کفسابی در غرب تهران

کفسابی در غرب تهران

انواع خدمات کفسابی در غرب تهران جهت آینه ای شدن و رفع نواقص سنگ انجام می ‌شود. معمولاً از بهترین و سخت‌ ترین متریال‌ ها برای کفپوش بنا استفاده می ‌کنند. با این حال این امکان وجود دارد که بعد از گذشت مدتی کفپوش زیبایی و دوام خود را از دست دهد. در این مواقع خدمات کف سابی و سنگ سابی یکی از بهترین گزینه هایی است که می توان از آن استفاده کرد. با استفاده از روش ‌های متنوع این خدمات قادر خواهید بود بدون پرداخت هزینه های هنگفت کفپوش را جلا داده و آن را ترمیم کنید. برای آشنایی بیشتر با انجام این خدمات در غرب تهران و مزیت های آن با ما همراه باشید.

کفسابی چیست؟

چه در داخل خانه و چه در خارج از منزل، تمیز کردن کفپوش همیشه آسان نیست و کار بسیار خسته کننده و زمان بری است. با توجه به مواد مختلف مانند کاشی، سنگ طبیعی یا مرمر، مواد شوینده مخصوص و وسایل تمیز کننده مختلف باید مورد استفاده قرار گیرد. کفسابی در قزوین یکی از بهترین خدماتی است که جهت تمیز کردن سطح و رفع نواقص آن مورد استفاده قرار می گیرد.

کفسابی در غرب تهران روش های متنوعی دارد که هر یک به شیوه ای خاص انجام می شوند. در روش عادی و معمولی این خدمات لایه نازکی از سطح برداشته می شود. ضخامت این لایه زیاد نیست و برداشتن آن آسیبی به کفپوش نمی زند اما به میزان قابل توجهی ایرادات آن را از بین می برد. انجام این عمل باید با دستگاه های مناسب و توسط افراد ماهر انجام شود.

مزیت های کفسابی در غرب تهران

در صورتی که این خدمات توسط شرکت کفسابی با ما انجام شود قطعاً مزیت های متعددی را برای شما به ارمغان می آورد. مهم ترین این مزیت ها را معرفی می کنیم تا درک و آگاهی شما نسبت به آن ها افزایش یابد.

  • منجر به از بین رفتن ناهمواری های سطح می شود.
  • خدمات کفسابی در غرب تهران می تواند ترک ها و شکستگی ها را از بین ببرد.
  • افزایش چندین برابری درخشندگی کفپوش از جمله مزیت های این خدمات است.
  • طول عمر سطح را چندین برابر افزایش می دهد.
  • برای قسمت های مختلف انجام می شود به عنوان مثال کفسابی حیاط را می توان انجام داد.
  • انجام دادن اصولی آن آسیبی به کفپوش نمی زند.

کفسابی برای چه سطوحی انجام می شود؟

خدمات کفسابی در سعادت آباد را می توان برای سطوح مختلفی انجام داد که به معرفی بعضی از آن ها می پردازیم.

کفسابی بتن

بتن یکی از متریال هایی است که برای کفپوش اکثر فضاها مورد استفاده قرار می گیرد. این مصالح ساختمانی به دلیل برخورداری از استحکام و دوام بالا معروف است. معمولاً کفپوش های بتنی دارای پستی و بلندی هستند که برای رفع آن از خدمات کفسابی بتن استفاده می شود. در طی انجام این خدمات ناهمواری های سطح بتن به میزان قابل توجهی از بین رفته و کف یکدست می شود. برای انجام کف سابی بتن به دلیل سخت بودن آن باید از دستگاه های مناسب استفاده کرد‌.

کفسابی موزائیک

اکثر موزاییک ها متاسفانه آلودگی و جرم ها را به خود جذب می کنند. این امر سبب می شود به مرور زمان ظاهر زیبایشان را از دست دهند و تمیز کردن آن ها دشوار باشد. اما خدمات کفسابی موزائیک  برای از بین بردن ایرادات این نوع کفپوش مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از این خدمات می توان چسب، آلودگی، لکه، رسوب و غیره را به راحتی از بین برد.

کفسابی لاشه سنگ

از لاشه سنگ برای کفپوش کردن حیاط، پیاده رو ها و غیره استفاده می شود. این نوع مصالح ساختمانی فوق العاده سخت و مستحکم هستند. با این حال سطح کفپوش های ساخته شده با این مصالح یکدست و تراز نیست. برای رفع این ناهمواری ها می توان از خدمات کفسابی لاشه سنگ استفاده کرد. دستگاه های مخصوص کف سابی به خوبی می توانند سطح بالایی این نوع کفپوش را یکدست کرده و زیبایی آن را چندین برابر کنند.

کفسابی سرامیک

کفسابی سرامیک به دلایل مختلفی از جمله افزایش براقیت و شفافیت سطح انجام می شود. این خدمات را می توانید حتی برای ساختمان های تازه ساخته شده که بقایای مصالح ساختمانی بر روی کفپوش وجود دارد نیز استفاده کنید. در طی انجام این خدمات آسیبی به سطح کفپوش وارد نمی شود و حتی کف سابی اصولی می تواند دوام و استحکام آن را چندین برابر افزایش دهد.

کفسابی سرامیک

مراحل کفسابی

کفسابی در کرج مراحل خاصی دارد که با توجه به روش مورد استفاده و ایراد کف می تواند متفاوت باشند. با این حال مراحل کلی انجام این خدمات را به صورت کوتاه معرفی می کنیم.

مرحله 1: آماده سازی – یکی از مراحل مهم در زمینه انجام این خدمات مربوط به مرحله آماده سازی می شود. فضاها باید به طور ایده آل تمیز شوند و تمامی پرده ها، میزها و غیره را باید جمع آوری کرد. همه مواد، ابزار و تجهیزات باید آماده باشند. میخ ها و سایر قطعات فلزی نیز باید برداشته شوند تا به سمباده ها آسیبی نرسد.

مرحله 2: سنباده زدن – یکی از اصلی ترین مراحل کفسابی است که در طی آن باید از دستگاه ها و لقمه های مخصوص استفاده کرد. برای سمباده زدن درست کفپوش، چند مرحله سنباده کاری لازم است.

سنباده درشت: برای انجام این مرحله باید از دستگاه های مناسب استفاده کرد در طی این مرحله ناهمواری ها حذف می شوند. علاوه بر این، لاک، روغن، موم یا کثیفی از بین می روند. هنگام سمباده زدن حتما از وسایل حفاظتی لازم استفاده کنید. این وسایل شامل ماسک تنفسی، عینک محافظ و محافظ شنوایی است. پس از انجام ساب خشن، گرد و غبار حاصل را باید با جارو و جاروبرقی پاک کرد.

سنباده زدن متوسط: علائم ساب زدن ناشی از سنباده درشت و همچنین ناهمواری های ریزتر حذف می شوند. در این مرحله باید از لقمه ریزتر نسبت به لقمه درشت استفاده شود. این مرحله تا زمانی تکرار می شود که کف مورد رضایت شما قرار گیرد.

کارهای تکمیلی: همانطور که از نام آن پیداست، این مربوط به کارهای تکمیلی است که سطح ظریف و صافی را تضمین می کند. پس از اتمام این مرحله، کف باید به طور کامل تمیز شده و بهتر است با یک پارچه مرطوب پاک شود.

مرحله 3: در طی این مرحله در کفسابی در غرب تهران می توانید از موادی برای تضمین شفافیت و درخشندگی کفپوش استفاده کنید. به عنوان مثال نانوساب یکی از مواردی است که مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از آن به میزان قابل توجهی می توان مقاومت کفپوش را در برابر آب و خط و خش افزایش داد.

کفسابی با اپوکسی

کفسابی با اپوکسی به عنوان یکی از به روزترین و پرکاربردترین روش های کف سابی شناخته می شود. در طی انجام این خدمات از اپوکسی که یک ماده شیمیایی مقاوم در برابر آب و ضربه است استفاده می کنند. با کمک این روش می توان تمامی درزها و شکاف ها را از بین برد و مقاومت سطح را افزایش داد. اپوکسی وزن بسیار کمی دارد و می توان از آن بر روی سطوح مختلفی از جمله موزائیک و سرامیک استفاده کرد.

مدت زمان کفسابی

مدت زمان مورد نیاز برای فرآیند کف سابی بسته به وضعیت سنگ شما، شرکت انجام دهنده و دستگاه مورد استفاده متفاوت است. علاوه بر این امر قسمتی که کف سابی می شود نیز در تعیین مدت زمان نفش دارد. به عنوان مثال کفسابی راه پله به دلیل دقتی که نیاز دارد ممکن است مدت زمان بیشتری طول بکشد. قیمت ارائه شده طبق زمان انجام این خدمات، تجهیزات و مواد مصرفی مورد نیاز برای کف شما را در نظر گرفته می شود.

چه میزان از کفپوش در طی این خدمات برداشته می شود؟

در طول فرآیند کفسابی در غرب تهران، تنها مقدار بسیار ناچیزی از سنگ برداشته می شود. در تهاجمی ‌ترین فرآیند کف سابی از لقمه های فلزی برای از بین بردن خراش ‌های عمیق روی سنگ استفاده می شود. حتی در این روش تنها چند میلی‌ متر از قسمت بالایی سطح بین می ‌برد.

هر چند وقت یکبار باید خدمات کفسابی را انجام دهید؟

اینکه هر چند وقت یکبار خدمات کفسابی در غرب تهران برای ساختمان شما انجام شود بستگی به سایش و آسیب‌ سطح دارد. باید بررسی کنید که آیا کفپوش نشانه های واضحی از سایش، مانند لکه های ناخوشایند، خراش یا علائم سمباده را نشان می دهد. اگر به عنوان مثال بر اثر جابجایی اثاثیه کف دچار خط و خش شده باشد، زمان استفاده از این خدمات فرا رسیده است. به طور کلی دستورالعمل استفاده از این خدمات به صورت 10-15 سال یک بار خواهد بود.

اگر از کف به ندرت استفاده می شود، به عنوان مثال اتاق خواب نصب شده باشد، تعمیر و نگهداری به طور قابل توجهی کمتر از کفپوش های بناهای تجاری خواهد بود. در مورد بناهای تجاری و پرتردد استفاده از خدمات کفسابی می تواند خیلی زودتر لازم باشد. به طور کلی با مراقبت صحیح از کفپوش خود می توانید طول عمر مفید آن را افزایش داده و کمتر از این خدمات استفاده کنید.

چگونه هزینه کفسابی را کاهش دهیم؟

برای انجام کفسابی ارزان می توانید مراکز معتبر و شناخته شده را انتخاب کنید. این مراکز قیمت مقرون به صرفه تری را در ازاء انجام انواع خدمات کف سابی از متقاضیان طلب می کنند. قبل از سپردن این خدمات به یک شرکت بهتر است در مورد قیمت و جزئیات اجرای کار به توافق برسید.

این امر منجر می شود که از افزایش قیمت انجام این خدمات تا حد امکان جلوگیری شود. علاوه بر این امر کفسابی ایتالیایی و نانو ساب می توانند مبلغ انجام این خدمات را افزایش دهند. می توانید برای کاهش هزینه ها از این خدمات استفاده نکنید. با این حال با توجه به مزیت هایی که دارند استفاده از آن ها توصیه می شود. شرکت کفسابی با ما تا حد امکان هزینه مقرون به صرفه ای را در ازاء انجام این خدمات درخواست می کند.

قیمت کفسابی در غرب تهران

برای انجام خدمات کفسابی در غرب تهران باید مبلغ خاصی را بپردازید. اگرچه کف سابی معمولاً گزینه ارزان تری نسبت به خرید و نصب کفپوش جدید است، اما باید برخی از هزینه ها را نیز در نظر گرفت. هزینه های پرداختی در هر متر مربع می تواند بسیار متفاوت باشد. با این حال معیارهای تعیین کننده قیمت را به صورت مختصر معرفی می کنیم.

مساحت: یکی از مهم ترین پارامترهایی که باید در قیمت انجام کفسابی در غرب تهران مورد توجه قرار گیرد مساحت است. با توجه به متراژ پروژه قیمت انجام این خدمات تعیین می شود. با این حال بعضی مراکز ممکن است که برای پروژه هایی با مساحت زیاد تخفیف هایی را در قیمت اعمال کنند.

نوع کفپوش: یکی از موارد مهم در زمینه تعیین هزینه کفسابی در غرب تهران نوع کفپوش است. بسته به اینکه کدام نوع کفپوش را می خواهید سنباده بزنید، هزینه مواد، ابزار و تجهیزات می تواند بسیار متفاوت باشد. بعضی از کف پوش‌ ها سخت ‌تر هستند و کف سابی آن ها مدت زمان بیشتری طول می ‌کشد. با این حال انجام این خدمات برای سطوحی که نرم تر هستند در مدت زمان کمتر و با قیمت پایین‌ تری صورت می ‌گیرد.

دستگاه های مورد نیاز: با توجه به نوع کفپوش باید از دستگاه های خاصی استفاده کرد. دستگاه تک فاز، سه فاز و دستی از جمله تجهیزاتی هستند که مورد استفاده قرار می گیرند. برای انجام این خدمات با دستگاه های بزرگ صنعتی باید مبلغ بالاتری را پرداخت کرد. با این حال درست است که قیمت کفسابی با این دستگاه ها افزایش می یابد اما شما از کیفیت انجام کار اطمینان خاطر بیشتری خواهید داشت.

روش کفسابی: کفسابی غرب تهران برای سطوح مختلفی قابل انجام است. شما با توجه به سلیقه خود و نوع کفپوش می توانید روش کف سابی را انتخاب کنید. برای بعضی از روش ها باید مبلغ بالاتری را بپردازید زیرا با کیفیت بالاتری انجام می شوند. در همین راستا مبلغ این خدمات با توجه به روش انتخابی شما می تواند متغیر باشد.

در آخر

کفسابی در غرب تهران با استفاده از تجهیزات و دستگاه های به خصوصی انجام می ‌شود. برای انجام هر یک از روش های کفسابی نیاز است که از متریال ها و تجهیزات ویژه ‌ای استفاده کرد. به طور کلی با استفاده از این خدمات می ‌توانید جلای کفپوش را چندین برابر کنید و آسیب‌ های آن را از بین ببرید. البته هنگامی قادر خواهید بود به این مزایا دست پیدا کنید که این خدمات را به مراکز معتبر بسپارید. کفسابی با ما یکی از شرکت های شناخته شده در زمینه انجام این خدمات است. این مجموعه از بهترین دستگاه ها و ماهرترین پرسنل برای انجام کفسابی استفاده می‌ کند.