کفسابی لاشه سنگ و همه چیز در مورد آن

کفسابی لاشه سنگ

حتماً شما هم لاشه سنگ هایی که در برخی از پیاده روها کار می شود را دیده اید، کفسابی لاشه‌ سنگ، به سختی و دشواری به دلیل کوچک بودن سنگ ‌ها صورت می گیرد؛ زیرا ناصافی ها و ناهمواری های آن باید به طور کامل از بین برود و سنگ جلا و براقیت پیدا کند. کار کفسابی این مدل از سنگ ها را هر کسی نمی تواند به راحتی انجام دهد و شما باید به شرکت های کفسابی مراجعه کنید که سابقه درخشانی در این حوزه دارند. همه ما در مورد کفسابی ساختمان اطلاعاتی داریم و می دانیم اگر کفسابی توسط کف ساب انجام نگیرد، می تواند خسارات بسیاری را برای کارفرما داشته باشد. پس در این مورد حواستان را جمع کنید و با دقت کامل کف ساب مورد نظرتان را گزینش نمایید. شاید این سؤال برای شما هم مطرح شود که لاشه های سنگ از کجا تهیه می شوند؟ برای پاسخ دادن به این پرسش باید ذکر کنم که کارخانه های سنگ، منبع کامل این لاشه سنگ ها هستند و اگر شما با چند کارخانه تماس بگیرید، به راحتی می توانید آن ها را تهیه نمایید. در برخی موارد کارخانه ها، لاشه سنگ ها را به صورت رایگان در اختیارتان قرار می دهند در این شرایط شما تنها هزینه ماشین حمل را پرداخت می کنید.

شما می توانید با کمترین هزینه ورودی باغ، حیاط منزل، بالای پشت بام منزل و حتی سنگ فرش کردن باغ خود را توسط این لاشه سنگ ها انجام دهید. هنگامی که لاشه سنگ ها را به کار گرفتید، زمان آن می رسد که آن ها را کفسابی لاشه سنگ نمایید. سنگ سابی این لاشه ها به نوع سنگ و میزان آن وابسته است و کفسابی هر جنس از سنگ نسبت به دیگری متفاوت است. ساب زدن لاشه سنگ ها در مقایسه با دیگر سنگ ها به جهت محکم بودن و سختی که دارند ابتدا، با لقمه الماس صاف می شوند و به تدریج از لقمه های نرم تر برای ساب آن استفاده می شود تا در پایان، لاشه سنگ به صورت صیقلی و براق به کارفرما ارائه شود.

ساب زدن سنگ ها، بر اساس مقدار عمق آلودگی و کثیفی آن ها صورت می گیرد. به عنوان مثال برای سنگ هایی که در پارکینگ ها استفاده می شود هر قدر روی سطوح گازوییل و بنزین ریخته شده است یا به دلیل تردد بسیار، رد لاستیک ها روی سطح باقی مانده است، کفساب باید به اندازه ای که می داند سنگ را ساب بزند تا زیبایی و درخشش سنگ زیرین را به نمایش بگذارد آن گاه دیگر خبری از کثیفی نخواهد بود. کفسابی لاشه‌ سنگ ها باید با استفاده از دستگاهی به نام اکسپندر انجام شود؛ زیرا این دستگاه قدرت بسیاری در صاف کردن لاشه سنگ ها دارد و پس از آن، وقت آن است که شما سنگ ها را صیقل دهید. این کار هم با استفاده از لایه برداری و بتونه کاری صورت می گیرد و به جهت پیچیدگی های بسیاری که در این کار وجود دارد، کف ساب آن را توسط دستگاه های کفسابی سنگ و سنباده انجام می دهد.

سنگ لاشه چیست؟

به سنگی که در طبیعت موجود است و با تشخیص وزارت معادن جزو سنگ های زینتی و تزیینی محسوب نمی شود را لاشه سنگ می گویند. کاربرد بیشتر این مدل از سنگ ها، در راه سازی، دیوارسازی و ساخت پل ها است. این سنگ ها جزو سنگ های مقاوم و ساختمانی هستند، شاید به گوشتان خورده باشد که اکثر سنگ های ساختمانی فشار تقریبی 400 کیلوگرم را تحمل می کنند، در صورتی که لاشه سنگ ها مقاومتی بیش از 400 کیلوگرم را دارند و می توانند آن را تحمل کنند.

کفسابی سنگ ‌ریزه ‌های لاشه

شاید برایتان این ابهام به وجود آمده است که چرا در متن بالا ذکر شد، در برخی شرایط لاشه سنگ ها به صورت رایگان در اختیار افراد قرار می گیرد؟ در جواب باید عنوان کنیم که سنگ ها در اثر برشی که در کارخانه و یا کارگاه های سنگ صورت می گیرد، قسمتی از آن ها خرد می شوند و دیگر قابل استفاده نیستند. به همین جهت آن را به طور رایگان در اختیار افراد قرار می دهند؛ اما همین سنگ ریزه های لاشه، برای کفپوش ساختمان ها، سنگ فرش کردن محوطه باغ و حیاط ساختمان ها بسیار مناسب هستند. مرغوب بودن این سنگ ها دارای اهمیت ویژه ای است؛ زیرا اگر لاشه سنگ ها مقاوم باشند ساب عالی تری خواهند داشت، در غیر این صورت لاشه ها به نمونه های کوچک تری تبدیل خواهند شد که می توانند از بین بروند و دیگر قادر به ساب زدن نخواهند بود. این لاشه ها به دلیل ریز بودنشان پس از کارگزاری، ناهموار می شوند و شما با استفاده از یک کفسابی معتبر همانند کفسابی با ما، می توانید سطح آن را صاف و صیقلی نمایید. این شرکت با داشتن به روزترین تجهیزات در امر کفسابی توانسته است تا به امروز، رضایت و اعتماد مشتریان خود را جلب نماید. این شرکت خدمات دیگری همچون نماشویی هم انجام می دهد و شما علاوه بر محوطه داخلی، می توانید ظاهر ساختمان خود را هم از طریق نماشویی ساختمان در تهران جلا دهید.

مراحل کفسابی لاشه سنگ

مراحل کفسابی لاشه سنگ وابسته به فاکتورهای مختلفی صورت می گیرد؛ اما دو عامل اصلی که در ساب‌ زدن لاشه سنگ مؤثر هستند عبارتند از:

  • سنگ ‌ساب
  • نوع سنگ

همان طور که می دانید از لحاظ ظاهری چینش، لاشه سنگ ها در کفپوش بسیار نامنظم هستند؛ اما به جهت هموار بودن و کفسابی لاشه سنگ ها، این ظاهر زیبا نقش مهمی را در زیبایی سنگ فرش ایجاد می کند. به روی لاشه سنگ ها پس از سنگ فرش شدن، خدمات کفسابی لایه برداری و ساب ایتالیایی انجام می شود. اما سؤالی که شاید ذهنتان را درگیر می کند این است که آیا با شستشو، لاشه‌ سنگ ها تمیز می ‌شوند یا خیر؟ پاسخ این پرسش بله است، گچ و سیمان به صورت کامل از روی لاشه ها برداشته می شوند ولی ناهمواری همچنان پابرجا می ماند. برخی از افراد تصور می کنند که نمی توان لاشه سنگ ها را، پس از سنگ فرش شدن یکدست نمود. در صورتی که این تفکر کاملاً اشتباه است، شما می توانید در هر زمان که لاشه سنگ ها دارای کثیفی، ناهمواری و… شدند، با استفاده از کفسابی لاشه سنگ آن ها را یکدست، براق و صیقلی نمایید.

شما می‌توانید این لاشه را از کارخانه با هزینه بسیار مناسبی تهیه نمایید و برای حیاط، پارکینگ‌ و برخی از لابی ‌ها استفاده کنید. در این شرایط اقتصادی به جهت تورم جامعه، برخی از افراد پول کافی را جهت تکمیل کردن فضای بیرونی ساختمان خود ندارد، آن ها می توانند از این روش برای زیباسازی ساختمان خود با حداقل هزینه استفاده کنند. مراحل سنگ سابی لاشه سنگ ها مانند سنگ ‌هایی در اندازه های 40 ×40 یا 50×50 نیست. ساب این لاشه ها به دلیل حجم کمی که دارند بسیار دشوار اما شدنی است، شما به آسانی می توانید از این لاشه ها در دیوار ساختمان هم استفاده کنید و با وجود دستگاه کفسابی لاشه سنگ، نگران پستی و بلندی آن نباشید. کفسابی لاشه سنگ ها کاری زمانبر و سخت است؛ اما مهم ترین مسئله صافی و صیقلی بودن لاشه سنگ ها پس از فرایند کفسابی است.

کفسابی امروزه توسط مدیران مجتمع های اداری، تجاری، هتل ها، مراکز درمانی، مراکز خرید و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. کف سابی به دلیل تمیزی و براقیتی که در پایان کار در ساختمان ایجاد می کند، سبب زیباتر شدن نمای ساختمان و انتقال حس تمیز بودن ساختمان به مشتریان می شود؛ به همین دلیل است که کفسابی در این مراکز، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. این امر حتی به افرادی که در این مراکز به کار مشغول هستند هم روحیه می دهد و در عملکردشان تاثیر بسزایی می گذارد. کفسابی با ما یکی از مراکز معتبر کفسابی است که به دلیل داشتن سابقه درخشان در این زمینه، برای ارائه هر یک از خدمات خود به مشتریان، به آن ها تضمین می دهد. این گونه فرد با خاطری آسوده از کیفیت، کار را به شرکت می سپارد.

مراحل کفسابی لاشه سنگ

لاشه سنگ بیشتر در کدام مناطق مورد استفاده قرار می گیرد؟

قطعاً، زمانی که به شمال سفر کرده اید، خانه های ویلایی بسیاری را مشاهده کردید که حیاط آن ها به وسیله همین لاشه سنگ ها سنگ فرش شده است. این زیبایی به جهت استفاده از لاشه ها در دیوار و کفپوش ویلاها و یا خانه های حیاط دار شمال است. شما نیز می توانید با الهام گرفتن از این ویلاها، ساختمان خود را با کمترین نقدینگی زیبا نمایید.

قیمت کفسابی لاشه سنگ

از آن جایی که لاشه سنگ می تواند از گونه های مختلف سنگ باشد، قیمت کفسابی لاشه سنگ کمی گران است؛ زیرا کفسابی لاشه سنگ کار دشواری است و زمان و انرژی زیادی را از کف ساب می گیرد. هنگام عملیات ساب دستی سنگ، نباید در نزدیکی آن شیشه باشد؛ چون احتمال دارد سبب رفتن لقمه ساب زیر دستگاه شود، آن گاه دستگاه کفسابی سنگ هم خراب می شود. پس در محیط هایی که احتمال رفتن اشیا به زیر دستگاه کفسابی وجود دارد،کف ساب باید حتماً از لقمه ساب پد استفاده نماید.

چگونه کف ساب ماهر را شناسایی کنیم؟

کف سابی یکی از راهکارهای از بین بردن کثیفی ها و آلودگی ها، زمانی که به داخل سنگ ها نفوذ کرده اند می باشد. امروزه این کار بسیار رایج شده است و در هر جا که می روید به راحتی می توانید آن را مشاهده کنید. زمانی که کار سنگ فرش کردن شما به پایان می رسد، باید به دنبال کف سابی ماهری باشید که بتواند از پس کفسابی لاشه سنگ بر آید. در این مسیر ممکن است به افرادی برخورد کنید که قیمت بسیار پایین را به شما پیشنهاد بدهند. از الان به شما می گوییم که کاری به این افراد نداشته باشید، آن ها می توانند افراد تازه کاری باشند که حتی فقط یک دستگاه برای کار کردن با آن داشته باشند و به دلیل نداشتن تجربه کافی، می توانند سبب وارد کردن خساراتی به شما گردند.

شما باید به دنبال افراد و شرکت های معتبری باشید که برای کار خود در وهله اول، نمونه کار دارند. هر فرد با دیدن نمونه کار می تواند متوجه شود که میزان کیفیت و تمیزی کار آن فرد و یا شرکت به چه صورت است. داشتن نمونه کار یعنی داشتن سابقه و تجربه لازم برای کف سابی، این افراد با دیدن و یا حتی شنیدن اطلاعاتی که فرد برای سنگ مورد نظرش می دهد، می توانند تشخیص دهند که سنگ از چه نوعی است و چه دستگاهی مناسب ساب زدن این سنگ است. شرکت کفسابی با ما در کار فروش دستگاه کفسابی هم فعالیت می کند و اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که به دنبال با کیفیت ترین دستگاه کفسابی هستید، می توانید آن را از این شرکت تهیه نمایید.

قیمت کفسابی لاشه سنگ

دستگاه های کفسابی

دستگاه های کفسابی دارای 3 نوع کلی هستند که می توان آن ها را به دستگاه کفسابی سه فاز، تک فاز و ساب سنگ عنوان کرد. هر یک از این دستگاه ها، کارایی متفاوتی نسبت به دیگری دارند و شما می توانید بر اساس نوع و شرایط، آن ها را به کار بگیرید. به عنوان مثال دستگاه کفسابی سه فاز قادر است محیط های بزرگ را با قدرت و سرعت بالایی که دارد کفسابی نمایید. این دستگاه تنها با برق سه فاز کار می کند و در جایی که برق آن تک فاز باشد، هیچ گونه کارایی نخواهد داشت. در مقابل دستگاه ساب دستی می تواند گوشه و کنار دیوارها، سرویس های بهداشتی، راه پله، ساب میز کانتر و… را کفسابی کند.

این دستگاه به دلیل جثه کوچکی که دارد، بسیار مناسب برای محیط هایی است که دسترسی به آن سخت است. دستگاه کفسابی تک فاز هم برای مکان هایی که دارای برق تک فاز هستند مناسب است، البته قدرت آن نسبت به دستگاه سه فاز کمتر است ولی برای آن که کیفیتی همانند دستگاه سه فاز را داشته باشد چند بار کار کفسابی را تکرار می کند. مورد دیگر، لقمه های مختلف کفسابی هستند که بر اساس نوع و جنس سنگ و بنابر صلاح دید کفساب مورد استفاده قرار می گیرند. شرکت کفسابی با ما نیز در فروش لقمه ساب کفسابی هم فعالیت می کند و شما می توانید این ابزار را هم از این شرکت معتبر خریداری نمایید. این شرکت، کار کفسابی در نیاوران را هم انجام می دهد و شما قادر هستید برای سفارش کار خود، به سایت شرکت مراجعه کرده و از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان محترم سفارش خود را به اطلاع آن ها برسانید.

خدمات شرکت کفسابی با ما

شرکت کفسابی با ما خدمات مختلفی را در اختیار افراد جامعه قرار داده است و خاطر آن ها را از کیفیت انجام کار آسوده کرده است. یکی از خدمات این شرکت، پیچ رولپلاک نما بدون داربست است، این کار باعث می شود تا ساختمان مقاومت بسیاری در برابر حوادث غیر قابل پیش بینی از خود نشان دهد. از طرفی دیگر خدمات کفسابی فقط محدود به لاشه سنگ نمی شود؛ بلکه مکان های دیگری را هم پوشش می دهد. به عنوان مثال کفسابی کاشی استخر یکی دیگر از خدمات این شرکت معتبر است. استخرها اگر به صورت عمومی استفاده شوند در دوره های منظمی باید کفسابی آن ها صورت گیرد تا جلبک یا موارد دیگر استخر را احاطه نکنند. همچنین به دلیل شیبی که در دیوارهای استخر وجود دارد، این شرکت دستگاه های مخصوص کفسابی کاشی استخر را دارد و با آن ها به راحتی می تواند کلیه رسوبات و اجرام موجود در آن را از بین ببرد. این شرکت، کار کفسابی سنگ غرب تهران را هم انجام می دهد کفسابی هایی همچون: کفسابی راه پله، کفسابی پارکینگ، کفسابی حیاط و… شما می توانید برای هر یک از آن ها با شرکت تماس گرفته و سفارش خود را به کارشناسان اعلام نمایید.

لاشه سنگ چیست؟

سنگ هایی که در طبیعت وجود دارند و هیچ گونه جنبه زینتی و تزیینی ندارند.

چه زمانی از سنگ لاشه استفاده می ‌شود؟

یکی از ویژگی های مهم و اساسی سنگ فرش کردن سطوح با سنگ لاشه، کم بودن هزینه خرج شده است. شما می توانید از این لاشه ها برای پارکینگ، حیاط و دیوار استفاده نمایید.

براق کردن سنگ لاشه چقدر زمان می برد؟

همان طور که اشاره کردیم لاشه ها به جهت جثه کوچکی که دارند به سختی ساب می خورند، به همین دلیل زمان زیادی را از کف ساب می گیرند تا به صورت صیقلی و بدون ناهمواری درآیند. اگر شما با شرکت های معتبر همکاری کنید، آن ها کار را با دقت و ظرافت کامل و در کمترین زمان در اختیار شما قرار خواهند داد.

قیمت کفسابی لاشه سنگ به چه صورت محاسبه می شود؟

قیمت کفسابی این سنگ بر اساس نوع سنگ و میزان ناهمواری آن مشخص می گردد. هر چند باید عنوان کنم که به دلیل زمانبر بودن کفسابی این مدل از سنگ، قیمت کفسابی کمی گران تر از دیگر کفسابی ها به شمار می رود.

منظور از خدمات پیچ رولپلاک شرکت کفسابی با ما چیست؟

پیچ و رولپلاک ساختمان یکی از راهکارهای مقاوم سازی ساختمان در برابر بلایای غیر قابل پیش بینی شده می باشد و کف سابان این شرکت، با استفاده از راپل کار پیچ رولپلاک نمای ساختمان را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می دهند.