کفسابی موزاییک پارکینگ و هزینه آن

کفسابی موزاییک پارکینگ و هزینه آن

کفسابی موزاییک پارکینگ، بهترین راه برای حذف کردن آلودگی ها و کثیفی های موزاییک پارکینگ محسوب می شود. کفسابی نکردن موزاییک پارکینگ، در برخی شرایط می تواند خسارات بسیاری به شما وارد کند. یکی از این خسارات، مشکل دار شدن لاستیک های ماشین شما می باشد. شاید این سؤال برایتان مطرح شود که چگونه می تواند این خسارت را به شما وارد کند؟ در جواب باید بگوییم موزاییک هایی که دارای پستی و بلندی هستند، به راحتی می توانند سبب صدمه به لاستیک ها شوند، شما دقیقاً در زمان حرکت خودروها متوجه صدای ناخوشایند آنها می شوید. حال که اطلاعات کمی در مورد کفسابی موزاییک پارکینگ پیدا کردید در ادامه شما را با زمان، نکات و قیمت کفسابی موزاییک آشنا می کنیم.

کفسابی پارکینگ در تهران

یکی از خدمات کفسابی در تهران،کفسابی پارکینگ است که توسط شرکت های معتبر در تهران صورت می گیرد. شاید برخی از افراد با واژه کفسابی آشنایی نداشته باشند به همین دلیل، تصمیم داریم ابتدا کفسابی را شرح دهیم و سپس به کفسابی پارکینگ در تهران بپردازیم.

کفسابی، یکی از متدهای حذف پستی و بلندی های سنگ کف، از بین بردن کلیه آلودگی ها و کثیفی های سنگ، براق نمودن و صیقلی کردن سنگ کف و صاف و یکدست کردن آن ها می باشد. شما به راحتی می توانید با استفاده از کفسابی، انواع سنگ ها را ساب زنی کرده و آن ها را همانند روز اول براق نمایید. اما کفسابی این محصول، به دلیل ساختاری که موزاییک دارد بسیار حساس است. در تولید موزاییک ها اغلب از سیمان، آب، ماسه، سنگدانه و پودر سنگ استفاده می شود و این ترکیبات با فشار بالا موزاییک ها را تولید می کنند. این محصولات از دو لایه تشکیل شده اند که متریال ترکیبی هر لایه عبارتند از:

  • لایه اصلی و زیرین موزاییک از ماسه، سیمان و آب تشکیل شده است و در مقایسه با لایه رویی، استحکام و ضخامت بیشتری دارد.
  • لایه رنگی و یا رویی موزاییک که نقش و طرح آن را تشکیل داده است از پودر سنگ، سیمان، آب و سایر ترکیبات رنگی ساخته می گردد. موزاییک های که دارای طرح هستند نباید ساب زنی شوند؛ بلکه برای از بین بردن آلودگی آن ها باید از فرچه های ساده استفاده شود. برای موارد دیگر می توان به آسانی از کلیه تجهیزات موزاییک سابی استفاده نمود.

حال که با کفسابی و ساختار موزاییک آشنا شده اید، اطلاعات بیشتری در مورد کفسابی پارکینگ در اختیار شما قرار می دهیم:

کفسابی انواع مختلفی دارد که یکی از آن ها، کفسابی پارکینگ است. پارکینگ ها هم یکی از بخش های اصلی ساختمان هستند که اگر در قسمت ورودی قرار بگیرند به عنوان قلب خانه شناخته می شوند. در هنگام ورود افراد به ساختمان آن ها با اولین چیزی که برخورد می کنند، پارکینگ است. حال اگر این فضا آلوده و کثیف به نظر برسد، اولین تصوری که فرد در ذهن خود انجام می دهد بی نظمی و پاکیزه نبودن ساکنان خانه است. پارکینگ هر مجتمع تجاری، اداری و یا هر ساختمان دیگری در تهران به سبب رفت و آمد ماشین های گوناگون و ترددهای مکرر احتیاج به تمیز شدن دارد. پاکیزگی و تمیزی دوباره پارکینگ فقط، با اجرای فرایند کف سابی سنگ صورت می گیرد. پارکینگ ساختمان به جهت ریختن روغن موجود در خودروها و دیگر مواد شیمیایی، دچار سیاهی و آلودگی می شود.

تنها روشی که افراد می توانند روغن ریخته شده روی سطح کف پارکینگ را از بین ببرند، به کارگیری عملیات کفسابی پارکینگ است. هر مکانی با در نظر گرفتن نوع فعالیتی که در آن اجرا می شود، به مرور زمان نیاز به تمیز کردن پیدا می کند. ماشین های مختلفی در پارکینگ ساختمان وجود دارند که به دلیل وجود آلودگی های روی سطح لاستیک، در زمان حرکت خودروها رد و خط لاستیک روی کفپوش پارکینگ باقی می ماند به همین منظور است که به تمیز شدن نیاز پیدا می کنند. برای اجرای کفسابی پارکینگ در تهران شما باید به یک مرکز معتبر مراجعه نمایید تا آن ها بتوانند خدمات حرفه ای را به شما ارائه دهند. شرکت کفسابی با ما در تهران، آماده هر گونه خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. این شرکت با داشتن کادری مجرب، بهترین و باکیفیت ترین خدمات را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

کفسابی پارکینگ در تهران

زمان کفسابی موزائیک

یکی از مواردی که برای افراد در فرایند کفسابی موزاییک اهمیت بسیاری دارد، زمان کفسابی موزاییک است؛ زیرا امروزه آن قدر خوردو در شهرها زیاد شده است که به سختی، جای پارک برای آن ها پیدا می شود. به خصوص اگر ساختمان شما واحدهای بسیاری داشته باشد، تعداد ماشین هایی که در پارکینگ شما قرار می گیرند بالا می رود و پارک کردن آن حجم از ماشین در کوچه قطعاً غیر ممکن خواهد بود و هیچ گونه امنیتی نخواهد داشت، به همین دلیل زمان کفسابی برای افراد آن قدر پر رنگ می شود. اولین عاملی که زمان کفسابی را معین می کند، مساحت پارکینگ است. اگر این مساحت زیاد باشد، کفساب سنگ با استفاده از چند دستگاه کفسابی موزاییک پارکینگ می تواند زمان اجرای کار را کمتر کند. عامل دیگر در زمان فرایند کفسابی، نوع موزاییک است برخی از موزاییک ها دارای لایه بسیار نازکی هستند به همین دلیل کفسابی آن ها باید با ظرافت و دقت کامل صورت بگیرد.

اگر موزاییک از این مدل باشد زمان اجرا کمی بیشتر طول خواهد کشید. اما در هر صورت شما نباید دغدغه ای درباره این موضوع داشته باشید. زیرا با استفاده دستگاه های بیشتر هم کیفیت و هم سرعت کار بالاتر می رود. تنها چیزی که می تواند جزو دغدغه اصلی شما باشد این است که به افراد نامعتبر که قیمت کفسابی ارزان قیمت را برای فرایند کفسابی به شما ارائه می دهند توجه نکنید. این افراد ناوارد و یا بهتر است بگوییم کم تجربه، به جهت آن که کار را یاد بگیرند و درآمدی هم داشته باشند این قیمت را به شما پیشنهاد می دهند. حال تصور می کنیم که شما این پیشنهاد را قبول می کنید، به نظرتان نتیجه کار چه می شود؟ نتیجه این است که این دسته از افراد از دستگاه های مخصوص استفاده نمی کنند و حتی تشخیص نمی دهند که نوع سنگ چیست و از چه دستگاهی باید برای ساب زنی آن استفاده کنند.

در این شرایط، افراد با ساب زنی کف موزاییک باعث می شوند ساختار موزاییک از بین برود، این آسیب آنقدر زیاد است که حتی شما مجبور می شوید موزاییک پارکینگ خود را تعویض نمایید. آیا به نظر شما این همه هزینه و خسارت ارزشش را دارد که به افراد نامعتبر اعتماد کنید. قطعاً جواب شما خیر است. شما باید با دقت فراوان بررسی کنید که آیا این فرد و یا شرکت، سابقه و تخصص لازم را در این زمینه دارند یا خیر؟ یکی از روش های تشخیص کف ساب حرفه ای، مشاهده کردن نمونه های کار کفسابی این افراد و یا شرکت ها می باشد. شما با رویت این تصاویر متوجه می شوید که کار این کفساب، تا چه اندازه تمیز و قابل قبول شما است. داشتن نمونه کارهای کفسابی، نشان دهنده سابقه کفسابی است پس این موضوع را به یاد داشته باشید تا در مسیر پرداخت خسارت های فراوان به دلیل عدم اطمینان از سابقه و تخصص کفساب استخدامی قرار نگیرید.

نکات کفسابی موزائیک

در مسیر کفسابی موزاییک نکاتی وجود دارد که آن ها را در متن ذیل شرح داده ایم:

  • یکی از نکات کفسابی موزاییک این است که قبل از فرایند کفسابی، هیچ گونه وسیله ای در محل کفسابی وجود نداشته باشد. زیرا این وسایل مانعی برای انجام عملیات کفسابی می شوند. جدای از این مورد، احتمال این که وسایل موجود در محل کفسابی در اثر سنگ ساب کف، کثیف شوند و یا آسیب ببینند بسیار است.
  • اگر پارکینگ شما محل مورد نظر برای کفسابی است باید تمامی ماشین ها، از پارکینگ خارج شده و کف آن تمیز گردد.
  • توجه داشته باشد که بعضی از موزاییک ها به مرور زمان لق می شوند و در اثر سنگینی دستگاه های سنگسابی و فشار وارد شده به آن ها، احتمال شکستن کامل آن ها وجود دارد. پس قبل از عملیات کفسابی این موضوع را با شرکت کفسابی در میان بگذارید.
  • کفساب با توجه به مقدار آسیبی که موزاییک بر اثر ریخته شدن مواد اسیدی ایجاد کرده است، تصمیم می گیرد از سطح روی موزاییک 1 تا 2 میلی متر را ساب زنی کند تا به نتیجه مورد نظر خود برسد.
  • نوع موزاییک ها متفاوت از یکدیگر هستند بنابراین به یاد داشته باشید که روش کفسابی، باید بر حسب نوع موزاییک صورت بگیرد. اگر شما کار کفسابی موزاییک پارکینگ خود را به دست، کادر مجرب کفسابی با ما بسپارید دیگر هیچ گونه نگرانی در این زمینه نخواهید داشت.

پس با دقت موارد ذکر شده را در نظر داشته باشید تا در این فرایند به مشکلی اساسی برخورد نکنید.

کفسابی موزاییک چگونه انجام می شود؟

در بخش بالا در مورد نکات کفسابی موزاییک صحبت کردیم، حال بعد از انجام نکات ذکر شده نوبت به عملیات کفسابی موزاییک پارکینگ می رسد. مراحل کفسابی به شرح ذیل می باشد:

  • در قدم اول، سطوح موزاییک ها با استفاده از لقمه ساب 46 همسطح می شوند.
  • سپس ساب لقمه ۶۰ جهت پر نمودن درز و شکاف های روی موزاییک ها مورد استفاده قرار می گیرد.
  • در این گام به ترتیب با لقمه ساب 120 و 220 خط و خش های روی موزاییک ها حذف می شوند.
  • در گام قبلی موزاییک ها مات می شود و در این مرحله به منظور براق سازی آنها، از لقمه ساب لاکی استفاده می گردد.
  • احتمال دارد خطوط ریزی به دلیل استفاده از ساب لقمه لاکی به وجود بیاید. به منظور از بین بردن این خطوط، لقمه ساب 600 مورد استفاده قرار می گیرد.
  • در نهایت به ترتیب از لقمه ساب ۸۰۰، سیناکس و ساب ایتالیایی به منظور ایجاد درخشندگی بیشتر در موزاییک ها استفاده می شود.

مزیت های کفسابی موزاییک

 شاید این سؤال هم برایتان مطرح شده باشد که چرا باید از کفسابی کنیم؟ کفسابی چه فوایدی دارد؟ به همین منظور در ادامه متن، به بررسی مزایای گوناگون کفسابی موزاییک پارکینگ می پردازیم:

از بین بردن تمام آلودگی ها و تیرگی های روی موزاییک

نخستین مزیتی که کفسابی موزاییک به دنبال دارد، حذف کامل سخت ترین آلودگی هایی است که حتی قوی ترین شوینده ها نمی توانند آن ها را از بین ببرند. در حقیقت، با به کارگیری از دستگاه های مخصوص کفسابی نه فقط لکه های چربی، چسب، اسید و … حذف می شوند بلکه ظاهری تمیز و شفاف را به خود می گیرند. البته فراموش نکنید که دریافت خدمات کفسابی از شرکت های غیرمعتبر و افراد غیرمتخصص، نتیجه کاملاً عکس را به دنبال خواهند داشت، پس حتماً خدمات مربوطه را از شرکت های معتبر دریافت نمایید.

از بین بردن تمام ناهمواری های موزاییک

با گذشت زمان در نقاط پر رفت و آمد روی سطوح موزاییک ها، ناهمواری هایی به وجود می آید که می تواند به سبب کشیدن وسایل روی موزاییک ها، استفاده از مواد اسیدی و بسیاری از دلایل دیگر ایجاد گردد. این خراش ها و ناهمواری های روی سطوح، جدای از به وجود آمدن نمایی نامطلوب سبب آسیب دیدن و فرسوده شدن بافت موزاییک ها هم می شوند.

در این شرایطی فقط کندن موزاییک ها و موزاییک کاری مجدد محل موردنظر، یکی از راه حل های ممکن است. تعویض کفپوش هزینه بسیار بالایی دارد در نتیجه لازم است به فکر روش مقرون به صرفه تری باشیم. استفاده از خدمات کفسابی موزاییک، راه اقتصادی تری نسبت به راه حل اول محسوب می شود. با عملیات کفسابی، لایه نازک و آسیب دیده روی موزاییک سابیده شده و همانند روز اول ظاهری نو پیدا می کند.

براق کردن و صیقلی شدن سطح کفپوش

با کفسابی موزاییک سطح رویی کاملاً براق و درخشان به نظر می رسد، شاید فکر کنید که همین کار را می توان با مواد شیمیایی انجام داد. اما دقت کنید که این مواد می توانند به طرح و رنگ موازئیک ها آسیب بزنند و سبب خوردگی آنها شوند. بنابراین، بهترین گزینه برای داشتن سطوح صاف و صیقلی کفپوش، به کارگیری دستگاه های مخصوص کفسابی موزاییک است.

کفسابی با ما در خدمت شما عزیزان می باشد و شما می توانید با مراجعه به وب سایت این شرکت، سفارش کار خود را بدون نگرانی به اطلاع کارشناسان عزیز برسانید.

قیمت کفسابی موزائیک

یکی از مواردی که ذهن شما را قطعاً درگیر کرده است، قیمت کفسابی موزاییک است. ساب موزاییک قیمت در شرکت های کفسابی تعرفه و نرخ مشخصی دارد که توسط کارشناسان متخصص و بر اساس مواردی که در متن ذیل به آن ها اشاره شده است محاسبه شده و به کارفرما اعلام می گردد. عوامل مهم در تعیین هزینه کفسابی موزاییک عبارتند از:

متراژ محل

اولین عاملی که هزینه خدمات کفسابی در تهران را دستخوش تغییر می کند، متراژ محل کفسابی است. به طور مثال هزینه پارکینگ های طبقاتی بیشتر از پارکینگ های یک طبقه است.

قیمت کفسابی موزائیک

نوع موزاییک

نوع موزاییک ها، دومین عاملی است که در تعیین قیمت کفسابی پارکینگ نقش مهمی را ایفا می کند. برخی از موزاییک ها لایه بسیار نازکی دارند که کف ساب در زمان ساب زنی آن ها، باید بسیار با ظرافت و با دستگاه خاصی عملیات کفسابی را انجام دهد بسته به سختی کار قیمت هم تغییر می کند. به یاد داشته باشید دستگاه های کفسابی متناسب با نوع موزاییک مشخص می شوند.

شیوه کفسابی

کفسابی انواع مختلفی دارد که افراد متخصص بر حسب نوع کفپوش آن را تعیین می کنند که کفسابی ایتالیایی از تمام کفسابی ها قیمت بالاتری دارد.

سابقه کفسابی

فاکتور دیگری که در تعیین هزینه کفسابی پارکینگ نقش مهمی دارد، سابقه کفسابی موزاییک است. اگر شما قبلا از کفسابی موزاییک پارکینگ استفاده کرده باشید کار کف ساب راحت تر خواهد بود؛ اما اگر برای دفعه اول است که عملیات کفسابی روی موزاییک پارکینگ ساختمان شما انجام می شود، کار کمی سخت تر می شود.

قیمت کفسابی موزاییک پارکینگ در تهران، قیمت بسیار پایین تری نسب به تعویض کفپوشی دارد که آسیب دیده است. حتماً سعی کنید کار خود را به شرکت های معتبری همانند کفسابی با ما بسپارید تا از خروجی کار و قیمت کفسابی خاطری آسوده داشته باشید.

کفسابی موزاییک چیست؟

کفسابی موزاییک به معنای ساب زدن سطح رویی موزاییک توسط دستگاه های مخصوص کفسابی است که سبب براق شدن آن ها می شود.

چرا باید پارکینگ را کفسابی کنیم؟

تنها راه حل ممکنی که می تواند ظاهر نامناسب پارکینگ را از بین ببرد، کفسابی است. این کفسابی به وسیله لقمه ساب هایی که دارد می تواند لکه های روغنی به جا مانده را از سطح حذف نماید، رد لاستیک ها را نابود کند و ظاهری زیبا به ساختمان شما بدهد.

مزیت های کفسابی چیست؟

مزیت های کفسابی بسیار است اما اگر بخواهیم به صورت خلاصه آن را بیان کنیم می توان به براق شدن کفپوش، از بین بردن تمام آلودگی ها و کثیفی های روی سطح، افزایش عمر کفپوش و غیره اشاره نمود.

آیا کفسابی تنها به پارکینگ محدود می شود؟

خیر، تمامی قسمت های ساختمان را می توان با دستگاه های مخصوص کفسابی نمود. به طور مثال با استفاده از سنگسابی دستی، می توان راه پله و سرویس های بهداشتی را کف سابی کرد.

قیمت کفسابی بر چه اساسی تعیین می شود؟

قیمت کفسابی سنگ در تهران بر حسب نوع سنگ، متراژ محل، دوری و نزدیکی به شهر، نوع دستگاه کفسابی، سابقه کفسابی و غیره محاسبه می گردد.