کفسابی در رودهن بومهن پردیس

کفسابی در رودهن بومهن پردیس

کفسابی در رودهن بومهن پردیس، یکی از ضروریات ویلاها و برج های مسکونی و لوکس این مناطق است که در شرق تهران واقع شده اند. در این مناطق، از سنگ های صخره ای در ویلاها استفاده می شود که با کفسابی، پاکسازی و جرم گیری آن ها صورت می گیرد. اگر این سنگ در بدنه دیوار قرار گرفته باشد، باید با استفاده از دستگاه واتر جت و مواد سیلیس سنگ را شستشو و تمیز کاری نمود. کفسابی در رودهن به دو مدل انجام می شود: یکی ساب دستی و دیگری ساب با دستگاه کفسابی ساب زن دستی که اغلب برای پله و گوشه و دیوارها به کار گرفته می شود. این سابزنی ها در این مناطق، با دستگاه پیشرفته و بهترین کیفیت ساب زنی در گونه های مختلف سنگ صورت می گیرد. کفسابی، با عمر سنگ ارتباط مستقیمی دارد و پس از اجرای این اقدام، عمر مفید سنگ افزایش پیدا می کند. در ادامه، شما را بیشتر با کفسابی در این مناطق آشنا می کنیم.

ساب زدن دستی

در حال حاضر، ساب زدن دستی سنگ همچون دستگاه های کفسابی تک فاز و سه فاز برای اماکنی با متراژهای مختلف انجام می شود. بیشترین کاربرد کفسابی در بومهن به صورت دستی، برای یکدست و براق کردن دیوارهای سنگی و بتی و در برخی مواقع، به منظور دیوارهای موزاییکی هم به کار گرفته می شود. کاربرد این ساب زدن، در زمان هایی صورت می گیرد که دستگاه های سه فاز و تک فاز قادر به اجرای ساب زدن سنگ نیستند. دستگاه ساب دستی به جهت حجم و ظرافتی که دارد بیشتر برای زیر کابینت ها، کنج دیوارها، سنگ های اپن و روشویی ها و سرویس های بهداشتی که از جنس سنگ هستند مورد استفاده قرار می گیرد. دلیل استفاده از این دستگاه در کفسابی رودهن این است که اگر سطح کف یا دیوار ساختمانی را با دستگاه کفسابی به صورت کامل براق نماییم، گوشه و کنار دیوارها که ظاهری نازیبا دارند و دستگاه های قوی تر کفسابی قادر به اجرای کفسابی آنها نیستند، با همان ظاهر باقی می مانند و این منظره زیبایی کل ساختمان را تحت تاثیر قرار می دهد. کفساب های ماهر برای آن که کار را تکمیل نمایند، از دستگاه ساب دستی برای این کار استفاده می کنند. این نکته را به یاد داشته باشید که هرگز نباید مراحل ساب دستی را با عجله اجرا نمود؛ زیرا جای سنباده های دستگاه سابزنی روی سنگ باقی می ماند و بعد از گذشت زمان اندکی، کثیف و کدر می شود و جرم ها را به سرعت جذب می نماید. اگر تمایل دارید سنگی سالم داشته باشید بعد از کف سابی، هرگز از مواد شیمیایی و اسیدی برای تمیز کردن سنگ استفاده نکنید؛ چرا که این اقدام، موجب آسیب دیدن قسمت صیقلی سنگ شده و همین موضوع باعث می شود تا سنگ به سرعت کدر شود.

کفسابی با ما، یکی از مراکز معتبری است که جدای از اجرای کفسابی در فروش لوازم آن هم فعالیت دارند به همین دلیل، از بهترین لوازم و دستگاه ها برای اجرای انواع کفسابی ها استفاده می کند.

کفسابی موزائیک

کفسابی در بومهن، شامل موزاییک هم می شود، این مدل از سنگ، یکی از کفپوش هایی است که در بخش های مختلف ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. مدل و طرح سطح موزاییک به گونه ای است که آلودگی و جرم را با سرعت بسیار بالا در منافذ خود جذب می نماید. زمانی که سطح موزاییک با نظافت و شستشوی معمولی به خوبی تمیز نگردد، شما باید از کفسابی موزائیک استفاده کنید. این کفسابی با در نظر گرفتن نوع موزاییک صورت می گیرد، در گونه های مختلف این سنگ مواد و لایه های مختلفی استفاده شده است که با توجه به میزان نفوذ آلودگی، این سنگ توسط ابزارهای مختلفی ساب زده می شود. کفساب با تشخیص و صلاحدید خود بخشی از لایه رویی سنگ را بر می دارد و به سطح سنگ جلا و براقیت خاصی را هدیه می دهد. موزاییک ها، یکی از مصالح ساختمانی پرمصرف برای کفپوش های ساختمان ها هستند و به همین جهت، این کفسابی هم جزو بیشترین درخواست های متقاضیان محسوب می شود. همان طور که می دانید زمانی که لکه های روغنی روی سطح موزاییک ریخته می شوند و جای آن ها از بین نمی رود و نمای بدی را به کفپوش می دهد، باید از کفسابی موزاییک استفاده شود؛ چرا که هیچ چیز قادر به از بین بردن جای لکه ها نیست، به خصوص زمانی که آن ها وارد منافذ موزاییک شده اند. در این جا، ایمن ترین راه همان کفسابی موزاییک است که باید توسط کفساب های حرفه ای و با تجربه صورت بگیرد، تا کفپوش شما دچار آسیب نشود.

کفسابی سرامیک

کفسابی سرامیک زمانی اجرا می گردد که این کفپوش به دلایل مختلفی کثیف شده باشد و با مواد شیمیایی و اسیدی، چسب ها و مصالح ساختمانی چسبیده به سنگ به راحتی از بین نمی روند. با این کفسابی در بومهن به راحتی این موارد برطرف می شوند. این نکته را فراموش نکنید که کفسابی سرامیک به منظور لایه برداری انجام نمی گیرد؛ چرا که اگر لایه ای از آن برداشته شود، کفپوش خراب می گردد. کفسابی به معنای ساب زدن کفپوش های ساختمانی است که به دلایل گوناگون به شستشو و تمیز کردن نیاز پیدا کرده اند. کفسابی سرامیک، در اوایل کار ساختمان سازی یا بازسازی آن انجام می شود. جالب است بدانید این کفسابی در بومهن در برخی موارد نظیر عدم تراز بودن کفپوش کف ساختمان، مورد استفاده قرار می گیرد. برای کفسابی کفپوش های سرامیکی، راه های گوناگونی وجود دارد که می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

استفاده از فرچه سیمی: در این شیوه از کفسابی، از فرچه های سیمی که دارای سیمی محکم و زبر هستند، استفاده می شود. این متد در کفپوش های سرامیکی به هیچ وجه پیشنهاد نمی شود؛ زیرا در هنگام تمیز کردن لکه ها با این ابزار، لعاب کفپوش سرامیک جدا شده و یا خط می افتد و به مرور زمان هم موجب جذب سریع کثیفی و جرم می شود و شفافیت خود را از دست می دهد.

سابیدن کامل با دستگاه: در این شیوه با اجرای مراحل گوناگون، این کفسابی صورت می گیرد و در نهایت کارفرما سطحی شفاف، براق، یکدست و تمیز را مشاهده خواهد کرد.

سابیدن با زرین: این ماده به منظور از بین بردن درزها و خط های موجود در این کفپوش ها استفاده می گردد و پس از به کارگیری این ماده، کف پوش ساب زده می شود.

شما می توانید با مراجعه به وب سایت کفسابی با ما و مشاهده نمونه کارهای این مجموعه سفارش خود را از طریق شماره های موجود در آن ثبت نمایید.

کفسابی سرامیک

کفسابی حیاط

یکی دیگر از انواع کفسابی ها، کفسابی حیاط است که با دستگاه های مختلفی ساب زده می شود. برخی از کثیفی ها از سطح کفپوش حیاط با شستشوی ساده پاک نمی شوند. همان طور که می دانید حیاط، یکی از بخش های پر رفت و آمد ساختمان ها به شمار می رود. این قسمت از ساختمان هم در تردد بسیار است و هم در معرض هوای آزاد و آلودگی های بیرونی قرار دارد. کلیه این موارد به مرور زمان موجب نفوذ تدریجی آلودگی ها به درون منافذ کفپوش های حیاط به خصوص موزاییک می شود. مقدار لایه برداری از کفپوش حیاط با دستگاه کفسابی، به میزان نفوذ آلودگی ها به درون منافذ کفپوش بستگی دارد. پس از این کفسابی در پردیس شما با جلوه ظاهری بسیار زیبایی از حیاط روبرو خواهید شد. این نکته را به یاد داشته باشید که کفسابی کاری تخصصی است؛ چرا که در صورت عدم تجربه لازم، این احتمال وجود دارد که فرد به کفپوش موجود خسارت و ضربه ای را وارد نماید. خدمات کفسابی، در سال های اخیر به جهت مزیت هایی که دارد، رواج بسیار زیادی پیدا کرده است. کفسابی با ما، یکی از مجموعه های خدماتی است که با امکانات به روز و نیروهای مجرب، گزینه بسیار مناسبی برای اجرای کفسابی ساختمان شما محسوب می گردد.

مزایای کفسابی

به طور کلی، انجام کفسابی در رودهن، فقط به زیبایی و یکدست کردن سطوح محدود نمی گردد. در این بخش، برخی از مزایای کفسابی را ذکر کرده ایم تا شما بتوانید با آگاهی کامل دست به انجام کفسابی بزنید:

افزایش عمر مفید سنگ

افزایش عمر مفید سنگ ها، یکی از مهم ترین دلایل اجرای کفسابی ساختمان محسوب می شود؛ زیرا وجود درزها و شکاف های بین سنگ ها، یکی از دلایل عمده جهت کاهش طول عمر مفید سنگ‌ نمای ساختمان است. این منافذ موجب می شوند که با گذشت زمان، آب به درون سنگ‌ وارد شود و خرابی را عمیق‌ تر کند. کفسابی با از بین بردن این درزها و شکاف ها به افزایش عمر مفید سنگ کمک می کند. با افزایش قیمت سنگ‌، این متد برای ساختمان ها بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

حذف پستی و بلندی ها

حذف پستی و بلندی ها، از دیگر دلایل اجرای کفسابی ساختمان است. اگر این فرایند به درستی صورت گیرد، این ناهمواری ها و درزهای سنگ از بین می رود و با لمس آن ها هم قابل تشخیص نخواهد بود.

نو کردن سنگ های قدیمی

اکثر سنگ هایی که مدت زمان بسیاری از عمرشان می گذرد، دیگر‌ با شستشو ساده و با مواد تمیز‌ نمی شوند. در این شرایط کفسابی، یک شیوه عالی برای این مدل از سنگ ها است که موجب می شود یک لایه نازک از سطح سنگ های قدیمی‌ برداشته شود و ظاهری شفاف و نو را به خود بگیرد.

جلوگیری از تعویض سنگ

پس از اجرای کفسابی، سنگ های ساختمان ظاهری بسیار براق را از خود به نمایش می گذارند. این شیوه یک کار تخصصی است که سنگ هر ساختمان پس از گذشت مدتی، به اجرای کفسابی نیاز پیدا می کند. به خصوص با ساب زدن سنگ راه پله که یکی از پر رفت و آمدترین بخش های ساختمان است.

مراحل کفسابی

همان گونه که اشاره شد کفسابی یک کار تخصصی است و با دستگاه های متنوعی متناسب با نوع سنگ صورت می گیرد. در مراحل کفسابی کف ساب با در نظر گرفتن میزان درز، ناهمواری و خط و خشی که در کفپوش مشاهده می کند، لقمه 36 یا 46 را به کار می برد. این دو لقمه تنها تفاوتی که با یکدیگر دارند تنها میزان زبری آن ها است که لقمه 36 ساب زبرتری را شامل می شود. ساب ابتدایی برای به وجود آوردن سطحی یکدست و به منظور از بین بردن تمام پستی و بلندی های کفپوش است. در مرحله دوم از لقمه 60 استفاده می شود که موجب از بین بردن تمام درزها و خطوط باقی مانده از ساب ابتدایی است. در گام سوم، لقمه ساب 120 را به کار می گیرند البته، در برخی موارد پس از ساب دوم بتونه کاری انجام می شود، تا کفپوش سطحی صاف و یکدست را به خود بگیرد. پس از اجرای بتونه کاری، از دستگاه ساب دوباره استفاده می شود و در گام آخر، لقمه ایتالیایی برای درخشندگی و شفافیت سنگ مورد استفاده قرار می گیرد.

کفسابی ایتالیایی

کفسابی ایتالیایی ریشه ایتالیایی دارد و این هنر در آغاز در کشور ایتالیا و به واسطه ساختمان سازان آنجا صورت گفته است. در ابتدا کفسابی ایتالیایی، با سمباده دستی انجام می گرفت به گونه ای که سمباده های متنوع، یکی پس از دیگری بر روی کف پوش سنگی ساییده می شدند تا آلودگی ها و گرفتگی رنگ کفپوش در سنگ اصلاح شود و بعد از کفسابی و ساب زدن، گرد حاصله با یک دستمال نم دار تمیز میشد و کفپوش رنگ مناسبی به خود می گرفت. به مرور زمان، کفسابی در ایتالیا توسعه یافت و به کشورهای دیگر منتقل شد و امروز هم این کفسابی به عنوان بهترین روش برای آینه ای شدن کفپوش ها محسوب می شود. در اصل این کفسابی به منظور رفع ناهمواری ها و جلای سنگ مورد استفاده قرار می گیرد و هر مدل لکه سخت، سوراخ و هر آسیب سنگ با این کف سابی برطرف می گردد. شما با اجرای این مدل از کفسابی در رودهن، تصویر سقف مکان مورد نظر را در کفپوش به راحتی مشاهده خواهید کرد به همین جهت به این نوع کفسابی، کفسابی آینه ای هم گفته می شود. این مدل از کفسابی، جزو مرغوب ترین نوع کفسابی سنگ به شمار می رود. ایتالیا به جهت تولید بهترین نوع سنگ مرمر اسم خود را در این حوزه جا انداخته است؛ اما دلیل اصلی استفاده از نام کفسابی ایتالیایی، به خاطر لقمه هایی است که در این سنگ سابی مورد استفاده قرار می گیرد. لقمه های کفسابی ایتالیایی می توانند به بهترین شکل ممکن عیب های سنگ را برطرف نمایند و آن را شبیه آینه کنند.

قیمت کفسابی

قیمت کفسابی در رودهن، به عوامل متنوعی وابسته است که در متن ذیل به آن ها اشاره می کنیم:

نوع سنگ: سنگ ها به دو بخش نرم و سخت تقسیم می شود و همانند نامی که دارند، سنگ های سخت دارای کفسابی سخت تری نسبت به سنگ های نرم هستند و به همین دلیل قیمت این کفسابی بیشتر از کفسابی سنگ های نرم می باشد.

جنس سنگ: سنگ ها جدای از نوع دارای جنس های مختلفی هستند که نوع آن ها باعث می شود دستگاه کفسابی برای ساب زدن آن ها تغییر کند. به عنوان مثال سرامیک دارای ظرافت بیشتری است و اگر دستگاه کفسابی که برای سنگ موزاییک استفاده می شود برای کفسابی سرامیک هم به کار گرفته شود، این کفپوش آسیب می بیند و شما مجبور می شوید آن را تعویض نمایید.

نوع دستگاه کفسابی: این گزینه به عوامل اول و دوم وابسته است. دستگاه های کفسابی سه فاز، تک فاز و دستی هر یک دارای قیمت های مختلفی هستند که می توانند در قیمت تغییری ایجاد کنند.

سابقه ساب: اگر سنگ های کفپوش قبلاً ساب خورده باشند هزینه کفسابی کمتر خواهد بود؛ زیرا تمام نواقص کفپوش در مرحله قبلی کفسابی از بین رفته است و این سری زمان کمتری را برای اجرای کفسابی نیاز خواهید داشت. در غیر این صورت هزینه بالاتر محاسبه خواهد شد.

میزان آسیب سنگ: در برخی مواقع سنگ ها به قدری آسیب دیده اند که باید با رزین و مواد دیگر پر شوند. در این شرایط، شما هزینه بیشتری را باید پرداخت نمایید.

دوری و نزدیکی به شهر: برخی از مکان ها در اطراف شهر قرار دارند و به جهت هزینه های حمل و نقل لوازم کفسابی هزینه های محاسبه شده بیشتر خواهد بود.

کفسابی با ما، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد تا با بهترین قطعات و تجهیزان کفسابی ساختمان شما را انجام دهد.

کفسابی در پردیس به چه صورت است؟

کفسابی در پردیس اغلب به روی سنگ های صخره ای اجرا می گردد تا آن ها به زیبایی روز اول خود برساند.

کفسابی دستی برای چه مکان هایی مورد استفاده قرار می گیرد؟

این کفسابی بیشتر در کنج و گوشه های دیوار، راه پله، سرویس های بهداشتی و سنگ های اپن آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد.

کفسابی در پردیس چه مزیت هایی دارد؟

با اجرای کفسابی در پردیس، کفپوش های شما به راحتی شستشو می گردد، طول عمر آن ها افزایش پیدا می کند، زیبایی خاصی را به خود می گیرد و سنگ ها به براقیت و شفافیت روز اول تبدیل می شوند.

کفسابی سرامیک در پردیس چگونه صورت می گیرد؟

این کفسابی در پردیس، به جهت ظرافت و حساسیتی که دارد، با شستشو تمیز می شود؛ زیرا کفسابی به آن ها آسیب می رساند و خسارات بسیاری را برای کارفرما ایجاد می نماید.

قیمت کفسابی در بومهن به چه عواملی بستگی دارد؟

نوع دستگاه کفسابی، متراژ کفسابی، نوع و جنس کفپوش، سابقه کفسابی و… همگی در تعیین قیمت اجرای کفسابی مؤثر هستند.