قیمت دستگاه کف ساب صنعتی چگونه تعیین می گردد؟

قیمت دستگاه کف ساب صنعتی

امروز دستگاه های مختلف کفسابی در بازار یافت می شوند؛ اما خریداران برای آن که قیمت دستگاه کف ساب صنعتی را با مبلغ کمتری پرداخت نمایند باید به نمایندگی های اصلی فروش این دستگاه ها مراجعه کنند. کفسابی یکی از کارهای مهمی است که در اکثر مجتمع های تجاری، اداری و مسکونی کاربرد دارد. این عملیات باعث می شود تا محیط به گونه ای دیگر زیبایی خود را به نمایش بگذارد. کفسابی در این مکان ها پرستیژ و منظم بودن مدیران و ساکنین مجتمع را افزایش می دهد و روی افرادی که به این مکان ها وارد می شوند تأثیر می گذارد. شما برای کفسابی باید از شرکت هایی که این خدمات را به شما ارائه می دهند کمک بگیرید تا آن ها ساختمان شما را با استفاده از بهترین دستگاه های کفسابی برق بیاندازند.

سپردن کارها به این شرکت ها کار راحتی است؛ اما شما قبل از آن که اعتماد کنید باید نمونه کارهای آن ها را مشاهده نمایید تا از با تجربه بودن این افراد و یا شرکت ها اطمینان کامل داشته باشید. با سابقه بودن کفساب به شما در عدم ایجاد خسارات کمک می کند و شما در زمان تحویل بی نقص بودن کار را به چشم خود مشاهده می کنید. کفساب های ماهر در پایان کار، محیطی کاملاً تمیز و صیقلی را در اختیار کارفرما قرار می دهند. یکی از این شرکت های متخصص در زمینه کفسابی شرکت کفسابی با ما می باشد که طی سال ها تلاش موفق به کسب جایگاه ویژه ای در حوزه کفسابی شده است. شما می توانید با مراجعه به سایت این شرکت از نمونه کارهای آن دیدن فرمایید و با خاطری آسوده کار کفسابی ساختمان خود را به دست این شرکت بسپارید.

دستگاه کفسابی جدید

دستگاه های کفسابی دارای دو نوع موتور موتوژن و چینی هستند، دستگاه کفسابی جدید بدنه ای ضخیم دارد که به منظور تاب بر نداشتن مخزن آب در طولانی مدت و سوراخ نشدن آن تولید شده است. این دستگاه کار کفسابی را در بالاترین کیفیت اجرا می کند. دلیل به کارگیری این دستگاه عبارتند از: رفع کامل پستی بلندی های سطح، براق و شیشه ای کردن سطح، یکنواخت بودن سنگ ها و درزهای آن، رفع آلودگی ها و جرم هایی که به مرور زمان به خورد سنگ رفته اند، افزایش طول عمر سنگ و ده ها دلیل دیگر که در این بخش به مهم ترین این عوامل اشاره کردیم. این دستگاه قادر است کلیه سنگ ها اعم از: سنگ دهبید، سنگ مرمریت، سنگ تراورتن و دیگر سنگ ها را کفسابی نماید. تنها مسئله ای که در کف سابی باید به آن توجه داشت انتخاب دستگاه کفسابی با توجه به نوع سنگ می باشد؛ زیرا اگر شما در انتخاب خود اشتباه کرده باشید کیفیتی که باید را از کفسابی دریافت نمی کنید جدای اینکه حتی ممکن است به خود سنگ هم آسیب بزنید. دستگاه های کفسابی متناسب با انواع سنگ ها تولید می شوند پس با آگاهی از نوع سنگ دستگاه را مشخص نمایید. یکی از دلایلی که تأکید بر باسابقه بودن کفساب داریم این است که افرادی که تجربه زیادی در این حوزه دارند قطعاً آگاهی بالاتری از کفسابی، آشنایی با انواع سنگ ها، تشخیص درست دستگاه کفسابی متناسب با هر نوع سنگ و غیره دارند. قیمت این دستگاه از قیمت دستگاه کف ساب صنعتی مناسب تر می باشد.

کف ساب سرامیک

کفسابی سرامیک های ساختمان بعد از کار ساختمان سازی و یا بازسازی که به دلایل مختلفی ازجمله: ریخته شدن چسب، گچ، سیمان، رنگ و… سنگ را لکه دار کرده است مورد استفاده قرار می گیرد. اغلب با مرور زمان سرامیک کدر و یا کثیف می شود و نمی توان جرم موجود روی آن را با روش های سنتی از بین برد به همین منظور باید از کف ساب سرامیک استفاده شود. البته دلایل دیگری هم برای به کارگیری این دستگاه وجود دارد که می توان به عدم تراز بودن کفپوش کف ساختمان اشاره کرد. به کارگیری این دستگاه کفساب سبب بازگشتن سنگ به حالت اولیه خود می شود و می تواند همه لکه را نبود نماید. در این قسمت هم اگر از افراد غیر متخصص استفاده کنید ممکن است خرابی های جبران ناپذیری در این سطح سرامیکی برایتان بوجود بیاید، علی الخصوص سرامیک هایی که از حساسیت های بالایی برخوردار هستند. یک کفساب ماهر کلیه شیارها، درزها، پستی و بلندی ها را از بین می برد و با به کارگیری از این دستگاه مدرن سطحی براق، صاف و شفاف را ایجاد می کند. برای کفسابی سرامیکی راه های مختلفی وجود دارد که می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

فرچه سیمی: فرچه سیمی شامل سیمی زبر و محکم است این روش برای سطوح سرامیکی توصیه نمی شود زیرا هنگام تمیز کردن لکه ها با این وسیله سرامیک یا خط می افتد و یا لعابش کنده می شود. در این روش در زمان کوتاهی کثیفی بیشتر شده و سطح زیبایی و براقیت خود را از دست می دهد.

ساب کامل: در این بخش پس از گذراندن مراحل مختلف کفسابی سرامیک انجام می شود و شما نهایتاً سطحی براق، یکدست و تمیز، شفاف و صاف خواهید داشت.

ساب با زرین: این ماده برای از بین بردن خط های موجود در سرامیک و درزها به کار گرفته می شود که بعد از استفاده از رزین کف را ساب می زنند.

از مهم ترین نکاتی که در زمان استفاده از دستگاه کفساب سرامیک باید به آن توجه داشت این است که در کف چه نوع سرامیکی به کار رفته است؛ زیرا نوع سرامیک ها با یکدیگر تفاوت دارند. در برخی موارد دیده شده که بعضی از کفساب های بی تجربه برای رفع جرم ها از مواد اسیدی استفاده می کنند؛ اما نمی دانند که این مواد باعث می شود لعاب سرامیک از بین برود و پوسیده شود. قیمت کفساب سرامیک نسبت به قیمت دستگاه کف ساب صنعتی ارزان تر می باشد.

انواع دستگاه کفسابی

دستگاه های کفسابی دارای انواع گوناگونی هستند که در متن ذیل به شرح آن ها می پردازیم:

دستگاه 3 فاز کفسابی: این دستگاه هنگامی به کار گرفته می شود که محیط و فضای کفسابی وسیع است همچنین این مکان باید دارای برق مصرفی 3 فاز باشد. کفسابی با این دستگاه کاری بسیار راحت است؛ زیرا در کمترین زمان ممکن کاری صیقلی را به شما تحویل می دهد. این دستگاه کف ساب صنعتی از قدرت بالایی برخوردار است و به عبارتی قوی ترین دستگاه کفسابی به شمار می رود. دستگاه کف ساب صنعتی نیروی لازم را از موتور 3 فاز خود دریافت می کند و اغلب برای محیط های صنعتی، کارگاهی و غیره از آن استفاده می شود تا کار سریع تر به پایان برسد و اینکه تنها این دستگاه قدرت دارد که آن آلودگی ها را از بین ببرد. دستگاه کف ساب صنعتی بهترین گزینه برای سفیدک سنگ هایی است که به دلیل شستن طولانی مدت مواد اسیدی که با گذشت زمان به سیاهی تبدیل شده اند به کار گرفته می شود. قیمت این دستگاه کف ساب صنعتی به جهت قدرتی که دارد گران تر از دیگر دستگاه ها می باشد.

دستگاه تک فاز کفسابی: این نوع دستگاه در مقایسه با دیگر دستگاه ها بیشتر به کار گرفته می شود. دستگاه های تک فاز اغلب دینامی با قدرت سه اسب بخار دارند که با برق خانگی به آسانی راه اندازی می شوند و به دو شکل کار خود را انجام می دهند: همراه با آب و بدون آب. در این دو روش براق کردن، سابیدن و تمیز کردن سنگ های کف به صورت دقیق انجام می شود. مدل آبی، مخزنی با حجم تقریبی 40 لیتر دارد. لاستیک زیر مخزن آب این دستگاه به جهت ممانعت از پاشیدن آب به دیوار و درب ها می باشد. این دستگاه در فضاهای کوچک تر مورد استفاده قرار می گیرد بخصوص در مکان هایی که ساختمان برق 3 فاز ندارد کفساب ها از این دستگاه برای کفسابی استفاده می کنند.

دستگاه کف ساب دستی

این دستگاه برای مکان هایی که دسترسی به آن ها سخت است و یا باید با احتیاط کار کفسابی را انجام داد استفاده می شود. این دستگاه مواقعی به کار گرفته می شود که دستگاه های سه فاز و تک فاز قادر به ساب زدن سنگ مورد نظر نیستند. ساب سنگ به دلیل ظرافت دستگاه در مکان هایی ازجمله: راه پله، حمام، سرویس بهداشتی وگوشه و کناره‌ های دیوار مورد استفاده قرار می گیرد همچنین برای روشویی ها سنگی و اوپن هایی که جنس آن ها از سنگ است مناسب می باشد. قیمت دستگاه کفسابی دستی نسبت به قیمت دستگاه کف ساب صنعتی به دلیل کاربردها و جمع و جور بودن آن متفاوت است. لازم به ذکر است که قیمت کفسابی دستی هم نسبت به محلی که کف سابی در آن انجام شده است محاسبه می شود. امروزه این دستگاه در بسیاری از اماکن بزرگ و کوچک مورد استفاده قرار می گیرد.

بیشترین کاربرد این دستگاه جهت براق کردن، صاف و یکدست دیوارهای بتنی و سنگی و در برخی شرایط هم در دیوار های موزاییکی است. قیمت دستگاه کفسابی دستی به منظور سلسه مراتب بیشتر در مقایسه با دیگر دستگاه ها گران تر است. این نکته را به یاد داشته باشید که قیمت ساب دستی متری محاسبه نمی شود. کفسابی با ما یکی از سایت های معتبری است که در زمینه فروش دستگاه های کفسابی سابقه دیرینه ای دارد و همیشه در تلاش بوده تا بهترین محصول را در اختیار مشتری قرار دهد. اگر شما تصمیم به خرید انواع دستگاه های کفسابی دارید و دچار تردید هستید می توانید با مراجعه به سایت و تماس از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در آن از کارشناسان مشاوره رایگان دریافت نمایید.

دستگاه کف ساب سنگ

همان طور که اشاره کردیم دستگاه ساب سنگ در انواع گوناگونی تولید می شود که برای مشخص کردن آن به مواردی از قبیل: برق موجود در ساختمان، نوع سنگ و محیط کفسابی اهمیت داده می شود. لازم است بدانید که هر کدام از دستگاه های کفسابی کارایی یکسانی را به نمایش می گذارند و تفاوت فقط در سرعت اجرای کفسابی آن ها می باشد. دستگاه های بسیاری در دنیا وجود دارند که هر یک ویژ گی های خاصی دارند. دستگاه ساب سنگ با عملکردی عالی و کیفیتی فوق العاده در ابعاد و سایزهای متنوع به منظور ساب زنی مراکز خرید، پاساژها و مکان های لوکس و گران قیمت مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه کف ساب ایتالیایی یکی دیگر از مدل های این دستگاه ها می باشد که در شرایط خاصی از آن استفاده می شود و کاربردی اختصاصی برای پروژه های خاص دارد همچنین قیمت دستگاه کف ساب ایتالیایی نسبت به دیگر دستگاه های کفسابی گران تر است. دستگاه کفسابی در گونه های مختلف و برند های متعدد در بازار وجود دارد. برخی از دستگاه های کفسابی دارای موتور الکتروژن هستند و سوالی که ذهن خریداران را درگیر می کند این است که چه دستگاهی با چه قیمتی برای کار ما بهتر است؟ شما باید دستگاه کف سابی را انتخاب کنید که موارد زیر را شامل شود:

  • داشتن قیمتی اقتصادی
  • داشتن حجم و وزنی که بتوان در همه فضاها از آن استفاده کرد.
  • داشتن مساحت کافی صفحه ساب زنی و قسمت نگه دارنده لقمه به منظور پیشرفت کار
  • داشتن گارانتی موتور و امنیت
  • در دسترس بودن تعمیرات و خدمات

اگر شما به این نکات توجه کنید می توانید بهترین دستگاه کف ساب را خریداری نمایید. کفسابی با ما نیز می تواند در این راه شما را همراهی کند تا شما بتوانید محصولی باکیفیت و ضمانت دار را خریداری نمایید. شما برای انتخاب دستگاه کفسابی مد نظرتان می توانید به فروشگاه وب سایت این شرکت مراجعه نمایید و سفارش خود را از طریق شماره های ذکر شده در آن به اطلاع کارشناسان برسانید.

کفسابی سنگ

دستگاه کفسابی دست دوم

انواع دستگاه های کفسابی در بازار وجود دارند که می توان نسبت به بودجه ای که فرد دارد آن را خریداری نمود. دستگاه کفسابی دست دوم برای افرادی مناسب است که تازه کار هستند و نمی توانند برای استارت کار مبلغ بیشتری را پرداخت نمایند تا دستگاه کفسابی نو را تهیه کنند. مشکل دستگاه کفسابی دست دوم این است که دستگاه بعد از چند بار کار کردن دچار خرابی می شود که شاید شما را مجبور به پرداخت هزینه هایی بسیار بالاتر از خرید دستگاه کفسابی نو نماید. اگر شما به دنبال این دستگاه ها می گردید باید آن را از فروشگاه هایی تهیه کنید که به صورت تخصصی این محصولات را به فروش می رسانند؛ اما همیشه خرید دستگاه نو نگرانی ها و دغدغه های شما را کاهش می دهد.

قیمت دستگاه کف ساب صنعتی

قیمت ها همیشه در یک سطح ثابت نمی مانند بلکه همیشه در حال تغییر هستند یکی از دلایلی که قیمت دستگاه کف ساب صنعتی را دستخوش تغییر می کند نوسانات بازار است. شما می توانید در بهترین زمان با توجه به شرایط بازار خرید خود را انجام دهید. شما برای پرداخت کمتر این دستگاه باید از نمایندگی های اصلی فروش دستگاه های کفسابی را تهیه نمایید تا خاطری آسوده از جهت ضمانت و کیفیت آن داشته باشید. ملاک هایی که می تواند در قیمت تأثیر گذار باشد ابعاد دستگاه، قدرت دستگاه و موتور دستگاه کفسابی است. گران ترین موتورها موتوژن و پس از آن الکتروموتورها و در وهله آخر موتورهای چینی به حساب می آیند. شما می توانید نسبت به کیفیتی که انتظار دارید آن ها را تهیه نمایید. شرکت کفسابی با ما در زمینه فروش انواع دستگاه های کفسابی هم فعالیت می کند و شما می توانید با مراجعه به سایت این شرکت و ارتباط با کارشناسان قیمت را استعلام نمایید.

کفسابی چیست؟

هنگامی که سنگ های کف بر اثر ریخته شدن مصالحی مانند چسب، مواد و غیره جرم می گیرند و کثیف می شوند و یا به جهت تردد زیاد آسیب می بینند به منظور بازگشت زیبایی سنگ، از انواع دستگاه های کفسابی استفاده می شود.

دستگاه کف ساب سنگ چگونه سنگ را جلا می دهد؟

دستگاه ساب سنگ با کفسابی سطح کلیه لکه ها، کثیفی ها و آلودگی ها را از بین می برد و باعث می شود لایه زیرین سنگ نمای خود را به نمایش بگذارد همچنین ساب سنگ باعث افزایش طول عمر سنگ هم می شود.

تفاوت انواع دستگاه های کفسابی در چیست ؟

مدل های دستگاه کفسابی شامل: سه فاز، تک فاز و ساب سنگ دستی می باشند هریک از این دستگاه ها ویژگی های مخصوص به خودشان را دارند. دستگاه سه فاز قوی ترین دستگاه کفسابی است که در سرعت و قدرت اجرای کار کف سابی رکورد دار می باشد. دستگاه تک فاز نیرو و قدرت خود را از برق موجود و در دسترس ساختمان تهیه می کند و نسبت به دستگاه سه فاز قدرت کمتری دارد. دستگاه ساب دستی سنگ هم برای فضاهایی که دسترسی به آن دشوار است مورد استفاده قرار می گیرد و دارای قدرت کمتری نسبت به دیگر دستگاه ها می باشد.

مزایای کفسابی ساختمان چیست؟

کفسابی دارای مزیت های بی شماری است که می توان در اینجا به حذف کلیه آلودگی ها از روی سنگ، یکپارچه شدن سطح سنگ کف ساختمان، مقرون به صرفه بودن قیمت آن نسبت به تعویض سنگ و براقیت و صیقلی شدن کف سنگ اشاره نمود.

ویژگی های کفساب ماهر چیست؟

کفساب های ماهر و حرفه ای دارای نمونه کار هستند که سابقه و تجربه آن ها را نمایش می دهد. یکی از مشخصه های مهم مجری کفسابی تشخیص درست نوع دستگاه و جنس سنگ می باشد.