کفسابی در لواسان برای ویلاهای لوکس

کفسابی در لواسان

یکی از مقاصد گردشگری که در شمال تهران قرار دارد، منطقه لواسان است و به جهت آن که گردشگران بسیاری را میزبانی می کند، کفسابی در لواسان اهمیت بسیاری پیدا کرده است. این مکان بسیار خوش آب و هوا، در مسیر فشم واقع شده است و به جهت ارتفاعات و رود به مقصدی کاملاً گردشگری و تفریحی تبدیل شده است. ویلاهایی ساخته شده در لواسان، از متریال های بسیار گران قیمت و لوکس با متراژی بالا، ویلاهایی با کفپوش های سنگی سفید که دیدن آن شادی و نشاط را به شما منتقل می کند. ساختمان هایی که در گوشه به گوشه آن، اثر ده ها هنرمند ساختمان را درون خود جای داده است. از طرح های بی نظیر سقف و دیوارها تا کفپوش های روشن سنگی که نشانه ای از طبیعت است؛ اما این شفافیت و آینه ای بودن سنگ های کار شده در این ویلاها، به واسطه کفساب های متبحر و با دستگاه های کفسابی اجرا شده است که به جرئت می توان اظهار داشت لوکس ترین و حساس ترین کار هر کفساب، در لواسان شکل گرفته است. صاحبان ویلا به جهت آن که بتوانند زیباترین و مدرن ترین ویلا را در اختیار گردشگران و مسافران قرار دهند، از شرکت های کفسابی درخواست می کنند تا شفافیت و درخششی بی نظیر از سنگ را پس از پایان کار نظاره گر باشند. یکی دیگر از درخواست های آن ها، کفپوش بدون بند و کاملاً یکدست است. به گونه ای که کسی متوجه نشود ابعاد این سنگ ها به چه صورت است؛ بلکه افراد با کفپوشی مواجه می شوند که به صورت یکدست روی زمین کار شده است. این شفافیت و براقیت به واسطه دستگاه کفسابی ایتالیایی انجام می گیرد که اصولاً قیمتی گران تر از دیگر کفسابی ها را شامل می شود.

نحوه کار و کفسابی با کیفیت ویلاهای لواسان

نخستین مرحله برای کفسابی در لواسان این است که کف ساب، نوع و جنس سنگ و کفپوش مکانی که قرار است کفسابی شود را تعیین می کند. سپس در گام بعد، برای از بین بردن آلودگی و کثیفی ها و همچنین پستی و بلندی های موجود بر روی کفپوش، لقمه های زبر شماره 36 یا 46 را به کار می برد. در این مرحله کف ساب باید نهایت دقت و ظرافت را داشته باشد. در گام بعد، به منظور از بین بردن خطوط سنگ، کف ساب متخصصی که در این زمینه تجربه لازم را داشته باشد از لقمه سنگ 60 استفاده خواهد کرد، تا اگر خط و خشی روی کفپوش ایجاد شده است، محو گردد. سپس به منظور صاف و صیقلی نمودن کفپوش سنگ ساختمان، از لقمه سنگ 120 استفاده می کند که در مقایسه با لقمه سنگ های مراحل قبل نرم تر است. در گام بعد کفسابی، به جهت پوشش دهی درزها و شکاف ها، عملیات بتونه کاری روی کفپوش صورت می گیرد و پس از آن با استفاده از لقمه لاکی تمامی خط های باقی مانده از ساب های قبلی از بین می رود. در این مرحله از لقمه 600 که نرم تراز لقمه های قبلی است، استفاده می شود. سپس از ساب با لقمه 800 استفاده می شود. ناگفته نماند که در مراکزی که قیمت کفسابی آن ها بسیار پایین است از این شماره ها استفاده نمی کنند. بعد از این گام کفسابی با لقمه ¾انجام می شود و سپس نوبت به مرحله نانو ساب می رسد که این موضوع، باعث جلوگیری از نفوذ مواد شیمیایی به درون سنگ و درز ها می گردد. بدیهی است که این گام به صورت اختیاری است و اگر مشتری تمایل داشته باشد مورد استفاده قرار می گیرد. اصولاً در کفسابی لواسان اکثر ویلاها خواستار کفسابی ایتالیایی و نانوساب هستند؛ زیرا نمای سنگ به شکل متفاوتی جذاب می شود. مراحلی که بیان شد حالت کلی کفسابی در لواسان است و بسته به شرایط، احتمال اینکه گام ها بیشتر یا کمتر شوند وجود دارد.

در شرکت های معتبر کفسابی، از دستگاه ها و تجهیزات مدرن و حرفه ای برای اجرای عملیات کفسابی و سنگ سابی در این منطقه استفاده می گردد. این دستگاه ها، به چهار دسته دستگاه کفسابی تک فاز، دستگاه کفسابی سه فاز، دستگاه کفسابی دستی و دستگاه ساب پله تقسیم می شوند. کفسابی با ما، برای ارائه خدمات با کیفیت کفسابی با نازل ترین قیمت، از جدیدترین تجهیزات روز دنیا استفاده می نماید. شاید این سؤال برای شما مطرح گردد که پس از پروسه کفسابی، کیفیت کفپوش ها تا چه مدت ماندگار خواهد بود؟ در پاسخ این پرسش باید بیان کنیم که اگر در کفسابی، شرکت خدماتی از لقمه های استاندارد استفاده کند و کفساب در حوزه کفسابی تجربه و تبحر لازم را داشته باشد، در نهایت ماندگاری کیفیت سنگ برای مدتی طولانی حفظ خواهد شد.در هیچ زمانی، کفسابی با قیمت پایین را قبول نکنید و پیشنهادات افراد سودجو در جامعه را نپذیرید. با پرداخت هزینه مناسب پس از اتمام کفسابی ویلاهای لواسان، متوجه تغییرات خواهید شد و در پایان کار از فرایند اجرا شده لذت خواهید برد.

نحوه کار و کفسابی با کیفیت ویلاهای لواسان

سنگسابی ویلا لواسان

همانطور که اشاره شد لواسان منطقه ای ویلایی است که اکثر ساختمان هایش به صورت ویلاساز می باشند. مزیت این ویلاها دلباز بودن، متراژ بالای آن ها و همچنین، داشتن محیطی کاملاً شخصی که اغلب به منظور تعطیلات و آخر هفته از آن استفاده می شود. سنگ سابی زیر مجموعه کفسابی در لواسان است و به موقعیتی مربوط می شود که کفپوش سنگی باشد. سنگسابی همچون کف سابی با دستگاه های مخصوص پستی و بلندی ها و هم چنین کدری سنگ کف را از بین می برد. به عبارتی، سنگسابی یکی از راه های اصلاح و تراشیدن سنگ ‌ها به جهت بهبود ظاهر، ناهمواری و یا براق کردن سطح آنها می باشد که این پروسه عموماً به منظور بهبود کیفیت و براقیت کفپوش سنگی در لواسان مورد استفاده قرار می‌گیرد. سنگ سابی و لایه برداری سنگ باعث حذف لایه‌های سطحی سنگ و ایجاد یک سطح صاف و براق می گردد.

اجرای اصولی سنگسابی

سنگ سابی شامل به کارگیری از تجهیزات تخصصی برای به منظور لایه‌های آسیب دیده سنگ، خشک شدن و سطح‌ بندی آن ها می باشد. پولیش نیز در مرحله بعدی استفاده می شود، تا سطح صیقلی شود و براقیت بیشتری به آن بخشد. افزایش دوام و مقاومت در برابر سایش و ضربه، ترمیم ظاهر و کیفیت سطح سنگ، افزایش چشمگیر ارزش و زیبایی سنگ و حفظ تمیزی و بهداشت سطح سنگ از مزایای سنگسابی هستند. در پایان، به منظور تراش و پولیش، پیشنهاد می کنیم از افراد متبحر و دستگاه های جدید استفاده نمایید تا سنگ سابی ویلای شما، به بهترین شکل انجام شود. شما می توانید، برای حفظ زیبایی و کیفیت سطح سنگ فرش، از محصولات مناسب و مواد شوینده برای نگهداری و تمیزی آن استفاده کنید. مراحل اصلی سنگسابی عبارتند از:

• انتخاب دستگاه ها و تجهیزات

قبل از هر چیز سنگ ساب ماهر باید ابتدا از جنس، نوع سنگ و ویژگی ‌های آن مطلع باشد تا بتواند بهترین دستگاه و تجهیزات را برای سنگسابی را انتخاب نماید.

• تعیین مکان سنگسابی

برای اینکه سنگ سابی به شکلی صحیح انجام شود، باید محل سنگسابی را مشخص کرده و سنگ را با دقت، مورد ارزیابی قرار دهد.

• شروع سنگسابی

بعد از این مراحل، سنگسابی آغاز می‌شود. این مرحله ممکن است شامل: تراشیدن و صیقل دادن سطح سنگ با دستگاه‌های مخصوص، حذف لایه‌های بالایی سنگ با استفاده از ابزارهای خاص و پایان دادن به سطح سنگ با استفاده از مواد شیمیایی باشد.

• پایان سنگسابی

پس از اتمام گام های سنگ سابی، سطح سنگ باید به صورتی باشد که نیازهای شما را برآورده نماید. این موضوع شامل: صیقل دادن، تراشیدن و براق کردن سطح سنگ می‌شود.
توصیه می کنیم، سنگ سابی به واسطه کارشناسان مجرب و با تجهیزات و دستگاه های متناسب با جنس سنگ انجام شود تا نتیجه ‌ای مطلوب به دست آید. کفسابی با ما، با استفاده از تجهیزات به روز، بهترین خدمات و کیفیت را به شما عزیزان ارائه می دهد.

مزایای کفسابی در لواسان

به طور کلی، انجام کفسابی فقط محدود به زیبایی و یکدست کردن سطوح نمی شود. در این بخش به برخی از مزایای این فرایند می‌پردازیم تا اگر تصمیم انجام آن را دارید با دانش کافی دست به انجام این اقدام بزنید:

افزایش عمر مفید سنگ

به جرئت می توان گفت که از جمله مهمترین مزیت های کفسابی، افزایش طول عمر مفید سنگ ها است. در مجموع، یکی از علل عمده برای کاهش طول عمر مفید سنگ، وجود درزها و شکاف های بین آن ها می باشد. این حفره ها موجب می شوند به مرور زمان آب به درون سنگ‌ وارد شود و خرابی را بیشتر و عمیق‌ تر کند. پس کفسابی باعث می شود این درزها و شکاف ها به صورت کامل از بین بروند و عمر مفید سنگ این گونه افزایش می یابد. با افزایش قیمت سنگ‌ این راه برای ساختمان ها، بسیار به صرفه و اقتصادی تر از تعویض سنگ می باشد.

افزایش زیبایی

همان گونه که در متن بالا هم اشاره شد، یکی از دلایل مهم کفسابی، افزایش براقیت و زیبایی سنگ ها است. در این پروسه، یک لایه از روی سطح سنگ ها برداشته می گردد و لایه رویی که اغلب ظاهر مناسبی ندارد، حذف و لایه زیرین سنگ به وضوح دیده می شود. بدیهی است که برای اجرای این عملیات و صیقلی نمودن سنگ ها باید از تجهیزات مخصوصی استفاده گردد.

حذف پستی و بلندی ها

از دیگر مزایای کفسابی می توان به حذف پستی و بلندی ها اشاره داشت. اگر این پروسه به صورت صحیح انجام شود، ناهمواریهای های روی سنگ و درزهای آن به صورت کامل از بین می روند.

کفسابی و پاکیزه کردن سنگ ها

این پروسه باعث می شود مصالح، سیمان و مواد چسبی از روی سطح سنگ به شکل کامل پاک و سطح یکدست و صیقلی شود. این راهبه از بین بردن آسیب دیدگی های سنگ کمک می کند، مخصوصاً اگر بر روی سنگ مواد اسیدی ریخته شده باشد. در این شرایط، کفسابی به طور کامل آن را ترمیم و پاک می نماید.

نو کردن سنگ های قدیمی

اگر مدت بسیاری از عمر سنگ های گذشته باشد و با شستشو ساده و مواد تمیز‌ نشود، کفسابی یک متد عالی برای این نوع سنگ ها است که موجب می شود یک لایه چند میلیمتری از لایه رویی سنگ های قدیمی ‌برداشته می گردد و جلوه ای نو و براق را به خود می گیرد.

از بین بردن آسیب های ناشی از مواد شیمیایی

سنگ با برخورد مواد اسیدی و شیمیایی، پس از مدتی دچار آسیب دیدگی می شود. استفاده از این راه، سطح این مدل سنگ ها را به صورت کامل یکنواخت می کند و هیچ گونه ردی از مواد شیمیایی بر روی آن ها وجود نداشته باشد.

جلوگیری از تعویض سنگ

بعد از انجام کفسابی در لواسان، سنگ ها ظاهری نو و براق به خود می‌گیرند. این متد، یک کار تخصصی می باشد که سنگ هر ناحیه ای بعد از گذشت مدت زمانی طولانی، نیاز به پیدا می کند.

قیمت مناسب

به طور کلی قیمت کفسابی در مقایسه با دیگر عملیات ها به منظور احیای سنگ بسیار مناسب تر است و همین موضوع موجب شده تا اکثر افراد این عملیات را به جای تعویض سنگ کف انجام دهند.

پولیش سنگ

از مزیت های دیگر کفسابی، می توان به پولیش سنگ اشاره کرد. با پولیش سنگ ها می توان به شکل قابل توجهی طول عمر آن ها را افزایش داد.

استفاده از نیروی متخصص

به کارگیری از نیروی متخصص در این فرایند کفسابی موجب می شود تا مشتری از کیفیت انجام این پروسه خاطری آسوده داشته باشد.
کفسابی با ما، با کارشناسانی مجرب و متخصص در خدمت شما عزیزان است تا کار کفسابی ویلای شما را در لواسان به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

قیمت کفسابی در لواسان

فرقی ندارد قیمت کفسابی حیاط را بخواهید و یا راه پله؛ با آشنایی چگونگی محاسبه هزینه کفسابی، می‌ توانید قیمت تخمینی را در نظر بگیرید. 3 روش به منظور محاسبه قیمت کفسابی در لواسان معرفی شده است:

متر مربع

در این بخش، قیمت کفسابی به ازای هر 1 متر مربع تخمین زده می شود.

تکی

در این روش، هزینه کفسابی راه‌ پله به ازای هر پله صورت می گیرد.

قیمت کفسابی در لواسان
انجام کف سابی،زیبایی خانه را دوچندان می کند

کنتراتی

در این شیوه که برای متراژهای کوچک قابل استفاده است، هزینه کفسابی به ازای تعداد روز انجام کار تخمین زده می ‌‎شود.

احتمالاً بعد از مشاهده روش‌ محاسبه قیمت حدودی کفسابی، خودکار و قلمتان را آماده کرده اید و تخمین هزینه کفسابی ساختمان خود را انجام داده اید؛ اما قبل از این کار باید با جزئیات هزینه کفسابی آشنا شوید. بسته به شرایط سطح سنگ، تعداد مراحل کفسابی تعیین می‌ گردد. به همین دلیل، قیمت کفسابی گرانیت با خراش عمیق، بیش از سنگ مرمر است. به طور معمول، حداقل مراحل کفسابی 5 مرتبه است و بسته به نیاز تا 20 مرحله ادامه خواهد داشت. جالب است بدانید سرامیک کفسابی ندارد و شامل شستشوی سرامیک می شود. عوامل بسیاری می توانند در تغییر قیمت کفسابی تاثیر بگذارند. زمانی که مشتری سفارش کار کفسابی را می دهداولین پرسش متخصصان این است که نوع کفپوش سنگ ساختمان شما از چه جنسی است. شاید این سؤال برایتان ایجاد شود که چرا این پرسش راپرسیده شده است؟ در پاسخ باید اعلام کنیم که هزینه کفسابی سنگ ها با هم متفاوت است. عوامل زیادی بر ثابت نبودن این قیمت را می‌توان در موارد ذیل خلاصه کرد:

جنس سنگ کف

جنس کف بر هزینه کفسابی تاثیرگذار است. اگر کف موزائیک و سرامیک باشد، قیمت ارزانتر خواهد بود. اگر کفپوش سنگ باشد، باید به جنس سنگ توجه کرد.

تعداد دفعه کفسابی

اگر کفپوش شما در گذشته کفسابی شده باشد قیمت آن مناسب تر خواهد بود؛ زیرا ناهمواری ها و عیوب آن قبلا گرفته شده است.

نوع کفسابی

بسته به نوع کفسابی که معمولی یا ایتالیایی باشد قیمت تغییر می کند.

مصالح مورد استفاده

اگر مشتری به دلیل درزها و حفره های بسیار کفپوش از کفساب بخواهد آن ها را پر کند، این هزینه به قیمت کفسابی شما اضافه می گردد.

متراژ محیط و تعداد طبقات

متراژ کلی محیط و تعداد طبقات ساختمان که نیاز به کفسابی دارد، در مشخص کردن قیمت کفسابی سنگ تاثیرگذار است.
کفسابی با ما، جزو باتجربه ترین و معروف ترین کفسابی های تهران است و اگر شما در لواسان سکونت دارید می توانید از خدمات این مجموعه بهره مند شوید.

متراژ محیط و تعداد طبقات

متراژ کلی محیط و تعداد طبقات ساختمان که نیاز به کفسابی دارد، در مشخص کردن قیمت کفسابی سنگ تاثیرگذار است.
کفسابی با ما، جزو باتجربه ترین و معروف ترین کفسابی های تهران است و اگر شما در لواسان سکونت دارید می توانید از خدمات این مجموعه بهره مند شوید.

کفسابی در لواسان به چه صورت است؟

کفسابی روی کلیه سنگ ها صورت می گیرد؛ اما نوع هر سنگ دستگاه مخصوص خود را دارد که تمام آلودگی ها را از بین می برد.

کفسابی باید توسط متخصصان انجام شود؟

بله،زیرا این کار بسیار حساس و تخصصی است و نیاز به تجهیزات تخصصی هم دارد.

کفسابی تنها به حیاط محدود می شود؟

خیر،شما می توانید تمام بخش های ساختمان را با دستگاه های مرتبط کفسابی کنید.

کفسابی ارزان چه معایبی دارد؟

کفسابی ارزان به دلیل وجود کفسابهای تازه کار و استفاده از دستگاه های معمولی کفسابی است. در این شرایط سنگ آسیب می بیند و مشتری مجبور به پرداخت چند برابر هزینه ای که پرداخته است می شود.

قیمت کفسابی چگونه محاسبه می شود؟

کنترات، تکی و متر مربع متدهای مختلف محاسبه قیمت کفسابی است. البته قیمت خود کفسابی به المان های دیگری همچون: نوع و جنس سنگ کفپوش، تعداد ساب کفسابی، مقدار آسیب سنگ، نوع دستگاه کفسابی، متراژ محیط کفسابی، دوری و نزدیکی به شهر و… بستگی دارد.