سطح بعد از انجام این خدمات کمتر آلودگی و رسوبات را به خود جذب خواهد کرد. در همین راستا شما به راحتی تنها با آب و طی زمین شو قادر به تمیزکاری کفپوش خواهید بود.

ایجاد یک تصویر خوب برای کسب و کارتان

به طور غیر مستقیم، فضای کسب و کاری که همیشه تمیز نگه داشته شود، تصویر خوبی در ذهن مخاطب ایجاد می کند. طبیعتاً مخاطبان اول به محیط کسب و کار شما توجه می ‌کنند و اینگونه بررسی خواهند کرد که چه اندازه به تجارتتان اهمیت می دهید. در همین راستا تمیز کردن فضا برای هر نوع محیط کاری ضروری و واجب است. انجام این نوع خدمات توسط شرکت کفسابی با ما می تواند در این زمینه به شما کمک شایانی کند.

رزین ساب

اپوکسی ماده ای است که برای پوشش کف، ساخت ظروف، تابلو، اکسسوری و غیره استفاده می شود و به عنوان چسب عمل می کند. البته از این مواد برای انجام خدمات کفسابی تخصصی نیز استفاده می کنند. اپوکسی ساخته شده از ترکیب رزین اپوکسی و هاردنر پلی آمین، برای تقویت و محافظت از کف در برابر آلودگی، مواد شیمیایی و آسیب ناشی از بارهای سنگین از پای انسان و ماشین آلات استفاده می شود. رزین ساب یک انتخاب مطمئن و بادوام برای کف ساختمان های مختلف مانند منازل، انبارها، کارخانه ها و آزمایشگاه ها به حساب می آید.

مزایای کفسابی با رزین

انجام خدمات رزین ساب توسط شرکت های معتبری مانند کفسابی با ما مزیت های بی شماری را به همراه خواهد داشت که به چند مورد آن ها اشاره می کنیم.

مقاومت بالا: یکی از مزایای اصلی انجام این نوع خدمات کفسابی در تهرانسر و مهرآباد مقاومت بالای آن در برابر آسیب فیزیکی و سایش است. بعد از این خدمات سطح قادر است بارهای سنگین را تحمل کند. همچنین در برابر خط و خش، مواد شیمیایی و لکه هایی که ممکن است ایجاد شود، مقاومت فوق العاده بالایی دارد.

ظاهر زیبا: طبیعتاً زیبایی و درخشندگی کفپوش به طور مستقیم در زیبایی فضای ساختمان نقش دارد. در بسیاری از ساختمان های لوکس انجام این نوع خدمات کفسابی سنگ بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. رزین ساب به دلیل اینکه ظاهر شفاف و درخشانی به سطح می بخشد باعث بزرگتر دیده شدن فضا می شود.

تمیز کردن آسان: کفسابی با اپوکسی سطحی صاف و غیر متخلخل ایجاد می کند، بنابراین کثیفی و لکه ها به راحتی به سطح نمی چسبند. بعد از انجام این خدمات می توانید کفپوش را به راحتی با جارو، جاروبرقی یا پارچه مرطوب تمیز کنید. این مزیت، رزین ساب را برای فضاهایی با رفت آمد مداوم یا مکان هایی که احتمال نشت مایعات در آن ها وجود دارد ایده آل می کند.

مقاومت در برابر رطوبت: انجام این نوع خدمات کفسابی در تهرانسر و مهرآباد سطح را در برابر رطوبت و آب نیز مقاوم می کند. این امر این فرآیند را به ویژه برای استفاده در حمام، آشپزخانه و مناطق مستعد رطوبت مانند زیرزمین ها یا سوله های ذخیره سازی مناسب می کند.

مزایای کفسابی با رزین

ساب ميز کانتر

کفسابی در تهرانسر و مهرآباد برای میز کانتر نیز توسط دستگاه های مخصوص صورت می گیرد. میز کانتر به دلیل اینکه به صورت مداوم در معرض مواد اسیدی و چرب قرار دارد دچار خط و خش و لک می شود. انجام این خدمات برای این میز می تواند به میزان قابل توجهی در رفع ایرادات آن نقش داشته باشد. علاوه بر این امر این فرآیند می تواند در افزایش درخشندگی و شفافیت میز کانتر نیز نقش داشته باشد. با این حال با توجه به حساسیت بالای این سنگ باید از دستگاه های خاصی برای ساب زدن آن استفاده کرد.

ساب میز کانتر معمولاً به وسیله دستگاه های دستی و توسط نیروهای آموزش دیده انجام می شود. وزن این نوع دستگاه ها اندک است و همین امر منجر شده که وزن بالایی به سنگ تحمیل نکنند. قیمت انجام این خدمات برای میز کانتر نیز با توجه به جنس و ابعاد آن تعیین می شود. برای هر نوع سنگ نیاز است که از لقمه‌ ها و تجهیزات خاصی استفاده کرد. بر همین اساس تا حد امکان توصیه می ‌شود انجام این خدمات را به افراد متخصص بسپارید.

فروش لقمه ساب کفسابی

دستگاه های کفسابی با استفاده از لقمه ساب ‌ها قادر به انجام این خدمات هستند. انواع متنوعی از لقمه ها وجود دارند که برای سنگ های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. این محصولات منجر به صرفه جویی در هزینه و زمان خواهند شد اگر به درستی انتخاب شوند. هر یک از این تجهیزات با شماره خاصی شناخته شده و به فروش می رسند. علاوه بر این امر هر لقمه کار خاصی را انجام می دهد‌. نیاز است که حتماً با توجه به سنگ مدنظر نوع مناسبی را انتخاب کنید تا بتوانید بهره لازم را از این تجهیزات ببرید.

 همچنین باید حتماً لقمه ساب با کیفیت و درجه یکی را خریداری کنید که این خدمات را به خوبی انجام دهند. مراکز مختلفی وجود دارند که در زمینه فروش لقمه ساب کفسابی مشغول به فعالیت هستند. با این حال باید حتماً مراکز معتبر که به صورت اختصاصی در زمینه فروش این تجهیزات مشغول به فعالیت هستند را انتخاب کنید. مجموعه ما انواع این لقمه ها را با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت در اختیار متقاضیان قرار می دهد.

فروش لقمه ساب کفسابی

پيچ رولپلاک نما بدون داربست

معمولاً از انواع سنگ برای نمای ساختمان استفاده می کنند که دارای دوام و استحکام بالایی هستند. با این حال ممکن است به مرور زمان سنگ های نما لق شده و بیفتند. افتادن سنگ نما علاوه بر خسارات مالی حتی در برخی موارد خسارات جانی غیرقابل جبرانی را به بار می آورد. روش ‌های مختلفی برای جلوگیری از افتادن سنگ نما وجود دارد که یکی از آن ها پیچ رولپلاک نما است. انجام این عمل توسط نیروهای متخصص که آموزش های لازم را دیده اند صورت می گیرد.

پيچ رولپلاک نما بدون داربست از لق شدن سنگ های نما و افتادن آن ها ممانعت می کند. عدم نیاز به نصب داربست برای انجام این خدمات منجر شده که در بازه زمانی کوتاه تری به اتمام برسد. پیچ رولپلاک در واقع در دو قطعه پلاستیکی و فلزی تشکیل شده که منجر به چسباندن سنگ و سیمان به یکدیگر می شود. افراد ماهر معمولاً با استفاده از دریل مخصوص سنگ را برای رولپلاک کردن سوراخ می کنند. این افراد آموزش دیده اند و برای کار در ارتفاع زیاد ترسی ندارند و با این شرایط آشنایی دارند.

قيمت کفسابی

برای تعیین قیمت کفسابی نیاز است که به چندین پارامتر و فاکتور توجه داشته باشید. در همین راستا امکان ذکر یک قیمت ثابت برای انجام این خدمات وجود ندارد. عوامل موثر در این زمینه را معرفی می کنیم تا بتوانید قیمت نهایی این خدمات را تخمین بزنید.

متراژ

برای تعیین هزینه کفسابی در تهرانسر و مهرآباد در ابتدا متراژ پروژه را مشخص می کنند. این امر به این دلیل است که در بسیاری از موارد هزینه انجام این خدمات با توجه به متر مربع تعیین می شود. معمولاً شرکت های انجام دهنده این خدمات در ابتدا برای بررسی مساحت سطح و شرایط آن از ساختمان بازدید می کنند. همچنین اکثر شرکت‌ ها برای ساختمان هایی با مساحت و کار زیاد تخفیف قائل می شوند.

نوع سنگ

نوع سنگ دیگر عاملی است که در تعیین هزینه کفسابی در تهرانسر و مهرآباد نقش کلیدی دارد. معمولاً سنگ‌ ها در دو دسته سخت و نرم قرار می گیرند. سنگ های سخت به دلیل ساختاری که دارند ساب زدن آن ها دشوار و زمان بر است. در عوض سنگ های نرم در مدت زمان کمتر و راحت تر ساب می خورند. در همین راستا انجام این خدمات برای سنگ های نوع سخت با مبلغ نسبتاً بالاتری صورت می گیرد.

سابقه ساب

سنگ های که قبلاً ساب خورده‌ اند انجام خدمات سنگ سابی برای آن ها راحت‌ تر خواهد بود. بر همین اساس سابقه ساب یکی از مهم ‌ترین عواملی است که در تعیین هزینه این خدمات می ‌تواند نقش داشته باشد. البته نوع خدمات صورت گرفته نیز تأثیر فوق العاده بالایی در تعیین قیمت نهایی دارد.

نوع کفسابی

کفسابی در تهرانسر و مهرآباد انواع مختلفی دارد که هر یک برای سطوح خاصی بیشتر پیشنهاد می شوند. هر یک از این خدمات دارای مزیت ها و ویژگی‌ های خاص خود هستند. علاوه بر این امر هر کدام از آن ها را باید با استفاده از تجهیزات و متریال‌ های خاص خودشان انجام داد. در همین راستا نوع خدماتی که انتخاب می ‌کنید تاثیر بسیار مستقیمی در این زمینه دارد.

وضعیت کفپوش

دلایل مختلفی وجود دارد که افراد از خدمات کفسابی ساختمان استفاده می کنند. در بیشتر مواقع این خدمات برای رفع خط و خش، رسوبات، آلودگی ها، شفافیت و غیره انجام می شوند. با توجه به وضعیت کفپوش معمولاً نوع این خدمات تعیین می شود. طبیعتاً هرچه وضعیت سطح بدتر باشد باید مدت زمان و تجهیزات بیشتری را برای انجام چنین فرآیندهایی مورد استفاده قرار داد.

شرکت کفسابی

کفسابی در تهرانسر و مهرآباد توسط شرکت ‌ها و مراکز مختلفی انجام می‌ شود. هر یک از این شرکت‌ ها با توجه به تجهیزات و نیروهای کار خود قیمت انجام این خدمات را تعیین می کنند. طبیعتاً شرکت های صاحب نام و معتبر در ازاء انجام خدمات باکیفیت مبالغ مقرون به صرفه تری را از شما درخواست خواهند کرد. در همین راستا توصیه می ‌شود مجموعه های شناخته شده را برای انجام این خدمات انتخاب کنید.

در آخر

انجام خدمات کفسابی در تهرانسر و مهرآباد می تواند منجر به از بین بردن نواقص کفپوش و درخشندگی آن شود. همچنین این فرآیند به میزان قابل توجهی در رفع آلودگی‌ ها ‌و رسوبات کف ساختمان نیز نقش دارد. مبلغ انجام انواع این خدمات با توجه به مساحت سطح، میزان رسوبات، نوع کفپوش، دستگاه های مورد استفاده و غیره تعیین می شود. شرکت کفسابی با ما یکی از مجموعه های شناخته شده در زمینه انجام این خدمات است. مجموعه ما از جدیدترین تجهیزات و بهترین متریال ها جهت انجام این خدمات استفاده می کند.