کفسابی در زعفرانیه

کفسابی در زعفرانیه

کفسابی در زعفرانیه برای ساختمان‌ هایی با کاربری های مختلف انجام می شود.  بسیاری از افراد برای افزایش ارزش ملک خود از این خدمات استفاده می کنند. با کمک کف سابی می‌ توان بدون نیاز به صرف هزینه های هنگفت کفپوش ساختمان را نو و شفافیت کرد. با این ضروری است که این خدمات با استفاده از دستگاه های پیشرفته و تخصصی انجام شوند. افراد آموزش دیده با توجه به نوع کفپوش از بهترین تجهیزات برای ساب زدن کفپوش و از بین بردن ایرادات آن استفاده می کنند. ما را همراهی کنید تا در مورد کف سابی در این منطقه اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار دهیم.

معرفی زعفرانیه

زعفرانیه یکی از محل ‌های قدیمی و اعیان نشین پایتخت به حساب می‌ آید. این محله در کوهپایه‌ های البرز واقع شده است و در آن بناهای مدرن و سنتی متعددی وجود دارد. این محله در ناحیه ۲ منطقه‌ ۱ شهرداری تهران  قرار داشته و یکی از مناطق گران قیمت تهران بزرگ است. کاخ موزه سعدآباد، فرمانداری شهرستان شمیرانات، دادگاه ویژه روحانیت، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و رصدخانه جزو اماکن دولتی زعفرانیه هستند. آب و هوای این محله از تهران خنک، پاک، کوهستانی و معتدل است. خدمات کفسابی در این محله توسط شرکت کفسابی با ما با بهترین و مدرن ترین تجهیزات انجام می شود.

کفسابی یعنی چه؟

کف سابی از جمله خدماتی است که در حوزه تعمیرات و نگهداری ساختمان قرار می‌ گیرد. ساب زدن، تمیزکاری و بهبود وضعیت سنگ های مختلف از جمله حوزه های این خدمات هستند. در طی انجام سنگ سابی و کف سابی لایه های آسیب دیده و آلوده سطح از بین می ‌روند. برای انجام این امر نیاز است که از دستگاه‌ و تجهیزات بخصوصی استفاده شود. بعد از انجام این خدمات متخصصان از موادی استفاده می ‌کنند که دارای خاصیت ضد لکه و ضد آب هستند. استفاده از این مواد باعث افزایش دوام و زیبایی سنگ می‌ شود. علاوه بر این امر خدمات کفسابی در لواسان به دلیل تاثیر حفاظتی و زیبایی که بر ساختمان دارد بسیار پر متقاضی است.

انواع خدمات کفسابی

خدمات کفسابی در زعفرانیه انواع مختلفی دارد که متناسب با سلیقه کارفرما، جنس و نوع کفپوش نوع مناسب انتخاب می شود.

کفسابی نوع ضعیف: کفسابی نوع ضعیف که با نام برس زنی نیز شناخته می شود با مبلغ نه چندان زیادی صورت می گیرد. افرادی که به دنبال خدمات مقرون به صرفه و اقتصادی هستند می توانند از این نوع استفاده کنند. البته از این خدمات نباید انتظار چندان زیادی داشته باشید. برس زنی منجر به از بین رفتن آلودگی و رسوبات سطح می شود با این حال بعد از انجام این خدمات سنگ ها شفاف و براق نخواهند شد.

کفسابی معمولی: برای انجام این مدل کفسابی نیاز است که از تجهیزات و دستگاه های بخصوصی استفاده شود. یک لایه سطحی بسیار نازک از روی سنگ بعد از انجام این خدمات برداشته می شود. کف سابی نوع معمولی تاثیری مانند نوع ایتالیایی را ندارد با این حال از کیفیت قابل قبول برخوردار است.

کفسابی ایتالیایی: کفسابی ایتالیایی به عنوان بهترین نوع این خدمات معرفی می شود و دارای مزایای بسیار است. در کف سابی نوع ایتالیایی از مدرن ترین دستگاه ها و مواد استفاده می کنند. این خدمات برای سنگ های مختلفی از جمله گرانیت، مرمریت و موزاییک انجام می شوند. در این نوع از روش های مختلفی مانند مواد شیمیایی، پولیشر ها و سنگ زنی استفاده می شود. بعد از انجام کف سابی ایتالیایی براقیت سطح چندین برابر می شود.

مراحل خدمات کفسابی در زعفرانیه

مراحل انجام خدمات کفسابی در زعفرانیه با توجه به جنس و ایراد سنگ تعیین می‌ شود. با این حال به طور کلی مراحل انجام این خدمات را معرفی می‌ کنیم تا بتواند به درک بهتری درباره آن ها دست پیدا کنید.

بررسی دقیق کفپوش: در ابتدا بسیار مهم است که بررسی و ارزیابی کفپوش به درستی انجام شود. در این مرحله تعیین خواهد شد که کفپوش دارای چه ایرادی است. بعد از تعیین آسیب و ایراد می توان دستگاه ها و تجهیزات مناسب را انتخاب کرد. عدم استفاده از تجهیزاتی که با جنس کفپوش مطابقت دارند می تواند باعث آسیب به آن شوند.

تراش و صیقل دادن: مرحله بعدی کفسابی زعفرانیه صیقل دادن سنگ با استفاده از دستگاه های مخصوص است. تراش و صیقل دادن در صورتی انجام می‌ شود که سنگ به آن نیاز داشته باشد. انجام این مرحله به صورت تخصصی باعث یک دست و صاف شدن سطح می شود.

گرفتن پستی و بلندی‌ ها: ممکن است در برخی مواقع بعد از اتمام کار ساخت و ساز پستی و بلندی روی سطح کفپوش مشاهده شود. البته این امر در مواقعی که اجسام سنگین روی سطح حمل شوند نیز رخ می دهد. در این مواقع از اقدامات مختلفی که یکی از آن ها استفاده از اپوکسی است برای از بین رفتن پستی و بلندی ها استفاده می کنند.

برداشتن بندکشی ها: در این مرحله از کفسابی با استفاده از تجهیزات و دستگاه ها بندکشی ها به طور کامل برداشته می شوند.

اپوکسی سنگ: اگر که متقاضیان طلب کنند و نیاز باشد مرحله اپوکسی سنگ صورت می گیرد. بهبود ظاهر سنگ، صافی دهی سطح آن و حذف بندکشی ها در طی این فرآیند انجام می شوند.

تمیزکاری و پاکسازی: مرحله آخر مربوط به پاکسازی و تمیزکاری سطح کفپوش می‌ شود. این مرحله باید به درستی انجام شود تا کفسابی ظاهری زیبا و به سنگ ها ببخشد.

مراحل خدمات کفسابی در زعفرانیه

کفسابی در کجا کاربرد دارد؟

خدمات کفسابی را می ‌توان برای بخش‌ های مختلفی از یک ساختمان انجام داد. با این حال معمولاً این خدمات برای بخش هایی از بنا انجام می شوند که تردد در آن ها بیشتر است.

کفسابی پارکینگ

پارکینگ یکی از بخش‌ های مهم ساختمان است که معمولاً به صورت مداوم تحت تاثیر رفت و آمد و فشار خودروها قرار می گیرد. علاوه بر این امر آثار لاستیک و روغن ماشین ها ممکن است بر روی کف پارکینگ وجود داشته باشد. قطعاً در این مواقع نمی‌ توان با یک شستشوی معمولی کف پارکینگ را تمیز کرد. اما جای نگرانی نیست خدمات کفسابی در ولنجک و زعفرانیه مربوط به پارکینگ ساختمان نیز می شود. خدمات انجام شده در این بخش ساختمان به از بین بردن لکه ها، شکستگی و ایرادات کفپوش کمک می کند.

کفسابی حیاط

وقتی به یک ساختمان وارد می ‌شوید اولین چیزی که مشاهده می‌ کنید حیاط آن است. طبیعتاً زیبایی و تمیزی حیاط در چهره ساختمان نقش پررنگی دارد. با این حال سنگ ‌های این قسمت از بنا به دلیل اینکه تحت تاثیر آب و هوای بیرون قرار می‌ گیرند بعد از گذشت مدتی زیبایی اولیه خود را از دست می‌ دهند. علاوه بر این امر تردد بالا نیز بر روی آن ها تاثیر مخرب می گذارد. کفسابی حیاط منجر به از بین رفتن جرم‌ های رسوب کرده بر روی سنگ ‌های این قسمت از ساختمان می ‌شود.

لابی‌ ها

معمولا در ساختمان‌ های لوکس مانند هتل ‌ها قسمت لابی از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار است. در صورتی که سنگ های کف این قسمت از ساختمان کهنه و آلوده باشند تصویر ناپسندی را در ذهن مخاطب ایجاد می کنند. اما کفسابی در زعفرانیه برای این قسمت از ساختمان نیز مزیت های بسیاری را به همراه دارد. در واقع این خدمات با نو کردن سنگ های لابی منجر به افزایش ارزش و اعتبار ملک می شود.

کفسابی راه پله

معمولاً افراد در اکثر مواقع از راه پله برای تردد استفاده می کنند. بر همین اساس سنگ های آن تحت تاثیر رفت و آمد کهنه می شوند و جذابیت خود را از دست می دهند. خدمات کفسابی راه پله به افزایش شفافیت سنگ های این قسمت کمک شایانی می کند. راه پله به دلیل اینکه دارای فضای محدودی است تمیز کردن آن باید با استفاده از دستگاه های مخصوص انجام شود. متناسب با وضعیت سنگ ها پرسنل متخصص کفسابی با ما از بهترین تجهیزات برای این قسمت از ساختمان استفاده می کنند.

دستگاه های تک فاز و سه فاز

برای انجام خدمات کفسابی در کرج از دستگاه ‌های تک فاز و سه فاز استفاده می شود. دستگاه‌ های سه فاز دارای قدرت فوق العاده بالایی هستند و می توانند ساب زدن را در مدت زمان کمی انجام دهند. این دستگاه ها در ساختمان هایی مورد استفاده قرار می گیرند که برق سه فاز وجود داشته باشد. در صورت عدم وجود برق سه فاز از دستگاه های تک فاز کف سابی استفاده می کنند. ساب زدن با این مدل دستگاه ها مدت زمان بیشتری طول خواهد کشید.

ساب زدن دستی

همیشه نمی ‌توان از دستگاه‌ های صنعتی کف سابی برای انجام ساب زدن استفاده کرد. به دلیل بزرگ بودن ابعاد این دستگاه‌ ها استفاده از آن ها در قسمت‌ هایی مانند گوشه و کنار دیوار امکان پذیر نیست. علاوه بر این امر در سرویس بهداشتی نیز به دلیل داشتن وسعت کم نمی ‌توان از این دستگاه‌ ها استفاده کرد. در این مواقع خدمات کف سابی به صورت دستی و با تجهیزات و مواد مخصوص انجام می شود.

علاوه بر این موارد ایرادات میز کانتر را نیز با ساب زدن دستی از بین می برند. این امر به این دلیل است که میزهای کانتر تحمل وزن دستگاه های سنگین را ندارند. استفاده از دستگاه های صنعتی حتی می تواند منجر به شکستن آن ها شوند. اما با ساب زدن دستی به راحتی می توان میزهای کانتر را براق و فوق العاده شفاف کرد.

اهمیت کف سابی سنگ

حتماً نیازی نیست که سنگ‌ های کف بنا آسیب دیده باشند تا شما از خدمات کف سابی و سنگسابی استفاده کنید. اقدام سریع به کف سابی مزیت های متعددی را به همراه دارد که به مهم ترین آن ها اشاره می کنیم.

بالابردن کیفیت سنگ

در صورتی که از سنگ های کف ساختمان به درستی محافظت نشود امکان دارد که کیفیت آن ها به مرور زمان کاهش یابد. یکی از راهکارهای بسیار ساده برای افزایش کیفیت سنگ ها استفاده از خدمات کف سابی است. این خدمات با از بین بردن نقص ها و ایرادات سنگ ها کیفیت آن ها را به میزان قابل توجهی افزایش می دهند.

پیشگیری

سنگ ‌ها و کفپوش‌ ها به دلیل برخورداری از سختی و مقاومت بالا شناخته می شوند. اما این امر به این معنا نیست که برای همیشه استحکام و سختی خود را حفظ می ‌کنند. گذشت زمان بر روی کفپوش ‌های بنا تاثیرات مخربی را به جای می گذارد. خدمات کفسابی در زعفرانیه به منظور پیشگیری از بروز این آسیب ها انجام می‌ شود. بر همین مبنا می ‌توان گفت این خدمات به صورت مستقیم در افزایش طول عمر سنگ‌ ها تاثیر می‌ گذارند.

حس پاکیزگی و آرامش

یکی از نشانه‌ های تمیز بودن ساختمان براقیت و شفافیت سنگ های کف آن است. طبیعتاً وقتی شما در یک ساختمان تمیز زندگی می کنید احساس آرامش و راحتی بیشتری دارید. انجام کفسابی با افزایش شفافیت و براقیت کفپوش ها به تقویت و ایجاد حس آرامش و پاکیزگی در ساکنان آن ها کمک شایانی می کند. علاوه بر این امر در افزایش زیبایی بصری ساختمان نقش بسیار چشمگیری دارد.

صرفه جویی در هزینه

این روزها هزینه تعویض و یا تعمیر سنگ ها بسیار زیاد و حتی سرسام آور است. انجام کفسابی با افزایش دوام و مقاومت سنگ ها‌ باعث می‌ شود که کمتر دچار آسیب شوند. بر همین مبنا شما با انجام این خدمات منجر به کاهش و حتی از بین رفتن هزینه ‌های احتمالی بعدی می شوید.

کفسابی بتن در زعفرانیه

بتن یکی از مصالح ساختمانی مستحکمی است که از دیرباز تاکنون برای کفپوش ساختمان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. اما معمولاً کف‌ های بتنی دارای پستی و بلندی هستند که در برخی مواقع می‌ تواند بسیار خطرآفرین باشد. خدمات کفسابی بتن به میزان قابل توجهی می ‌تواند در صاف و یکدست کردن این نوع کفپوش‌ ها تاثیرگذار باشد. البته انجام این خدمات بر روی سطح های بتنی در افزایش شفافیت آن ها نیز تا حدودی نقش دارد. به دلیل ضخامت و استحکام بالای بتن باید از دستگاه های بخصوصی برای کف سابی آن استفاده شود.

قیمت خدمات کفسابی

قیمت خدمات کفسابی در زعفرانیه با توجه به چندین پارامتر تعیین خواهد شد. برای اینکه راحت‌ تر بتوانید قیمت ساب زنی سنگ را تخمین بزنید این پارامترها را معرفی می کنیم.

نوع و جنس کفپوش: برای کفسابی کفپوش‌ های مختلف نیاز است که از تجهیزات بخصوصی استفاده شود. علاوه بر این امر مدت زمان انجام این خدمات نیز به جنس و نوع کفپوش بستگی دارد. بر همین اساس نوع و جنس کفپوش پارامتر بسیار مهمی در تعیین قیمت این محصولات هستند.

متراژ سطح: یکی دیگر از عواملی که می تواند در قیمت کفسابی در زعفرانیه تاثیرگذار باشد متراژ سطح است. در صورتی که متراژ پروژه شما گسترده باشد شرکت ها قیمت مقرون به صرفه تری را برای متقاضیان درنظر می گیرند.

آلودگی و جرم: به مرور زمان جرم و آلودگی بر روی سطح سنگ ها رسوب می کند. برای از بین بردن جرم های زیاد وقت و تجهیزات بیشتری را نیاز دارید. در همین راستا در این مواقع هزینه کفسابی بیشتر خواهد بود.

تجهیزات و نوع دستگاه ها: در صورتی که از تجهیزات مدرن و پیشرفته برای کف سابی استفاده شود مبلغ این خدمات بیشتر خواهد بود. با این حال در صورتی که از تجهیزات پیشرفته استفاده کنید این اطمینان خاطر را خواهید داشت که کفپوش با کیفیتی ماندگار شده است.

هزینه های جانبی: در صورتی که فاصله منزل شما از مرکز شهر زیاد باشد باید هزینه ای را برای جابجایی دستگاه ها درنظر گرفت. علاوه بر این امر باید به انتقال نخاله های ساختمانی نیز مبلغی را اختصاص داد.

مدت زمان کفسابی سنگ در زعفرانیه

در بعضی از ساختمان ها انجام سریع این خدمات اهمیت فوق العاده بالایی دارد. به عنوان مثال در ساختمان های تجاری و اداری که میزان رفت و آمد زیاد است باید کف سابی خیلی سریع انجام شود. با این حال مدت زمان کفسابی در اوشان فشم، زعفرانیه، ولنجک و غیره به عوامل متعددی بستگی دارد.

معمولاً عواملی که در قیمت گذاری نقش دارند در مدت زمان کف سابی نیز تاثیر می گذارند. با این حال جای نگرانی نیست اگر این خدمات را به شرکت های معتبر بسپارید در مدت زمان اندکی کار ساختمان شما به بهترین نحو انجام می شود. علاوه بر این امر کف سابی که با دستگاه های پیشرفته صورت می گیرد مدت زمان زیادی طول نخواهد کشید.

چرا شرکت کفسابی با ما را انتخاب کنیم؟

دلایل بی شماری وجود دارد که نشان می دهد این مجموعه بهترین گزینه برای انجام خدمات کفسابی در زعفرانیه و دیگر نقاط مدنظر شما است.

  • انجام خدمات کف سابی و سنگ سابی در سریع ترین زمان ممکن
  • استفاده از تجهیزات مدرن و فوق العاده پیشرفته
  • رفع ایرادات و آسیب های کفپوش به بهترین نحو
  • افزایش جلا و درخشندگی سنگ ها
  • داشتن پرسنل آموزش دیده و متخصص
  • انجام خدمات با حداقل هزینه
  • سابقه طولانی در زمینه کف سابی

در آخر

کفسابی در زعفرانیه برای ساختمان‌ های تجاری، مسکونی، اداری و صنعتی انجام می‌ شود. کف سابی دارای مزایای بی شماری است و همین امر سبب شده که بسیار پرمتقاضی باشد. بعد از انجام این خدمات مشاهده می کنید که سطح سنگ ها براق و درخشان شدند. علاوه بر این امر از ساب زدن برای رفع ایرادات مختلفی مانند شکستگی و ترک نیز استفاده می شود. شرکت کفسابی با ما در این محله از تهران با استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته این خدمات را انجام می دهد. در صورت تمایل می توانید از خدمات این شرکت در این زمینه استفاده کنید.