نماشویی در کرج چگونه است؟

نماشویی در کرج

نماشویی در کرج یکی از بهترین گزینه هایی است که برای ساختمان های مسکونی و غیر مسکونی این منطقه پیشنهاد می شود. متأسفانه، نماها و دیوارها همیشه به زیبایی و تمیزی اولیه باقی نمی مانند. دیوارهای سفید ناگهان رسوبات سبز به خود می گیرند یا بر اثر دوده و گرد و غبار تیره می شوند. در بعضی مواقع آلودگی و رسوبات به میزانی ظاهر نما را زشت و زننده می کنند که مشاهده ساختمان آزاردهنده می شود. از این گذشته، خانه ای که از بیرون تمیز است نیز بسیار جذاب تر به نظر می رسد. علاوه بر این، رسوبات می توانند باعث آسیب طولانی مدت در ترک ها و درزهای نما شوند. با این حال خدمات نماشویی می تواند در تمیز کردن نما و از بین بردن این مشکلات تاثیر قابل توجهی داشته باشد.

نمای ساختمان چیست؟

نمای ساختمان معمولاً تصویر اصلی هر بنا است، به همین دلیل در معماری یکی از مهم ترین بخش هایی است که باید به آن توجه کرد. معمولاً نما تنها بخشی از ساختمان است که از بیرون توسط افراد مشاهده می شود. این امر آن را در معماری بسیار مهم می کند، زیرا عنصری است که سبک و ویژگی های ساخت و ساز بنا را نمایش می دهد. در هر صورت باید تاکید کرد که نماها نه تنها عملکرد زیبایی شناختی را ایفا می کنند، بلکه باید برای کل ساختمان نیز کاربردی باشند.

در واقع باید به عنوان عایق حرارتی و صوتی عمل کرده و از ورود آب جلوگیری کنند. طراحی نما کاری با جزئیات متعدد است که باید برای به دست آوردن بهترین نتیجه ممکن چه برای اهداف زیبایی شناختی و چه برای اهداف عملی به آن توجه شود. البته در مورد اماکن تجاری، زیبایی شناسی نما حتی بیشتر از خانه های خصوصی اهمیت دارد، زیرا می تواند ورود یا عدم ورود مشتریان را تعیین کند. خدمات نماشویی در کرج تا حدود قابل توجهی می تواند در زیبا کردن نمای ساختمان تاثیرگذار باشد.

معرفی خدمات نماشویی

نما مقاوم در برابر آب و هوا و عایق است و زیبایی کلی ساختمان را افزایش می دهد. نمای بیرونی ساختمان به دلایل واضحی در اثر خاک و سایر ذرات گرد و غبار آلوده می شود. فرسودگی و آلودگی نمای ساختمان ناشی از عوامل مختلفی از جمله نوع، قدمت، کیفیت مصالح، شرایط جوی، شدت تردد و غیره است.

در حالی که روش‌ های مختلفی وجود دارد که می ‌توان از طریق آن نظافت نما را انجام داد عواملی نیز بر روند تمیز کردن تأثیر می ‌گذارند. خدمات نماشویی در کرج بهترین گزینه ای است که می توان برای تمیزکردن قسمت بیرونی نما از آن استفاده کرد. این خدمات توسط دستگاه های مختلف و با روش های گوناگونی انجام می شوند. انتخاب روش نماشویی با توجه به نوع نما و آلودگی یا رسوبات آن صورت می گیرد.

چرا نما کثیف می شود؟

دلایل مختلفی برای کثیف شدن نمای خانه وجود دارد که معمولاً ترکیبی از چندین عامل است. شرکت کفسابی با ما تجهیزات لازم برای از بین بردن تمامی این آلودگی ها را دارد. یکی از دلایل آن ذرات دوده و گرد و غبار است که به طور فزاینده ای در هوا بخصوص در جاده های شلوغ وجود دارد. وسایل نقلیه باعث ایجاد این دوده می شوند که باید ایجاد تیرگی نمای ساختمان خواهند شد. به طور کلی باد و باران باعث می شوند که ریزترین ذرات این دوده ها به سطوح بچسبند.

همچنین نمای بیرونی ساختمان به دلیل دود اگزوز، باران، برف، دوده زغال سنگ، گرد و غبار موجود در هوا، دود دودکش، گرد و غبار ترمز و بسیاری دلایل دیگر کثیف می شود. وقتی این کثیفی در فواصل منظم تمیز نشود باعث کلسیفیکاسیون، کپک زدگی و خراب شدن ساختار بیرونی خواهند شد. برای از بین بردن تمامی این آلودگی ها می توانید از خدمات نماشویی در کرج استفاده کنید.

روش های مورد استفاده برای نماشویی

روش‌ های مختلفی برای تمیز کردن نما و نماشویی در کرج استفاده می ‌شود، از جمله استفاده از آب تحت فشار، استفاده از مواد شیمیایی با اثرات متفاوت و غیره. بعضی از این روش ها را به صورت مختصر معرفی می کنیم.

نماشویی با راپل

روش ‌ها و تکنیک ‌های مختلفی در تمیز کردن فضای بیرونی استفاده می‌ شود و هر شرکتی کار خود را طبق قوانین خودش انجام می دهد. به خصوص در نظافت بناهای چند طبقه و نمای بیرونی ساختمان های تجاری پرسنل با تکنیکی به نام راپل کار نظافت را انجام می دهند. اگرچه ممکن است هنگام مشاهده نماشویی با راپل از راه دور بسیار خطرناک به نظر برسد، اما بهترین اقدامات احتیاطی در نظر گرفته شده است.

افراد با استفاده از طناب ‌های مخصوص و کمربند ایمنی بالا می‌ روند و خاک و لکه‌ های سطح بیرونی را از بین می برند. با این حال نماشویی با طناب توسط افراد آموزش دیده صورت می گیرد. این افراد آموزش و مهارت های لازم جهت کار در ارتفاع را کسب کرده اند. به همین دلیل به راحتی می توانند در ارتفاع زیاد کار نظافت نما را انجام دهند.

نماشویی با واترجت

نماشویی با واترجت یک تکنیک تمیز کردن است که با پاشش آب تحت فشار بالا صورت می گیرد. در طی این فرآیند، آب توسط یک پمپ مخصوص تا سطح فشار بالا، بالا می رود و از طریق یک نازل  خارج می شود. در نتیجه آب با سرعت بسیار بالایی خارج شده و به سطوح یا مواد ضربه می زند. جت های آب فشار قوی در زمینه های مختلف کاربرد دارند.

آن ها به طور گسترده در بسیاری از بخش های مختلف مانند تمیز کردن، حذف رنگ و پوشش، ساخت و ساز، تمیز کردن صنعتی، کشاورزی، معدن و عملیات کشتار استفاده می شوند. از مزایای این روش می توان به عواملی مانند سازگاری با محیط زیست، کاهش استفاده از مواد شیمیایی، آسیب نرساندن به سطوح و کسب نتایج خوب اشاره کرد.

نماشویی با واترسندبلاست

دستگاه سندبلاست در زمینه آماده سازی و تمیز کردن سطوح، صنایع مختلف را متحول کرده اند. این تجهیزات به طور موثر زنگ، رنگ، رسوب و سایر آلودگی ها را از سطوح مختلف حذف می کنند. نماشویی با واترسندبلاست با استفاده از مواد شوینده صورت می گیرد که تحت فشار زیاد از دستگاه خارج می شوند. ترکیبات مواد شوینده با توجه به نوع آلودگی نما و متریال های سازنده نما تعیین می شود. برای استفاده از این دستگاه حتماً باید از تجهیزات ایمنی مانند دستکش و عینک استفاده کنید.

نظافت نما با جرثقیل

وسایل نقلیه مانند جرثقیل خودروهایی با تجهیزات فنی هستند که می توانند به تمیز کردن نما کمک کنند. به خصوص جرثقیل های سبدی استفاده شده از نظر تدابیر امنیتی موثر بوده و به تمیز کردن جزییات نما کمک می کنند. پرسنل نظافت بر روی سبد می روند و با محصولات تمیز کننده ای که با خود می برند نماشویی ساختمان را انجام می دهند. سپس جرثقیل به صورت کنترل شده شروع به بلند شدن می کند. هر طبقه و نما با جزئیات تمیز می شود و آلودگی ها و لکه های سخت با استفاده از محصولات شیمیایی موثر از بین می روند.

اهمیت تمیز کردن نما

نماهای بیرونی که با قیمت های بالا ساخته می شوند نمی توانند پس از مدت زمان مشخصی ظاهر اولیه خود را حفظ کنند. به همه این دلایل، شرکت هایی که نظافت بیرونی را انجام می دهند باید به درستی انتخاب شوند. افراد یا شرکت هایی که در زمینه خود متخصص هستند می توانند به راحتی نماها را تمیز کنند. این مراکز پس از انجام یک مطالعه پیش امکان سنجی بر اساس متریال نمای بیرونی، ارتفاع ساختمان و نوع کثیفی، بهترین مواد تمیزکننده و روش تمیز کردن را برای کفسابی و نماشویی در کرج استفاده می کنند.

 تمیز کردن نمای بیرونی یک برنامه کاربردی است که قطعا نیاز به تخصص دارد و باید مطابق با قوانین ایمنی شغلی انجام شود. ساختمان هایی که نمای بیرونی آن ها تمیز می شود همیشه مانند روز اول نو و تمیز به نظر می رسند. وقتی نمای بیرونی در ادارات، محل کار یا منازل ظاهری کثیف داشته باشد، بر سلامت روحی و جسمی افرادی که از آن استفاده می کنند تأثیر منفی خواهد گذاشت.

آیا تمیز کردن نما بدون تخصص ممکن است؟

نمای بیرونی ساختمان بخشی است که ساختمان را زیبا جلوه می دهد و دکوراسیون را تکمیل می کند. بنابراین داشتن نمای بیرونی تمیز، ساختمان ها را مجلل تر و جذاب تر خواهد کرد. امروزه نمای بیرونی ساختمان بر اساس نیازهای مختلف ساخته می شود. اولویت اول دستیابی به عایق حرارتی و ظاهری مدرن است. نمای بیرونی ساختمان ها با استفاده از کامپوزیت، فلز، پوشش شیشه ای، سنگ طبیعی، پلیمر، سرامیک و بسیاری مصالح دیگر پوشش داده می شود.

به طور کلی در یک ساختمان، نمای بیرونی آلوده ترین مناطق هستند. این مناطق بسیار کثیف هستند و تمیز کردن شخصی آن ها بسیار دشوار است. بنابراین باید از افراد یا شرکت هایی که متخصص بوده و دانش کافی دارند و می توانند از تجهیزات لازم استفاده کنند کمک گرفت. از آنجایی که نمای بیرونی ساختمان بسیار بلند است، برای نظافت و نماشویی در کرج به تجهیزات مختلفی نیاز دارند.

محصولات تمیز کننده نما

قبل از هر چیز در نماشویی در قیطریه باید از محصولاتی استفاده کرد که به ظاهر طبیعی این قسمت ها آسیبی وارد نمی کند و کثیفی و گرد و غبار را از بین می برد. برای تمیز کردن سطوح باید از محصولاتی مانند مواد شیمیایی خاص، پاک کننده ها و حلال ها، تجهیزات و برس های مخصوص استفاده کرد. کارشناسان و افراد با تجربه در زمینه خود این محصولات را با توجه به متریال بیرونی نما تعیین می کنند.

رعایت قوانین ایمنی و بهداشت حرفه ای هنگام تمیز کردن سطوح خارجی الزامی است. در غیر این صورت عواقب جبران ناپذیری رخ خواهد داد. افرادی که اقدام به شستشوی نما می کنند باید مدارکی از موسسات مربوطه مبنی بر داشتن دانش لازم و کافی داشته باشند. تمیز کردن فضای بیرونی موضوعی نیست که بتوان آن را به راحتی انجام داد. شرکت کفسابی با ما تمامی این خدمات را با بهترین نیروها و تجهیزات در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می دهد.

در چه بازه هایی باید نماها را تمیز کرد؟

نماهای بیرونی این قابلیت را دارند که به سرعت کثیف شوند زیرا دائماً تحت تأثیر شرایط نامساعد جوی بیرون قرار می گیرند. تمام شرایط نامساعد جوی به طور مستقیم بر مناطق بیرونی تأثیر می گذارد. عوامل محیطی مانند برف، باران، گل و لای، دود اگزوز و گرد و غبار باعث ایجاد گرد و غبار و کثیفی بنا می شوند. در همین راستا نمای بنا باید در فواصل منظم تمیز شود.

در غیر این صورت، از بین بردن این آلودگی ها دشوارتر خواهد بود و ظاهر بنا زننده می شود. به منظور جلوگیری از آلودگی بصری نمای بنا، نظافت به صورت دوره ای با کمک شرکت های متخصص صورت می گیرد. مناطق حساس مانند شیشه باید در فصول خاصی از سال تمیز شوند زیرا به سرعت پوشیده از گرد و غبار می شوند.

تمیز کردن فضای بیرونی باید حداقل دو بار در سال انجام شود. این کار علاوه بر ایجاد ظاهری دلپذیر و تمیز، تصوری خوب را برای کسانی که از بیرون به آن نگاه می کنند ایجاد می کند. به طور کلی مدت زمان تمیزکردن نما به شرایط جغرافیایی ساختمان و متریال های مورد استفاده در ساخت آن بستگی دارد.

انتخاب پرسنل نماشویی در کرج

صاحبان ساختمان ها یا مدیرانی که می خواهند نماشویی را انجام دهند باید در انتخاب پرسنلی که خدمات نظافت را ارائه می دهند، دقت کنند. برای اینکه این خدمات بالاتر از استانداردها ارائه شوند، باید توسط متخصصان ارائه شوند. در زمینه انواع خدمات، پرسنل باید حرفه ای بوده و دارای گواهینامه های لازم باشند.

پرسنل انجام دهنده نماشویی در کرج پس از آموزش هایی که می بینند گواهینامه های مختلفی را برای کار خود دریافت می کنند. امکان بکارگیری پرسنلی که فاقد این گواهینامه هستند در کارهای نظافت نماشویی خطر آفرین خواهد بود. این از جمله مواردی است که هم مالکان ساختمان و هم صاحبان شرکت ها باید به آن توجه کنند.

انتخاب پرسنل نماشویی در کرج

بهترین شرکت ها در خدمات نماشویی

زمانی که قرار است خدمات نظافتی انجام شود، لازم است از قبل شرکت های نظافتی خوبی را انتخاب کنید. به منظور نظافت سطوح بیرونی ساختمان ها، شرکت ها باید پرسنل مجربی را که آموزش های ویژه ای در این زمینه دیده اند داشته باشند. نظافت نمای بیرونی ساختمان های بزرگ بسیار دشوار است و انجام این نظافت برای مالکان یا مدیران ساختمان امکان پذیر نیست. رویه های زیادی در انجام این خدمات از نظر ایمنی شغلی وجود دارد.

باید دقت شود که پرسنلی که خدمات نظافت نمای بیرونی ساختمان ها را ارائه می دهند، بیمه باشند. شرکت هایی که در این زمینه دقت و تجربه لازم را دارند به عنوان بهترین شرکت ها این بخش شناخته می شوند. استانداردهای خدمات نظافتی بسیار بالاست. در این راستا نظافت نمای بیرونی از نظر افزایش طول عمر ساختمان ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

بررسی آب و هوا

یکی از نکاتی که برای نظافت نمای بیرونی ساختمان رعایت می شود، آب و هوا است. از آنجایی که نمای بیرونی ساختمان مستقیماً تحت تأثیر شرایط آب و هوایی قرار دارد، هوای گرم مانند نیمه ابری یا ابری باید برای نظافت ترجیح داده شود. به عنوان مثال در طول فرآیند تمیز کردن زمانی که تابش خورشید زیاد است، آب مستقیماً روی شیشه تبخیر شده و باعث لکه شدن می شود و تمیز کردن امکان پذیر نخواهد بود. بنابراین، روزهای ابری بدون وزش باد بهترین مواقعی است که باید برای نماشویی در کرج انتخاب شود.

قیمت نماشویی کرج

برای تعیین قیمت نماشویی کرج نیاز است که به پارامترهای مختلفی توجه شود که آن ها را معرفی می کنیم. هزینه تمیز کردن منوط به تجزیه و تحلیل است که شامل کار و زمان لازم برای تمیز کردن و اطمینان از حفظ بهداشت می شود.

میزان کثیفی نما

هزینه نماشویی در کرج به گرد و غبار انباشته شده و مواد مورد نیاز بستگی دارد. میزان آلودگی ساختمان های مختلف با یکدیگر متفاوت است و همین امر منجر شده قیمت این خدمات برای هر بنا اختصاصی تعیین شود. معمولاً ساختمان هایی که در کنار بزرگراه ها قرار دارند بیشتر در معرض آلودگی قرار می گیرند. با این حال نوع آلودگی و رسوبات نمای ساختمان ها نیز با یکدیگر متفاوت است. برای از بین بردن هر یک از آلودگی و جرم ها باید از تجهیزات و مواد مناسبی استفاده شود.

متراژ

متراژ و نوع نما مهم ترین عواملی هستند که در قیمت گذاری خدمات نماشویی در کرج مورد توجه قرار می گیرند. برای اطمینان از تکمیل به موقع فرآیند نظافت، لازم است محیط نظافت و الزامات آن را مورد بررسی قرار دهید. طبیعتاً هر چه متراژ پروژه بیشتر باشد مبلغ بالاتری را باید برای این خدمات پرداخت کرد. البته در صورتی که متراژ مدنظر وسیع باشد تخفیف هایی در اکثر مواقع برای متقاضیان اعمال می شود.

نیروی کار

طبیعتاً باید مبلغی را به دستمزد نیروهای کار برای انجام خدمات نماشویی در کرج اختصاص داد. از آنجایی که نظافت به نیروی کار نیاز دارد، لازم است با در نظر گرفتن اقدامات ایمنی، پرسنل توانمند را استخدام کرد. دستمزد این افراد با توجه به خدماتی که انجام می دهند و مدت زمان مشغول بودن به کار تعیین می شود. از آنجایی که کارگران نماینده شرکت هستند، آن ها باید در حین کار در ساختمان های مرتفع به ایمنی خود توجه کنند.

نوع نما

نوع نما عامل بسیار مهمی در تعیین قیمت نماشویی در کرج است. معمولاً در ساخت و ساز از متریال های مختلفی برای قسمت بیرونی نما استفاده می کنند. قبل از استفاده از مواد، باید واکنش و وضعیت پیش رو را درک کنیم تا از آسیب به دارایی جلوگیری کنیم. هرگونه آسیب به سازه یا شکستگی به عهده شرکت تلقی می شود. شرکت باید اطمینان حاصل کند که از محصولات اصلی و تایید شده برای نتایج خوب استفاده می کند.

در آخر

شرکت کفسابی با ما گزینه مناسبی برای کسانی است که می خواهند برای تمیز کردن فضای بیرونی کمک بگیرند. زیرا با سالها تجربه و دانش اطمینان حاصل می کنیم که کار با کیفیت و تمیز ارائه می شود. قبل از شروع نظافت بیرونی، کارمندانی که توسط شرکت ما اعزام می شوند، یک بازرسی اولیه را انجام می دهند و در مورد روش نماشویی که استفاده می کنند تصمیم گیری می کنند. پس از تعیین روش، اقدامات ایمنی برای حفظ سلامت مردم و کارکنان در منطقه اطراف انجام می شود. بدین ترتیب در نتیجه تلاش فراوان تمامی کثیفی ها و لکه های نمای بیرونی ساختمان از بین می رود. می توانید با شرکت ما تماس بگیرید و تمام کمک ها و پشتیبانی های لازم را دریافت کنید.