کفسابی سنگ اسلب چگونه است؟

کفسابی سنگ اسلب با استفاده از دستگاه های پیشرفته و توسط نیروهای آموزش دیده انجام می شود. سنگ اسلب یکی از متریال های فوق العاده باکیفیت با ظاهر فوق العاده زیبا است. با این حال به مرور زمان امکان دارد که دچار آسیب و یا لکه شود. این خدمات منجر به از بین بردن پستی و بلندی ها، ناخونک ها، کدری ها، لکه ها و غیره خواهد شد. با استفاده از این خدمات می‌ توانید زیبایی و درخشندگی سنگ اسلب را چندین برابر افزایش دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مزیت های کفسابی این سنگ ها و شیوه انجام آن با ما همراه باشید.

سنگ اسلب را بهتر بشناسیم

حتی امروزه که تعداد زیادی از مواد مصنوعی مختلف ساخته شده سنگ طبیعی فوق العاده ارزشمند است.  سنگ طبیعی بهترین ماده برای تزئین فضای داخلی خانه ها و خیابان ها به حساب می آید. یکی از گزینه های استفاده از سنگ طبیعی اسلب است. این اصطلاح به دال های سنگی با فرمت بزرگ در اندازه ها و ضخامت های مختلف اشاره دارد. آن ها از یک لایه سنگ ایجاد شده و دقیقاً به ابعاد مشخص بریده می شوند. سپس آن ها را سمباده می زنند و به سطح اسلب ها شکل لازم داده می شود.

معرفی خدمات کفسابی سنگ اسلب

طبیعتاً خدمات کفسابی باید با دقت بالایی و به صورت حرفه ‌ای انجام شود. با این حال در مورد کفسابی سنگ اسلب اهمیت انجام این خدمات به صورت حرفه ای فوق العاده بیشتر است. این امر به این دلیل است که سنگ اسلب به عنوان یکی از لوکس‌ ترین سنگ ‌ها شناخته می ‌شود.

خدمات کفسابی این سنگ ها را می توان در فضاهای مختلفی مانند نمایشگاه ها، لابی ساختمان های مجلل، آپارتمان ها، نمایشگاه ها و فروشگاه ها انجام داد. معمولاً به دلیل خاص بودن سنگ اسلب نیاز است که از رزین ساب مخصوص و همرنگ، کفسابی اپوکسی و ساب زنی ایتالیایی استفاده کرد. انجام کفسابی سنگ اسلب به صورت اصولی منجر می‌ شود که این سنگ زیبایی و جلوه فوق العاده خود را بیشتر به نمایش بگذارد.

کفسابی با رزین

به زبان ساده، رزین اپوکسی جزء گروهی از مواد شیمیایی و سخت کننده های پایه مشابه پلاستیک است که در رنگ آمیزی و پوشش سطوح، کف و دیوارها استفاده می شود. علاوه بر این، بسیاری از ویژگی ها و خواص فوق العاده ای را ارائه می دهد که به حفظ مکان کمک می کند. کفسابی با رزین می تواند طول عمر کف ساختمان شما را افزایش داده و ظاهری عالی ارائه دهد. سنگ های اسلب محافظت نشده می تواند توسط مایعات نفتی لکه دار شوند و در اثر اثرات خورنده یخ و مواد شیمیایی محلول مانند سنگ نمک آسیب ببینند. روغن و مایعات نمی توانند به سطح کف اپوکسی نفوذ کنند زیرا سطحی قوی، بادوام و متراکم می دهد که از  لکه شدن جلوگیری می کند.

مراحل کفسابی با رزین

مراحل کفسابی با رزین باید به درستی و اصولی طی شوند تا نتیجه نهایی مطلوب و رضایت بخش باشد. این مراحل با توجه به نوع کفپوش و ایرادات آن تعیین می شود. با این حال مراحل کلی انجام این خدمات را به صورت مختصر ورد بررسی قرار می ‌دهیم.

  • در ابتدا باید پاکسازی محیط صورت گیرد و هرگونه اشیا از فضا برداشته شود. این امر به این دلیل صورت می ‌گیرد که امکان دارد کف سابی به اشیا موجود در فضا آسیب برساند.
  • در مرحله کفسابی سنگ اسلب بعدی باید بندها و درزهای بین سنگ ها خالی شود. معمولاً با دستگاه شیار زن تیغ زنی و خالی کردن درزها صورت می گیرد و سپس با دستگاه های مخصوص بادگیری انجام می شود.
  • باید رنگ اپوکسی که مورد استفاده قرار می گیرد با سنگ اسلب همرنگ باشد. برای تهیه رنگ اسلب معمولاً به کارخانه های مخصوص مراجعه کرده و رنگی که با سنگ مطابقت بیشتری دارد را تهیه می‌ کنند.
  • با استفاده از اپوکسی سنگ اسلب را به طور کامل می ‌پوشانند. به طور کلی هدف از این کار به حداقل رساندن بندکشی و درزها است. علاوه بر این موارد استفاده از رنگ اپوکسی منجر به زیبایی و یکنواختی بیشتر کفپوش ساختمان نیز خواهد شد.
  • در مرحله بعدی از کفسابی در سعادت آباد باید با استفاده از دستگاه های ساب زنی و لقمه ‌های مخصوص لبه گیری صورت گیرد. در این مرحله ناخنک سنگ و ناهمواری های آن نیز از بین می رود.
  • معمولا کفسابی و سابیدن سطح سنگ در طی چندین مرحله با استفاده از لقمه های مخصوص انجام می شود.
  • بعد از خشک شدن و آماده شدن سنگ فرایند اپوکسی کردن آن صورت می‌ گیرد. معمولاً اپوکسی در طی دو مرحله ژله ای و شل انجام می‌ شود.
  • بعد استفاده از اپوکسی نیاز است مدت زمان خاصی را به خشک شدن سطح اختصاص دهیم. خشک شدن سطح با توجه به شرایط سطح و اپوکسی معمولاً بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت طول خواهد کشید.
  • بعد از خشک شدن سنگ مراحل بعدی کفسابی که امکان دارد سابیدن سنگ باشد نیز انجام می‌ شود.
  • در مرحله آخر کفسابی در شرق تهران برای سنگ اسلب از دستگاه های مخصوص ساب سوپر پولیشر ایتالیایی استفاده می کنند تا سطح سنگ براق و کاملاً شیشه ای شود.

مزایای کفسابی

انجام روش های مختلف کف سابی بخصوص توسط شرکت کفسابی با ما مزیت های بی شماری را به همراه دارد که به چند مورد آن ها اشاره خواهیم کرد.

  • کفسابی سطحی براق ایجاد می کند که جلوه ای جذاب به دکور فضایی که در آن قرار دارد می بخشد.
  • سطحی بادوام و مستحکم را فراهم می کند که قادر به تحمل حرکات سنگین و مداوم است.
  • این خدمات یک راه حل سازگار با محیط زیست در نظر گرفته می شود.
  • کفپوش بعد از کفسابی به راحتی تمیز می شود و در برابر لکه های روغن مقاوم است.
  • کفسابی در قزوین در ساختمان های مختلف برای از بین بردن ترک ها و شکستگی های مختلف کفپوش ها استفاده می شود.
  • کفپوش های اپوکسی با ایجاد سطحی مقاوم در برابر لغزش و حرارت بر روی کفپوش های مختلف ایمنی را تامین می کنند.

مزایای کفسابی

 تاثیر کفسابی در ظاهر کفپوش

هنگامی که از خدمات کفسابی سنگ اسلب استفاده می کنید، می تواند ظاهری براق و فوق العاده به مکان بدهید. علاوه بر این امر تمیز کردن این مکان آسان می شود و از شر هر ماده ای که روی آن می افتد خلاص می شوید، خواه مواد شیمیایی باشد یا روغن. این خدمات انواع لکه‌ ها را که به دلایل مختلفی ایجاد می شوند را از بین می برد. علاوه بر این موارد درخشش و جلایی که به کفپوش می دهد منجر به بزرگتر دیده شدن فضا خواهد شد.

 خدمات کف سابی با رزین اپوکسی نیز برای گاراژ ها بسیار توصیه می شود. این نوع کفسابی برای این مناطق همیشه بهترین گزینه است، زیرا این مکان ها از آثار روغن خودرو روی کف در امان نیستند. این روغن ‌ها به سطوح می‌ چسبند و به سختی تمیز می‌ شوند، اما با استفاده از کفسابی فوق‌ العاده کار آسان تر می ‌شود.

اسلب ها از چه چیزی ساخته شده اند؟

یکی از ویژگی های اسلب این است که با استفاده از متریال های مختلفی ساخته می شود. در اکثر مواقع سنگ مرمر، گرانیت، اونیکس، تراورتن و ماسه سنگ برای ساخت سنگ اسلب استفاده می شوند. برای ساخت این نوع سنگ ها دال های سنگی بزرگ که از بلوک های جامد سنگ بریده شده اند. معمولاً اسلب های معمولی ساخته شده از سنگ طبیعی با ضخامت 20-30 میلی متر تولید می شوند. البته ضخامت اسلب ها با یکدیگر متفاوت است و در صورت نیاز می توانید متناسب با شرایط خود محصولی با ضخامت مناسب را خریداری کنید.

نکات خرید سنگ اسلب

خرید سنگ اسلب می تواند برای اهداف مختلفی صورت گیرد در واقع انتخاب آن به عملکرد مدنظر بستگی دارد. سنگ های اسلب را می توان با توجه به تعدادی از پارامترها طبقه بندی کرد:گ.

  • ضخامت: حداقل ضخامت قابل قبول برای دال های سنگی 2-5 سانتی متر است.
  • اندازه: برای سنگفرش معمولا از دال های سنگی با فرمت متوسط و بزرگ استفاده می شود. با توجه به سبک و طرح، اندازه سنگ های اسلب را انتخاب کنید.
  • فرم: برای سنگفرش از سنگ سایز بزرگ به صورت تکه هایی با هر شکل و هندسه و یا به صورت دال مستطیلی استفاده می شود. معمولاً فرم های مختلف دارای ویژگی های عملکرد یکسانی هستند، اما در ظاهر با یکدیگر تفاوت دارند.
  • رنگ ها: از انواع سنگ ها با رنگ های متنوع برای ساخت اسلب استفاده می شود.
  • جنس: اسلب ها از متریال های مختلف ساخته می شوند اما بهتر است انواع باکیفیت را خریداری کنید. کفسابی سنگ‌ اسلب باکیفیت در بازه زمانی کوتاه تری انجام می شود و معمولاً این نوع مصالح طول عمر بالاتری دارند.

کاربرد سنگ اسلب

در دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان ها از سنگ اسلب استفاده می شود. از آن ها برای دیوارها، کف ها و ستون ها استفاده می کنند. این مصالح در طراحی سنگفرش مسیرها و مناطق استفاده می شوند. اسلب های سنگ طبیعی برای تزئین خانه ها، آپارتمان ها، ادارات، کافه ها و هتل ها و غیره کارایی دارند.

 این نوع مصالح به شما امکان می دهند یک ظاهر منحصر به فرد برای داخل یا خارج ساختمان ها و مناطق مختلف ایجاد کنید. گرانیت و سنگ تراورتن هم در دکوراسیون داخلی و هم در دکوراسیون خارجی قابل استفاده هستند. سنگ مرمر و اونیکس که تا حدودی دوام کمتری دارند در اکثر مواقع فقط در دکوراسیون داخلی استفاده می شوند. به طور کلی می توان از سنگ اسلب برای موارد زیر استفاده کرد.

  • طراحی مسیر باغ در چمن: این رایج ترین گزینه استفاده از سنگ اسلب است و برای ایجاد مسیر به طور مستقیم در چمن گذاشته می شود.
  • ایجاد مسیرها و معابر با درجه کاربری نه چندان فشرده: این مصالح یک راه اقتصادی برای ایجاد مسیری هستند که اغلب استفاده نمی شود. به عنوان مثال، برای سازه های تزئینی، حوض ها و غیره گزینه مناسبی به حساب می آیند.
  • شومینه و محوطه باربیکیو: با استفاده از یک سنگ اسلب، می توانید این مناطق را زیبا کنید.
  • پله ها: برای این کار از اسلب های بزرگ و ضخیم استفاده می شود. کفسابی سنگ اسلب برای پله ها در صورت نیاز نیز با دستگاه های مخصوص صورت می گیرد.

مزایای سنگ اسلب

سنگ اسلب دارای مزیت های زیادی است و همین امر سبب شده بسیار محبوب و پرکاربرد باشد.

  • سرعت نصب بالا: به طور کلی سنگ اسلب نیازی به کار حفاری فشرده ندارد. سرعت نصب بالای این نوع سنگ‌ ها سبب شده که استفاده از آن ها بسیار رایج باشد. البته افراد متخصص باید کار نصب این نوع مصالح ساختمانی را انجام دهند.
  • قابلیت نصب در فضاهای مختلف: یکی از مزیت ‌های چشمگیر و قابل توجه سنگ اسلب این است که در فضاهای مختلف می توان از آن استفاده کرد. شما می ‌توانید از این نوع مصالح برای حیاط، فضای داخلی، آشپزخانه و غیر استفاده کنید.
  • استحکام بالای مواد و مقاومت در برابر سایش و استرس مکانیکی: اسلب های سنگی می توانند سال ها دوام بیاورند و ظاهر اصلی خود را حفظ کنند. البته روش ‌های مختلف کفسابی سنگ اسلب نیز منجر به افزایش استحکام و دوام چندین برابری این نوع مصالح می‌ شود.
  • دوستی با محیط زیست: سنگ طبیعی را می توان برای هر منظوری بدون نگرانی از آسیب رساندن به انسان یا محیط زیست استفاده کرد.
  • ثبات: حتی در هوای سرد، اسلب های ساخته شده از سنگ های با دوام عملکرد عالی دارند. شما می ‌توانید از این نوع سنگ ها بدون نگرانی از آسیب به آن ها تحت شرایط آب و هوایی مختلف استفاده کنید. البته استفاده از کفسابی سنگ اسلب نیز در افزایش دوام آن ها در برابر شرایط آب و هوایی مختلف نقش دارد.
  • قیمت. یکی دیگر از مزایای سنگ اسلب قیمت آن است. با وجود هزینه نسبتاً بالا، این مصالح در نهایت سودآوری بالایی دارند. هنگام گذاشتن آن نیازی به تهیه پایه، نصب حاشیه و یا استفاده از تجهیزات خاص نیست.

چرا کفسابی سنگ اسلب مشکی دشوارتر است؟

سنگ اسلب مشکی معمولاً به دلیل داشتن زیبایی خیره کننده در ساختمان ‌های لوکس مورد استفاده قرار می ‌گیرد و ظاهر فوق العاده ای دارد. کفسابی سنگ اسلب مشکی به دلیل حساسیت بالای آن باید به صورت تخصصی و با استفاده از دستگاه ‌های پیشرفته انجام شود. رنگ اولیه کفپوش در صورتی که این خدمات به صورت اشتباه صورت گیرد قابل بازگشت نیست. کفسابی غیر اصولی منجر به کمرنگ شدن سطح سنگ اسلب شده و ظاهری کدر و مات ایجاد می کند.

 همین موارد منجر شده بعضی از شرکت‌ ها از کفسابی سنگ های اسلب مشکی خودداری کنند. با این حال شرکت کفسابی ما می ‌تواند این خدمات را برای انواع سنگ با رنگ‌ های مختلف به بهترین نحو انجام دهد. بعد از انجام این خدمات توسط شرکت ما متوجه خواهید شد که میزان براقیت و جلای سنگ چندین برابر شده است. کفسابی اصولی ما منجر می شود که زیبایی کلی فضای ساختمان یا شرکت شما نیز بیشتر شده و مجلل تر دیده شود.

چرا شرکت کفسابی با ما را انتخاب کنید؟

هیچ کارگری نمی تواند کفسابی سنگ اسلب را بدون تخصص انجام دهد، زیرا این کار نیاز به تجربه، مهارت و دقت بالا در انجام مراحل نصب دارد. تنها در این صورت می توانید کفپوشی جذاب و یکدست داشته باشید. نیروهای متخصص کفسابی با ما با تجربه و مهارت بالا می توانند خدمات اجرا را در سریع ترین زمان و بدون هیچ گونه خطا و با ضمانت خدمات انجام دهند.

ما یکی از بهترین شرکت ‌های کف سابی محسوب می ‌شویم که خدمات با کیفیت و متمایز را ارائه می‌ کنیم. ما توانایی ‌ها و تجهیزاتی داریم که به اجرای خدمات متمایز از دیگر شرکت های فعال در این زمینه کمک می‌ کند. علاوه بر این موارد دارای تکنسین های کفسابی هستیم که تجربه طولانی در این زمینه دارند. همچنین شما می توانید خدمات کفسابی در کرج را نیز با اطمینان خاطر به نیروهای ماهر ما واگذار کنید.

قیمت کفسابی

برای استفاده از خدمات کفسابی در غرب تهران نیاز است که مبالغ خاصی را به شرکت ‌های انجام دهنده بپردازید. مبلغ انجام این خدمات با توجه به چندین فاکتور تعیین خواهد شد و همین امر سبب شده امکان بیان یک قیمت ثابت وجود نداشته باشد. متراژ پروژه مهم ترین عاملی است که می‌ تواند در تعیین قیمت نقش داشته باشد. البته بعضی از مجموعه ها برای مساحت ‌های وسیع تخفیف ‌هایی را در نظر می‌ گیرند. نوع کفپوش و ایراداتی که دارد در هزینه انجام این خدمات تاثیر گذار هستند.

این امر به این دلیل است که با توجه به این موارد تجهیزات و متریال های مورد استفاده تعیین می شوند. دیگر موردی که باید آن را درنظر داشت نوع روش کفسابی است که انتخاب می کنید. هر یک از این روش ها با متریال ها و تجهیزات خاصی انجام می شوند. البته شرکت انجام دهنده نیز در تعیین قیمت نقش بسیار برجسته ای دارد. بر همین اساس بسیار مهم است که شرکت های شناخته شده و دارای اعتبار را انتخاب کنید.

در آخر

سنگ اسلب محبوبیت فوق العاده بالایی دارد و به عنوان یکی از متریال های پرکاربرد شناخته می شود. انواع مختلف این نوع مصالح ساختمانی همچنین دارای دوام و استحکام زیادی هستند. با این حال می ‌توان از روش‌ های مختلفی جهت بالا بردن دوام و زیبایی این نوع سنگ استفاده کرد. کفسابی سنگ اسلب می تواند یکی از بهترین راهکارها جهت افزایش جلا و مقاومت این نوع پوشش ها باشد. شرکت کفسابی با ما این خدمات را با استفاده از نیروهای متخصص و تجهیزات پیشرفته انجام می ‌دهد. در صورت تمایل می‌ توانید از خدمات ما با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت نهایت استفاده را ببرید.