کفسابی در تهرانپارس با بهترین دستگاه ها و تضمینی

کفسابی در تهرانپارس

کفسابی در تهرانپارس و دیگر نقاط پایتخت با استفاده از دستگاه های پیشرفته انجام می شود. بدون شک باید به این موضوع اقرار کرد که سنگ ‌های کف یک بنا تاثیر چشمگیری در زیبایی و پاکیزگی آن دارند. با این حال ممکن است بعد از گذشت مدتی به دلایل مختلف سنگ ها زیبایی خود را از دست دهند. یکی از راهکارهای اساسی برای نو کردن آن ها کفسابی است که انواع مختلفی دارد. برای آشنایی با خدمات کفسابی، قیمت و شیوه انجام آن در تهرانپارس کافی است تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

شناخت بهتر خدمات کفسابی

برای انجام کفسابی در تهرانپارس به بهترین نحو در ابتدا باید این خدمات را به طور کامل و دقیق بشناسید. به طور کلی باید گفت کفسابی به منظور سابیدن سنگ کف بنا انجام می ‌شود. شما می ‌توانید از این خدمات برای سابیدن کف پارکینگ، خانه و مغازه استفاده کنید. البته امکان سابیدن کف های بتنی برای از بین بردن ناهمواری و افزایش براقیت آن ها نیز وجود دارد. برای انجام این خدمات نیاز است که از دستگاه های مخصوص ساب زنی استفاده کرد. در طی انجام سنگسابی معمولاً یک لایه بسیار نازک از روی سطح سنگ ها برداشته می شود.

دلایل انجام کفسابی

خدمات کفسابی در تهرانپارس ممکن است به دلایل مختلفی توسط افراد درخواست شود که به مهم ترین آن ها اشاره می ‌کنیم.

کهنه شدن سنگ

با قاطعیت باید بیان کرد سنگ‌ ها متریال ‌های فوق العاده مقاومی برای کفپوش بنا هستند و با این ویژگی است که اکثر ما آن ها را می شناسیم. اما با این حال در برخی مواقع به دلایل مختلفی مانند گذر زمان آن ها کهنه و کدر می شوند. این امر باعث می شود که دیگر جذابیت اولیه خود را نداشته باشند. جای نگرانی نیست زیرا کفسابی به شما این امکان را می ‌دهد که ظاهر آن ها را نو کنید. بر همین اساس می ‌توان گفت یکی از دلایل اصلی استفاده از خدمات کفسابی در تهرانپارس نو کردن سنگ های کف ساختمان است.

سنگ های آسیب دیده

از سنگ های مختلفی برای کفپوش کردن ساختمان استفاده می کنند که هر یک مقاومت بخصوصی دارند. عوامل بی شماری وجود دارند که می ‌توانند به سطح سنگ‌ ها آسیب وارد کنند. اما نیازی نیست که حتماً سنگ های آسیب دیده را با پرداخت هزینه ‌های هنگفت تعویض کنید.‌ انجام کفسابی به شما این امکان را می دهد که بتوانید ایرادات سنگ را به میزان چشمگیری از بین ببرید. برای بهره بردن از این ویژگی خدمات سنگسابی باید مراکز معتبری مانند کفسابی با ما را انتخاب کنید.

زبر شدن سنگ

چندین عامل وجود دارد که می ‌تواند منجر به زبر شدن سطح سنگ ها شود. استفاده مداوم از مواد شوینده نامناسب یکی از مهم‌ ترین دلایلی است که منجر به این امر خواهد شد. علاوه بر این امر زبر شدن سنگ می‌ تواند منجر به افزایش جذب آلودگی توسط آن شود و مشکلات متعدد دیگری را نیز به همراه دارد. اساسا کفسابی با صیقل دادن سطح سنگ ها زبری آن ها را از بین خواهد برد. البته برای این امر باید از دستگاه های مخصوص سنگ سابی استفاده کرد تا بتوان به نتیجه مطلوب دست یافت.

رفع پستی و بلندی های سنگ

در برخی مواقع ممکن است که سطح سنگ های کف بنا دارای پستی و بلندی باشد. پستی و بلندی ها به دلایل مختلف مانند عدم دقت در هنگام ساخت کف ایجاد می شوند. به طور کلی این امر می تواند مشکلات متعددی را برای افراد ایجاد کند. شما برای رفع پستی و بلندی ها می‌ توانید از خدمات کفسابی استفاده کنید. با استفاده از دستگاه های مخصوص کفسابی در مدت زمان اندکی سنگ ها تراز می شوند.

کفسابی بر روی چه سنگ هایی قابل اجرا است؟

معمولاً سنگ ‌های متنوعی وجود دارند که از آن ها برای کفپوش کردن قسمت ‌های مختلف بنا استفاده می ‌کنند. بر همین اساس در صورتی که قصد استفاده از خدمات کفسابی را داشته باشید در ابتدا باید بدانید که آیا برای سنگ کف بنای شما قابل اجرا است یا خیر. از جمله سنگ‌ هایی که امکان کفسابی آن ها وجود دارد می‌ توان به سنگ خوی، سنگ ترارتن، سنگ دهبید، سنگ مرمریت و انواع گرانیت اشاره کرد.

البته سنگ های چینی و مصنوعی، سنگ‌ صلصالی، سنگ ریخته شده و سنگ های سیاه رگه دار سفید و طلایی نیز  قابل کفسابی هستند. برای انجام سنگسابی هر کدام از این سنگ ها نیاز است که دستگاه های حرفه ای استفاده کرد. در هر صورت باید اذعان کرد که کفسابی در تهرانپارس روی هر یک از این سنگ ها نیاز به استفاده از تجهیزات مناسب و نیروهای کار ماهر دارد.

کفسابی لاشه سنگ

لاشه سنگ از جمله سنگ های بسیار سخت و مقاوم است که در طبیعت وجود دارد. از این سنگ‌ ها معمولاً برای ساخت دیوار، راه سازی و پل استفاده می ‌کنند. مقاومت این سنگ فوق العاده بالا است و همین امر منجر شده در ساختمان سازی نیز مورد استفاده قرار گیرد. این سنگ می تواند وزن های بالای 400 کیلوگرم را به راحتی تحمل کند. به سختی و مقاومت بالای این سنگ اشاره کردیم تا دشوار بودن کفسابی آن را بهتر بتوانید درک کنید.

کفسابی لاشه سنگ به نسبت دیگر سنگ های ساختمانی دشوار تر است. علاوه بر این امر مدت زمان بیشتری را باید به سنگ سابی این سنگ ها اختصاص داد. قسمت های ناهموار در سنگ های لاشه زیادتر است و صاف کردن آن ها نیاز به کار بیشتری دارد. همچنین نیاز است که حتما نیروهای ماهر با صبر و حوصله سنگسابی این نوع سنگ ها را انجام دهند.

سنگ سابی برای چه مناطقی قابل انجام است؟

کفسابی در تهرانپارس برای مناطق مختلف یک ساختمان قابل انجام است. اما به صورت مختصر مهم ترین نقاطی که می توان از این خدمات برای آن ها استفاده کرد را معرفی می کنیم.

کفسابی حیاط

حیاط یکی از قسمت های اصلی ساختمان است که تمیزی آن بر روی جلوه اصلی بنا تاثیر قابل توجهی دارد. معمولاً از سنگ های متنوعی برای کفپوش کردن این بخش از بنا استفاده می کنند. معمولاً سنگ های حیاط به دلایل مختلفی آسیب می بینند و جرم و آلودگی بر روی آن ها رسوب می کند. به طور کلی کفسابی حیاط با استفاده از دستگاه های بخصوصی قابل انجام است. در صورتی که شما سنگ های این قسمت را کفسابی کنید آلودگی را کمتر جذب می کنند.

کفسابی راه پله

راه پله معمولاً به دلیل تردد بالا یکی از بخش های ساختمان بوده که بیشتر مستعد آلودگی است. بر کسی این امر پوشیده نیست که تمیز کردن راه پله کار بسیار دشوار و زمان بری خواهد بود. حتی ممکن است در برخی مواقع وقت زیادی را به تمیز کردن این قسمت اختصاص دهید اما در آخر هنوز آلودگی و جرم داشته باشد. البته ممکن است حتی سنگ‌ های راه پله به دلیل تمیز کردن غیر اصولی آسیب ببینند. اما برای جلوگیری از ایجاد این مشکلات می توانید از خدمات کفسابی راه پله استفاده کنید. با انجام سنگ سابی آلودگی ها و جرم های سنگ های این قسمت به طور کامل از بین می روند.

کف مغازه

به طور کلی خدمات کفسابی در تهرانپارس تنها اختصاص به مناطق مسکونی ندارد. شما می توانید از این خدمات برای کف سابی مغازه یا محیط کار خود استفاده کنید. طبیعتاً محیط کار شما جلوه کننده اصلی کسب و کارتان تلقی می شود. بر همین مبنا توصیه می شود که حتما سنگسابی آن را با بهترین تجهیزات انجام دهید. علاوه بر این امر در صورتی که از این خدمات استفاده کنید دیگر نیازی به تمیز کردن مداوم کف مغازه خود نخواهید داشت.

کفسابی موزائیک پارکینگ

معمولاً لکه های روغن و رده ‌های لاستیک بر روی موزاییک‌ های کف پارکینگ دیده می ‌شود. زیرا در اکثر مواقع شستشوی مداوم پارکینگ با مواد اسیدی باعث آهکی شدن سنگ ‌های آن می‌ شود. در نتیجه رد لاستیک های ماشین بر روی این سنگ ها بیشتر باقی می ماند. این اثرات با شستشو با مواد شوینده از بین نمی روند زیرا تا بر روی سنگ ها تغییرات شیمیایی رخ داده است. اما با این حال کفسابی می‌ تواند آثار ایجاد شده بر روی سنگ را از بین ببرد.

پس از انجام این خدمات یک لایه نازک از سطح سنگ که لکه ها بر روی آن وجود دارند از بین می رود. سپس بعد از انجام این عمل یک لایه جدید از سنگ که بدون ایراد و لکه است نمایان می شود. لایه جدید در برابر لکه های روغن و لاستیک ماشین ها از مقاومت بیشتری برخوردار است. این امر باعث می شود که سنگ ها کمتر لک بگیرند و دیرتر خراب شوند. اما حتما باید کفسابی موزاییک پارکینگ با دستگاه های مناسب صورت گیرد تا نتیجه مطلوبی به همراه داشته باشد.

کفسابی ایتالیایی

کفسابی ایتالیایی به دلایل مختلفی مانند رفع ناهمواری های سنگ و جلا بخشیدن به آن انجام می شود. دلیل نام گذاری این کفسابی این است که از لقمه های خاصی در آن استفاده می کنند. بعد از انجام این مدل کفسابی هر نوع سوراخ یا لکه های سخت بر روی سنگ از بین می روند. این مدل قادر است تا حد امکان آسیب ‌هایی که به سنگ وارد شده را نیز از بین ببرد. بعد از انجام این کف سابی سنگ ها به گونه ای درخشان می شوند که تصویر شما را مثل آینه شفاف بازتاب می کنند.

همین ویژگی سبب شده به نام های دیگری مانند کفسابی شیشه ای یا کفسابی آینه ای شناخته شود. در اکثر مواقع از این خدمات برای جلا بخشیدن به سنگ ‌های ساختمان های لوکس مانند هتل ها استفاده می کنند. اما برای اینکه نتیجه این خدمات رضایت بخش باشد باید مراحل آن به درستی انجام شوند. در همین راستا ضروری است برای انجام این مدل کفسابی در تهرانپارس از نیروهای متخصص و کاربلد کمک بگیرید.

کفسابی ایتالیایی

مزیت های استفاده از خدمات کفسابی

استفاده از خدمات کفسابی با ما مزیت‌ های برجسته متعددی را به همراه دارد که به چند مورد آن اشاره می‌ کنیم.

  • انجام خدمات کفسابی باعث می‌ شود که سنگ ها کمتر جرم و انواع آلودگی را به خود جذب کنند.
  • جلا و زیبایی کف بنا چندین برابر افزایش خواهد یافت.
  • درصد آلودگی محیط به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.
  • در مکان های مختلفی مانند محیط های درمانی، تجاری، صنعتی و غیره قابل انجام است.
  • دیگر نیاز به تمیز کردن مداوم سنگ ها نخواهید داشت.
  • این خدمات به سنگ ها آسیبی وارد نمی کنند.
  • با حداقل هزینه می توان کفسابی در تهرانپارس را انجام داد.
  • بعد از کفسابی سنگ ها یکدست خواهند شد.
  • این خدمات اگر توسط افراد ماهر انجام شوند مدت زمان زیادی طول نخواهند کشید.

چرا کفسابی باید توسط افراد ماهر انجام شود؟

ضروری است که افراد ماهر که دوره های آموزشی را پشت سر گذاشته اند عمل کفسابی را انجام دهند. انجام این خدمات در صورتی که غیر اصولی باشد می تواند منجر به کاهش مقاومت سنگ ها شود. علاوه بر این امر عدم استفاده از کفسابی مناسب و تجهیزات ویژه توسط نیروهای کار ممکن است خطر شکستگی سنگ ها را افزایش دهد. در همین راستا توصیه می شود که کفسابی در تهرانپارس را به افرادی بسپارید که مهارت کافی در این زمینه را داشته باشند.

قیمت کفسابی در تهرانپارس

عوامل مختلفی می‌ توانند قیمت نهایی کفسابی در تهرانپارس را تعیین کنند که به آن ها خواهیم پرداخت.

متراژ پروژه

یکی از پارامترهای کلیدی در تعیین قیمت کفسابی در تهرانپارس متراژ پروژه شما است. طبیعتاً به هر میزان که متراژ بیشتر باشد قیمت بالاتری را برای انجام این خدمات نیاز است که بپردازید. بر همین اساس برای برآورد قیمت این خدمات در ابتدا نیاز است که حتماً مساحت مدنظر را تعیین کنید.

نوع کفسابی

خدمات کفسابی دامنه وسیعی دارند و انواع مدل های آن وجود دارد که می توان از آن ها بهره برد. اما نوع کفسابی در تهرانپارس در تعیین قیمت این خدمات نقش پررنگی دارد. بر همین اساس باید بررسی کرد با توجه به ایراد و نوع سنگ کدام مدل کفسابی گزینه بهتری است و سپس قیمت را برآورده کرد.

شرکت انجام دهنده کفسابی

مجموعه انجام دهنده کفسابی با توجه به فاکتورهای مد نظر خود قیمت این خدمات را تعیین می کند. بعضی از شرکت ‌ها متاسفانه از تقاضای زیاد برای کفسابی سو استفاده کرده و این خدمات را با مبالغ بالایی انجام می ‌دهند. در همین راستا در ابتدا باید بررسی کنید که مجموعه مورد نظر از مراکز معتبر باشد. کفسابی با ما جزو شرکت‌ های شناخته شده و معتبر است که به شما پیشنهاد می ‌شود.

نوع سنگ

به طور کلی سنگ‌ های مختلفی در ساخت کف بنا مورد استفاده قرار می گیرند که می توان آن ها را کفسابی کرد. نوع سنگ تعیین کننده دستگاه ‌های است که برای انجام این خدمات باید استفاده شوند. علاوه بر این امر بعضی از سنگ ‌ها حساس ‌تر هستند و باید با دقت بالایی آن ها را ساب زد.

ایراد سنگ

در اکثر مواقع سنگ دارای ایراد خاصی است که افراد به دنبال استفاده از این خدمات هستند. نوع ایراد سنگ به میزان قابل توجهی می‌ تواند در تعیین قیمت این خدمات نقش داشته باشد. این امر به این دلیل است که با توجه به نوع سنگ و ایراد آن مدل کفسابی را متخصصان تعیین می کنند.

مراحل کفسابی

به طور کلی کفسابی در تهرانپارس از ۵ تا ۲۰ مرحله دارد که توسط نیروهای کار انجام می شود. عوامل مختلفی می توانند تعیین کننده مراحل انجام این خدمات باشند که در قیمت گذاری نیز نقش مهمی دارند. اما به هر میزان که مراحل بیشتر باشد باید مبلغ بالاتری را برای انجام این خدمات بپردازید.

ویژگی کفسابی درجه یک

با توجه به مشخصه های خاصی می توانید به این موضوع پی ببرید که خدمات کفسابی به خوبی انجام شده اند یا خیر.

  • در سنگ سابی خوب تمامی قسمت های سنگ به خوبی ساب خورده اند و براقیت و شفافیت یک دستی دارند. تنها دستگاه های خوب و باکیفیت می توانند عمل کفسابی سنگ را به صورت یکدست انجام دهند.
  • بعضی از قسمت های سنگ مانند گوشه ها را نمی توان با دستگاه ساب زد. در این مواقع نیاز است که با ساب زن دستی عمل کفسابی را انجام داد.
  • در صورتی که لکه ها و جرم ها از بین رفته باشند این خدمات به خوبی انجام شدند.
  • بعد از انجام این خدمات باید سنگ ها هم سطح شده باشند. در صورتی که پستی و بلندی مشاهده شد معمولاً می توان گفت که این خدمات به خوبی انجام نشدند.
  • نیروهای انجام دهنده باید بعد از کفسابی ضایعات تولید شده را تا حد امکان تمیز کنند و سطح تمیزی را تحویل دهند.

شیوه محاسبه قیمت کف سابی

چندین روش برای محاسبه قیمت کفسابی در تهرانپارس وجود دارد که آن ها را برای آشنایی بیشتر شما بررسی می کنیم. اما قبل از استفاده از این خدمات بهتر است بررسی کنید که مجموعه مدنظر کدام شیوه محاسبه را در دستور کار خود دارد.

  • روش تکی: در روش تکی به ازای هر یک از پله ها متقاضیان باید مبالغ بخصوصی را پرداخت کنند.
  • روش متر مربع: در انجام این خدمات به ازای هر یک متر مربع مبلغ کفسابی تعیین خواهد شد.
  • روش کنتراتی: اساسا از این روش برای متراژهایی که کوچک هستند استفاده می کنند. در روش کنتراتی هزینه کفسابی در ازای تعداد روزها محاسبه می شود.

در آخر

کفسابی در تهرانپارس به دلایل مختلفی از جمله یکسان کردن سطح سنگ ‌ها انجام می‌ شود. این خدمات به شما کمک می ‌کنند که بتوانید به راحتی کف بنا را تمیز کرده و درخشندگی آن را چندین برابر کنید. انواع کفسابی با توجه به نوع سنگ و همچنین ایرادی که دارد با دستگاه های مختلفی انجام می شوند.  با این حال شما باید یک مرکز معتبر برای انجام این خدمات انتخاب کنید. کفسابی با ما یکی از شرکت‌ های معروف و شناخته شده در زمینه انجام این خدمات است. با اطمینان خاطر می‌ توانید انجام کف سابی بنای خود را به این شرکت واگذار کنید.برای مشاهده نمونه کار میتوانید به صفحه نمونه کارهای کفسابی مراجعه نمایید.