کفسابی در اوشان، فشم و ميگون

کفسابی در اوشان، فشم و میگون

خدمات کفسابی در اوشان، فشم و میگون به منظور رفع عیوب سطحی کفپوش، تمیزی، از بین بردن پستی و بلندی و موارد دیگری صورت می گیرد. همچنین با کمک این خدمات می توانید کفپوش بنا را زیباتر و درخشان تر از قبل کنید. برای انجام کفسابی استفاده از دستگاه ‌های تخصصی که برای این امور تولید شده اند ضروری است. همچنین پرسنل آموزش دیده با استفاده از تجهیزات مناسب کف سابی سطح کفپوش ها را انجام می دهند. البته این خدمات انواع مختلفی دارند و انجام هر یک را با توجه به نیاز پروژه مدنظر می توان انتخاب کرد.

معرفی خدمات کفسابی

لایه بالایی کفپوش‌ ممکن است به دلایل مختلفی مانند ریختن مواد مضر براقیت و شفافیت خود را از دست دهد. در این مواقع شاهد هستیم که کف بنا دیگر زیبایی بصری اولیه خود را ندارد. یک راه حل ساده برای برگرداندن زیبایی کفپوش استفاده از خدمات کفسابی است. کفسابی در اوشان، فشم و میگون می تواند به افزایش جلای کف و زیبایی آن تاثیر شایانی داشته باشد. البته این خدمات ممکن است به دلایل دیگری نیز مورد استفاده قرار گیرند. معمولاً در طی انجام کفسابی لایه بالایی سطح که ضخامت چندان زیادی ندارد برداشته می ‌شود. این امر باعث نمایان شدن لایه جدیدی از سطح خواهد شد که هیچ ایرادی ندارد‌.

مزیت های کفسابی

در صورتی که این خدمات توسط شرکت کفسابی با ما انجام شود مزیت های بی شماری را برای کارفرمایان به همراه دارد.

  • افزایش طول عمر سنگ: انجام کفسابی در اوشان، فشم و میگون باعث از بین بردن ایرادات سنگ از جمله خط و خش های آن می شود. به طور کلی رفع نواقص سنگ منجر به افزایش طول عمر و همچنین دوام بیشتر آن خواهد شد.
  • از بین بردن ناهمواری ها: یکی از راهکارهای ساده و در عین حال کاربردی برای از بین بردن پستی و بلندی های سطح استفاده از خدمات کفسابی است.
  • افزایش ارزش ساختمان: انجام خدمات کفسابی منجر به افزایش اعتبار ساختمان ها می شود. این مزیت برای ساختمان های که قصد فروش آن ها را دارید یا بناهای تجاری اهمیت فوق العاده بالایی دارد.
  • حفظ بهداشت محیط: رسوب آلودگی و جرم بر روی کفپوش های ساختمان می تواند رشد میکروب و عوامل بیماری زا را تشدید کند. انواع خدمات کف سابی تا حدود زیادی منجر به حفظ بهداشت محیط در ساختمان های مختلف می شود.
  • زیبایی بصری: کف بنا تاثیر شایانی بر روی ظاهر و زیبایی آن دارد. برای افزایش زیبایی بصری می توانید از خدمات کفسابی در اوشان، فشم و میگون استفاده کنید.

موارد انجام کفسابی

موارد متعددی برای انجام کفسابی در اوشان، فشم و میگون وجود دارد که به معرفی و بررسی آن ها می پردازیم.

کفسابی بتن

بتن ماده ای است که در ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد. معمولاً از اختلاط آهک یا سیمان با شن ، ماسه و آب ساخته می‌ شود. امروزه بتن به یک ماده پرکاربرد در ساخت منازل تبدیل شده است. سطح های بتنی استحکام فوق العاده بالایی دارند و از دوام بالایی برخوردار هستند. کف های بتنی برای اکثر کفپوش های تجاری و صنعتی استفاده می شوند. از آنجایی که کف های بتنی می توانند فشار تجهیزات سنگین مانند کامیون ها یا لیفتراک ها را تحمل کنند، اغلب در انبارها، کارخانه ها و تاسیسات تولیدی مورد استفاده قرار می گیرند.

معمولاً کف بتنی قبل از انجام پارکت یا اپوکسی نیاز به کفسابی دارد که توسط دستگاه های مخصوص انجام می شود. البته کفسابی بتن برای شفاف کردن و تمیز کردن سطح بتن نیز صورت می گیرد. در صورتی که روی بتن مواد رنگی، کثیفی، چسب یا رنگ وجود داشته باشد با استفاده از این خدمات از بین می ‌رود. دو روش کف سابی خشکه و کف سابی با آب وجود دارد که برای بتن مورد استفاده قرار می گیرند. در منازل مسکونی به دلیل اینکه کف سابی نوع خشک گرد و غبار زیادی ایجاد می کند چندان توصیه نمی شود.

کفسابی کاشی استخر

کاشی استخر به مرور زمان به دلیل وجود آب و رطوبت دچار رسوبات می شود که از بین بردن آن ها دشوار است. کفسابی کاشی استخر علاوه بر زیبایی، موجب تمیز و ضدعفونی شدن آن نیز می شود. کفسابی با تمیز کردن این قسمت و از بین بردن آلودگی ها مانع ایجاد بیماری ها خواهد شد. انجام کفسابی تنها برای استخرهای کوچک و منازل مسکونی نیست بلکه از این خدمات می توان برای استخرهای عمومی نیز استفاده کرد. در استخرهای عمومی به دلیل استفاده مداوم و همچنین ضرورت پاکیزگی آن ها ساب زدن به صورت دوره ای انجام می شود.

کفسابی ایتالیایی

کفسابی ایتالیایی را با نام کفسابی آینه‌ ای نیز می ‌شناسند و سطح کفپوش با کمک این روش درخشان، براق و آینه ای می شود. کیفیت انجام این مدل خدمات نسبت به دیگر انواع کف سابی بسیار بالاتر است. این نوع کفسابی معمولاً در ساختمان های لوکس مورد استفاده قرار می گیرد. برای انجام این نوع کف سابی در ابتدا از عملیات شستشو و  کفسابی معمولی استفاده می کنند. در مراحل بعدی با استفاده از لقمه‌ های حرفه‌ ای و باریک رفع عیوب کفپوش و پردازش آن تکمیل می‌ شود.

برای انجام این نوع کفسابی در اوشان، فشم و میگون می توان از دستگاه های سه فاز و تک فاز استفاده کرد. دستگاه های سه فاز قدرت و کارایی بیشتری دارد و استفاده از آن ها بیشتر توصیه می شود. البته در صورت عدم وجود برق سه فاز در محیط مدنظر می توان از دستگاه تک فاز استفاده کرد. برای انجام این نوع خدمات از بهترین مواد استفاده می کنند. انجام کفسابی نوع ایتالیایی برای اکثر سنگ ها از جمله تراورتن، اسلب، مرمریت و گرانیت قابل انجام است.

کفسابی ایتالیایی

کفسابی موزائیک پارکینگ

بر روی کفپوش های پارکینگ معمولاً رد لاستیک ها و لکه های روغن به وفور مشاهده می شود. برای از بین بردن این لکه ها استفاده از کفسابی گزینه بسیار مناسبی است. در کفسابی موزاییک پارکینگ می توانید از این خدمات برای از بین بردن لکه های مختلف استفاده کنید. کف سابی اگر به صورت اصولی انجام شود علاوه بر اینکه به سطح سرامیک ها آسیبی وارد نمی کند بلکه باعث براقیت و شفافیت آن ها نیز می شود.

کفسابی حیاط

کفسابی در اوشان، فشم و میگون برای کفپوش های حیاط نیز قابل انجام است. حیاط یکی از بخش های پر تردد ساختمان به حساب می ‌آید که معمولاً خیلی سریع آلوده و کثیف می ‌شود. این بخش بنا در معرض رفت و آمد زیاد و همچنین آلودگی هوای بیرون است. همه این موارد به مرور زمان منجر به نفوذ آلودگی به داخل کفپوش های حیاط می شوند. با استفاده از کفسابی می‌ توان این نوع آلودگی‌ ها را از بین برد. مقدار لایه ای که در طی کفسابی سنگ های حیاط برداشته می شود به ضخامت آلودگی ها بستگی دارد.

برای انجام این خدمات نیاز است از دستگاه هایی استفاده شود که توان و قدرت بالایی داشته باشند. بعد از انجام کفسابی حیاط این قسمت از ساختمان زیبایی بصری فوق العاده ای پیدا می کند. اکثر حیاط ها با سنگ کفپوش شده اند و انجام این خدمات برای آن ها باید با دقت بالایی انجام شود. کفسابی سنگ های این ناحیه کار بسیار تخصصی و حرفه ای است. عدم تجربه و دانش در این کار می تواند باعث آسیب به سنگ ها و حتی شکستن آن ها شود.

کفسابی سرامیک

سرامیک از جمله مصالح ساختمانی بسیار پرکاربرد در انواع ساختمان ها است. در بعضی مواقع نمی توان با شوینده های معمولی آلودگی های سطح سرامیک ها را از بین برد. در این مواقع استفاده از خدمات کفسابی به متقاضیان توصیه می شود. کفسابی سرامیک به منظور از بین بردن جرم‌ ها و آلودگی های رسوب کرده روی این سطوح مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه های کفسابی قدرت بسیار بیشتری نسبت به شوینده‌ ها دارند و می ‌توانند سرامیک ها را حتی بهتر از روز اول خود کنند.

کفسابی راه پله

به دلیل تردد بالا بر روی راه پله سنگ‌ های آن معمولاً به طور مداوم در معرض سایش کثیف شدن ضربه و آلودگی هستند. این موارد باعث می‌ شود که به مرور زمان زیبایی و جلای سنگ ها از بین برود. در این مواقع می‌ توان از خدمات کفسابی راه پله برای برگرداندن شفافیت و زیبایی به سنگ ‌ها استفاده کرد. البته این خدمات در هنگامی که درز و شکافی بر روی سنگ نیز ایجاد شده باشد قابل استفاده هستند. انجام کفسابی و ترمیم پله راهکار بسیار ساده‌ ای است که می‌ توانید با استفاده از ایرادات پله ها را از بین ببرید.

با استفاده از دستگاه ساب زن سطح پله را به اندازه چند میلی‌ متر می‌ سابند. سپس از مواد خارجی و مخصوص برای براق کردن سطح آن استفاده می کنند. این مدل کفسابی در اوشان، فشم و میگون حتماً باید توسط پرسنل متخصص انجام شود. در صورتی که سنگ های راه پله دچار سوراخ و شکستگی باشند از موادی به نام رزین برای رفع نواقص آن ها استفاده می‌ کنند. با توجه به اینکه تمیز کردن این بخش بسیار دشوار و همچنین زمان بر است توصیه می شود از کفسابی استفاده کنید.

کفسابی لاشه سنگ

سنگ های لاشه در کارخانه ها یا کارگاه ها در اثر برش خرد می شوند و دیگر نمی توان از آن ها استفاده کرد. با این حال این نوع سنگ ها را می توان برای کفپوش کردن قسمت های مختلف یک ساختمان مورد استفاده قرار داد. سطح این مصالح ساختمانی به علت ریز بودن بعد از کفپوش کردن دچار پستی و بلندی می شود. برای از بین بردن این ناهمواری ها خدمات کفسابی لاشه سنگ بر روی آن ها صورت می گیرد. با این حال با توجه به ضخیم بودن این نوع کفپوش باید از دستگاه های مخصوصی استفاده کرد.

قیمت کفسابی در اوشان، فشم و میگون

قیمت کفسابی در اوشان، فشم و میگون با توجه به پارامترهای متعددی تعیین می شود که به مهم ترین آن ها اشاره می کنیم.

متراژ سطح

یکی از مهم ترین مواردی که حتما باید در تعیین قیمت کفسابی در اوشان، فشم و میگون مورد توجه قرار گیرد متراژ سطح است. معمولاً قیمت انجام این خدمات بر اساس متر مربع لحاظ می شود بنابراین متراژ پروژه اهمیت فوق العاده بالایی در تعیین قیمت دارد. با این حال بعضی از شرکت ها تخفیف هایی را برای پروژه های گسترده در نظر می گیرند.

نوع و جنس کفپوش

کفپوش های ساختمانی جنس های مختلفی دارند و در همین راستا برای کفسابی آن ها نیاز است که از تجهیزات ویژه ای استفاده کنیم. با این حال در اکثر مواقع از سنگ های مختلف برای کفپوش استفاده می کنند. سنگ ها معمولاً در دو دسته نرم و سخت جای می گیرند. برای انجام کفسابی سنگ های سخت به تجهیزات و زمان بیشتری نیاز است و بنابراین می توان گفت برای کفسابی آن ها مبلغ بیشتری را باید پرداخت کنید.

نوع دستگاه

در انجام خدمات کفسابی در اوشان، فشم و میگون انتخاب دستگاه مناسب اهمیت فوق العاده بالایی دارد. معمولاً اپراتورهای انسانی انجام دهنده کفسابی نوع دستگاه را با توجه به جنس و نوع کفپوش انتخاب می کنند. به طور کلی این خدمات با دستگاه تک فاز، سه فاز و یا با استفاده از دستگاه ساب زن دستی انجام می شود. با این حال ساب زدن با دستگاه‌ های مدرن تر قیمت بالاتری دارد با این حال شما از کیفیت و دوام بیشتر خدمات اطمینان خاطر خواهید داشت.

قیمت کفسابی در اوشان، فشم و میگون

سابقه ساب

اگر در گذشته بر روی سنگ‌ های کفپوش از کفسابی استفاده کرده باشید برای استفاده مجدد از این خدمات مبلغ کمتری را پرداخت خواهید کرد. این امر به این دلیل است که کفسابی قبلی منجر به از بین بردن نواقص کفپوش شده است. در همین راستا کفسابی مجدد علاوه بر هزینه پایین تر در مدت زمان کمتری نیز انجام می شود.

ایراد و آسیب سنگ

در برخی مواقع شاهد هستیم که بعضی از سنگ ها دارای ایرادات و آسیب های متعددی هستند. طبیعتاً در این مواقع نیاز است که از خدمات دیگری مانند رزین برای رفع ایرادات و پرکردن سنگ ها استفاده شود. معمولاً در این مواقع برای کفسابی در اوشان، فشم و میگون باید مبلغ بالاتری را پرداخت کنید. علاوه بر این امر میزان آلودگی و جرم های رسوب کرده رو کفپوش نیز در قیمت گذاری این خدمات تاثیر دارند.

هزینه های جانبی

هزینه‌ های جانبی مختلفی در تعیین قیمت کفسابی در اوشان، فشن و میگون تاثیر گذار هستند. به عنوان مثال دوری و نزدیکی مکان مورد نظر عامل مهمی در تعیین قیمت به حساب می آید زیرا باید هزینه جابجایی تجهیزات کفسابی را درنظر گرفت. در برخی مواقع کفسابی ممکن است که ضایعات و نخاله‌ هایی داشته باشد که جابجایی آن ها نیز در قیمت کفسابی نقش دارد.

نکات ضروری در انتخاب شرکت کفسابی

چندین نکته در انتخاب شرکت انجام دهنده کفسابی در اوشان، فشم و میگون وجود دارد که توجه به آن ها ضروری است.

  • تضمین خدمات: شرکت انجام دهنده خدمات کفسابی مسئول است که کیفیت بالای کار خود را تضمین کند. علاوه بر این امر باید تضمین کند که کفسابی پروژه مدنظر را بدون ایراد انجام دهد.
  • دستگاه ها و تجهیزات مدرن: امروزه تجهیزات بسیار مدرنی برای انجام انواع کفسابی در بازار وجود دارد. مجموعه انجام دهنده این خدمات باید از تجهیزات مدرن و پیشرفته استفاده کند.
  • اپراتور انسانی ماهر: انجام این خدمات در صورتی که توسط افراد غیر متخصص صورت گیرد می ‌تواند به سطح مورد نظر آسیب وارد کند. در همین راستا اپراتورهای انسانی باید آموزش های لازم را پشت سرگذاشته باشند.
  • سابقه و اعتبار شرکت: یک شرکت کفسابی باید دارای سابقه خوب و اعتبار بالایی در زمینه انجام این نوع خدمات باشد.
  • قیمت مقرون‌ به صرفه: طبیعتاً هزینه انجام کفسابی برای متقاضیان بسیار اهمیت دارد. در همین راستا یک شرکت باید قیمت مقرون به صرفه و مناسبی را در ازاء این خدمات درخواست کند.

چگونه هزینه کفسابی را کاهش دهیم؟

با توجه به بعضی نکات می ‌توانید تا حدودی هزینه کفسابی در اوشان، فشم و میگون را کاهش دهید. بعضی از شرکت ‌ها در ابتدای پروژه قیمت دقیق کفسابی را بیان نمی‌ کنند. توصیه می ‌شود برای پرداخت هزینه کمتر قبل از عقد قرارداد از قیمت دقیق انجام این خدمات مطلع شوید. حتماً این خدمات را به مراکز معتبر و با سابقه واگذار کنید زیرا این شرکت ها علاوه بر درخواست مبلغ کمتر از تجهیزات مدرن تری نیز استفاده می کنند.

اهمیت انتخاب شرکت کفسابی

انتخاب شرکت کفسابی در اوشان، فشم و میگون به دلایل مختلفی حائز اهمیت است. در صورتی که کارفرما شرکت های معتبر را انتخاب کند دیگر هزینه های اضافی پرداخت نخواهد کرد. بارها ثابت شده که انجام این خدمات توسط مجموعه های نامعتبر چیزی جز خسارت و ضرر‌های بسیار ندارد. این نوع شرکت ‌ها معمولاً از تجهیزات معمولی و غیر پیشرفته استفاده می‌ کنند و این خدمات را با مبلغ پایینی انجام می دهند.

با این حال باید بدانید که انجام این خدمات توسط شرکت های نامعتبر در اکثر مواقع منجر به آسیب به کفپوش می شود. حتی ممکن است مجبور شوید کفپوش را به طور کامل با پرداخت هزینه هنگفت تعویض کنید. برای جلوگیری از خسارات توصیه می‌ شود که انجام کفسابی را به شرکت های شناخته شده بسپارید.

در آخر

از خدمات کفسابی می‌ توان برای نو کردن کفپوش، تمیزی و از بین بردن ناهمواری های سطح استفاده کرد. کف سابی برای قسمت های مختلف بنا از جمله راه پله، پارکینگ، آشپزخانه و غیره قابل انجام است. در صورتی که برای انجام این خدمات از دستگاه های مناسب استفاده شود آسیبی به سطح وارد نخواهد شد. شما می ‌توانید از شرکت کفسابی با ما برای انجام خدمات کفسابی در اوشان، فشم و میگون کمک بگیرید. این شرکت با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه ها خدمات کفسابی را در بازه زمانی کوتاهی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت انجام می دهد.