قیمت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بر چه اساسی تعیین می شود؟

قیمت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان

امروزه شما می توانید با پرداخت کم قیمت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان از ریزش سنگ نماها جلوگیری کنید و عمر دیوار ساختمان خود را افزایش دهید. پیچ و رولپلاک یکی از راه های مستحکم کردن نمای سنگ می باشد که قیمت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان نسبت به روش های دیگر مناسب تر محاسبه می شود. این امر برای ساختمان ها اهمیت ویژه ای دارد زیرا صحبت از ایمن سازی نمای ساختمان در میان است. در این مقاله قصد داریم شما را با روش های ایمن سازی ساختمان و قیمت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان آشنا کنیم لطفاً با ما همراه باشید.

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بدون داربست

یکی از روش های تثبیت سنگ نمای ساختمان، پیچ رولپلاک نما بدون داربست است این روش باعث جلوگیری از ریزش احتمالی سنگ های ساختمان می شود. مجریان پیچ و رولپلاک نما می توانند با پیچ کردن نمای ساختمان شما از سقوط سنگ نماها در زمان طوفان های شدید، بارندگی و زلزله جلوگیری نمایند. امروزه سنگ نماها دارای ابعاد بزرگ تری هستند که این موضوع باعث ضرورت اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان می شود. روش بدون داربست در مقایسه با گذاشتن داربست مورد استقبال همگان قرار گرفته است. شما برای اجرای این روش به راپل کارهایی متخصص نیاز دارید زیرا مجریان پیچ و رولپلاک سنگ نماها از کلیه مشکلات و مزایای سنگ ساختمان آگاه هستند. کفسابی با ما یکی از شرکت های معتبر در زمینه اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بدون داربست می باشد و با داشتن کادری مجرب افتخار این را دارد تا هر گونه خدمات ارزنده ای را به شما ارائه دهد.

پیچ رولپلاک نما با طناب

پیچ رولپلاک نما با طناب یکی از خدمات تخصصی در شرکت های مختلف می باشد که در این زمینه فعالیت می کنند. در این روش مجریان با استفاده از طناب مقاوم سازی، محکم سازی و تثبیت سنگ نمای ساختمان را اجرایی می نمایند تا بتوانند از خطرات احتمالی و سقوط های ناگهانی پیشگیری کنند. پیچ رولپلاک نما با طناب در زمان هایی از قبیل: بازسازی یا مراحل نهایی ساخت و ساز انجام می شود. این روش انتخاب بسیاری از افراد برای ایمن سازی ساختمان می باشد و راپل کارها این روش را در ارتفاع با به کارگیری ابزارهای استاندارد و اجرای صحیح آن انجام می دهند. پیچ رولپلاک نما با طناب ایمنی، استاندارد و کیفیت بالاتری نسبت به پیچ کردن سنگ نماها با داربست دارد زیرا راپل کارها برای فرود از 2 طناب اصلی و حمایت استفاده می کنند. مزیت این روش این است که طناب ها هیچ فضایی را اشغال نمی کنند و مزاحمتی برای عابرین پیاده و سواره ندارند همچنین هر کدام از طناب های فرود توانایی تحمل شوک و بار تا 1500 کیلوگرم را دارند. در روش پیچ کردن نمای ساختمان با داربست احتمال سقوط داربست در زمان باد و طوفان های شدید و یا پرت شدن کارگران به پایین در صورتی که از کمربند ایمنی استفاده نکرده باشند وجود دارد. جدای از این موارد هر گونه خدمات ساختمان با استفاده از داربست اعم از نماشویی، رنگ آمیزی و غیره بسیار زمانبر می باشد.

اگر به دنبال مناسب ترین قیمت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در کوتاه ترین زمان هستید، کفسابی با ما آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. شما می توانید با تماس از طریق شماره های موجود در وب سایت این شرکت سفارش خود را به اطلاع کارشناسان مربوطه برسانید.

بهترین زمان برای پیچ کردن نمای ساختمان

راپل کاران قادر هستند پیچ کردن نمای ساختمان را در کلیه فصل های سال به غیر از روزهای بارانی و زمان هایی که دمای هوا به صفر درجه می رسد انجام دهند. دلیل این که راپل کارها در روزهای بارانی نمی توانند کار خود را اجرا کنند این است که آن ها با ابزاری برقی کار خود را انجام می دهند و این امر می تواند موجب اتصال و برق گرفتگی شود همچنین دلیل کار نکردن آن ها در دماهای زیر صفر درجه این است که در این شرایط احتمال یخ زدن و رطوبت درون سنگ زیاد است و استفاده از دریل باعث تنش در سنگ می شود. همان طور که اشاره شد سقوط سنگ ها در زمان طوفان های شدید، بارندگی، باد شدید، سرد و گرم شدن هوا رخ می دهد بهترین زمان برای پیچ کردن نمای ساختمان قبل از سرد و گرم شدن بیش از حد هوا می باشد.

شستشوی نمای ساختمان

یکی از کارهای ضروری بعد از پیچ کردن نما، شستشوی نمای ساختمان است زیرا در پیچ رولپلاک شدن نما به دلیل سوراخ کاری که صورت می گیرد گرد و غبار از پشت سنگ خارج می شود و این امر باعث خاکی شدن نمای ساختمان می شود. در برخی شرایط نماها دچار ترک می شوند که باید قبل از نماشویی پر شوند همچنین اگر در زمان بارندگی آب از پنجره ها و یا نمای ساختمان به داخل نفوذ کند باید از آب بندی نما استفاده شود.

اگر قصد نماشویی ساختمان خود را دارید می توانید با مراجعه با سایت کفسابی با ما سفارش خود را ثبت نمایید ناگفته نماند این شرکت دارای خدمات دیگری مانند کفسابی نیز می باشد.

شستشوی نمای ساختمان

قیمت پیچ و رولپلاک سنگ نما

فاکتورهای بسیاری در تعیین قیمت پیچ و رولپلاک سنگ نما ساختمان نقش دارند ما در این بخش به تعدادی از این فاکتورها اشاره می کنیم تا شما بتوانید برحسب این عوامل قیمت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان را مقایسه کنید، این پارامترها عبارتند از:

نوع سنگ

سنگ ها دارای گونه های مختلفی هستند به همین علت نوع سنگ در نمای به کار رفته در قیمت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان نقش مهمی دارد به عنوان مثال نمای سنگ تراورتن ساده یا سنگ نیریز از لحاظ ظاهر و روش کار بسیار متفاوت می باشند به همین دلیل هم قیمت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان آن ها با هم فرق دارد.

ابعاد ساختمان

از پارامترهای مهم دیگر در تعیین قیمت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان ابعاد سنگ نما می باشد. سایز نمای ساختمانی که 5 طبقه است با نمای ساختمانی که 3 طبقه می باشد از نظر قیمتی تفاوت دارد.

متراژ ساختمان

اولین موردی که راپل کارها به جهت پیچ کردن نمای ساختمان آن را بررسی می نمایند تا قیمت گذاری را انجام دهند متراژ ساختمان است که هرچه بیشتر باشد قیمت پیچ کردن آن هم بیشتر خواهد بود همچنین زمانی که متراژ ساختمان بالا باشد تعداد نیروی راپل کار و مصالح مورد استفاده بیشتر خواهد بود همین موضوع روی قیمت تأثیر می گذارد.

مقدار ریزش و لقی سنگ نمای ساختمان

سنگ نماها احتمال دارند بعد از ریزش دچار لقی شوند این موضوع در هنگام پیچ و رولپلاک نما هم مشکل ساز می باشد و ممکن است سنگ های لق شده ریزش کنند به همین علت این مورد ارتباط مستقیمی با قیمت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان دارد. بیشترین لقی ها را نماهای رومی ایجاد می کنند و موجب می شوند تا سنگ ها به صورت گروهی از سیمان نمای ساختمان جدا شوند.

طرح های سنگ نمای ساختمان

سنگ نماها شامل طرح های گوناگونی مانند: طرح آجر رومی، طرح سنگ، طرح نیمه رومی و طرح کامپوزیت و… هستند. طرح های ذکر شده در مدل ها و اشکال گوناگون به روی نماهای ساختمان ها اجرا می شوند که هر یک ظرافت و انرژی بیشتری را لازم داشته باشند از قیمت بالاتری برخوردار خواهند بود. پس قیمت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در طرح هایی که ساده هستند و کار کمتری دارند مناسب تر خواهد بود.

تعداد پیچ ها

راپل کارها برای پیچ رولپلاک نمای ساختمان تعداد پیچ های استانداردی را مد نظر می گیرند که نمای شما را از لحاظ ریزش نکردن تضمین می کند. اما در برخی شرایط مالکان ساختمان درخواست نصب تعداد بیشتری از پیچ ها را دارند و همین امر در تعیین قیمت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان مؤثر می باشد.

طرح و مدل پشت بام جهت بستن طناب

اگر موقعیت پشت بام ساختمان به گونه ای باشد که برای گرفتن کارگاه فرود بتوان از آن استفاده کرد، راپل کارها پیچ کردن نمای ساختمان را در پشت بام همان ساختمان انجام خواهند داد اما اگر موقعیت مناسب نباشد باید از کارگاه های دورتر استفاده نمایند این کار، پیچ رولپلاک نمای ساختمان را دچار مشکل می کند همچنین وقت بیشتری را از راپل کارها می گیرد به همین دلیل یکی از فاکتورهای مؤثر در تعیین قیمت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان شرایط پشت بام است.

کیفیت و جنس پیچ

برخی از شرکت ها از مرغوب ترین متریال پیچ جهت اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان استفاده می کنند اما شرکت هایی هم وجود دارند که قیمت را پایین تر اعلام می نمایند. این کاهش قیمت به جهت استفاده از مصالح درجه دو می باشد که قطعاً دوام جنس درجه یک با جنس های نامرغوب بسیار متفاوت است. کیفیت مسئله بسیار مهمی می باشد که شما باید آن را در نظر داشته باشید زیرا به کارگیری جنس های نامرغوب باعث سقوط دوباره سنگ ها می شود و شما باید مجدداً هزینه بسیاری را برای تعمیر آن خرج کنید به همین دلیل این عامل در تعیین قیمت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان تأثیر دارد.

حجم ابزارهای کار شده در نما

برخی از نماها به گونه ای طراحی می شوند که به جهت زیباتر شدن قسمتی از نما روی باکس کار می کنند یا به عبارتی دیگر به جهت زیبا کردن نما پیچ و خم می دهند. این ابزارها را می توان در قاب پنجره های برجسته، ستون ها، نوارهای افقی و… خلاصه کرد به این نماها اغلب نماهای رومی گفته می شود که هرچه نمای یک ساختمان پر ابزارتر باشد قیمت پیچ کردن آن هم بیشتر است.

 نوع پیچ و رولپلاک کردن نما

عامل دیگری که در تعیین قیمت پیچ کردن نمای ساختمان نقش مهمی دارد نوع پیچ رولپلاک کردن ساختمان جهت مقاوم سازی سنگ نماهای ساختمان می باشد.

 نوع پیچ و رولپلاک کردن نما

روش های محاسبه قیمت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان

روش های محاسبه قیمت پیچ کردن نمای ساختمان دارای موارد بسیاری است که ما در این بخش به صورت دقیق به شرح تک تک قیمت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان می پردازیم:

قیمت تعدادی: نماهای سنگ ها دارای 6 گونه مختلف هستند که هر یک قیمت مرتبط با نوع خود را دارند. قیمت پیچ رولپلاک نما براساس نوع سنگ به واسطه اصناف پیچ رولپلاک نماها مشخص می گردد.

قیمت متری: قیمت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در محاسبه متری هیچ گونه ارتباطی با جنس سنگ ندارد و اغلب بین 6 تا 9 پیچ در هر مترمربع مورد استفاده راپل کارها قرار می گیرد همچنین قیمت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در این روش بستگی به تعداد پیچ های استفاده شده در هر مترمربع دارد.

قیمت پروژه ای: بهترین روش محاسبه قیمت پیچ رولپلاک نما به صورت پروژه ای می باشد و به این شکل است که مجریان راپل از سوی شرکت از ساختمان بازدید می کنند و قیمت آن را برحسب پیچ استاندارد روی سنگ محاسبه می نمایند. پیچ کردن نما به شکل پروژه ای یا کنترات از سوی شرکت هایی که کار پیچ کردن را انجام می دهند تضمین شده است و اگر هر مشکلی برای ساختمان پیش بیاید شرکت وظیفه دارد آن را برطرف نماید.

قیمت طبقه ای: قیمت طبقه ای مرتبط با زمانی است که افراد در ساختمان های چند طبقه زندگی می کنند ولی مابقی ساکنین با اجرای پیچ رولپلاک نما موافق نیستند، آن گاه فرد مجبور به پیچ کردن نمای طبقه خود می شود. محاسبه قیمت طبقه ای براساس عرض واحد و سنگ است همچنین یک بر یا دو بر بودن ساختمان در تعیین قیمت مؤثر می باشد.

قیمت نمای برج: برخی از برج ها دارای طبقات بی شماری هستند و به دلیل ارتفاع بالایی که دارند باید پیچ و رولپلاک کردن نما را انجام دهند تا سنگ ها در امان بمانند در غیر اینصورت اگر سنگ در هنگام باد شدید ریزش کند قادر است آن را به اطراف برج پرتاب نماید که این امر بسیار خطرناک می باشد همچنین قیمت پیچ و رولپلاک نمای برج به صورت پروژه ای است.

قیمت نماهای چند هزار متر: کار در پروژه های چند هزار متری که به صورت ساختمان های شهرکی و دولتی می باشند به شکل کنتراتی و یا تعدادی محاسبه می شود.

قیمت نماهای یک طبقه یا ویلایی: قیمت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان ویلایی یا یک طبقه اگر دوبر باشد به صورت دوبله یا سوبله محاسبه می شود.

قیمت نمای دو طبقه: قیمت محاسبه نمای دو طبقه به سبب تعداد کم پیچ و رولپلاک به کار رفته در متراژ کم به صورت کنترات محاسبه می شود.

قیمت نمای سه طبقه: اغلب نماهای 3 طبقه آسانسور ندارند و به دلیل بالا بردن وسایل راپل به پشت بام و مقاوم کردن سنگ های ساختمان با پیچ و رولپلاک از لحاظ قیمتی بالاتر از ساختمان هایی خواهند بود که دارای آسانسور هستند همچنین روش محاسبه این نماها به شکل تعدادی یا کنترات می باشد.

قیمت پیچ رولپلاک نمای سنگی در انواع سنگ ها و طرح ها

قیمت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در انواع سنگ ها و طرح ها به صورت زیر می باشد:

قیمت پیچ و رولپلاک نمای گرانیت

سنگ گرانیت به قاتل مته مشهور است زیرا در هنگام سوراخ کاری به دلیل سخت بودن سنگ، مته به راحتی شکسته می شود.

قیمت پیچ و رولپلاک نمای رومی

قیمت پیچ رولپلاک نمای سنگی رومی به شکل کنترات محاسبه می شود، قیمت ها بستگی به میزان ریزش سنگ ها،پ هن و باریک بودن آن ها دارند. پیچ کردن سنگ های باریک به مراتب دشوارتر از پیچ کردن سنگ های پهن می باشد همچنین قیمت سنگ های باریک به جهت سختی کار به روی آن ها بالا می باشد.

قیمت پیچ و رولپلاک نمای تراورتن

سنگ تراورتن به جهت صاف و بدون پستی بلندی بودن آن دارای قیمت کمتری در مقایسه با دیگر سنگ ها می باشد.

قیمت پیچ و رولپلاک نمای نیریز

نیریز سنگی بسیار شکننده و خشک می باشد که پیچ و رولپلاک کردن آن باید درنهایت ظرافت و دقت صورت بگیرد به همین دلیل قیمت بالایی دارد.

 پیچ رولپلاک نما با طناب 40 درصد موجب کاهش هزینه های ساختمان شده است و از لحاظ زمانی در مقایسه با روش داربست حدود 60 درصد تفاوت دارد. پیچ کردن نما با طناب از کشور ایتالیا سرچشمه می گیرد و هیچ سانحه ای تا به امروز برای راپل کارها ثبت نشده است. اگر به دنبال مناسب ترین قیمت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در کوتاه ترین زمان هستید، کفسابی با ما آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد همچنین این شرکت کار سنگ سابی را هم انجام می دهد. شما می توانید با تماس از طریق شماره های موجود در وب سایت این شرکت سفارش خود را به اطلاع کارشناسان مربوطه برسانید.

پیچ و رولپلاک کردن نمای ساختمان چه کاربردی دارد؟

به جهت تثبیت کردن سنگ نماهای ساختمان و جلوگیری از سقوط سنگ ها، پیچ کردن سنگ نماها صورت می گیرد.

بهترین راه پیچ و رولپلاک کردن نما چیست؟

پیچ و رولپلاک کردن نما بدون داربست یکی از بهترین راه های اجرای پیچ کردن سنگ های نما می باشد.

روش های محاسبه قیمت پیچ کردن سنگ نماهای ساختمان به چه صورت است؟

قیمت پیچ و رولپلاک کردن نماهای ساختمان به صورت های مختلفی از قبیل: متری، تعدادی، طبقه ای، پروژه ای و غیره می باشد.

دلایل سقوط سنگ نماهای ساختمان چیست؟

سقوط سنگ در نمای ساختمان می تواند به جهت سرما و گرما شدید هوا، آب و باران، مصالح نامرغوب و غیره باشد.

برای اجرای پیچ و رولپلاک کردن نمای ساختمان به کجا مراجعه کنیم؟

برای انجام پیچ کردن نمای ساختمان باید به مراکز اصلی که راپل کارهای متخصصی دارد مراجعه نمایید زیرا مراکز اصلی کار پیچ کردن نما را تضمین می نمایند و خاطر شما را از هر گونه نگرانی راحت می کنند.