کفسابی راه پله چگونه است؟

کفسابی راه پله

کفسابی راه پله یکی از راهکارهای اصلی از بین بردن سیاهی و مات بودن سنگ است. راه پله ها به دلیل تردد افراد به سرعت کدر می شوند و پاک کردن آن ها به مرور زمان، به دلیل وجود آلودگی ها و اجرام سخت تر می شود. در شرایطی سنگ راه پله دچار خط و خراش بسیاری می شود به گونه ای که فرد تصمیم می گیرد آن را تعویض کند؛ اما غافل از آن که هزینه تعویض سنگ، هزینه زیادی را به دنبال خواهد داشت. در این شرایط شما می توانید با استفاده از خدمات کفسابی و سنگسابی راه پله، با قیمت بسیار کمتری خط و خش ها را ترمیم کرده و کلیه آلودگی های سطوح را از بین ببرید. کفسابی، سنگ را همانند روز اول جلا می دهد و با ساب سطح رویی سنگ، سبب شیشه ای شدن و یکدست شدن کفپوش راه پله می شود.

کفسابی پله و پاگرد

 پله و پاگرد در ساختمان ها نقش مهمی را در تردد افراد ایفا می کنند. اکثر افرادی که در مجتمع های مسکونی در طبقات پایین تر ساکن هستند، ممکن است به دلیل اشغال بودن آسانسور و انتظار بیش از اندازه، از پله استفاده کنند. برخی از افراد تنها به کف ساختمان خود توجه دارند و از آن نگهداری و مراقبت می کنند، در صورتی که پله ها هم بخش مهمی از ساختمان محسوب می شوند. کفسابی خدماتی است که با بکارگیری دستگاه های کفسابی و لقمه های کفسابی مخصوص کف ساختمان شامل: پارکت، سنگ و موزاییک را ساب می زند تا هم کثیفی های آن از بین برود و هم طول عمر آن ها بیشتر شود. کفسابی برای مکان های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد که یکی از آن ها،کفسابی راه پله و پاگرد است.

مراحل کف سابی سنگ راه پله

کفسابی راه پله با استفاده از چند مرحله و با انواع لقمه سنگ‌ های مخصوص اجرا می شود. جنس، نوع سنگ و موارد دیگر در اجرای کفسابی نقش بسزایی دارند. در این بخش به شرح مراحل کف سابی سنگ راه پله می پردازیم:

برای کفسابی پله ابتدا سنگ ‌های کف با دستگاهی مخصوص و متناسب سنگ کف، ساب زده می شوند تا سطوح کثیف آن ها ترمیم شده و لایه رویی سنگ نو، زیبایی خود را به نمایش بگذارد. با بکارگیری لقمه سنگ های ظریف ‌تر، سنگ ها مورد بررسی قرار می گیرند تا راه نفوذ آب و آلودگی را ببندند. این کار سبب می‌شود تا کمترین آلودگی به سنگ‌ ها نفوذ کند و باعث افزایش طول عمر مفید آن ها گردد. بعد از کفسابی متوجه خواهید شد که تا چه حد، تمیز کردن راه پله راحت تر شده است و دیگر نیازی نیست که با استفاده از مواد شیمیایی مضر، کثیفی های راه پله را تمیز نمایید.

فراموش نکنید که به کارگیری مواد شیمیایی قوی و یا اسیدی نه تنها سنگ را تمیز نمی کند؛ بلکه با گذشت زمان به بافت سنگ آسیب می رساند و عمر مفید آن را می کاهد. کفسابی، مقرون به صرفه ترین راه برای خنثی کردن کثیفی ها و آسیب های سطحی سنگ می باشد. شما تنها باید از افراد حرفه ای برای اجرای کفسابی کمک بگیرید، در غیر این صورت نه تنها اقتصادی نخواهد بود بلکه باعث خواهد شد شما هزینه های بسیاری را خرج نمایید که حتی می تواند به تعویض سنگ هم بیانجامد. کفسابی با ما از حرفه ای ترین اپراتورهای متخصص و بهترین دستگاه های کفسابی بهره می گیرد تا بهترین نتیجه را در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

مراحل کفسابی سنگ راه پله

 

مزایای کفسابی پله و پاگردها

تمیز بودن پله ها و پاگردها در ساختمان از اهمیت بسیاری برخوردار است و با استفاده از کفسابی راه پله، می توان زیبایی آن را چند برابر کرد. کفسابی پله و پاگرد مزیت های بسیاری دارد که در متن ذیل به آن ها اشاره می کنیم:

  • نوسازی سنگ ساختمان
  • افزایش طول عمر مفید سنگ
  • پاک سازی بسیار سریع
  • از بین رفتن پستی‌ ها و بلندی ‌های پاگرد و راهرو
  • ترمیم خط و خش و آسیب های سطحی سنگ
  • یکدست شدن سنگ کف
  • مقرون به صرفه بودن قیمت

سنگ سابی پله چیست؟

سنگ سابی نام دیگر کفسابی است که تنها روی سنگ اجرا می شود، حتماً واژه های سنگ ‌سابی، ساب ‌زدن سنگ و … به گوشتان خورده است. تمامی این اصطلاحات مرتبط با کفسابی هستند و یک فرایند را انجام می‌دهند. در اجرای سنگ ‌سابی، نوع سنگ بسیار اهمیت دارد؛ زیرا متریال استفاده شده و دفعات اجرای ساب‌ زدن در هر سنگ متفاوت است. به همین منظور برای ساب سنگ مورد نظر، باید از شرکت های متخصص در حوزه کفسابی که در این زمینه فعالیت و دانش کافی را دارند، کمک بگیرید تا آسیبی به سنگ شما وارد نشود و آن چه در ذهن خود دارید را در انتهای کار مشاهده کنید.

نکات انتخاب خدمات کفسابی ساختمان

در خدمات کفسابی ساختمان باید به یک سری نکات توجه داشته باشید که اصلی ترین آن، انتخاب اپراتور با تجربه است. همان گونه که اشاره کردیم اگر کف ساب دانش لازم را برای فرایند کفسابی نداشته باشد نه تنها این کار مزیتی ندارد؛ بلکه باعث بروز یک سری مشکلات هم خواهد شد. در نتیجه برای انتخاب بهترین کف ساب باید به موارد ذیل توجه کنید.

 اولین کار این است که به شرکت هایی مراجعه نمایید که خدمات تخصصی کفسابی را ارائه می دهند. این شرکت ها حرفه ای ترین اپراتورها را استخدام می کنند تا بهترین خدمات را با کیفیتی عالی به شما عزیزان تحویل دهند. شرکت کفسابی در نیاوران در تلاش است تا بهترین خدمات را در اختیار مشتریانش بگذارد، پس به سراغ این شرکت ها بروید.

شما باید بررسی های لازم را انجام دهید و یکی از آن ها، مشاهده کردن نمونه کار کف ساب است. این امر سبب می شود تا شما از انتخابتان مطمئن تر شوید.

انواع دستگاه های کفسابی پله و پاگرد

وسایلی که در کفسابی پله‌ و پاگرد‌ بکار گرفته می شوند، لقمه های زبر و نرم کف سابی و دستگاه های سنگسابی هستند. بی شک به روز بودن تجهیزات و تجربه ساب زن، در درخشش و تمیزی سنگ تأثیر فوق العاده ای دارد. دستگاه کفسابی پله و پاگرد به 3 دسته تقسیم می شود که در متن ذیل به آن ها اشاره می کنیم:

دستگاه کفسابی تک فاز

از این دستگاه در محیط هایی استفاده می‌ شود که برق 3 فاز وجود ندارد؛ این دستگاه در مقابل دستگاه کفسابی 3 فاز دارای قدرت کمتری است و برای رسیدن به کیفیتی که دستگاه 3 فاز دارد، کفساب باید دفعات ساب زدن را بیشتر کند.

دستگاه‌ کفسابی سه فاز

دستگاه‌ های کفسابی سه فاز قدرت، سرعت و کیفیت بیشتری دارند و فرایند کفسابی را در سریع ترین زمان ممکن انجام می‌ دهند. برای کفسابی راه پله، استفاده از این دستگاه درخشش بیشتری را برای سنگ راه پله ایجاد می کند. دستگاه کفسابی سه فاز با وجود لقمه سنگ‌ های بزرگ، اصلاً برای ساب زدن سنگ دیوار و گوشه‌ های آن مناسب نیست. کار کردن با این دستگاه بسیار آسان است و سرعت بالا در اجرای آن، یکی از ویژگی های این دستگاه به حساب می آید.

دستگاه کف سابی دستی

این دستگاه کارایی بسیار آسانی دارد و می ‌توان از آن برای ساب میز کانتر، پله‌ ها، سرویس های بهداشتی، کنج دیوار‌ها، حمام و توالت‌ های عمومی استفاده کرد؛ این دستگاه حجم کمی دارد و به راحتی قابل جابجایی است. دستگاه ساب دستی به دلیل ابعاد کوچکی که دارد، سرعت کار کمی کندتر و سخت تر صورت می گیرد. کفسابی سنگ پله با قسمت های دیگر ساختمان متفاوت است، دستگاه‌ های بزرگ 3 فاز و تک فاز برای سنگ راه پله ‌ها مورد استفاده قرار نمی گیرند؛ زیرا برخی از راهروها ابعاد کوچکی دارند و این دستگاه‌ ها در آن مکان جا نمی‌گیرند، به ‌همین دلیل از دستگاه ساب دستی استفاده می شود.

کفسابی با ما یکی از مجموعه های است که در فروش دستگاه کفسابی هم دستی بر آتش دارد. کفسابی در نیاوران به دلیل داشتن تجربه و تخصص در این زمینه، توانسته است باکیفیت ترین دستگاه ها را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد. شما می توانید با مراجعه به سایت این مجموعه، از کلیه دستگاه ها دیدن نموده و دستگاه مد نظرتان را تهیه نمایید.

چگونگی کفسابی راه پله

در فرایند کفسابی باید چندین گام را به ترتیب اجرا نمود و از لقمه های متفاوتی استفاده کرد. در انجام کفسابی باید به نکاتی همانند: جنس سنگ، نوع سنگ و … توجه نمود؛ زیرا شیوه ها و تعداد مراتب ساب ‌زنی در سنگ ها با یکدیگر متفاوت است. برای کفسابی راه پله، ابتدا لقمه سنگ‌ هایی بکار گرفته می شوند که بسیار زبر هستند، این لقمه ها یک لایه از کثیفی ها را روی سطح سنگ از بین می برند، به همین جهت سنگ‌ ها ظاهری نو به خود می گیرند. در گام بعد از لقمه ‌های نرم‌ تر استفاده می شود و سنگ ‌ها صیقل داده می شوند تا شبیه آینه بدرخشند؛ این گونه راه های نفوذ کثیفی ها و آلودگی ها بسته می شود. هنگامی که کثیفی ها به راه پله کمتر نفوذ کنند، شستشوی آن ها آسان تر خواهد بود. در گام آخر سنگ ها بدون لک و کاملاً تمیز به نظر می آیند. این روش برای از بین بردن آلودگی سنگ ها بسیار کارآمد است؛ اما اگر شما دیر به سراغ کفسابی بروید کثیفی ها دیرتر پاک می شوند، به همین دلیل باید مراحل کفسابی چند بار تکرار شود.

این نکته را فراموش نکنید که خودتان نباید کار کفسابی را انجام دهید؛ زیرا این کار همان گونه که اشاره کردیم این یک کار تخصصی است و نیاز به دانش دارد. اگر به دنبال بهترین لقمه های کفسابی هستید، می توانید با تماس از طریق راه های ارتباطی سایت کفسابی با ما، لقمه مورد نیاز خود را سفارش دهید. این شرکت با فروش لقمه ساب کفسابی مرغوب توانسته است رضایت مشتریان خود را به دست آورد. این شرکت کفسابی، خدمات مختلفی را در رزومه خود به ثبت رسانده است که یکی از آن ها، پیچ رولپلاک نما بدون داربست می باشد. امروزه از این روش برای استحکام سازی بیشتر ساختمان ها استفاده می کنند.

چگونگی کفسابی راه پله

پولیش سنگ راه پله

پولیش دستی سنگ کف کاری تخصصی است که در گام های جداگانه صورت می‌گیرد. شما می ‌توانید این گام ها را به منظور تمیز کردن راه پله ‌های ساختمان خود، مورد استفاده قرار دهید. در مرحله اول تمام کف راه پله را با مواد شوینده تمیز نمایید تا کثیفی های سطحی کف را از بین ببرید. پس از شستشو، باید حتماً سطوح سنگ راه پله را خشک نمایید؛ زیرا برای انجام پولیش سنگ راه پله، سطوح باید خشک باشند. حال نوبت پخش نمودن مواد پولیش روی سنگ می‌ رسد، بعد از پاشیدن پولیش جهت سابیدن آن از روی سنگ راه پله، کفساب دستگاه مخصوص مورد نیاز را برای تمامی سطوح راه پله استفاده می کند. سپس با استفاده از یک دستمال مرطوب سطح راه پله را تمیز می نماید.

قیمت کفسابی راه پله

قیمت کفسابی راه پله همچون دیگر مراحل، با در نظر گرفتن یکسری فاکتورها محاسبه می گردد. نوع و جنس سنگ، برق تک فاز و سه فاز، تعداد پله ‌هایی که وجود دارد، عرض هر یک از پله ها، میزان آلودگی و کثیفی پله و مدت زمان اجرای خدمات از مواردی هستند که تأثیر مستقیمی در تعیین قیمت کفسابی دارند. اگر شما از افراد بی تجربه استفاده کنید، ممکن است قیمت بالایی را در برابر کیفیت نامرغوبی از شما دریافت کنند و حتی احتمال دارد قیمت پایینی را در قبال کیفیت نامرغوب به شما پیشنهاد دهند. در این شرایط شما باید به کیفیت کار و تضمین اجرای آن توجه داشته باشید؛ زیرا این افراد ضمانتی در برابر انجام کارشان به شما نمی دهند. اما شرکت کفسابی در تهران جدای از به کار گرفتن افراد ماهر، دستگاه های پیشرفته کفسابی، ضمانت کار هم به شما ارائه می دهند، این گونه خاطر شما را هم آسوده تر می کنند. پس بهترین گزینه انتخاب شرکت های کفسابی معتبر است. شما با این انتخاب می توانید با مقرون به صرفه ترین قیمت، بالاترین کیفیت را تحویل بگیرید. به ‌همین منظور به شما پیشنهاد می‌کنیم که با بهره گیری از خدمات شرکت های معتبر کفسابی، برای اجرای آن سفارش خود را به اطلاع کارشناسان برسانید تا با بازدید از محل کفسابی قیمت را به شما اعلام نمایند. این شرکت ها خدمات دیگر همچون نماشویی، پیچ رولپلاک نما بدون داربست و… را هم انجام می دهند.

کفسابی پارکینگ

پارکینگ قسمتی دیگر از ساختمان است که به دلیل رفت و آمد بسیار، مقدار آلودگی آن بالا است. در شرایطی که رد لاستیک ها و جای لکه های روغنی در پارکینگ با هیچ گونه موادی پاک نمی شود، باید از کفسابی پارکینگ استفاده نمود. این کفسابی دارای مزیت های بی شماری است که در متن ذیل به آن اشاره شده است:

    • هم سطح شدن سطوح
    • پاکیزگی و براقی کف پارکینگ
    • تمیز شدن سطح پارکینگ از گل و لای، گرد و غبار و آلودگی
    • خنثی کردن درزها و سوراخ های ریز که سبب تجمع میکروب می شود.
    • تمیزکردن و ضدعفونی کردن سطح کف از ورود میکروب و آلودگی های دیگر
    • تمیز نمودن کف پارکینگ از دوده های لنت ترمز، ریزش روغن خودرو و اثرات ساییدگی لاستیک ها

دستگاه کفسابی راه پله چیست؟

کفساب دستگاهی است با تعدادی لقمه (همان برس مخصوص کفسابی)، که سطوح سنگ را از لایه هایی نازک آلودگی، پاک می نماید و سبب براقیت و تمیزی سطح سنگ راه پله می شود.

چرا از کفسابی راه پله و پارکینگ استفاده می شود؟

در ساختمان های مسکونی یکی از بخش هایی که به دلیل رفت و آمد زیاد، خیلی زود جرم و آلودگی را به سوی خود جذب می کند، مسیر راهرو و پارکینگ است. این ترددها امکان پخش آلودگی و میکروب ها را بالا می برند. در زمان ساخت و ساز پیمان کاران برای صیقل دادن و یکدست شدن سنگ های راه پله، از کفسابی استفاده می کنند. برای پارکینگ هم به جهت آن که کف آن اغلب از بتن، آسفالت یا موزاییک استفاده شده است و در معرض جرم گرفتگی و آلودگی است باید به صورت دوره ای و منظم کفسابی پارکینگ صورت گیرد.

خدمات کفسابی با ما چیست؟

این شرکت دارای خدماتی از قبیل: پیچ رولپلاک، نماشویی، کفسابی، سنگسابی، پولیش سنگ ساختمان و… می باشد. شما می توانید سفارش کار خود را بدون کوچک ترین نگرانی به این شرکت بسپارید.

دستگاه ساب دستی برای چه کاری مورد استفاده قرار می گیرد؟

دستگاه ساب دستی سنگ برای کفسابی راه پله به کار گرفته می شود؛ زیرا دستگاه های دیگر کفسابی به جهت سایز بزرگی که دارند در پله و پاگرد جا نمی شوند. اما دستگاه ساب دستی به دلیل سایز کوچکی که دارد برای راه پله و گوشه و کناره های آن مناسب است. سرعت و قدرت این دستگاه در مقابل دستگاه ساب ۳ فاز و تک فاز کمتر است.

قیمت کفسابی راه پله چگونه محاسبه می شود؟

قیمت کفسابی راه پله بر اساس المان های مختلفی محاسبه می شود که اگر بخواهیم آن ها را به صورت خلاصه در اینجا بیان کنیم می توان به تعداد دفعات ساب سنگ، نوع و جنس سنگ، دوری و نزدیکی به شهر، تعداد پله های پاگرد و غیره اشاره کرد. کار با دستگاه ساب دستی سنگ به جهت حجم کمی که دارد سخت تر و زمانبرتر می باشد به همین دلیل قیمتش نسبت به دیگر دستگاه ها بالاتر است.