کفسابی در دماوند و فیروزکوه و آبعلی

کفسابي در دماوند و فیروزکوه و آبعلی

کفسابی در دماوند یکی از بهترین گزینه هایی است که می توان از آن برای افزایش مقاومت، شفافیت و محافظت از سطوح استفاده کرد. سنگسابی یکی از روش های است که به وسیله پرسنل آموزش دیده و با استفاده از  دستگاه های متنوع انجام می شود. این خدمات دارای انواع مختلفی است که با بررسی جنس کفپوش می ‌توان بهترین نوع را متناسب با قسمت مدنظر انتخاب کرد. انجام این خدمات اگر با تجهیزات مناسب صورت گیرد مدت زمان زیادی به طول نمی انجامد. برای آشنایی بیشتر با روش های کف سابی و مزیت های آن با ما همراه باشید.

خدمات کفسابی را بهتر بشناسید

انواع متنوعی از شیوه های کفسابی وجود دارد که با بهره گیری از دستگاه‌ های مختلف انجام می شوند. افراد متخصص کفسابی با ما با توجه به هر کفپوش و شرایط آن بهترین نوع این خدمات را انتخاب می کنند. در کفسابی معمولی لایه سطحی سنگ که ضخامت بسیار کمی دارد برداشته می شود. برداشتن این لایه اگر که به صورت اصولی و با استفاده از دستگاه های مناسب انجام شود آسیبی به سطوح  وارد نمی کند. معمولاً لایه سطحی تا جایی برداشته می شود که ایرادات سنگ از بین برود. با برداشتن این قسمت بالایی سطوح لایه نو و بدون ایرادی از آن نمایان می شود.

کفسابی بتن

بتن یکی از مصالح ساختمانی پرکاربرد است که در ساختمان های بسیاری برای کفپوش مورد استفاده قرار می ‌گیرد. مقاومت بالا و استحکام زیاد از جمله خصوصیات کلیدی این مصالح ساختمانی هستند. برای یک دست و صاف کردن کفپوش‌ های بتنی می‌ توانید از خدمات کفسابی استفاده کنید.کفسابی بتن با استفاده از دستگاه‌ هایی صورت می‌ گیرد که بتوانند بر روی سطح سخت این نوع کفپوش کار کنند. این خدمات برای سطوح بتنی به دو صورت خشکه و با آب انجام می شود.  به دلیل اینکه کف سابی خشک گرد و غبار زیادی ایجاد می کند در مناطق مسکونی بهتر است از این روش استفاده نشود.

انواع دستگاه کفسابی

دستگاه ‌های مختلفی وجود دارد که از آن ها برای انجام کفسابی در آبعلی استفاده می کنند. پرسنل آموزش دیده به خوبی می دانند که کدام دستگاه برای سطح مورد نظر مناسب تر است.

دستگاه کفسابی تک فاز: دستگاه نوع تک فاز با برق سه فاز کار می کند و قدرت کمتری نسبت به دستگاه سه فاز دارد. برای کف سابی با این نوع دستگاه باید مبلغ به نسبت بالاتری را پرداخت کنید. قیمت بالاتر نسبت به نوع سه فاز به این دلیل است که برای کف سابی با این دستگاه باید وقت بیشتری را اختصاص داد.

دستگاه کفسابی سه فاز: در صورتی که برق سه فاز در ساختمان وجود داشته باشد می توانید از دستگاه سه فاز استفاده کنید. این تجهیزات از قدرت فوق العاده بالایی برخوردار هستند. کفسابی با استفاده از آن ها در بازه زمانی کوتاه تر و باکیفیت فوق العاده بهتر انجام می شود. در ساختمان هایی که دارای آسانسور هستند حتما برق سه فاز برای کار با این دستگاه وجود دارد.

دستگاه پله سابی: منظور از دستگاه های پله ساب دستگاه های سنگ فرز است. البته باید برای پله سابی باید روی سر این دستگاه ها از لقمه های مخصوص کفسابی استفاده کرد.

انواع کفسابی ساختمان

شرکت کفسابی با ما انواع متنوعی از خدمات سنگ سابی را انجام می دهد که با نوع مناسب با درنظر گرفتن سلیقه مشتری و جنس کفپوش انتخاب می شود.

کفسابی معمولی: به طور کلی برای انجام خدمات کفسابی معمولاً از دیسک های نرم استفاده می کنند. این مدل در اکثر مواقع برای از بین بردن کثیفی و خط و خش‌ های سطحی سنگ مورد استفاده قرار می ‌گیرد.

کفسابی عمیق: این نوع کفسابی در فیروزکوه جهت از بین بردن سیاهی های بسیار عمیق و همچنین آلودگی و جرم ها مورد استفاده قرار می گیرد. برای انجام این نوع ضروری است از دیسک های که سخت هستند استفاده شود.

کفسابی سنگ تراورتن: کفسابی سنگ تراورتن منجر به افزایش جلا، شفافیت و درخشندگی این نوع سنگ می‌ شود. نیاز است از دستگاه های مناسب برای انجام چنین خدماتی استفاده کرد.

کفسابی نانو: برای انجام این نوع کفسابی باید از مواد نانو و همچنین دیسک ‌های نرم استفاده کنید. در اکثر مواقع از مواد نانو بعد از استفاده از دیسک های نرم استفاده می کنند. این شیوه کف سابی سبب  افزایش مقاومت و دوام کفپوش در برابر خط و خش می شود.

کفسابی واترجت: در این شیوه کفسابی از آب تحت فشار جهت از بین بردن جرم ها، پاک کردن سطوح و رفع آلودگی ها استفاده می کنند.

کفسابی سنگ گرانیت و مرمریت: سنگ های گرانیت و مرمریت در ساخت و ساز ساختمان های مختلف بسیار کارایی دارند. برای سنگ های که جنس مرمریت دارند نیاز است از دیسک های نرم و برای سنگ های که جنس گرانیت دارند باید از دیسک های سخت استفاده شود.

انواع کفسابی ساختمان

دستگاه کفسابی دستی

کفسابی در آبعلی برای فضاهایی با مساحت و ابعاد کم به صورت دستی انجام می شود. این نوع دستگاه از چندین قسمت از جمله موتور الکتریکی، دسته و یک دیسک ساب تشکیل شده است. موتور الکتریکی این دستگاه است که نیروی لازم جهت چرخش دیسک را تامین می کند و با چرخش آن قسمت درنظر داشته ساب زده می شود. از دسته دستگاه جهت کنترل کردن و حرکت آن استفاده می‌ کنند. به طور کلی از دستگاه ساب دستی برای میز کانتر، گوشه و کنار دیوار و سرویس بهداشتی استفاده می‌ شود.

مزایای اصلی دستگاه کفسابی دستی

در بعضی مواقع ساب زدن دستی تنها گزینه ای است که می توان از آن استفاده کرد. درست است که این شیوه سختی های خاص خود را دارد اما با این حال مزیت هایی را نیز به همراه خواهد داشت.

هزینه کمتر: از لحاظ اقتصادی ساب زنی با این دستگاه به نفع شما است زیرا با مبلغ کمتری انجام می شود. قیمت کمتر به این دلیل است که نیازی نیست جهت انجام این خدمات از تجهیزات سنگین صنعتی استفاده کرد.

حمل راحت: دستگاه کفسابی دستی دارای وزن بسیار کمی است و همین ویژگی سبب شده که جابجایی آن راحت و آسان باشد. همچنین  وزن اندک این دستگاه ها سبب شده که بر روی سطح کفپوش وزن زیادی تحمیل نشود. این مزیت منجر شده برای ساب زدن سنگ های حساس و معمولاً ضعیف مانند میز عسلی و کانتر گزینه ایده آلی باشد.

مناسب برای مکان های کوچک: بعضی از فضا ها مانند سرویس بهداشتی به میزانی کوچک هستند که امکان استفاده از دستگاه های بزرگ برای کفسابی آن ها وجود ندارد. علاوه بر این در برخی موارد دستگاه های صنعتی سنگین به دلیل وزنی که دارد به برخی از سطوح آسیب می زنند. در این مواقع بهتر است که کفسابی در آبعلی با استفاده از دستگاه های ساب زنی دستی صورت گیرد.

خدمات کفسابی در کجا انجام می شود؟

از انواع روش های کف سابی می توانید برای قسمت های مختلف یک ساختمان استفاده کنید.

کفسابی حیاط

حیاط یکی از مهم ترین قسمت های ساختمان‌ محسوب می شود که ظاهر آن به صورت مستقیم در چهره ساختمان تاثیر می گذارد. کفپوش حیاط به صورت مداوم تحت فشار و تردد بالا قرار دارد بنابراین آسیب می بیند. علاوه بر این امر آلودگی و شرایط آب و هوایی نیز بر روی آن تاثیر مخرب می گذارد. یک راه حل راحت برای افزایش مقاومت و دوام سنگ ها استفاده از خدمات کفسابی حیاط است. به کمک کف سابی می‌ توان رسوباتی که بر روی کفپوش ایجاد می شود را از بین برد. علاوه بر این امر این خدمات منجر به افزایش براقیت و شفافیت کفپوش ها می شود.

کفسابی پارکینگ

کفپوش پارکینگ معمولاً دارای لکه های روغن و رد ماشین ها است. در برخی موارد نمی توانید با مواد شوینده معمولی اقدام به از بین بردن این لکه ها کنید. اما خدمات کفسابی می تواند یک راهکار کلیدی برای رفع این مشکل باشد. کفسابی موزاییک پارکینگ با تجهیزات خاصی انجام می شود و آسیبی به کفپوش نمی رسد. بعد از انجام این خدمات تمیز کردن کفپوش پارکینگ بسیار راحت تر از قبل می شود. به طور کلی از کف سابی می توانید برای رفع ایرادات کفپوش پارکینگ ساختمان های اداری، مسکونی، تجاری و غیره کنید.

کفسابی راه پله

خدمات محبوب و کاربردی کفسابی ساختمان شامل قسمت راه پله و راهرو نیز می‌ شود‌. این قسمت ها معمولاً دارای ابعاد و مساحت کمی هستند و تمیز کردن آن ها دشوار و زمان بر است. اما با استفاده از خدمات کف سابی می ‌توان اقدام به تمیز کردن این نواحی کرد. به دلیل مساحت کم این فضا نیاز است از دستگاه های مخصوصی استفاده شود. در برخی موارد باید از ساب زدن دستی برای راه پله ها یا قسمت هایی که امکان دسترسی با دستگاه های دیگر وجود ندارد استفاده کرد.

ایراداتی که با کفسابی از بین می روند؟

خدمات کفسابی در دماوند معمولاً به دلیل متنوعی توسط مشتریان  درخواست می شود که به برجسته ترین آن ها به صورت مختصر خواهیم پرداخت.

تیرگی و مات بودن کفپوش‌

سنگ‌ های کفپوش از جمله مصالح ساختمانی مستحکم و مقاومی هستند که به دلیل برخورداری از مقاومت و دوام زیاد در ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرند. اما نباید انکار کرد که تردد و گذر زمان منجر به ایجاد ترک و خط و خش بر روی آن ها می ‌شود. این موارد زیبایی و شفاف بودن آن ها را به طور قابل توجهی کم می کند. اما با کمک خدمات کفسابی در دماوند می توان با از بین بردن خط و خش، شکاف بریدگی و شکستگی  کفپوش را نو کرد.

از بین بردن ناهمواری ها

بعد از تمام شدن کار ساخت و ساز بنا ممکن است که سطح آن یکدست و کاملاً صاف نباشد. یکی از دیگر مواردی که منجر به ایجاد این ایراد می شود نیز جابجایی اجسام سنگین است. ناهمواری و پستی و بلندی سطح مشکلات متعددی مانند لیز خوردن اجسام و افراد را به همراه دارد. خدمات کفسابی در آبعلی به طور قابل توجهی به ایجاد سطحی صاف و یکدست کمک می کند.

ترمیم سنگ

یکی از ساده‌ ترین راهکارهایی که می‌ توانید برای ترمیم سنگ‌ های قدیمی از آن استفاده کنید کفسابی است. این خدمات نقش قابل توجهی در بازسازی سنگ‌ ها و نو کردن ظاهر آن ها نقش دارد. با استفاده از خدمات کفسابی در فیروزکوه می توان ترک ها و شکستگی های کفپوش را از بین برد. علاوه بر این امر می‌ توان از موادی بر روی کفپوش استفاده کرد که مقاومت آن را در برابر عوامل مخرب افزایش دهد. در همین راستا باید ذکر کرد با پرداخت هزینه نه چندان زیاد امکان ترمیم و نوکردن کفپوش با کفسابی وجود دارد.

مزیت های کفسابی

انجام این خدمات محبوب توسط شرکت کفسابی با ما بی شک می تواند مزیت های متعددی را به همراه داشته باشد که چند مورد آن ها را معرفی می کنیم.

دوام بیشتر سنگ

خط و خش روی کفپوش به مرور زمان ایجاد شده و سبب کم شدن استحکام، ماندگار و طول عمر آن ها می شود. راهکارهای متنوعی وجود دارد که به کمک آن ها می ‌توانید دوام، طول عمر و استحکام سنگ‌ ها را افزایش دهید. کفسابی در آبعلی معمولاً به همین دلیل توسط نیروهای آموزش دیده و با مهارت صورت می گیرد. با از بین بردن ایرادات مختلف و خط و خش کفپوش که در طی کف سابی انجام می شود می توانید طول عمر آن را چندین برابر کنید.

کمک به حفظ بهداشت محیط

یکی از کلیدی‌ ترین و بهترین راهکارهایی که برای حفظ بهداشت محیط می ‌توان از آن استفاده کرد خدمات کفسابی است. این نوع خدمات می ‌توانند با از بین بردن جرم ها و همچنین آلودگی محیط عوامل بیماری زا را از بین ببرند.

بالا بردن ارزش ملک

کفسابی یکی از کلیدی ترین و مناسب ترین راهکارهای است که می ‌توانید برای افزایش ارزش ملک از آن استفاده کنید. این خدمات محبوب سبب براق شدن، شفافیت و آینه ای شدن سنگ ها می شوند و ظاهری نو و جدید به ساختمان می بخشند.

کفسابی ایتالیایی

کفسابی روش های مختلفی دارد که می‌ توان با توجه به نوع کفپوش و سلیقه مشتری از آن ها استفاده کرد. با این حال کفسابی ایتالیایی یکی از بهترین و پرمتقاضی ترین این روش ها است. این مدل با نام کفسابی آینه ای نیز شناخته می‌ شود زیرا سطح را شفاف و براق می ‌کند. این نوع به دلیل مزیت ‌هایی که دارد در ساختمان های لوکس بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. در کف سابی آینه ای از بهترین تجهیزات و مواد استفاده می کنند، همین امر سبب شده که کف سابی نوع ایتالیایی از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار باشد.

ویژگی کفسابی خوب در دماوند، فیروزکوه و آبعلی

با توجه به برخی فاکتورها می توانید کیفیت انجام خدمات کفسابی انجام شده را مورد بررسی قرار داد.

رفع تیرگی و نوسازی سنگ: از کفسابی در فیروزکوه در اکثر مواقع  برای از بین بردن تیرگی کفپوش استفاده می کنند. به طور کلی اگر این خدمات به خوبی انجام شوند سبب به رفع تیرگی کفپوش بنا و نوسازی آن می شوند.

رفع نقایص: در ابتدا باید بررسی شود که سطوح بعد از این خدمات بدون لکه و شکاف باشند. همچنین مهم است که خدمات کفسابی در دماوند منجر به تراز شدن و صاف شدن سطح شود. در صورتی که کف سابی به خوبی صورت گرفته باشد جای لقمه ساب و دستگاه بر روی سطح رویی کفپوش باقی نخواهد ماند. به طور کلی این خدمات باید منجر به از بین رفتن ایرادات و کاستی های کفپوش شود.

زیبایی: یکی از مزیت های کف سابی این است که منجر به افزایش زیبایی کفپوش ساختمان می شود. این ویژگی مهم سبب شده از انواع روش های کف سابی در بنا های لوکس استفاده شود. کفسابی مناسب و اصولی براقیت کفپوش را چندین برابر خواهد کرد و سطح بعد از آن کاملا شیشه ای می شود. بر همین مبنا با انجام کف سابی بدون نیاز به پرداخت مبالغ هنگفت قادر خواهید بود زیبایی و تمیزی ساختمان را چندین برابر کنید.

تمیز کردن سریع تر کفپوش: در صورتی که خدمات کفسابی در فیروزکوه به درستی و اصولی انجام شده باشد شما قادر خواهید بود پس از آن به آسانی سطح را تمیز کنید. این خدمات سبب به نرم شدن کفپوش می شود بنابراین بعد از آن تمیز کردن و نظافت با کمک یک طی و آب سریع و راحت صورت می گیرد.

افزایش طول عمر مفید کفپوش: کفسابی در فیروزکوه اگر به خوبی انجام شود طول عمر مفید کفپوش را چندین برابر می‌ کند. پس از انجام کف سابی امکان لغزش سنگ ها بسیار کاهش می یابد و میزان استحکام آن ها بالاتر می رود.

قیمت کفسابی چگونه تعیین می شود؟

عوامل بی شماری قادر خواهند بود در قیمت کفسابی تاثیر گذار باشند.

  • متراژ پروژه: با توجه به متر مربع قیمت انجام این خدمات تعیین می شود.
  • جنس و نوع کفپوش: انجام این خدمات برای سطوح متنوع با مبالغ مختلفی صورت می گیرد.
  • میزان آلودگی و جرم: به هر میزان که آلودگی بیشتر باشد قیمت کف سابی بیشتر است.
  • دستگاه و تجهیزات کفسابی: نوع دستگاه مورد استفاده که با توجه به نیاز کفپوش تعیین می شود در قیمت گذاری این خدمات نقش دارد.
  • هزینه های جانبی: هزینه های مختلفی مانند حمل و نقل وسایل و تجهیزات کف سابی و انتقال نخاله های ساختمانی مربوط به هزینه های جانبی می شوند.

در آخر

کفسابی در دماوند منجر به از بین رفتن تیرگی، رسوبات سنگ ها، لکه ها و نو کردن آن ها می شود. از این خدمات همچنین جهت رفع  پستی و بلندی ها، صاف کردن و یکدست کردن سطح کفپوش نیز استفاده می کنند. همچنین کفسابی یکی از بهترین راهکارها برای از بین بردن لکه، جرم و آلودگی است. مبلغ انجام این خدمات با درنظر گرفتن متراژ، ایراد سطح، نوع و جنس آن تعیین می شود. با این حال شرکت معتبر کفسابی با ما چنین خدماتی را به حداقل هزینه و بهترین نحو و با بهره گیری از تجهیزات مدرن انجام می دهد.