قیمت دستگاه کفسابی دستی + نکات مهم در خرید

قیمت دستگاه کفسابی دستی

قیمت دستگاه کفسابی دستی به جهت وجود برندها و متریال های گوناگون به کار برده شده در دستگاه متغیر می باشد. کف سابی در بخش های مختلف ساختمان صورت می گیرد که می توان به ساب میز کانتر، کفسابی راه پله، کفسابی دیوار، کفسابی سنگ کف ساختمان و غیره اشاره نمود. یکی از دلایل اهمیت کفسابی برای مدیران مراکز خرید، هتل ‌ها، مراکز درمانی، مراکز تجاری اداری و غیره به نمایش گذاشتن زیبایی ساختمان، پرستیژ مدیران و ساکنین و تمیزی ساختمان می باشد. کفسابی در حقیقت به معنای از بین بردن کلیه آلودگی ها و اجرام از انواع سنگ ها و همچنین حذف تمامی ناهمواری های سنگ می باشد. کفسابی ساختمان در معنایی دیگر سابیدن ۲ تا ۵ میلی ‌متر از لایه رویی سنگ می باشد، با انجام دادن کفسابی ساختمان سنگ ها حتی از روز اولشان هم جذاب تر به نظر خواهند رسید. ما در این مقاله قصد داریم شما را با انواع کفسابی و قیمت دستگاه کفسابی دستی آشنا نماییم تا شما بتوانید با مطالعه کامل این نگارش بهترین انتخاب را جهت نوع دستگاه های کف سابی داشته باشید.

کفسابی چیست؟

همان طور که در متن بالا اشاره کردیم کفسابی ساختمان برای مجتمع هایی که رفت و آمد در آن ها بسیار است در جایگاه ویژه ای از اهمیت قرار دارد زیرا هم باعث جذب مشتری می شود و هم نشان دهنده پرستیژ ساکنین مجتمع می باشد. قطعاً شما هم هزاران مرتبه به آینه ای بودن سنگ کف ساختمان های بزرگ توجه کرده اید و حتی احتمال دارد این قدر برایتان جذاب بوده باشد که پس از سال ها وقتی اسم آن مجتمع را جایی می شنوید براق بودن آن در ذهنتان مرور می شود و به زیبایی از آن یاد می کنید این موضوع خود باعث جلب نظر مشتری و حتی معرفی کردن مجتمع به افراد دیگر هم می شود اما اگر کفسابی ساختمان در این فضاها صورت نگیرد چه اتفاقی می افتد؟ یا به عنوان مثال اگر هتل های باشکوه با همه عظمتی که دارند به کفسابی اهمیت ندهند آیا از طرف افرادی که در آن مستقر بودند این هتل به افراد دیگری هم معرفی خواهد شد یا خیر؟ جواب خیر است قطعاً هیچ جذابیتی برای افراد مراجعه کننده وجود نخواهد داشت و حتی پرستیژ مدیران و کارکنان آن هم زیر سؤال خواهد رفت. کف سابی ساختمان برای کلیه سنگ ها اعم از: سنگ خوی، سنگ دهبید، سنگ مرمریت، سنگ گرانیت، سنگ مصنوعی، سنگ تراورتن، سنگ چینی و سنگ های با ارزش قیمتی و لوکس به کار می رود. کف سابی در مجتمع های مسکونی به جهت آن که تردد در آن ها توسط کلیه وسایل نقلیه صورت می گیرد و یا در اثر جابجایی اثاثیه، وسیله ای سنگین در بارگیری رها شده و موجب صدمه زدن به سنگ کف مجتمع می شود باید جهت نوسازی و ترمیم سنگ ها از کفسابی ساختمان در این مکان ها استفاده شود. سنگ سابی در ساختمان های نوساز قابل اجرا می باشد زیرا پس از تکمیل شدن کارهای ساختمان مواد و مصالح ساختمانی به سنگ کف ریخته و یا چسبیده شده اند به همین منظور مالکان، کار کفسابی ساختمان را به افراد ماهری واگذار می کنند تا کف ساختمان را همانند ساختمان نوسازی نمایند. افراد باید برای انجام کار کف سابی ساختمان به سراغ شرکت های حرفه ای بروند که تخصص لازم را جهت سنگ سابی در مکان های مختلف دارند.

انواع دستگاه کفسابی ساختمان

 دستگاه های کفسابی دارای گونه های مختلفی هستند که در متن زیر به توضیح انواع دستگاه کفسابی ساختمان می پردازیم:

دستگاه 3 فاز کفسابی: دستگاه 3 فاز زمانی مورد استفاده قرار می گیرد که فضا وسیع و دارای برق ۳ فاز است. کفسابی سنگ با این دستگاه کاری با کیفیت را در کوتاه ترین زمان ممکن به شما تحویل می دهد، همچنین قیمت کفسابی دستگاه 3 فاز از دیگر دستگاه ها بالاتر می باشد. این دستگاه برای سنگ هایی که به جهت شستن طولانی مدت با مواد اسیدی، سفیدک می ‌زنند و به مرور زمان سفیدک ها به سیاهی تبدیل می شوند بهترین گزینه است. کفسابی این موارد در چند مرحله با لقمه های ۵۰۰، ۳۰۰، ۲۰۰، ۱۰۰ صورت می گیرد و سپس با رزین و مواد نانو مخصوص ترمیم شده و در پایان کار سطحی براق و شیشه ‌ای را در اختیار کارفرما قرار می دهد.

دستگاه تک فاز کفسابی: دستگاه تک فاز زمانی به کار گرفته می شود که فضا متراژ متوسطی دارد و برق آن تک فاز است. این دستگاه در مقایسه با دستگاه 3 فاز دارای قدرت کمتری برای کفسابی سنگ می باشد اما کار با کیفیتی را در اختیار مشتری قرار می دهد همچنین قیمت کفسابی دستگاه تک فاز نسبت به دستگاه سه فاز کمتر است.

دستگاه ساب دستی: دستگاه ساب سنگ دستی در مواقعی به کار گرفته می شود که دستگاه های تک فاز و 3 فاز نمی توانند ساب سنگ محل مورد نظر را انجام دهند به همین دلیل از این دستگاه برای ساب زدن سنگ استفاده می شود. ساب دستی جهت مکان هایی مانند سرویس بهداشتی، راه پله، میز کانتر، حمام، گوشه و کناره‌ های دیوار به کار می رود. قیمت دستگاه کفسابی دستی به جهت جمع و جور بودن و کاربردهای آن نسبت به دیگر دستگاه ها متفاوت است همچنین قیمت کفسابی دستی سنگ متناسب با محلی که عملیات کف سابی در آن صورت بگیرد محاسبه می شود.

کفسابی با ما یکی از فروشگاه های معتبری است که سابقه درخشانی در زمینه فروش دستگاه کفسابی دارد و به جهت در اختیار گذاشتن محصولی با کیفیت توانسته است اعتماد مشتریان را جلب نماید. اگر شما در زمینه خرید دستگاه های کفسابی سؤالی دارید می توانید با مراجعه به سایت فروشگاه و تماس با کارشناسان از مشاوره رایگان آن ها بهره مند شوید.

دستگاه کف ساب دستی

کار با دستگاه کف ساب دستی همان طور که از نامش پیداست به صورت دستی انجام می شود، این دستگاه اندازه کوچک تری در مقایسه با مابقی دستگاه ها دارد. ظریف بودن این ابزار سبب می شود تا در کناره های دیوار قدرت مانورش را به نمایش بگذارد همچنین ساب زدن در محیط های غیر قابل دسترس را امکان پذیر نموده که در نهایت پستی و بلندی های سطوح کف را به طور کامل از بین می برد. این دستگاه تک فاز قابلیت تنظیم دور را دارد و به جهت ظرافتش مورد استقبال افراد قرار گرفته است، این وسیله جهت ساب زدن سنگ های کابینت، آشپزخانه و… به کار می رود و هدف اصلی آن، سابیدن سنگ و حذف لایه های اضافی آن می باشد، این کار موجب شیشه ای شدن سنگ و برطرف کردن عیوب آن ها می شود. در جامعه امروزی هیچ کسی از مواد اسیدی و شیمیایی برای از بین بردن کثیفی های سنگ استفاده نمی کند زیرا باعث کدر شدن و از بین رفتن سطوح سنگ می شود اما استفاده از این مواد به روی کاشی های حمام و سرویس بهداشتی بلا مانع است. کار کردن با این دستگاه نیازمند تخصص است و کار هر کسی نیست زیرا اگر کاربر به اشتباه از آن استفاده نماید قادر است سنگ مورد نظر را به راحتی دچار آسیب کند، آن وقت این شما هستید که باید سنگ را تعویض نمایید پس در انتخاب مراکز کفسابی دقت لازم را به خرج دهید. قیمت دستگاه کفسابی دستی در فروشگاه ها دارای تفاوت هایی می باشد که می تواند به جهت برند، شرکت سازنده، کیفیت و غیره باشد راه هایی وجود دارد که شما بتوانید قیمت دستگاه کفسابی دستی را بسیار مناسب تر تهیه نمایید در ادامه به شرح این موضوع خواهیم پرداخت، حال به سراغ یکی از محل هایی می رویم که کفساب دستی قادر است سنگ آن مکان را ساب بزند:

کفسابی راه پله

راه پله یکی از مناطق مهم ساختمان به شمار می رود که اگر کمترین آلودگی در آن قابل رویت باشد ساکنین ساختمان از دید دیگران، افرادی بی ‌پرستیژ و بی‌ اهمیت به تمیزی هستند. راه پله بخشی از ساختمان است که زیادترین تردد را برای ساکنان دارد به همین دلیل آلودگی ها خودشان را زودتر از بخش های دیگر ساختمان نشان می دهند. کفسابی جهت تمیز کردن سنگ ها و از بین بردن کثیفی ها از راه پله بهترین گزینه می باشد شما پس از انجام کفسابی متوجه تغییرات اصلی و نوسازی سنگ ها خواهید شد. کفسابی قابل اجرا برای تمامی راه پله‌ ها با هر مدل سنگی خواهد بود، قیمت کفسابی این محل وابسته به مدل سنگ به کار رفته در آن می باشد، در اینجا به تعدادی از مزایای کفسابی راه پله با دستگاه ساب دستی اشاره می نماییم:

  • حذف سوراخ های ایجاد شده در سنگ راه پله
  • از بین بردن ترک های ایجاد شده در سنگ راه پله
  • ماندگاری طولانی مدت اثر کفسابی در راه پله
  • براقیت سنگ راه پله
  • اجرای کفسابی در کوتاه ترین زمان ممکن
  • کمتر بودن هزینه کفسابی در مقایسه با شستن ماهانه
  • بالا رفتن عمر سنگ
  • جلوگیری از ایجاد شدن رطوبت در هنگام شستشو
  • ممانعت از ایجاد گرد و غبار در هنگام کفسابی سنگ
  • صیقلی کردن و ترمیم سنگ های شکسته و آسیب دیده
  • کاهش هزینه در مقایسه با تعویض سنگ

کفسابی راه پله توسط دستگاه دستی ساب سنگ انجام می شود، قیمت دستگاه کفسابی دستی برای افرادی که کارشان کفسابی است اهمیت ویژه ای دارد. آن ها می توانند با مراجعه به مراکز اصلی فروش قیمت دستگاه کفسابی دستی را کمتر از قیمت های بازار پرداخت نمایند. اگر قصد خرید دستگاه کفسابی را دارید می توانید با مراجعه به سایت کفسابی با ما و تماس با شماره های موجود در وب سایت اقدام به تهیه این دستگاه نمایید.

کفسابی راه پله

خرید دستگاه کفسابی دستی

خرید دستگاه کفسابی دستی به جهت قابل حمل بودن و وزنی که دارد مورد حمایت افراد قرار گرفته است و جزو پرفروش ترین دستگاه های کفسابی به حساب می آید. قیمت دستگاه کفسابی دستی به دلایل مختلفی در سایت ها و بازار متفاوت می باشد به عنوان مثال قیمت دستگاه کفسابی دستی در بازار به جهت وجود واسطه ها بیشتر است اما اگر شما به مراکز اصلی فروش مراجعه نمایید قیمت دستگاه کفسابی دستی کمتر از بازار خواهد بود. هیچکس دوست ندارد پول اضافی را پرداخت نماید بنابراین افراد برای آن که قیمت دستگاه کفسابی دستی را کمتر پرداخت کنند به سراغ خرید اینترنتی از سایت های اصلی فروش این محصولات می روند. افراد تازه کاری هستند که به جهت شروع کارشان پول کمی برای خرید دستگاه کفسابی دارند و نمی دانند که به آسانی با مراجعه به سایت های اصلی می توانند قیمت دستگاه کفسابی دستی را متناسب با بودجه خود پرداخت نمایند. این راه برای افرادی که خود فروشنده این دستگاه ها در بازار آزاد هستند بهترین روش می باشد تا مناسب ترین قیمت دستگاه کفسابی دستی را به جهت خرید عمده و مستقیم از شرکت پرداخت نمایند در این صورت است که می توانند حاشیه سود بیشتری هم داشته باشند.

 افرادی که کار کفسابی را انجام می دهند باید تمامی دستگاه ها را تهیه نمایند تا بتوانند پک کاملی از آن ها داشته باشند اما شاید با توجه به شرایط اقتصادی توانایی خرید آن ها را ندارند. سایت کفسابی با ما این شرایط را برای افراد فراهم کرده است تا با خرید از آن مناسب ترین قیمت دستگاه کفسابی دستی را بپردازند تا بتوانند صاحب دستگاه های کفسابی شوند. پس هیچگاه به سراغ واسطه ها نروید زیرا آن ها موجب افزایش قیمت می شوند و می توانند با تفکرشان شما را مجبور به پرداخت هزینه ای بالا جهت قیمت دستگاه کفسابی دستی نمایند. این نکته را فراموش نکنید که شما در ازای پرداخت بالاترین قیمت دستگاه کفسابی دستی هیچ ضمانتی را برای اصالت کالا دریافت نمی کنید اما با خرید اینترنتی و مستقیم از فروشگاه های اصلی در مقابل قیمت دستگاه کفسابی دستی به شما خدمات پس از فروش و گارانتی تحویل داده می شود. در این بخش شما به تفاوت خرید از واسطه ها با پرداخت بالای قیمت دستگاه کفسابی دستی و خرید از شرکت های اصلی با پرداخت مبلغ پایین قیمت دستگاه کفسابی دستی پی برده اید پس فرصت را از دست ندهید و برای خریدی ایمن اقدام نمایید.

قیمت کفسابی

قیمت ها همیشه دستخوش عوامل زیادی هستند که مدام در حال تغییر می باشند ما در این بخش به چند فاکتور کلیدی در تعیین قیمت کفسابی اشاره می کنیم: یکی از اصلی ترین فاکتورهای تعیین قیمت کفسابی، نوع سنگ است که برحسب آن دستگاه های ساب انتخاب می شوند زیرا سنگ ها دارای دو نوع سخت و نرم هستند اگر سنگ شما جزو سنگ های سخت باشد کار کفسابی زمان بیشتری طول خواهد کشید و قیمت بالاتر خواهد رفت. سابقه ساب خوردن سنگ فاکتور دومی است که در تعیین قیمت دخیل می باشد زیرا سنگی که برای بار اول ساب می خورد قیمت بالاتری در مقایسه با سنگ های ساب خورده دارد. متراژ فضای کفسابی فاکتور سوم برای محاسبه قیمت می باشد این مورد برای شرکت های کفسابی به این شکل است که هرچه محیط محدودتر باشد به جهت هزینه ای که برای حمل دستگاه کفسابی پرداخت می شود قیمت بالاتر اعلام می گردد زیرا قیمت پایین برای آن ها مقرون به صرفه نیست اما اگر متراژ زیاد باشد شما هزینه کمتری را پرداخت می نمایید. فاکتور بعدی در تعیین قیمت، مقدار عیوب سنگ کف می باشد زیرا اگر خراش ها و آسیب های سنگ زیاد باشد زمان بیشتری برای ترمیم آن صرف خواهد شد به همین دلیل قیمت هم افزایش می یابد.

 اما چه فاکتورهای برای تعیین کردن دستگاه کفسابی وجود دارد؟ یکی از این عوامل قیمت کفسابی است به عنوان مثال اگر محیط کفسابی کوچک باشد به هیچ عنوان از دستگاه ایتالیایی جهت کفسابی استفاده نمی شود زیرا قیمت آن بسیار بالاست و از لحاظ اقتصادی برای شرکت کفسابی مقرون به صرفه نیست. عامل دوم، ظرفیت آسانسور محل کفسابی است زیرا آسانسور وظیفه انتقال دستگاه های کفسابی ایتالیایی را به جهت وزن بالایشان به عهده دارد و اگر ساختمان آسانسور نداشته باشد از دستگاه های دیگری برای کفسابی استفاده می شود. فاکتور بعدی نوع سنگ است زیرا اگر سنگ نامرغوب باشد از دستگاه های معمولی استفاده می شود ولی اگر سنگ دارای قیمت و ارزش بالایی باشد ابزاری را استفاده می کنند که ارزشش را داشته باشد. سایت کفسابی با ما جدای از اجرای کفسابی در زمینه فروش لقمه ساب کفسابی هم فعالیت دارد شما می توانید برای مشاهده انواع لقمه ساب ها به وب سایت شرکت مراجعه نمایید.

کفسابی چیست؟

حذف کلیه پستی بلندی ها و آلودگی هایی که به روی سنگ چسبیده اند توسط دستگاه های کفسابی با ساب زدن لایه ای مشخص از سنگ را کفسابی می نامند.

ساب میز کانتر توسط کدام یک از دستگاه ها صورت می گیرد؟

دستگاه ساب دستی به دلیل ظرافتی که سنگ های کانتر دارند کار ساب میز کانتر را به عهده دارد تا آن ها دچار آسیب به دلیل فشار زیاد دستگاه کفسابی نشوند.

قیمت کفسابی به چه عواملی بستگی دارد؟

فاکتورهای مختلفی در قیمت کفسابی دخیل می باشند که می ‌توان به صورت خلاصه به نوع سنگ، متراژ کفسابی، دستگاه کفسابی، میزان آسیب های وارد شده به سنگ، زمان کفسابی، سختی یا راحتی محل اجرای کفسابی و… اشاره کرد.

دستگاه کفسابی دستی را از کجا تهیه نماییم؟

شما می توانید این دستگاه کفسابی را از مراکز اصلی فروش آن تهیه نمایید تا از پرداخت کمتر قیمت دستگاه کفسابی دستی هم بهره مند شوید.

کفسابی برای چه محل هایی قابل اجراست؟

اجرای کفسابی برای مجتمع های نوساز که مواد ساختمان ‌سازی روی سنگ های آن پاشیده و یا چسبیده است و همچنین ساختمان های قدیمی که به دلیل تردد بسیار دچار مات شدن و آلودگی و یا حتی آسیب شده‌اند قابل اجرا می باشد.