قیمت دستگاه کفسابی تک فاز چگونه تعیین می گردد؟

قیمت دستگاه کفسابی تک فاز در سایت ها متغیر است و این تفاوت قیمت ها به جهت سایز، برند، داشتن گارانتی و غیره می باشد. دستگاه کفسابی تک فاز جهت از بین بردن آلودگی ها و اجرام در محیط های کوچک به کار گرفته می شود. این دستگاه در انواع مختلفی از سایز، ظرفیت، برند و غیره تولید و وارد بازار می گردد. در این نگارش سعی داریم تا اطلاعات بیشتری درباره دستگاه کفسابی و کارکرد آن در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

انواع دستگاه کفسابی

دستگاه های کفسابی با انواع موتورها به صورت تک فاز و سه فاز، تولید می‌ شوند. این دستگاه‌ ها بسته به تجربه و شرکتی که آن‌ ها را تولید می کنند، قیمت ‌های متفاوتی دارند. شاید بسیاری از دستگاه‌ های کفسابی ظاهر یکسانی داشته باشند؛ ولی از لحاظ فنی با هم متفاوت هستند. در متن ذیل به شرح کلیه دستگاه ‌های کفسابی می پردازیم:

دستگاه سنگ سابی دستی

این وسیله کوچک ‌ترین دستگاه سنگسابی به حساب می آید که با برق خانگی تک فاز کار می کند. از این دستگاه برای ساب کنار و گوشه های دیوار، سرویس های بهداشتی، راه پله و جا‌های دست ‌گیر استفاده می شود. قیمت دستگاه های کفسابی به دلیل بازار رقابتی که دارند و متغیر بودن متریال های مورد استفاده شرکت ها دارای نوسان می باشد.

دستگاه های 3 فاز و تک فاز

دستگاه سنگ سابی به دو مدل تک فاز و سه فاز تقسیم می شود. برق موجود در محل معیار تعیین کننده، استفاده از دستگاه کفسابی تک فاز یا سه فاز خواهد بود. در زمان خرید این دستگاه ها در نظر داشته باشید که بیشتر کدام کار کفسابی را انجام می ‌دهید و از چه نوع برقی استفاده می کنید. البته کفساب ها باید انواع دستگاه های کفسابی را داشته باشند تا در صورت سفارش کار بسته به شرایط محیط بتواند از آن ها استفاده کنند. به این نکته توجه داشته باشید که دو مدل از دستگاه های کفسابی عملکرد و کیفیت کار یکسانی دارند و تنها تفاوت این دو نوع در سرعت اجرای ساب سنگ می باشد.

دستگاه کفسابی تک فاز

از پر کاربردترین دستگاه‌ های ساب سنگ، دستگاه کفسابی تک فاز می باشد که برای فضاهای بزرگ تعبیه شده است. این دستگاه ها قابلیت برداشتن اپوکسی، رنگ و چسب کاشی با سرعت بالا را دارند. بیشترین کاربرد دستگاه های تک فاز در ساختمان ‌های تجاری و مسکونی می باشد زیرا جلوه بسیار زیبایی را در اختیار چشمان مراجعه کنندگان ساختمان قرار می دهد. قیمت دستگاه کفسابی تک فاز اقتصادی تر از سه فاز می باشد.

دستگاه کفسابی سه فاز

این دستگاه ها دارای موتور سه فاز، مخرنی ۴۰ لیتری، دارای لاستیک کنار صفحه ایی و به صورت خشک و تر قادر به کار کردن می باشند. دستگاه کفسابی سه فاز معمولاً در فروشگاه‌ های بسیار بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه لایه ‌برداری سنگ ها را انجام می دهد و اغلب بین 2 تا 5 میلی متر از سنگ را ساب می زند. استفاده این دستگاه در نمایشگاه‌ ها، مراکز خرید و یا محیط ‌های صنعتی بسیار رونق گرفته است؛ زیرا باعث می شود کف ساختمان صاف و براق به نظر برسد. کفسابی با ما فروش انواع دستگاه های کفسابی باکیفیت را به عهده دارد و شما برای مشاهده و تهیه این دستگاه ها می توانید به وب سایت این شرکت مراجعه نمایید.

دستگاه کفساب ایتالیایی

دستگاه کفسابی سبب براق شدن سنگ می‌ شود و پستی بلندی های سنگ را از بین می برد. هر نوع مسئله ای از قبیل: وجود لکه های سخت، آسیب و یا سوراخ سنگ با کفسابی برطرف می شود. دستگاه کفسابی ایتالیایی سبب رفع ایرادات سنگ می گردد و به آن شفافیت خاصی می ‌دهد به گونه ای که شما قادر خواهید بود عکس هر چیز را که در سطح سنگ منعکس می شود مشاهده نمایید. کفسابی با روش‌ های متفاوتی اجرا می گردد اما مرغوب ترین و مناسب ‌ترین نوع آن کف ‌سابی ایتالیایی است. ایتالیا نام محصولات کفسابی خود را به دلیل ساخت بهترین نوع سنگ مرمر در بازار جا انداخته است. دلیل به کارگیری دستگاه کفساب ایتالیایی به جهت لقمه ‌هایی است که در آن وجود دارد. این لقمه ‌ها به بهترین شکل ممکن عیب ‌های سنگ را برطرف می نماید و آن را به مثال آینه می کند. این دستگاه ایتالیایی دارای دو مدل تک فاز و سه فاز می باشد که با توجه به نوع سنگ، قیمت آن مشخص می ‌شود. در اینجا هم قیمت دستگاه کفسابی تک فاز مقرون به صرفه تر از سه فاز آن می باشد.

مزیت های استفاده از دستگاه کفسابی

استفاده از دستگاه های کفسابی مزیت های بسیار را شامل می شود و می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کفسابی سبب طولانی شدن عمر سنگ و زیبایی آن می ‌شود.
  • ساب سنگ باعث یکدست و یک سطح شدن سنگ می گردد.
  • اجرای کفسابی نمای بهتری از داخل ساختمان را به نمایش می گذارد.
  • در ساختمان ‌های نوساز، پله‌ها پستی بلندی هایی را دارند که با اجرای کفسابی این مسائل به آسانی حل خواهد شد.
  • مهم ترین کار دستگاه کفسابی ساختمان، حذف کردن لایه های اضافی روی سنگ‌ ها می باشد که این موضوع سبب صیقلی شدن سنگ و صاف شدن سطوح ناصاف آن می‌ شود.

کفسابی با ما علاوه بر فروش محصولات کفسابی خدمات کفسابی را هم در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. شما می توانید با مشاهده نمونه کارهای این مجموعه سفارش کار خود را از طریق راه های ارتباطی موجود در وب سایت به اطلاع کارشناسان این مجموعه برسانید.

مزیت های استفاده از دستگاه کفسابی

تفاوت دستگاه کفسابی تک فاز و سه فاز

دستگاه کفسابی تک فاز شامل قدرت 3.5 اسب بخار و دستگاه کفسابی سه فاز در مدل های 7.5 اسب بخار و 10 اسب بخار موجود می باشد. دستگاه سه فاز نسبت به دستگاه تک فاز از قدرت بیشتری برخوردار است. دستگاه سه فاز با قدرت 10 اسب بخار در مقایسه با دستگاه کفسابی 7.5 اسب بخار دارای وزن بیشتری می باشد. اما خرید دستگاه 7.5 اسب بخار به دیل حمل آسانش بیشتر خریداری می گردد.

برای روشن کردن دستگاه کفسابی سه فاز، احتیاج به برق سه فاز دارید. این دستگاه به دلیل داشتن صفحه بزرگ، دارای دور بالا و موتوری قدرتمند است. این دستگاه سرعت کار مناسبی دارد و قیمت آن نسبت به دستگاه ‌های تک فاز گران ‌تر می باشد و اکثر افرادی که کار کفسابی را انجام می ‌دهند، دستگاه 3 فاز را به تک فاز آن ترجیح می دهند.

دستگاه کفسابی تک فاز برای استارت نیاز به برق تک فاز محل دارد. عملکرد این دستگاه با دستگاه کفسابی 3 فاز یکسان است؛ اما از لحاظ سرعت با هم متفاوت هستند. این دستگاه زمانی به کار گرفته می شود که برق 3 فاز در محل کفسابی سنگ وجود نداشته باشد. قیمت دستگاه کفسابی تک فاز نسبت به دستگاه سه فاز مقرون به صرفه تر می باشد و حجمی سبک تر از آن را خواهد داشت.

دستگاه کفسابی موزاییک

این دستگاه کفسابی لایه ای بین 1 تا 4 میلی ‌متر از انواع سطوح را ساب می ‌زند.

کفساب موزاییک

این کفساب به دلیل وزن کم و طراحی کوچکی که دارد، اغلب در پروژه ‌هایی که محیط کوچکی دارند به کار گرفته می ‌شود. هدایت این دستگاه به وسیله اپراتور صورت می ‌گیرد.

کفساب موزاییک نفربر

دستگاه کفساب موزاییک این قابلیت را دارد که یک فرد را حمل نماید.

کفساب موزاییک تک فاز

در هنگام عدم دسترسی به برق سه فاز از کفساب موزاییک تک فاز استفاده می شود.

کفساب موزاییک سه فاز

در شرایطی که برق سه فاز در دسترس باشد از این کفساب موزاییک به علت سرعت بالا و موتور قدرتمندی که دارد استفاده می گردد.

دستگاه کفسابی بتن

کفسابی بتن فرایندی است که لایه ‌های اضافی را روی سطوح پاک می کند و سبب براق شدن و زیبا‌سازی سطوح بتنی می شود. در حال حاضر با گسترش علم و به منظور رفع پستی بلندی های سطوح بتنی از این دستگاه استفاده می ‌کنند.

دستگاه کفسابی پله

این دستگاه به منظور رفع عیب و ترمیم سنگ آسیب دیده راه پله ‌ها استفاده می ‌شود؛ اگر سنگ پله‌ ها کهنه شده یا خش دار باشند، با استفاده از کفسابی پله می‌ توانید آن را مثل روز اول کنید. از دستگاه کفسابی پله برای از بین بردن پستی و بلندی سنگ پله و براق کردن سنگ پله ‌ها استفاده می ‌کنند.

دستگاه های بسیار دیگری هم وجود دارند که می توانند محیط های خاصی را کفسابی کنند به عنوان مثال دستگاه کفسابی کاشی استخر قادر است خود را با شیب استخر هماهنگ کند و کلیه سطوح آن را کفسابی نماید. این نکته را در مورد دستگاه های کفسابی به یاد داشته باشید که لقمه کفسابی به منظور اینکه قادر باشد سنگ را به بهترین شکل ساب بزند، باید به کف سنگ 3 لقمه کفساب بچسبند در غیر این صورت جدای از این که کار به طول خواهد انجامید، یکی از لقمه ‌ها زودتر و یکی دیرتر خورده خواهند شد و پس از مدتی هزینه های هنگفتی را برای شما به جای خواهند گذاشت. شرکت کفسابی با ما در کلیه زمینه ها اعم از: کفسابی، سنگ سابی، نماشویی و… فعالیت می کند و مفتخر است با داشتن کادری مجرب سفارش کار شمار را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

کفساب ماهر چه ویژگی هایی دارد؟

کف سابی که تخصص داشته باشد کلیه دستگاه های کف سابی را به خوبی شناسایی می کند؛ زیرا او آموزش های لازم را در این حوزه گذرانده است. کف ساب، در وهله اول نوع سنگ را تعیین می نماید و پس از آن بر حسب نوع آن، دستگاه کف سابی آن را شناسایی می کند. تعدادی از ویژگی های کف ساب متخصص در متن ذیل آورده شده است:

  • کف ساب آگاه است که کار را از کجا آغاز کند تا کیفیت خروجی کار بالا باشد.
  • کف ساب متخصص در پایان کار سنگ هایی براق و صیقلی را به شما تحویل می دهد که این امر جنبه تجملی بودن ساختمان شما افزایش می دهد. در عملیات کفسابی، لایه برداری سنگ انجام می شود و این موضوع سبب نوسازی سنگ ها و از بین بردن تیرگی آن ها خواهد شد.
  • در اتمام کار سطح کفسابی شده بدون ایراد خواهد بود چون فرایند کفسابی هر عیب و نقصی را می پوشاند. با انجام دادن سنگسابی شما سطحی یکدست و بدون ناهمواری خواهید داشت.
  • کف سابی با بندکشی و یکدست شدن درزها با سطح سنگ، سبب کاهش لغزیدن سنگ ها و افزایش عمر آن ها خواهد شد.
  • این نکته را به یاد داشته باشید که نمونه کارهای قبلی کفساب را مشاهده کنید تا از سابقه او خاطری آسوده داشته باشید.

نکات مهم قبل و بعد از کفسابی

شما قبل از انجام کفسابی باید کارهایی را انجام دهید که این امور در متن ذیل آمده است:

  • خالی کردن محیط کف سابی از هر وسیله ای
  • جارو کردن و تمیز کردن محل از هر مواد زائد اعم از: ماسه، شن و نخاله
  • تعیین کردن نوع برق محل کف سابی به منظور انتخاب دستگاه کفسابی، اگر برق 3 فاز در محل داشته باشید این عملیات به سرعت صورت می گیرد.

پس از انجام کفسابی نکات مهمی را باید در نظر داشته باشید این نکات عبارتند از:

  • عدم استفاده از وسایلی که نوک تیز دارند و شما به علت کندن چسب یا هر گونه مواد دیگری از آن استفاده می کنید. زیرا استفاده از این وسایل باعث خط و خش و خراش در سنگ ها می گردد.
  • عدم استفاده از سفید کننده زیرا اسید بسیاری دارند، شما می توانید فقط از مواد شوینده مخصوص سنگ و یا ریکا استفاده نمایید.
  • شستشوی دوره ای و مرتب سنگ ها

کفساب موزاییک سه فاز

فروش دستگاه کف سابی

دستگاه های کف سابی تنوع بسیاری دارند و هر کدام لقمه ساب های گوناگونی را شامل می شوند که بسته به محیط از آن ها استفاده می گردد و حتی در برخی موارد بعضی از آن ها به کار گرفته نمی شود. شما برای خرید دستگاه کفسابی و خرید لقمه کفسابی باید از سایت های معتبری این محصولات را تهیه کنید که خاطرتان از بابت عملکرد و برند و کیفیت آن آسوده باشد. اگر این محصولات از مکان های ناشناخته خریداری گردد به راحتی به اعتبار و کار شما لطمه وارد خواهد کرد و حتی امکان آسیب زدن به سنگ محل کفسابی هم وجود خواهد داشت. پس در انتخاب محل خرید خود دقت لازم را داشته باشید تا بتوانید صاحب محصولی با کیفیت و مقرون به صرفه شوید. مزیت خرید از شرکت های معتبر این است که در ازای فروش این محصولات گارانتی آن را به شما تحویل می دهند. پس بهتر است به سراغ خرید مستقیم از نمایندگی های اصلی بروید تا نگرانی، ذهنتان را به خود مشغول نکند.

قیمت دستگاه کف سابی

به علت نوسانات ارز و بازار، قیمت ثابتی برای دستگاه های کفسابی وجود ندارد؛ اما دستگاه کفسابی تک فاز نسبت به دستگاه سه فاز آن قیمت پایین ‌تری را شامل می شود. ملاک قیمت دستگاه های کفسابی ابعاد دستگاه و موتور، قدرت موتور و نوع موتور می باشد. گران ترین دستگاه ‌های کفسابی دستگاه هایی هستند که دارای موتور‌های موتوژن می باشند و پس از آن دستگاه‌ های کفسابی که دارای موتور الکتروموتور هستند گران ترین به حساب می آیند. موتورهای چینی که روی دستگاه ساب سنگ سه فاز و تک فاز قرار می‌ گیرند در رده سوم قرار دارند. شما می توانید با تماس از طریق وب سایت کفسابی با ما از قیمت دستگاه کفسابی تک فاز یا دیگر دستگاه ها مطلع شوید.

کفسابی چیست؟

کفسابی فرایندی است که در آن لایه ای از سنگ به واسطه دستگاه کفسابی مورد نیاز برداشته شده و باعث می شود سنگ زیرین زیبایی خود را به نمایش بگذارد.

کف ساب ماهر کیست؟

کف سابی که بتواند با دریافت اطلاعاتی از سنگ محل کفسابی، نوع آن را تشخیص دهد، دستگاه متناسب با آن سنگ را شناسایی کند، دارای نمونه کار باشد، ابتدا و انتهای کار خود را قبل از شروع کفسابی بداند و در نهایت کار را بدون ایراد و با تمیزی کامل تحویل دهد کفسابی است که مهارت و تخصص خود را در اجرا به نمایش گذاشته است.

دستگاه های کفسابی در چه مدل هایی یافت می شوند؟

این دستگاه ها در گونه های مختلفی اعم از: دستگاه کفسابی سه فاز، دستگاه ساب سنگ کوچک، دستگاه کفساب تک فاز، دستگاه کفساب موزاییک، دستگاه کفساب راه پله، دستگاه کفساب ایتالیایی و… وجود دارند که هر یک برای محیطی خاص طراحی شده اند و نمی توانند به جای همدیگر استفاده شوند.

تفاوت دستگاه 3 فاز و تک فاز در چیست؟

دستگاه کفسابی تک فاز دارای برق تک فاز و برای محیط های کوچک مورد استفاده قرار می گیرد؛ اما دستگاه کفسابی سه فاز دارای منبع برقی 3 فاز است که محیط های بزرگ را با سرعت و قدرت بسیار بالا کفسابی می نماید. تفاوت دیگر این دستگاه با سه فاز این است که نوع قدرت موتورشان با همدیگر متفاوت است.

قیمت دستگاه کفسابی تک فاز با سه فاز چه تفاوتی دارد؟

قیمت دستگاه کفسابی تک فاز به جهت نوع برق مصرفی، حجم و وزن کم، نوع موتور و… نسبت به دستگاه کفسابی سه فاز بسیار مقرون به صرفه تر می باشد؛ اما کف ساب ها برای تکمیل بودن دستگاه هایشان باید کلیه آن ها را داشته باشند تا در صورت سفارش کار بتوانند تمامی کارهای کفسابی را انجام دهند.