کفسابی در شمال ، نمک آبرود و رامسر و لاهیجان و بندر انزلی و چالوس

کفسابی در شمال ، نمک آبرود و رامسر و لاهیجان و بندر انزلی و چالوس

کفسابی در شمال ، نمک آبرود و رامسر و لاهیجان و بندر انزلی و چالوس یکی از گزینه های کلیدی است که برای افزایش دوام، زیبایی و طول عمر سنگ های قسمت های مختلف ساختمان پیشنهاد می شود.  به طور کلی رطوبت زیادی که در نواحی شمالی وجود دارد سبب شده سنگ ها دوام خود را سریع تر از دست بدهند و کهنه شوند. با این حال جای نگرانی نیست زیرا خدمات سنگسابی به رفع این مشکل تا حدود زیادی کمک می‌ کند. این خدمات مدرن و پیشرفته هستند و با دستگاه ‌های مخصوص انجام می شوند. از انواع روش های کف سابی می توانید برای رفع ایرادات سنگ های بنا در مناطق شمال کشور استفاده کنید.

معرفی خدمات کفسابی

انواع متنوعی از روش های کفسابی و سنگسابی وجود دارد که با استفاده از تجهیزات و دستگاه‌ های مختلف صورت می گیرد. نیروهای ماهر و آموزش دیده شرکت کفسابی با ما با توجه به ویژگی های سطح مناسب ترین شیوه این خدمات را انتخاب کرده و انجام می دهند. اما در معمول ترین نوع سنگ سابی و کف سابی لایه بالایی سنگ که ضخامت زیادی ندارد با استفاده از دستگاه برداشته می شود. انجام این کار در صورتی که با استفاده از دستگاه های مناسب و به شیوه صحیح صورت گیرد منجر به آسیب به کفپوش نخواهد شد. معمولاً برداشتن لایه بالایی تا جایی ادامه دارد که ایرادات سنگ مانند ترک و لکه از بین برود. با برداشتن لایه بالایی سطحی از سنگ نمایان می شود که نو است و ایراد و مشکلی ندارد.

انواع دستگاه های کفسابی

برای کفسابی در نمک آبرود از انواع دستگاه های مختلف که معمولاً تک فاز و سه فاز هستند استفاده می کنند. دستگاه های نوع سه فاز داری قدرت موتور بالاتری هستند و باید برق سه فاز در ساختمان وجود داشته باشد تا بتوان از آن ها استفاده کرد. این نوع دستگاه ها می توانند که سنگ‌ سابی را در بازه زمانی به نسبت کمتری انجام دهند.

با این حال اگر برق سه فاز در محیط وجود نداشته باشد باید از دستگاه های نوع تک فاز استفاده کنند. این دستگاه ها به نسبت تجهیزات سه فاز دارای قدرت کمتری هستند. انجام خدمات کفسابی در رامسر و دیگر نقاط با دستگاه تک فاز در مدت زمان بیشتری  صورت می گیرد. در برخی مواقع باید یک سطح دو بار با این دستگاه ها کفسابی شود تا نتیجه مطلوبی را به همراه داشته باشد.

مزیت های خدمات کفسابی

انجام خدمات کفسابی مزایای متعددی را به همراه خواهد داشت که به چند مورد آن ها اشاره خواهیم کرد.

زیبا شدن ساختمان

تمیزی و نو بودن سنگ های کف بنا به صورت مستقیم در زیبایی ساختمان تاثیرگذار است. معمولاً کفپوش های بنا را از متریال های مستحکم و بادوامی می سازند که به دلیل داشتن مقاومت بسیار بالا مورد استفاده قرار می گیرند. با این حال گذر زمان و رفت و آمد مداوم منجر به ایجاد خط و خش بر روی کفپوش بنا می ‌شود. انجام این امور درخشان بودن و زیبایی کفپوش ها را کم می کند. خدمات کفسابی در چالوس با از بین بردن خط و خش و رسوبات منجر به نو شدن کفپوش و در نتیجه افزایش زیبایی بصری ساختمان می شود.

افزایش مقاومت کفپوش

خط و خش روی سنگ ها که ممکن است به دلایل مختلفی ایجاد شوند منجر به کم شدن دوام و طول عمر آن ها می شود. راهکارهای متعددی وجود دارد که با استفاده از آن ها می ‌توانید استحکام و طول عمر مفید سنگ‌ ها را افزایش دهید. کف سابی یکی از این خدمات است که با استفاده از آن می توان با رفع ایرادات سنگ طول عمر آن را افزایش داد. انجام کفسابی در لاهیجان نیز معمولاً به همین دلیل توسط متقاضیان درخواست می شود.

حفظ بهداشت ساختمان

به مرور زمان آلودگی و رسوب بر روی سطح کفپوش ها ایجاد می شود. این امر می تواند باعث رشد قارچ و حتی باکتری های مختلفی شود. ایجاد رسوبات در مناطق شمالی به دلیل مرطوب بودن هوا بسیار بیشتر از دیگر نقاط کشور است. با کمک خدمات کفسابی در رامسر می توانید به میزان قابل توجهی این رسوبات را از بین ببرید. حفظ بهداشت علاوه بر مدارس و بیمارستان ها در ساختمان های مسکونی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

بالا بردن ارزش ساختمان

افرادی که در زمینه خرید و فروش ملک فعالیت می کنند از اهمیت کفپوش بنا در ظاهر و فروش آن آگاهی دارند. خدمات کفسابی در بندر انزلی یکی از بهترین گزینه‌ هایی است که می‌ توان برای بالا بردن ارزش بنا از آن استفاده کرد. کف سابی با آیینه ای کردن سطح جلا و درخشندگی محیط را چندین برابر می کند و ظاهری مدرن و لوکس به بنا می بخشد.

از بین بردن پستی و بلندی ها

پستی و بلندی سطح یکی از مواردی است که امکان دارد بعد از ساخت و ساز مشاهده شود. جابجایی اجسام سنگین نیز تا حدودی منجر به ایجاد این امر نیز می شود. برای از بین بردن پستی و بلندی های سطح می توان از خدمات کفسابی استفاده کرد. با استفاده از دستگاه های سنگ ساب و کف ساب شرکت کفسابی با ما به راحتی سطح صاف و یکدست می شود.

کفسابی بتن

بتن یکی از متریال ‌های مستحکم است که از دیرباز برای بخش های مختلف یک ساختمان مورد استفاده قرار می گرفت. اما این مصالح ساختمانی برای کفپوش بسیار محبوب و پرکاربرد هستند. دوام بالای کفپوش های بتنی باعث شده طول عمر زیادی داشته باشند. اما در اکثر مواقع بر روی سطح این نوع کفپوش ها پستی و بلندی مشاهده می شود. برای رفع این ناهمواری ها می توان از خدمات کفسابی استفاده کرد. البته کفسابی بتن به منظور افزایش براقیت و شفافیت این نوع سطوح و رفع ایرادات آن ها نیز انجام می شود.

خدمات کفسابی در کجا مورد استفاده قرار می گیرد؟

خدمات کف سابی کاربرد فراوانی دارد و برای ساختمان های مسکونی، اداری، صنعتی، تجاری و مسکونی انجام می شود. علاوه بر این موارد در پارکینگ ها و فروشگاه ها نیز می توان از خدمات کفسابی استفاده کرد. به طور کلی سنگ سابی و کف سابی در ساختمان های قدیمی، جدید و نوساز مورد استفاده قرار می گیرد. کفسابی در بندر انزلی سبب حفظ بهداشت در این نوع ساختمان ها می شوند و به میزان قابل توجهی آلودگی ها و رسوبات را از بین می برند.

 کفسابی ایتالیایی در شمال

یکی از روش‌ های کف سابی که در شمال محبوبیت زیادی دارد کفسابی ایتالیایی است. این نوع کفسابی به عنوان کفسابی آینه ای نیز شناخته می شود. این مدل به این دلیل محبوبیت دارد که سطح را کاملاً آینه ای و شفاف می کند. از این خدمات می توان در قسمت های مختلف یک ساختمان استفاده کرد. علاوه بر این امر این نوع کف سابی با استفاده از بهترین متریال های روز انجام می شود. این امر سبب شده که این خدمات پرمتقاضی از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار باشند.

کفسابی حیاط در رامسر

حیاط یکی از بخش ‌های مهم ساختمان به حساب می ‌آید که کفپوش آن به دلایل مختلفی ممکن است آسیب ببیند. سنگ‌ های این قسمت به صورت مداوم در معرض رفت و آمد و تردد بالا هستند. علاوه بر این امر به صورت مستقیم در معرض آلودگی هوا نیز قرار می گیرند. این امور باعث شده که خیلی سریع طول عمر مفید خود را از دست دهند و کارایی زیادی نداشته باشند. با این حال کفسابی حیاط یکی از راهکارهای مناسبی است که می توان از آن برای افزایش دوام و زیبایی سنگ های این قسمت استفاده کرد.

مراحل کفسابی در شمال

مراحل انجام کفسابی در چالوس و دیگر مناطق با توجه به نوع سنگ و ایراد آن مشخص می‌ شود. با این حال به صورت کلی مراحل انجام این خدمات را معرفی می کنیم.

  • در نخستین مرحله برای صاف شدن سطح با استفاده از دستگاه‌ های مخصوص ناهمواری ‌ها از بین رفته و سطحی یکدست ایجاد می شود. بسیار ضروری است که برای کفسابی در لاهیجان انتخاب دستگاه ها با توجه به نوع کفپوش انجام شود.
  • در مرحله بعدی این خدمات بتونه کاری با استفاده از رزین و اپوکسی، سیمان و چسب بتن صورت می گیرد. البته نباید از این نکته غافل شد که قیمت رزین و اپوکسی مجزا از کفسابی معمولی است.
  • مرحله بعدی ساب زنی است و معمولاً ساب زدن در طول ۸ تا ۱۲ مرحله با استفاده از دستگاه های مخصوص انجام می شود. مراحل انجام این خدمات با توجه به نوع سنگ و کیفیت آن باید تعیین شود.
  • در مرحله بعدی از پولیشر ایتالیایی برای کفسابی سطوح مختلف استفاده می کنند. این مرحله چندین برابر شفافیت کفپوش را افزایش می دهد.

تاثیر رطوبت شمال بر روی سنگ ها

استفاده از سنگ های متنوع در ساختمان ها برای نما، کفپوش و غیره در حال گسترش و بیشتر شدن است. این مصالح ساختمانی برای فضای داخلی و خارجی در بناهای عمومی و خصوصی، به دلیل برخورداری از مقاومت متریال ایده آلی هستند. با این حال عواملی مانند روغن، شرایط آب و هوایی، آلودگی و رطوبت بر روی آن ها تاثیر می گذارد.

رطوبت بالا که در مناطق شمال کشور وجود دارد به مرور زمان باعث قدیمی و کهنه شدن این نوع سطوح می شود. با این حال روش های مختلفی وجود دارد که مانع این این مشکل خواهد شد مانند کفسابی. با استفاده از رزین و نانو ساب یک سطح عایق بر روی سنگ ایجاد می شود و دیگر به صورت مستقیم در معرض عوامل تخریب کننده قرار نمی گیرد. یکی از دلایل محبوبیت کفسابی در نمک آبرود نیز همین ویژگی است.

قیمت کفسابی در شمال

عوامل متعددی قادر هستند در تعیین قیمت خدمات کفسابی تاثیر گذار باشند. برجسته ترین مواردی که در این امر دخیل هستند را برای آشنایی بیشتر شما به صورت مختصر معرفی می کنیم.

  • وسعت پروژه: با توجه به متر مربع قیمت کفسابی در چالوس را برای هر پروژه تعیین می کنند. بی شک به هر اندازه که وسعت پروژه شما بیشتر باشد نیاز است که مبلغ به نسبت بالاتری را پرداخت کنید. با این حال باید ذکر کرد برای پروژه هایی با وسعت زیاد معمولاً شرکت ها قیمت اقتصادی و مناسب تری را درنظر می گیرند.
  • جنس و نوع سطوح: یکی از پر اهمیت ترین مواردی که در تعیین قیمت کفسابی به آن توجه می کنند جنس و نوع کفپوش است. سطوحی که ساب زدن آن ها با استفاده از دستگاه های تخصصی و در مدت زمان بیشتری صورت می گیرد قیمت بالاتری دارند. به عنوان مثال کفسابی موزاییک پارکینگ نسبت به سطوح بتنی به تجهیزات کمتری نیاز دارد بنابراین با قیمت کمتری انجام می شود.
  • میزان رسوبات و آلودگی: به طور معمول به مرور زمان بر روی سطح سنگ ها انواع آلودگی رسوب می کند. به هر اندازه که حجم رسوبات روی سنگ ها بیشتر باشد نیاز است که مدت زمان و تجهیزات بیشتری را برای کفسابی استفاده کرد بنابراین این خدمات با قیمت بالاتری انجام می شوند.
  • دستگاه و تجهیزات مورد استفاده: انتخاب نوع تجهیزات سنگ سابی سنگسابی با توجه به جنس سطح مورد نظر صورت می گیرد. در صورتی که از دستگاه های پیشرفته برای انجام این خدمات استفاده کنید نیاز است که مبلغ بیشتری را پرداخت کرد. با این حال نباید این امر را انکار کرد که دستگاه های پیشرفته این خدمات را در بازه زمانی کمتر و باکیفیت بسیار بهتری انجام می دهند.
  • شرکت انجام دهنده: مراکز مختلفی در زمینه انجام خدمات کفسابی ساختمان مشغول به فعالیت هستند. هر یک از این مراکز با توجه به فاکتورهای خود قیمت این خدمات را تعیین می کنند. در صورتی که مراکز معتبر مانند کفسابی با ما را انتخاب کنید قطعاً مبلغ کمتری را برای کف سابی پرداخت خواهید کرد.

چندین نکته برای نگهداری از کفپوش بعد از کفسابی

بعد از انجام خدمات کفسابی در بندر انزلی و نقاط دیگر باید چندین نکته را در نظر گرفت تا بتوان از سطح محافظت کرد. نگهداری مناسب برای افزایش طول عمر و شفافیت سنگ ها بسیار ضروری است و باید مورد توجه قرار گیرد. برای شست و شو و نظافت کردن کفپوش ها به هیچ عنوان از مواد شوینده اسیدی یا بازی نباید استفاده کرد. این مواد دارای ترکیبات شیمیایی و بسیار مخربی هستند که به مرور زمان سبب از بین رفتن لعاب سنگ ها می شوند.

همچنین این مواد شیمیایی منجر به حساس شدن سنگ می شوند و بعد از گذشت مدتی ممکن است که کدر، مات و لکه ای شود. برای شست و شو و تمیز کردن روزانه کفپوش توصیه می شود از چند قطره مایع معمولی که ترکیبات مخربی ندارد و آب استفاده کنید. نظافت اگر به درستی انجام شود قطعاً  به مرور زمان منجر می شود که براقیت کفپوش چندین برابر افزایش یابد.

چندین نکته برای نگهداری از کفپوش بعد از کفسابی

خدمات کفسابی در شمال را چگونه ارزیابی کنیم؟

با توجه به برخی موارد می توان کیفیت انجام خدمات کفسابی را در قسمت های مختلف بنا مورد ارزیابی قرار داد.

  • رفع نواقص سنگ: خدمات کفسابی در نمک آبرود به این دلیل انجام می‌ شود که نواقص سنگ ‌ها و کاستی های آن ها را از بین ببرد. در همین اگر این خدمات به خوبی انجام شده باشند سطح سنگ نباید لکه و تیرگی داشته باشد. این خدمات منجر به یکدست شدن سطح و رفع پستی و بلندی می شود بر همین اساس بعد از اتمام کار نباید این موارد مشاهده شود. همچنین مهم است که جای لقمه ها بر روی کفپوش باقی نمانده باشد.
  • افزایش زیبایی بصری: یکی از دلایل پرمتقاضی بودن کفسابی در لاهیجان این است که سبب افزایش زیبایی بصری ساختمان می شود. این مزیت و ویژگی برجسته منجر شده از این خدمات در بناهای لوکس مانند رستوران و هتل ها بسیار استفاده شود. کفسابی خوب براقیت و شفافیت کفپوش را چندین برابر می کند و سطح شفاف و شیشه ای می شود. به طور کلی بدون پرداخت هزینه های زیاد به راحتی می توانید با کمک این خدمات زیبایی بصری فضا را افزایش دهید.
  • تمیز کردن راحت تر کفپوش: بعد از انجام این خدمات سطح راحت‌ تر تمیز خواهد شد. اگر کفسابی به خوبی انجام شده باشد به راحتی می‌ توانید با استفاده از یک طی و آب کفپوش را تمیز کنید. این ویژگی برای نظافت ساختمان های پر رفت و آمد که خیلی سریع کفپوش آلوده می شود یک مزیت کلیدی به شمار می رود.
  • بالا بردن طول عمر سنگ: کف سابی نباید به کفپوش های سطح بنا آسیبی وارد کند. در واقع این خدمات باید با رفع ایرادات سنگ ها منجر به افزایش طول عمر مفید آن ها شود. بر همین اساس اگر دوام و مقاومت سطح بعد از کفسابی افزایش یابد می توان گفت این خدمات به خوبی انجام شده است.
  • نو شدن ظاهر کفپوش و رفع تیرگی: تیرگی بر روی سنگ های مختلف امکان دارد به دلایل مختلفی ایجاد شود. یک کف سابی خوب به میزان قابل توجهی این تیرگی ها را کاهش داده و آن ها را از بین می برد. علاوه بر این امر کفسابی در رامسر اگر اصولی انجام شوند ظاهر کفپوش را نو می کنند.

در آخر

کفسابی در شمال کشور سبب از بین رفتن رسوبات سنگ های کف پوش بنا، درخشان و نو کردن آن ها می شود. از این خدمات کاربری جهت صاف و یکدست کردن و از بین بردن پستی و بلندی ها نیز استفاده می کنند.  کف سابی و سنگ سابی یکی از مدرن ترین روش ها برای از کاهش و از بین بردن آلودگی و جرم ها است. مبلغ انجام این خدمات با توجه به نوع، متراژ و جنس کفپوش مشخص می شود. برای پرداخت مبلغ مقرون به صرفه و کیفیت عالی می توانید شرکت کفسابی با ما را انتخاب کنید که در این زمینه شناخته شده و معتبر است.